inzerce, prodej, prodám, bazar

asistent v pojišťovnictví

Kategorie: Administrativa

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistenta do naší makléřské firmy. Náplní práce bude zakládání dokumentů do optického archivu, registrace škod apod.
asistent v pojišťovnictví
Podobné inzeráty
Asistent a osobní řidič ředitele společnosti
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Asistent/ka
Možná hledáme právě vás do našeho týmu! Pokud vás stereotyp unavuje, chcete se naučit něco nového, pracovat samostatně v uceleném kolektivu, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Pokud nevíte, naučíme vás. Pokud nemůžete, pomůžeme. Pokud nechcete, nepotřebujeme vás. Pracoviště: Kladno roman.abgaryan@ +420 OSVČ: vítana
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
Manažer, asistent
Dobrý den. Aktuálně do své firmy v České Lípě sháním nové kolegy. Potřebuju obsadit dvě pozice. Jednu manažerskou, druhou asistentskou. Velkou výhodou je časová flexibilita a zajímavé finanční ohodnocení. Tuto informaci potřebuju dostat mezi co nejvíc lidí, proto využívám sílu sociální sítě. Je aktuálně ve vašem okolí někdo, koho by tato pracovní příležitost zajímala?! Uchazeč musí absolvovat 15ti minutový pohovor, kde se dozví veškeré potřebné informace. Jedná se především o administrativu a komunikaci se zákazníky. Můžeme společně někomu změnit život. Za doporučení odměna 5.000 Kč.