inzerce, prodej, prodám, bazar

Referent zpracovávání cenových nabídek

Kategorie: Administrativa

V rámci rozšíření našeho týmu hledáme referenta pro zpracovávání cenových nabídek v oboru výpočetní techniky, audio - video techniky, spotřební elektroniky atd.

Nástup možný dohodou.
Referent zpracovávání cenových nabídek
Podobné inzeráty
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Pomocná účetní
Jsme firma zabývající se výrobou lehkého ztraceného bednění a do našeho kolektivu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici pomocný/á ÚČETNÍ. **NÁPLŇ PRÁCE** -Základní znalost podvojného účetnictví / účtování - faktury přijaté, vydané, SKLADY, vedení pokladny, upomínky odběratelům, evidence pošty přijaté a odeslané/ -Vedení skladů materiálu pro výrobu -Vedení skladů výrobků -Vedení paletového hospodářství -Provádění inventur skladů -Vedení odpadového hospodářství -Komunikace s odběrateli, vytváření cenových nabídek -Komunikace s dodavateli -Spolupráce s obchodními zástupci -Zajišťování dopravy výrobků zákazníkům / fakturace, ceny, termíny, komunikace s dispečerem/ -Tvorba cenových nabídek -Sociální sítě - inzerce -Úklid kanceláře **NABÍZÍME** - mobilní telefon + tarif -stravné -smlouvu na dobu neurčitou Pracovní doba: ranní směna Poměr: HPP Mzda: nástupní 30.500 Kč Možnost nástupu ihned.
Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Hlavní účetní – Senior účetní
Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď. Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy. Co od Vás očekáváme: • Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou • Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou • Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost • Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou Co bude Vaším úkolem: • Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání • Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp. Co Vám nabídneme: • Motivační finanční ohodnocení • Přátelský kolektiv • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů • Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe • Žádný velký open space, jen kancelář • Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto) Životopis poprosíme na: info@
HR koordinator Ostrava
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.5.2023 Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: - řidičský průkazB, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info: