chlazení motoru - strana 16
Počet nalezených inzerátů CHLAZENÍ MOTORU: 1000 - strana 16

Prodám originál chladič chladící kapaliny z vozu Škoda Yeti 1,2 TSi 8V 77 kW.
Typ motoru CBZ-B, rok 2010, starý model.
(Auto mělo klimatizaci, vodní chlazení turba, 6-ti rychlostní manuální převodovku a pohon pouze přední nápravy).
Pro shodnost je nutné, aby vám sedělo přesně číslo čílu, včetně koncových písmen.
Chadič má 2 velké vývody a na druhé straně 2 malé - porovnejte se svým původním.
Byl na něm rám s jedinou vrtulí pro chlazení.
Číslo dílu: 1K0121251CL .
V dobrém stavu, funkční, těsnost vyzkoušena na pojízdném voze před demontáží.
Máme více kusů na různé modely vozů Škoda.
Možná shodnost i pro jiné vozy, Vw, Audi a Seat. Např. Octavia II, Vw Golf, Caddy, Touran, Audi A3,...
Porovnejte podle čísla dílu nebo v katalogu.
Posílám také službou PPL po celé ČR a SR ( kromě velkých, těžkých a neskladných balíků ).
Dále i jiné díly Škoda. Podívejte se i na mé další nabídky! Platí do smazání.
Prosím pouze o telefonický kontakt, na maily a sms neodpovídám.
Volejte pouze Po - Pá 8-12 a 13-16 hod.! Rožnov pod Radhoštěm.
Uvedená cena je včetně DPH.

příslušenství v hodnotě 89757 Kč k tomuto stroji zcela ZDARMA
Příslušenství, které k tomuto stroji dostanete:
- hliníková střecha - barva modrá
- naviják 6000 lbs
- LED rampa 33“
- Typ motoru: Čtyřtaktní DOHC dvouválec s turbem
- Objem motoru: 925 cm3
- Výkon motoru: 181 PS
- Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva (EFI)
- Převodovka: Automatická PVT
- Převodové stupně: P/R/N/L/H
- Typy jízdních režimů: Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
- Elektronické ovládání plynu
- Chlazení: Kapalinou
- Přední náprava: Dvojitá A-ramena se stabilizátorem
- Zdvih předního odpružení: 43.2 cm
- Zadní náprava: Vlečná ramena se stabilizátorem
- Zdvih zadního odpružení: 50.8 cm
- Přední / zadní brzdyhy: draulické, kotoučové s třípístkovými třmeny / hydraulické, kotoučové s dvoupístkovými třmeny
- Přední pneumatiky: 30x10-R14
- Zadní pneumatiky: 30x10-R14
- Celkové rozměry (DxŠxV): 320x162.6x182.1 cm
- Světlá výška: 36.8 cm
- Rozvor kol: 244 cm
- Suchá hmotnost: 798 kg
- Celková nosnost včetně řidiče: 335.6 kg
- Nosnost předního / zadního nosiče nebo úložiště: 0 kg / 136kg
- Počet míst: 2
- Objem palivové nádrže: 45.5 l
- Posilovač řízení (EPS): Ano
- Přední světla: Signature White LED, Low/High & Red LED Tail / Brake Lights
- Displej: Dva budíky se 4" LCD informačním centrem uprostřed: uživatelsky nastavitelné modré/červené podsvícení a intenzita

Země shromáždění
Itálie
Max. Výkon, W
2200 W
Typ spuštění
Manuál
Napětí, V
1 fáze (220V)
Typ elektrárny
mobilní, pohybliví
Regulátor napětí (AVR)
Jíst
Výkon, hp
7 hp
Hodnocené výkon při 220 V, W
2000 W
Výrobce motoru
CGM
typ motoru
4 zdvih
Objem motoru, cm3
212 cm3
Objem palivové nádrže, l
15l
Typ bydlení
OTEVŘENO
Chlazení
Vzduch
Napájecí konektory / výstupy
12V, 230V
Doplňkové funkce
Počítadlo hodin
Palivo, A-
A92, A95
Váha (kg
37,6 kg

Nový a zabaleny prumyslovy vysavač wetCAT 133 IR pro suché a mokré odsávání
Vysavač určený pro vysávání kapalin, třísek a dalších pevných částic s nerezovou nádobou.
Vestavěná zásuvka pro připojení elektrického nářadí s automatickým spuštěním při zapnutí nářadí.
POPIS STROJE
Všechny motory jsou vybaveny ochranou motoru
Speciální těsnění mezi hlavou a nádobou je odolné proti olejům a zbytkům chemikálií
Dvoudílná sací trubice z hliníku potaženým plastem. Trubice je velmi lehká a pevná
Pružná sací hadice je odolná proti vysokému zatížení a přetočení
Přípojka hadice s blokovacím mechanismem zabraňuje uvolnění hadice během čištění
Vestavěná zásuvka pro připojení elektrického nářadí
Ergonomický design hlavy s háky na kabely
Sací motor je vybavený hlukovým filtrem, který zajišťuje tichý provoz
Kompaktní model
Vybavení: ochrana motoru, podvozek, zásuvka, automatické spuštění, hadice a sada hubic, držák kabelu, držák hadice a hubic
Technická data
Typ sání Suché i mokré
Max. výkon 1300 W
Množství vzduchu 3333 l/min
Průměr hadice 38 mm
Délka hadice 4 m
Počet motorů 1
Počet stupňů výkonu 2
Délka kabelu 8,5 m
Objem nádoby 33 l
Materiál nádoby Nerezová ocel
Typ chlazení Bypass
Podtlak 247 mbar
Filtrační plocha 1490 cm²
Elektrické připojení 230 V
Max. celkový příkon zásuvky 2300 W
Rozměry 430 × 830 × 430 mm
Hmotnost 15 kg
Hladina akustického tlaku LPA (4 m) 72 dB(A)
Rozsah dodávky
Položky
Sací hadice 4 m
Držadlo s regulací vzduchu
Sací trubice
Hubice na podlahy s výklopným kartáčem
Polštářová hubice
Kulatá hubice s kartáčem
Plochá hubice
Nanofiltr
Info:
Puvodní cena: 10700-. nyní 7990.-

ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR Works SPECIAL
Cena: 4 500 Kč
KONĚ úprava walbro Lodní motor 62 ccm Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 3,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 11,5 kg - Maximální výkon: 3,5 HP - Typ motoru: 2-taktní - Způsob startu: zatáhněte za startovací šňůru - Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 150 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru: mm - Hmotnost: cca 11,5 kg - Rozměr balení: 95x32x33 cm

CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS euro5
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO!
Gladiator X1000 V-twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru

Půdní zemní motorový ruční vrták - vrtací - jamkovací sada DEMON
+ 3 vrtáky
+ 50 cm prodlužovač vrtáků pro hlubší vrtání
+ 0,5L 2T olej do benzínu pro míchání palivové směsi
Velice důležitou záležitostí je záběh nových motorů.
Proto pro první spuštění přidáváme speciální vysoce kvalitní červený POLOSYNTETICKÝ 2T olej do benzínu pro míchání palivové směsi.
Olej je dokonale mísitelný s palivem, což zajišťuje vysokou ochranu před usazeninami uhlíku.
Záběh nového motoru je rozhodující!
Perfektní sada pro domácí hobby využití kolem domu a na zahradě.
3 vrtáky vyrobené z vysoce kvalitních ocelových slitin:
průměr vrtáků: 10cm, 15cm, 20cm všechny stejné délky: 80 cm
Max. připojitelný vrták o průměru 25cm a délce 80cm!
Průměr hřídele pro uchycení vrtáků: 2cm.
Efektivní dvoutaktní motor s Max. výkonem 5,2 KM = 2,3 kW
Převodovka je vybavena jednoduchými převodovými stupni s OCELOVÝMI ozubenými koly!
Potřebná je pravidelná kontrola převodovky a doplňování mazivem přes mazničku!
Chlazení vzduchem.
Systém zapalování: CDI.
Volnoběžné otáčky: 3000
Max. otáčky motoru: 10000
Směr otáčení vrtání, čepele: ve směru hodinových ručiček - doleva.
Převodový poměr: 1:30
Zdvihový objem: 62 cm3
Maximální průměr vrtáku: 25 cm
Hladina hluku: 103 dB
Objem palivové nádrže: 1 L
Poměr palivové směsi benzín: olej - 25:1 (do 1L benzínu přidat 40ml 2T oleje)
Váha: 8,8 kg.
Tato sada se používá k vrtání otvorů pro výsadbu rostlin, stromů nebo keřů.
Jednoduchý a pohodlný způsob, jak vyvrtat díry do země na výsadbu, tyčí, drátů, sloupů na oplocení a pod.
Může se také použít při různých stavebních pracích (např. vrtání otvorů pro sloupky plotů) a v zimě pro vrtání otvorů do ledu pro rybáře.
Nová nepoužita souprava v krabici s dokladem a zárukou.
Uvedená cena je konečná - včetně poštovního.
.

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s

Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage
Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu.
Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage:
1. Zadní box X8
2. Přední rám
3. Zadní rám
4. Led rampa
5. Barva camuflage
6. Oplechování podvozku
7. Syntetické lano
8. Průvlak lana
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní

PŘI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA!
Nabízím k prodeji Mitsubishi Outlander 2.0T
Původně bylo auto s motorem 4G63 ( sériová výroba ) s výkonem 200 koní.
Chtěl jsem levné auto na zimu.
Po lehké úpravě motoru šla ojnice ve 280km/h ven.
Koupil jsem druhé auto, že použiju motor. Byl jsem ale přesvědčen do nového motoru Evo 9.
Tak a teď se dostávám k úpravám:
Nový motor Evo 9
Kovaný vnitřek - písty a ojnice
Nové velké turbo org Mitsubishi
Šrouby ARP
Převodovka Evo 9 ( 5 rychlosti )
Přední diferenciál ATS ( samosvor )
Zadní diferenciál Bartášek R.I.P. ( samosvor )
Spojka AP
Vstřiky Dynamics
Vodní chladič Mishimoto
Intercooler AMS
Vačky HKS
Vačkové kolo HKS
Komplet unibal
Podvozek KW
Palivova pumpa DW 200
Display Cosvorth
Ridici jednotka Cosvorth - Pectel SQ6
Ctyri mapy - max 500Ps 666Nm
Tři režimy ALS
Launch control
Chlazení oleje vodou
Chladič serva
Brzdy Evo 8
Spousta senzorů a závodní lambdy ( 500,-€ / ks )
Spodní kryt motoru - vyrobený na zakázku
Přední rám na zakázku
Dvoje kola s toho jedny s hřebíkama
A spusta dalšího. Mam spoustu fotek z celé stavby. Nic nebylo ošizené.
Stavěl Kageki a ladilo se ve 4Turbo.
Auto je nutné vidět a svézt se. Kdo zná Evo, ví jak je něco takového levné postavit.
Prosím volat pouze zájemci, kteří ví co nabízím!
Umrdanci z Esa a AAA nevolat!!!

Prodám nerezovou přípojku vodního okruhu s přídavným závitem pro teplotní čidlo.
Pro motory M57 a M57N 306d1, 306d2, 306d3, 306d4, 2.5/3.0d.
Usnadňuje montáž přídavných teplotních čidel (na přání vyrobím jakýkoliv závit) a navíc eliminuje riziko prasknutí a poruchy původního plastového konektoru.
Standardní závity pro spínaní vrtulí a teplotní čidlo : 1x M14x1.5 a 1x 1/8"- 27NPT. !Není problém udělat jakýkoliv závit!
Hlavní průměry na připojení hadic jsou 35 a 18mm.
Nabízená nerezová přípojka slouží jako dokonalá náhrada za originální plastovou přípojku, která velice často praská.
Cena za samotnou nerezovou přípojku: 2900 Kč
Při odeslání na dobírku +100 Kč
Po dohodě možné dodat včetně spínače el. vrtulí (+85°C) + čidla teploty vody (+700 Kč), popřípadě i včetně budíku pro teplotu vody (+700 Kč).
Pro SWAP originál motoru za BMW M57 můžu dodat spoustu další potřebných věcí, které zde nevypisuji jako příruby ať už hlavní nebo přídavné převodovky, adaptéry převodovek, držáky palivové pumpy a filtru, adaptér pro výstup oleje automatické převodovky ZF 8HP, samostatné řídící jednotky automatické převodovky ZF 8HP, kompletní kabeláže pro instalaci, držáky motoru, spojkové sady, hliníková olejová vana automatické převodovky BMW 8HP 70, hlavní držák automatické převodovky ZF 8HP přizpůsobený pro Nissan Patrol Y60/Y61, sadu na přesunutí turba do horní pozice, kompletně připravenou kabeláž a řídící jednotku motoru (ECU), nerezovou náhradu za plastovou přípojku okruhu chlazení vody atd. atd.
To že něco nemám vypsané v inzerátech neznamená že to nemám :D Stačí zavolat/napsat a zeptat se.
11 12 2 247 744 / 11 12 7 806 196

Prodám držák intercooleru určený k hornímu umístění intercooleru pro vozy Nissan Patrol Y61 a GU4 s motorizací M57.
Držák je vyroben z hliníku s černým práškovým nástřikem.
Držák je možné dodat včetně intercooleru a přídavné elektrické vrtule.
Rozměry intercooleru - V/D/Š - 310/460/80mm
Vstup/výstup intercooleru - 63/76mm
!!Intercooler na fotkách je určený pro turbo umístěné v dolní (originální pozici)!!
Pokud máte turbo přesunuté do horní pozice není problém tento držák použít s intercoolerem pro to určeným.
Intercooler pro turbo umístěné v horní pozici dokáži také poskytnout.
Cena za samotný držák: 5400Kč
Cena za intercooler: 6000Kč
Cena za elektrický ventilátor: 1400Kč
Při odeslání na dobírku + 100Kč
Pro SWAP originál motoru za BMW M57 můžu dodat spoustu další potřebných věcí, které zde nevypisuji jako příruby ať už hlavní nebo přídavné převodovky, adaptéry převodovek, držáky palivové pumpy a filtru, adaptér pro výstup oleje automatické převodovky ZF 8HP, samostatné řídící jednotky automatické převodovky ZF 8HP, kompletní kabeláže pro instalaci, držáky motoru, spojkové sady, hliníková olejová vana automatické převodovky BMW 8HP 70, hlavní držák automatické převodovky ZF 8HP přizpůsobený pro Nissan Patrol Y60/Y61, sadu na přesunutí turba do horní pozice, kompletně připravenou kabeláž a řídící jednotku motoru (ECU), nerezovou náhradu za plastovou přípojku okruhu chlazení vody atd. atd.
To že něco nemám vypsané v inzerátech neznamená že to nemám :D Stačí zavolat/napsat a zeptat se.

6.3.2023 - Stylové jízdní kolo s motorovým kitem v opravdu poutavém designu. Díky pohodlnému stylu jízdy jsou tyto kola ideální dopravní prostředek do města. Zaručujeme Vám, že na těchto kolech nejenom oslníte své přátele a známé, ale hlavně vzbudíte zájem ostatních "tuctových"cyklistů.
Technická informace k motoru:
Motor: 80cc dvoutaktní - vzduchem chlazený (Obsah motoru není na motoru vyražen).
Startování: roztlačením
Vrtání / zdvih: 47 mm x 40 mm.
Kompresní poměr: 6 / 0.1
Palivo: 90-95 oktanové
Objem nádrže: 1,5 l
Spotřeba: 2-3 l / 100 km
Hmotnost: 7.0 kg
Mísící poměr oleje: 16:1 v záběhu / 20:1 po záběhu.
Spojka: suchá lamelová
Chlazení: vzduchem
Maximální rychlost: 25km / hod
Technický popis kola:
rám: 22" ocelový
vidlice: ocelová
přední odpružení
ráfky: 26" hliníkové
pláště: 26"
přední brzda: kotoučová
řídítka: ocelová
zadní nosič
přední i zadní blatník
kryt řetězu
přehazovačka: Shimano, 6 rychlostí
přední i zadní světlo
hmotnost kola: 17,5 kg
na sms neodpovidam

... POZOR...
HOMOLOGOVÁNO + příslušenství v hodnotě 81 500 Kč k tomuto stroji zcela ZDARMA
Příslušenství, které k tomuto stroji dostanete:
- hliníková střecha - barva modrá
- naviják 6000 lbs
- LED rampa 33“
- zadní box
- homologační kit je také ZCELA ZDARMA
Homologováno jako pracovní stroj kategorie Z
Posuňte své řidičské schopnosti na vyšší úroveň s nejobratnějším, nejschopnějším a nejvšestrannějším RZR všech dob. RZR PRO XP je dokonalá kombinace extrémního výkonu, inovativního designu a vysoké odolnosti. Nová generace RZR PRO XP zkrátka vypadá líp, jezdí líp a je daleko extrémnější, než kdy předtím. Neskutečný výkon, brutální akcelerace, aktivní podvozek DYNAMIX, 56 cm využitelného zdvihu a špičkové jízdní vlastnosti.
- Typ motoru: Čtyřtaktní DOHC dvouválec s turbem
- Objem motoru: 925 cm3
- Výkon motoru: 181 PS
- Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva (EFI)
- Převodovka: Automatická PVT
- Převodové stupně: P/R/N/L/H
- Typy jízdních režimů: Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
- Elektronické ovládání plynu
- Chlazení: Kapalinou
- Přední náprava: Dvojitá A-ramena se stabilizátorem
- Zdvih předního odpružení: 43.2 cm
- Zadní náprava: Vlečná ramena se stabilizátorem
- Zdvih zadního odpružení: 50.8 cm
- Přední / zadní brzdyhy: draulické, kotoučové s třípístkovými třmeny / hydraulické, kotoučové s dvoupístkovými třmeny
- Přední pneumatiky: 30x10-R14
- Zadní pneumatiky: 30x10-R14
- Celkové rozměry (DxŠxV): 320x162.6x182.1 cm
- Světlá výška: 36.8 cm
- Rozvor kol: 244 cm
- Suchá hmotnost: 798 kg
- Celková nosnost včetně řidiče: 335.6 kg
- Nosnost předního / zadního nosiče nebo úložiště: 0 kg / 136kg
- Počet míst: 2
- Objem palivové nádrže: 45.5 l
- Posilovač řízení (EPS): Ano
- Přední světla: Signature White LED, Low/High & Red LED Tail / Brake Lights
- Displej: Dva budíky se 4" LCD informačním centrem uprostřed: uživatelsky nastavitelné modré/červené podsvícení a intenzita
DOPRAVA DLE VZÁJEMNÉ DOHODY PO CELÉ ČR SE ZAŠKOLENÍM!
MOŽNÁ VÝMĚNA S DOPLATKEM DLE VZÁJEMNÉ DOHODY MOTO/ATV.

ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR Fighter SPECIAL
Cena: 4 200 Kč
KONĚ úprava walbro Lodní motor 62 ccm Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 3,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 11,5 kg - Maximální výkon: 3,5 HP - Typ motoru: 2-taktní - Způsob startu: zatáhněte za startovací šňůru - Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 150 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru: mm - Hmotnost: cca 11,5 kg - Rozměr balení: 95x32x33 cm

lodní motor - 2-taktní 5,0HP
Cena: 4 400 Kč
MOTOR LODNÍ Demon SPECIAL 5,0 KONĚ ZÁVĚSNÝ LODNÍ MOTOR 5,0 KONĚ úprava walbro Lodní motor .
Nabízíme Vám nový 2-taktní závěsný motor s výkonem 5,5 HP. Chlazení vzduchem odstraní problémy s oběžným kolem vodního čerpadla a přehřátí. Výkon je předáván jednoduchým způsobem odstředivou spojkou a zpětného tahu je dosaženo tím, že obtočíte motoru o 180 stupňů. Mnoho let zkušeností má za následek perfektní kombinaci nízké ceny a vysokou kvalitou splňující veškeré evropské standardy. Motor nevyžaduje žádnou velkou údržbu v autorizovaných dílnách. Specifikace: - Hmotnost: cca 9,5 kg - Maximální výkon: 5,5 HP - Typ motoru: 2-taktní
Způsob startu: mechanické
- Směs olej + natural 95: poměr 1:50 - Obsah nádrže: 1,2 l - Poměr převodů: 2.08 - Odstředivá spojka - Průměr vrtule: cca 180 mm - Celková výška: 900 mm - Výška bez motoru:

Prodám náhradní díly odstrojené z holého motoru typu CLH-A, z havarované trojkové Octavie r.v. 2014, 1,6 TDi 16V 77 kW.
Auto je po jediném majiteli a má najeto 101 520 km.
spojková sada 04L106273 , 04L141031 , 04L141025F , 02A141165P
filtr pevných částic 04L131M , 04L131601H , DOC: 5Q0166AA , DPF: 5Q0181BA
vysokotlaké čerpadlo 04L130755D
termostat 04L121111
plastová tlaková trubka 04L145762E , 04L131111T , 04L145828D
sací potrubí s chlazením vzduchu 04L129766Q
trubka zpětného vedení oleje turba 04L145736E
trubka mazání turba 04L145771J
vstřikovací lišta 04L089B
čidlo tlaku paliva 04L906054
ventil regulace tlaku paliva 057130764AB
měnič tlaku , ventil tlaku 1K0906627B
senzor tlaku 04L906051B , 04L145049E
EGR ventil - chladič 04L131512
EGR ventil - klapka 04L131501C
šktrtící klapka 04L128063P , 04L128637B
napínací klapka klinového řemene 04L903315A
čidlo tlaku oleje 04L919081 , 04L919081B
trubka sání 5Q0129654G
trubka sání 5Q0129635
držák , vzpěra sací trubky 04L129A
čidlo teploty chladící kapaliny 04E919501B
snímač otáček 04L907601
držák motoru 04L425
vodní trubka chlazení 04L121065AJ
snímač otáček klik. hřídele 04L906433
řemenice kliky 03G105243
kryt hlavy válců 03L103469S
kryt rozvodů 04L109147D
chladič oleje 03N117021
obal , držák olejového filtru a chladiče 03N115389A
víčko olejového filtru 03N115433
kabeláž alternator 5Q0971230FP
lambda sonda 04L906262A
čidlo teploty 01L906088AR
drážkový klinový řemen 04L260849C 6PK 1026
olejová měrka 04L115611
vedení olejové měrky 04L103634
trubka vedení paliva 04L201360M
hadice a trubky chladící kapaliny, hadice turba, kabeláže, držáky, těsnění ...
04L131051F , 5Q0906287 , 03G129808C , 04L131455A , 1K0253 , 04L129969K , 04L129969J , 04L129 , 03N103647 , 04L611933 , 04L131582B , 04L971461C
Více info na tel. dotaz.
Posílám také službou PPL po celé ČR a SR ( kromě velkých, těžkých a neskladných balíků ).
Dále i jiné díly Škoda. Podívejte se i na mé další nabídky! Platí do smazání.
Prosím pouze o telefonický kontakt, na maily a sms neodpovídám.
Volejte pouze Po - Pá 8-12 a 13-16 hod.! Rožnov pod Radhoštěm.

Espace na díly
Pošta není problém
držák akumulátoru, alternátor, startér, držák alternátoru a klimakompresoru, pojistková skříňka, řídící jednotka dveří/rádia/multimédia/gateway/palubní sítě/parkovacího asistenta/motoru/ rozpoznání přívěsu, čidlo úrovně podvozku, alarm, anténa, čidlo teploty spalin, kyslíková sonda, parkovací kamera, radar, senzor PDC, sluneční senzor, svazek elektroinstalace (kabely), vyrovnávací nádobka, hadice vodní, trubka vody, chladič vody, chladič intercooler (nasávaného vzduchu), chladič klimatizace, kompletní chladičová stěna (čelo), výztuha předního i zadního nárazníku, sahara s ventilátory chlazení, termostat, vodní čerpadlo/pumpa, manžeta řadící páky, display, navigace, reproduktory, audiosystém, zesilovač, stropní světlo, přístroje/budíky, konzola palubní desky, palubní deska, rámeček přístrojů, koberec do kufru, podlaha do kufru, koberečky, výplň kufru, dekorace, klimatronic/ovládání topení a klimatizace, kroužek pod volant, přepínače lukas (páčky, tempomat), spínač světel, spínače/přepínače/vypínače a ovladače, interiér, sedadla/sedačky nebo pouze jedno sedadlo, tapecírunky, stropnice, volant (multifunkční), výdechy ventilace, roleta do kufru/plato, zpětné zrcátko, kastlík spolujezdce, panely sloupků (plasty do interiéru), vnitřní obložení, rámeček řadící páky, sluneční clona (clonítko), středový tunel (loketní opěrka), kryt motoru, přední nárazník, zadní nárazník, držáky nárazníku, levý blatník, pravý blatník, držáky blatníků, nadkolí (podběhy), dveře přední i zadní, levé i pravé, páté dveře, kliky, zámky/zámek, mechanismus stahování oken (stahovačka), sklo/okno, kapota, maska, stěrače, víčko nádrže, sada kol (kola), rezervní (dojezdové) kolo, poklice (kryty kol), motor, sání, filtrbox (vzduchový filtr), škrtící klapka, váha vzduchu, turbodmychadlo, držák motoru a převodovky, výfuk, katalyzátor/FAP (DPF) filtr, EGR ventil, náprava/nápravnice zadní i přední, rameno levé i pravé, těhlice, mcperson (mcpherson), tlumiče, světlomet přední levý i pravý, zadní lampa levá i pravá, vstřikovací čerpadlo, vstřiky/vstřikovače, diferenciál/haldex, kardan, poloosa, převodovka, spojka/setrvačník, táhlo řazení (mechanismus), topení, motorek topení, ventilátor topení, kompresor klimatizace (klimakompresor), klimatrubky (potrubí klimatizace), nezávislé topení, tažné zařízení, mechanismus stěračů, zvedák (hever), čerpadlo paliva a další…

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz