inzerce, prodej, prodám, bazar

Admistrativní pracovnice / fakturantka

Kategorie: Administrativa

Sháníme do naší firmy administrativní pracovnici/fakturantku na HPP 5/40 (lze i na ŽL)
Mzda dohodou - podle dovedností.
Jsme firma zabývající se zpracováním účetnictvím a administrativou.
Požadavky: samostatnost, loajálnost, flexibilita a chuť se stále vzdělávat. Praxe v oboru výhodou.

Nástup možný ihned.
Místa výkonu práce jsou Litoměřice a Lovosice.
Životopis zasílejte na e-mail gutka@
Admistrativní pracovnice / fakturantka
Podobné inzeráty
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Fakturantka
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office. Náplň práce -kontrola doručených dokladů -příjem a výdej faktur, včetně ODD -příprava a zpracovávání zápočtů -kontrola sald přijatých/vydaných faktur -správa pohledávek -telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček -administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů Nabízíme: Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@