inzerce, prodej, prodám, bazar

Personalista s němčinou

Kategorie: Administrativa


Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme).

Co očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti v NJ,
• Zkušenost v interním HR – výhodou,
• Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.

Co nabízíme?
• Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu,
• Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy,
• Dlouhodobou spolupráci,
• Neomezená káva na pracovišti.

V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!
Personalista s němčinou
Podobné inzeráty
Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: komplexní vedení personální agendy komunikace se zaměstnanci tvorba pracovněprávních dokumentů komunikace s orgány státní správy starost o datové schránky Požadujeme: zkušenosti s personální agendou znalost zákoníku práce a služebního zákona znalost práce na PC - MS Office – word, excel schopnost pracovat samostatně čistý RT Nabízíme: nástup ihned nejpozději do konce března 5 dnů sickdays platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: • komplexní vedení personální agendy • komunikace se zaměstnanci • tvorba pracovněprávních dokumentů • komunikace s orgány státní správy • starost o datové schránky Požadujeme: • zkušenosti s personální agendou • znalost zákoníku práce a služebního zákona • znalost práce na PC - MS Office – word, excel • schopnost pracovat samostatně • čistý RT Nabízíme: • nástup ihned nejpozději do konce března • 5 dnů sickdays • platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc • kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Němčinář,práce z domova
Dobrý den. Hovořím německy a hledám práci jako němčinář z domova. Němčinou se zabývám přes 20 let.