inzerce, prodej, prodám, bazar

Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice

Kategorie: Administrativa

Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
administrativní pracovnice
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Administrativní pracovnice
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
administrativní pracovnice
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí. Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.
Administrativní pracovník
nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce