inzerce, prodej, prodám, bazar

Sjednavatel-ka pohřební služby

Kategorie: Administrativa

Hledáme do naší pohřební služby zaměstnance na HPP na pozici sjednavatel-ka pohřbů. Vyřizování veškerých formalit, komunikace s pozůstalými. Požadujeme min. výuční list, znalost na PC a příjemné vystupování. Více info na tel. 222521756 nebo na adrese Italská 6, Praha 2
Sjednavatel-ka pohřební služby
Podobné inzeráty
Pracovnice recepční služby se znalostí AJ.
Příjmeme pracovnici recepční služby do administrativní budovy na Praze 10. Jedná se o práci Po - Pá denní směny v příjemném pracovním prostředí a dobrém kolektivu. Nabízíme mzdu 25.000 až 29.000 Kč měsíčně. požadujeme reprezentativní vzhled a komunikativní znalost AJ. Pokud jsme Vás zaujali tak nás prosím kontaktujte telefonicky na , 596 648, nebo nám zašlete na náš e-mail personalni@ kontakt na Vás k domluvení osobní schůzky.
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Obchodní zástupce
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Hledám práci - administrativa, junior účetní
Poptávám práci z domova - home office VŠ, ŘP B, MS Office. Mám zkušenosti: * Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj. * Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence * Administrativa pro SVJ * Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv. Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem. Žádný prodej, MLM, finanční služby... KONTAKT: na e-mail