inzerce, prodej, prodám, bazar

Administrativní pracovník

Kategorie: Administrativa

Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.

Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní

Co od Vás očekáváme

- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost

Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti

Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Administrativní pracovník
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník/ce junior - pro OZP
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností Plat: 120 - 170 Kč/hod Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: administrativní úkony související s chodem společnosti fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví komunikace s klienty, správa pošty a poptávek podpora vedení společnosti Odbornost: vzdělání min. maturitní dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet povědomí o administrativě a učetnictví organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost zájem o vykonanou práci a odpovědnost komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění Nabízíme: realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti klidné prostředí, férový přístup a odměny zázemí stabilní firmy příspěvek na stravování alternativní rozvržení pracovní doby firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Administrativní pracovník
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting. Požadujeme: znalost práce s PC (Word, Excel) praxe v personalistice výhodou Nabízíme: Stála pracovní doba od 8 do 17 Mzda 25-30.000,- Email. kancelar.netmarks@
Administrativní pracovník
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele společnosti Nástup možný IHNED. Náplň práce:  Psaní obchodních dopisů  Kopírovací a skenovací práce,  Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)  Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.  práce z domova Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti"); vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Tel-
Administrativní pracovník/ce - fotovoltaika
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny. Co u nás budete dělat? Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky, zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd. Co musíte znát a umět? SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost. Praxe v administrativní činnosti v kanceláři. Co Vám nabízíme: Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně. Typ úvazku: Práce na plný úvazek Nástupní plat 25000 Kč.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce