čepy řízení - strana 39
Počet nalezených inzerátů ČEPY ŘÍZENÍ: 1000 - strana 39

Prodam Forda .rv2008,1.8 diesel -bez dpf filtru .najeto 213000km.8mistny.nové filtry,nové ložiska v předních kolech,výměna prevodoveho oleje,cepy řízení ,geometrie,nové přední sklo atd,vystřikane dutiny,navíc druhá sada kol,zahradka a rakev.pěkný stav ,vice info po tel.

Škoda Fabie 1.4 16v 74kw
Rok výroby 2004, verze kombi, najeto 189xxx km, tažné zařízení, klimatizace, posilovač řízení, isofix, deaktivace airbagu spolujezdce, dělená zadní sedadla, centrální zamykání, klimatizovaná přihrádka, palubní počítač, přední el. stahování oken, černý interiér, lak karoserie v černé metalíze, origo alu kola z Fabie rs zapsané v tp, v 170xxx km výměna rozvodů, nyní po výměně oleje (měněný po 10 max 15tis km), minuly rok dělané přední i zadní brzdy (v zadu včetně třmenů), měněna stahovačka u řidiče, čepy a tyčky stabilizátoru, svíčky a další. Zkrátka co bylo potřeba vyservisovat to se udělalo. Jediný neduh je začínající koroze předního levého prahu a zadního pravého prahu (klasický neduh fabii) a kosmetické vady laku. Auto neodjede bez přepisu. Cena 55tis, ale rozumné dohodě o ceně se nebráním.

Iveco Eurocargo s motorem 180 koní.5T nosič,r.v.2006, TAŽNÉ ZAŘIZENÍ na 3.5tuny jako mají osobní a dodávky.Euro 4, provozní hmotnost 3790 kg, celková 7490, oficiální nosnost cca 3600kg (uveze 6t,natahne 5t bezproblemů), tempomat,stk 03,2023 BEZ ADBLUE , po servise jako kotouče,desky, svislé čepy,tyč řízení, vysoušeč brzd, vzduchový filtr. Malý najezd ( 136000km ), používáno jako třetí záložní vozidlo.Nikam netahne,nic nikde nebouchá, čistý a neshnilý rám.VIN dobře čitelné.Jedno z mála Ivec, kde nesví žádná zavada na palubce.
Konečná cena, vozidlo na RČ.Důvod prodeje, koupě vetšího

Dobrý den, prodám Volkswagen multivan t4 transporter caravelle rok 1997 motor 2.5 tdi dělané rozvody vyfuk nové řízení nové cepy nové pneu zimní/letní nová technická inzerat plati do smazání pouze volejte. Pripadne možná vymnena za superb 2

Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.

2004, 243000 tis najeto, cabrio, Nebourané, původ ČR, 3. majitel - prvni MB, Původní ČR TP od 2002 majitel r. 1950. Rozsáhlý servis - měnič automat, pumpa ABC, koule ABC, silentbloky motoru a převodovky, nové brzdy origo AMG Mercedes, čepy tlumičů ABC, nové kladky motoru, kardan a hardy spojky, olej po 10tis, spotřeba oleje zcela v normě. Motor neklepe, běží pravidelně, netlakuje a je zcela v pořádku. Kompressor nehuci a ma vyměněn olej, TOP motor AMG ktery najede v pohode 400tis. Montované do S, E, CL, G, kde je nájezd km značný. Keramická ochrana laku Greyon. Perfektní stav i vzhled. Nikde nic nemlati, neboucha, nevibruje, řízení bez vůle po repasi, originál kola bez repase v původním stavu. 500 koní a 700nm, max 330 v TP 300 km/h. Pneu Michelin Supersport MO1 homologace AMG. Cena pevná! Možná výměna za 911/Panamera/Alpina B7/W222 nebo E63AMG, M5, nemám zajem o SUV mam jeste Cayenne. Potřebuji u sportovního auta více než 2 místa proto prodávám. Jsem fanda, takže vždy maximální péče a rozumné zacházení.

Nafta, Objem:1 997 ccm
Výkon: 100 kW (136 koní)
Převodovka: Manuální 6 stupňová
Průměrná spotřeba: 5.0 l / 100 km
Plní EURO: EURO 3
Najeto: 197 000 km
Dvouzonová klimatizace
STK proběhlo bez problému, platí do 3/2024 !!
Plně servisováno - dovoz NIZOZEMÍ.
V provozu jen na nákupy - garážované.
Drobné rány s bojů před obch. domy...
Motor po generálce
- rozvody /vodní pumpa/ reg. vstřiky
- doplněna klimatizace + čepy řízení
- nová spojka
- nové destičky a kotouče.
- loni nové celoroční pneu.
Celková cena všech oprav přesáhla 100tis. !!!
- Supr radio
- repro JBL + CD měnič.
Zachovalé - hezká barva. OR doplňky
Maximální výbava
- aut. klimatizace,
- palubní počítač,
- senzor stěračů,
- nastavitelný volant
- deaktivace airbagu spolujezdce
- el. okna
- rezervní kolo
- el. zrcátka
- centrál zamykání
- isofix
- výškově nastavitelné sedadlo řidiče
- senzor opotřebení brzdových destiček
- mlhovky, autorádio
- CD přehrávač / CD CHENGER - JBL - REPRO
- venkovní teploměr
- vyhřívaná zrcátka
- dělená zadní sedadla
- loketní opěrka
- výsuvné opěrky hlav
Autobazary -nevolejte..
Jen vážní zájemci internetové podvodníky rovnou nahlašuji PČR a blokuji!!!!

Ssangyong Rexton 2,9TD 88kw Clima, Servis, Bez Koroze
` Motor 2.9TD Mercedes Benz... Mechanický, řadový pětiválec, s řadovým čerpadlem, bez elektroniky
` 190.000km
` R.V. 2/2004
` CZ Doklady
` STK 8/2024
` VIN Rámu jako nový, bez koroze, jako z výroby
` Ekopoplatek se nehradí
` Přihlášení 15.000 v ceně
` BEZ KOROZE
` Klimatizace Digitální, automatická
` DO Centrální Zamykání
` Servořízení
` 4x4 Primární zadkolka, s přiřaditelným pohonem všech kol
` Redukční převodovka do síly "při zapnuté 4x4, se chová se jako uzamknutý mezinápravový diferenciál"
` ABS
` new PNEU A/T i Zimní 12.000 (mají zimní symbol, čerstvě obuté)
` new Tažné zařízení 3500Kg 11.000 (s originální instalací/kabeláží)
` new Autobaterie/Akumulátor
` new Brzdové Destičky Přední 2500,-
` new Brzdové Kotouče Přední
` new PP Brzdič, originál 7500,- (původní prasklá manžetka)
` LP Brzdič OK, krásně pohyblivý
` new Brzdové Destičky Zadní
` new Brzdové Kotouče Zadní
` Brzdiče zadní OK, krásně pohyblivé
` new Ruční Brzda originální lanovody
` Pakny ruční brzdy 90% stavítka OK
` Přední Ložiska/náboje rozebrány, kontrola, promazání, odstranění vůlí
` Přední Náprava bez vůlí, čepy řízení byli měněné,
` 4x4 Přiřazování OK (Rozborka, kontrola, GO)
` 4x4 Redukční Převodovka, otevřena, kontrola, GO, přetěsněna
` new Oil Hlavní Převodovka
` new Oil Redukční Převodovka
` new Oil Motor
` new Filter Oil Motor
` new Filter Diesel
` new Filter Cabin
` new Filter Air
` new EGR Přetěsnění
` new Těsnění odvětrání motoru
Auto jezdí skvěle, je tuhé, pevné.
Nemá zbytečnou elektroniku, nemá common rail, nemá dvouhmoťák
+2000 PHM Extra
Velké Přílepy
Prodat nepotřebuji, cena pevná
MGRR Service technik Ssangyong, import... vlastní sklady originálních náhradních dílů, přímý letecký import Korea/DE/Praha

Auto jezdí bez problému, motorově je v pořádku.
Karoserie: hatchback
Palivo: benzín
Objem: 1 596 ccm
Převodovka: manuální
Spotřeba: 6l/100km
Výkon: 74 kW
Najeto: 223 351 km
V provozu od: 6/1999
- nejde tachometr (otáčky motoru to ukazuje) - nejdou stahovat přední okna (je potřeba vyměnit relee) - koroze úměrná ke stáří automobilu + nově udělaná spojka, ramena přední levé + pravé,čepy řízení, tyčky stabilizátoru, silentbloky.

R.v 2015 manuál , S-Line ,
2.0 tdi 88kw - Dovoz Rakousko
Celkově druhý majitel , první majitel v ČR
ALU letní kola Originál Audi Rotor r19
+Nové zimní kola + gumy
Najeto 196tis.
Ve 195 tisíc servis -
- nové přední brzdy ATE
- nové rozvody přitom se hned udělala nová volnoběžka na alternátoru, napínací kladka , řemen ( kvůli toho že byl rozebrány předek tak ať se na to pak nesahá)
Nebylo to nutné ale udělaly jse obě predni spodní zadní ramena a čepy řízení - to vše od značky LEMFORDER, nova geometrie.
V zrcátkach namontované led dynamické blinkry
V zadních světlech moduly na dynamické blinkry .
Veškeré znaky předělene do černé (výměna žádné stříkání)
Ve předu Lipo a rozšíření nárazníku nad mlhovými světly.
auto teď nepotřebuje žádný servis.
Olej měněny po 10tis km
prahové lišty s-line
- nástupové lišty s-line
- přední nárazník s-line
- zadní nárazník s-line
LED zadní světla +
Bi-Xenonové světlomety
Parkovací senzory
Funkce AUTOHOLD - Asistent
rozjezdu do kopce.
Funkce COMING HOME a LEAVING HOME
Sportovní sedačky kombinované kůže+alcantara el. ovládané dofuky, přední vyhřívané sedačky
El. sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka
Multifunkční kožený volant
Automatický dešťový senzor stěračů
Audi A4 b8 sline
Důvod prodeje je pořízení většího auta. Velmi spolehlivé auto s nízkýma nakladama na provoz.
AUTO DOSTUPNÉ ZAČÁTKEM BŘEZNA

Platí do smazání. Rok výroby 2009. Najeto 145.500 km. Protokol z poslední Německé STK 6/2022 + možnost ověřit dle VIN . Při posledním servisu nové brzdové kotouče,kompletní zadní brzdiče ,destičky, 4x pružiny,čepy ramen.Teď nový olej +filtry na dalších 10.000 km .6x airbag ,centrální zamykání , ISOFIX,el.okna, posilovač řízení, klimatizace, 2x klíče s dálkovým ovládáním .Podvozek je pevný a bez vůlí .Velice pěkný a zachovalý interiér po nekuřákovi. Karoserie je bez koroze. Záruka do kupní smlouvy na původ vozu a stav najetých km. STK+ME do 6/2024, registrace pouze 800 Kč na úřadě. Možnost zajistit financování vozidla úvěrem.Vozidlo si můžete nechat zkontrolovat Vaším mechanikem,diagnostikou,nebo ve Vámi vybraném servisu. Dostatečně dlouhá zkušební jízda a prohlídka vozu je samozřejmostí.

Nabizím k prodeji Audi Rs4 B7 AVANT, zakoupená 21.8.2007 a vlastněna jedním majitelem v Německu.Já jsem první majitel v ČR od 12měs 2020.Dohledatelný původ i kilometry. Servisovaná v Audi. Za 2 roky najeto 6 tis km.Nová STK
Výškově stavitelný podvozek Bilstein Nurburgring
Skořepiny Recaro s dofukama
Dělané rozvody
20´´ originalní kola po renovaci s novými pneu Pirelli P Zero. Zapsané v TP
19´´ originální kola po renovaci s pneu Kumho Ecsta cca 80%
Elektronické klapky výfuku brutální zvuk
Zatmavené skla
Bi-xenonové světla
Přední+zadni senzory
Solarní šibr
Vyhřívané sedadla předek+zadek
Difuzor Maxton
Led boční blinkry
Aparatura Bose s velkou navigaci (aktualizované mapy+ čěština)
Digitalní dvouzonová klimatizace
2x klíč
Mechanická dekarbonizace motoru
Vyčištění a přetěsnění olejové vany
Olej měněn každý rok Motul 5w40
Výměna oleje Differ+převodovka
Nová chladicí kapalina+brzdovka
Všechny filtry
Odlučovač oleje
Repase + lakovaní předních a zadních třmenů+ nové desky kotouče nekopou.
Nová baterie Bosch
Nové pletence vyfuku
Lambda sonda
Výměna svíček NGK
Nová geometrie
Čepy řizení + axialy MEYLE HD
Vrchní ramena obě strany MEYLE HD
Výměna zadní levý vnitřní kloub s manžetou SKF
Výměna levé zadní ložisko FAG
Nový chladič klimatizace Nissens
Nový klimakompresor Denso
Nový vysoušeč+expanzní ventil
Repase alternátoru
Multi řemen
Nová nadobka na chladicí kapalinu
Vystříkaní dutin + voskování podvozku
Komplet led osvětlení interiéru
Stav interieru 1A vše funkční neošoupané
Žádne škrabance ,rez, doliky atd. opravdu jedinečný garážovaný kousek tankovany pouze 100oktan.Bez 20´kol cena 530

Prodám Audi TT
Obsah 1.8t
Výkon 132kw
Náhon přední
Nájezd 250xxx
Auto v celkově pěkném stavu nyní po výměně rozvodu a vodní pumpy a dále se měnily svíčky cívky a vnitřní kloub na poloose nové ramena čepy řízení a mnoho dalšího a klasika vadný otáčkoměr klasika více bych sdělil zájemci PSÁT POUZE SMS děkuji.

Prodám svou daily E36 Compact původně M43 rv.2000
nebylo to auto na drifty! ( Ale samozřejmě potenciál tam určitě je) kdy schází hydra a zavařenec.
Na začátku roku 21, proběhl swap motoru M60B30 s úpravou jednotky od Ecu Garage ( Větší předstih, posunutý omezovač a lehké praskání)
Fréma - převodovka z M52b25 e36
Odlehčený setrvat , Sachs performance přítlačák, nová lamela + ložisko ( Mám i jednu náhradní k Preoblozeni na HDS)
Shifter- Odesa
Nový velký chladič
Dodělány přídavné budíky, Teplota oleje, vody a tlak oleje. El. Sahara zapojena na zapalování( zároveň i na tlačítko) El. servo řízení, a zároveň dodělán i chladič oleje.
Výfuk komplet nerez, decentní i středový tlumič nerez. Na konci duplex při vyšší otáčkách o sobě dá vědět. Pěkný i po vizuální stránce, žádná fušeřina.Lambdy zapojeny.
Komplet měněny čepy v ramenou, uložení na přední nápravě komplet nove. To samé uložení motoru, nikde nic nemlátí nebouchá.
Podvozek TA nový lepší verze, na aute 6měsicu. (Sporotvni podvozek v TP )
Brzdy komplet Brembo + desky Bosch
Karoserie v opravdu pěkném stavu, má pouze dvě neduhy které jsou na foto. Na svůj věk si myslím opravdu pěkné. M paket originál (žádný fake JOM Atd) , mimo boční lišty. Interiér černá kůže, výhřev sedaček. El. zrcátka, okna, Stropnice a sloupky bílé ( klasika padla ale ne komplet)
Žaluzie na zadním okně na Compact skoro neseznatelná. TUV dovoz Francie. + Odtrhovka DragWings.
Mračitko na předků + zatmavené světla pouze folii
Momentálně na zimních kolem R15 originál - nove pneu. (Dle TP a též zapsány R17kola )
+ Nëjaké ND ( predni svetla, zadni Origo náraznik, zadni pruziny origo. R15 plechy z e34 )
cena při výměně 150tis - za vůz E91
Přepis požadují !
Prosím podomní prodejci a děti, nepsat a nevolat děkuji. Nezdržujte sebe ani mě. A jiní AAA,ESA Atd

Fiat Stilo 1.9 85kw
Nájezd 210xxx
Nová stk do 2024
Tažné zařízení
Servis :
Olej + všechny filtry
Poloosa
Vstřiky
Žhavičky
Těsnění pod víkem
Čepy řízení
Termostat + čidlo teploty
Nedostatky :
Velká kosmetika
Svítí airbag
Sjeté přední gumy
Je to vhodné jako pracovní auto nebo jako první auto .
Pro víc info buď pište nebo volejte na 654703

Rok vyroby 1999. ACV 2.5TDI. 9 mist. 2xairbag, ABS, el. okna, el. zrcatka, mlhovky, posilovac rizeni, manualni klimatizace funkcni, zadni uzaverka differencialu. Mechanicky a motoricky velmi dobry stav. Nove brzdy, loziska, cepy a dalsi dily na podvozku. Tazne na 2000kg. Auto ma najeto okolo 400 tisic km, ale pred 150 000 menen kompletne zrepasovany motor + generalka prevodovky.
Karoserie bohuzel prorezla, k autu vsak kompletni nerezava syncro karoserie na napravach a kolech s minimalnim najezdem okolo 50 tisic km. Palubka pekna.
Chtel jsem si postavit obytku se zvedaci strechou ale plany se zmenily. Dotazy do zprav. Zajemcum nafotim detailne.

Prodám Mini Cooper R50, r. v. 2003.
Na vozidle je dělaná nová technická od 08/22.
Výbava: Dálkové centrální zamykání, kožené sedadla (přední vyhřívaná), vyhřívané zadní sklo, elektricky ovládaná vyhřívaná zrcátka, přední mlhová světla, posilovač řízení, ABS, AirBagy, výškově nastavitelný volant a přední sedadla + bederní opěrka, 2 klíče, elektricky ovládaná ona, manuální klimatizace - potřeba naplnit, ALU kola s novými zimními pneumatikami (zn. Barum).
Nově dělané a opravené:
Ložiska předních kol, přední brzdové kotouče a destičky, zadní brzdové destičky, brzdové hadičky, přední ramena a čepy, přední světlomety, spojková sada, autobaterie, tlumiče, geometrie, svíčky
Vozidlo pro nového majitele prošlo profesionálním čištěním a nakonzervováním exteriéru a interiéru.
Na vozidle jsou kosmetické vady, které odpovídají stáří vozu a najetým kilometrům.
K vozidlu přidám další sadu letních ALU kol.
Důvod prodeje: koupě novějšího modelu.

Prodám multicar M26, rok 1993, motor 1.9D wv označení 1Y, po filtrů a výměně olejů (motor, převodovka, dif) udělané rozvody, nový startér, přední tlumiče, uložení převodovky a komplet vyvařená kabina vše natřeno epoxidovou barvou a spodek fouknutý ochranným nástřikem, STK do 5/24, v TP do 3,5t snížena z 4,2t, v TP zapsán nosič výměnných nástaveb.
Sklápění udělané elektrické s nástavbou uhlíř.
Věci co by chtěli dořešit:
Automatické zapínání sahary(aktualně na čudlík)
Vyměnit přední pera
Vyměnit čepy řízení
Nejde uzávěrka (neřešil jsem proč)
Cena 150tis. DPH není
Vlek neni součástí prodeje

NEBOURANÉ, koupeno v CZ, najeto 255 000km, servisní knížka, vozidlo servisováno v autorizovaném servisu Audi. Provedení 1,8TFSI Avant 118kW/160PS, nové letní pneu, náhradní olej na výměnu za 5000 km . V posledních letech vyměněno (turbo, alternátor, baterie, uchycení motoru, čepy, vyměněn olej v převodovce, výměna zámků, kloub + základní servis). Faktury za servis. Výbava auta: aut. převodovka, 6x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), NAVI, parkovací senzory přední i zadní, senzor opotřebení brzdových destiček, hlídání mrtvého úhlu, hlídání jízdního pruhu, tempomat, posilovač řízení nastavitelný volant multifunkční, aut. klimatizace dvouzónová, bi-xenonové světlomety, LED denní svícení, ostřikovače světlometů, mlhovky, alu kola, dojezdové rezervní kolo, palubní počítač, elektronická ruční brzda, venkovní teploměr, el. okna, zadní stěrač, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, imobilizér, centrál dálkový, autorádio, CD přehrávač, vyhřívaná sedadla přední.

dosah 27 m
výška pod hák 23 m při vodorovném rameni
nosnost na špici 850 kg
max. nosnost 2500 kg
Samovztyčný rychle přemístitelný jeřáb, který výrazně snižuje náklady na transport a montáž. Tento stroj v konfiguraci pro tahač návěsů lze provozovat jako přívěsné vozidlo bez nutnosti žádat o povolení k zvláštnímu užívání komunikace (nadměrný náklad). Lze objednat jako přívěs nebo traktorový přívěs (žluté reg. značky). Podvozek lze objednat v cenově dostupnější variantě s odpružením listovými pery a pevnými nápravami nebo ve variantě se vzduchovým odpružením a pevnými nápravami a případně se vzduchovým odpružením a řiditelnými nápravami BPW se svislými čepy a elektrohydraulickým řízením Tridec. Systém řízení náprav je obdobný jako u těžkotonážních podvalníků. Řidič nebo ext. obsluha při manipulaci jeřábem v omezených prostorech ovládá natáčení náprav dálkovým ovladačem. Pro transport vyšší rychlostí se podvozek přepne do transportního módu a nápravy zůstanou fixované ve směru jízdy. Podvozek lze dodat i s aktivním natáčením, kdy po osazení snímače úhlu natočení přívěsu obě nápravy pracují i ve vyšší rychlosti. Napětí baterií pro pohon elektrohydraulického systému je udržováno z el. sítě tahače, při provozu jeřábu jsou baterie udržovány vestavěnou nabíječkou tak, aby byl stroj kdykoli připraven k transportu.
Systém překlápění závaží zajišťuje dostatečnou trakci tahače (zatížení sedla 5,6 t)
Podvozek je vyráběn v České republice.
Jeřáb lze objednat s vestavěným dieselovým generátorem a max. nosností zvýšenou na 2500 kg