inzerce, prodej, prodám, bazar

Fakturant/ka - asistent/ka

Kategorie: Administrativa

Do kanceláře (Strašnice) společnosti zabývající se údržbou nemovitosti hledáme asistentku - fakturantku (na ŽL):

- Administrativní práce
- Sepisování výkazů práce, seznamů použitých materiálů atd.
- Vystavování faktur na základě výkazů
- Třídění a odpovídání na emaily
- Objednávání spotřebního materiálu

Požadavky: znalost Excelu, samostatnost
Pracovní den Po - Pá, 8:00 - 16:30

, CV na Viber, Whatsapp, Telegram je vítáno
Fakturant/ka - asistent/ka
Podobné inzeráty
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Asistent a osobní řidič ředitele společnosti
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Asistent/ka
Možná hledáme právě vás do našeho týmu! Pokud vás stereotyp unavuje, chcete se naučit něco nového, pracovat samostatně v uceleném kolektivu, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Pokud nevíte, naučíme vás. Pokud nemůžete, pomůžeme. Pokud nechcete, nepotřebujeme vás. Pracoviště: Kladno roman.abgaryan@ +420 OSVČ: vítana
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B