hledáme externí mzdovou účetní - strana 29
Počet nalezených inzerátů HLEDÁME EXTERNÍ MZDOVOU ÚČETNÍ: 1000 - strana 29

Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek

Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned

Prodám učebnici účetnictví pro střední školy, 2019 - 1. díl, autor Pavel ŠTOHL. Je použitá, s odrbanými rohy, uvnitř ale v top stavu a téměř (možná vůbec) žádnými vpisky. K tomu přidám i účetní rozvrh, ten je celkem zachovalý, důležité účty vyznačeny zvýrazňovačem.
Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné).
Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.

Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji

Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře.
Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova
Evidenční číslo: 827458
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

Ev.č. 00687
Do prodeje přichází zavedený ubytovací areál, který se nachází v oblasti lázeňského městečka s termálním koupalištěm v podhůří Jeseníků. V okolí areálu je spousta lákavých cyklo i pěších tras. Dominantou obce Velké Losiny je nejstarší ruční papírna ve střední evropě, zámek a termální lázně. A nesmím zapomenout na CHKO Jeseníky v dojezdové vzdálenosti do 10 km. V létě vyrazíte na horské tůry a v zimě na běžky / lyže / nebo skialpy.
Součástí prodeje je penzion, který je celoročně pronajímán a skládá se celkem ze šesti apartmánů o různých velikostech, jedné bytové jednotky pro správce o dispozici 3+1 a půdy. Samostatně stojící stodola, kterou lze přebudovat na apartmánový dům a autokemp se sociálním zařízením.
Základní informace:
- užitná plocha 802 m2
- plocha pozemku 2 657 m2
- celková ubytovací kapacita penzionu je 18 osob
- součástí autokempu jsou také ubytovací kapacity pro 18 osob - dva obytné přívěsy, 2 maringotky a 1 chatka
- stodolu lze přestavět na apartmánový dům s parkovacím stáním a samostatným vjezdem dle navržené studie
- poslední rekonstrukce proběhla v roce 2018 a její součástí bylo: nová střecha, výměna dřevěných oken a izolace
Serióznímu zájemci nechá stávající majitel nahlédnout do účetní knihy, kde zájemce uvidí jak si celý areál vede z pohledu vytížení a návratnosti investice.
Celý areál je velmi pečlivě udržován a pokud nový majitel bude chtít zachovat stávající \"turistickou\" úroveň ubytování, nejsou zde potřeba žádné větší investice, s výjimkou běžné údržby samozřejmě.
Neváhejte mě kontaktovat pro více informací. Autokemp je jedinečná investiční příležitost. Našim klientům pomůžeme s výhodným financováním této nemovitosti. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejvyšší nabídce. Váš realitní makléř, Josef Andrle.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: volejte makléři, včetně DPH, včetně poplatků, včetně provize, včetně právního servisu.

PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR - NOVÁ! Každý uživatel informatiky - ať už manažer, obchodník či účetní - by se měl dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací, které se využívají v podnikovém řízení. Kromě manažerů a dalších uživatelů informačních technologií je publikace určena také studentům vysokých škol. Druhé vydání je nově doplněno o příklady analytických postupů a metod. V knize se dozvíte vše potřebné k tomu, abyste díky využití informatiky mohli lépe dělat svůj byznys - lépe řídit firmu, realizovat různé obchodní aktivity, efektivněji využívat lidské, technické, finanční a další zdroje - a aby se tak informatika stala vaší konkurenční výhodou. Další knihy také v naší nabídce - úklid knihovny. ROZMĚRY: Grada Publishing a.s., 2009 - Počet stran: 496 Poštovné a balné zásilkovna 79kč, při platbě předem není zahrnuto v ceně, jinak dle dohody a tarifu ČP.

Nabízím zpracování účetnictví, daňové evidence,
mzdové agendy, DPH, KH, daňová přiznání fyzických i právnických osob malým, středním a velkým firmám (27 let praxe v oboru).

Dovolujeme si Vám nabídnout zpracování účetnictví i daňové evidence. Samozřejmostí je zpracování přiznání k DPH včetně kontrolního a případně i souhrnného hlášení, přiznání k silniční dani, vedení evidence majetku, závazků, pohledávek a vypracování roční účetní závěrky.
Možnost také online spolupráce mimo okres Cheb.
Nejsme plátci DPH.
V případě, že máte zájem využít naše služby, nebo Vás jen zajímá cenová nabídka, neváhejte nás kontaktovat na email: ucetnictvi.cheb@ .

Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence vč. mezd. Zpracování veškerých daňových přiznání. Zpracování online nebo docházení do firmy vše na základě naší dohody.Ráda zodpovím veškeré Vaše dotazy a moc se těším na naši případnou spolupráci.

Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Náměšť nad Oslavou, Třebíč a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@

Jste OSVČ nebo malá firma a hledáte účetní? Jak na daně, máte-li příjem z OnlyFans, Bolt, Uber,...
Vše zvládneme i online.
Vedení účetnictví a daňová evidence
Daň z příjmu fyzických i právnických osob
Registrace k DPH,..
Zpracování mezd
Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
Správa datové schránky
V případě zájmu mně kontaktujte na ucetnictvi.kalvachova@ pro nezávaznou cenovou nabídku.

Účetnictví a daňová evidence, přiznání k dani z příjmu fyzické osoby, OSVČ i právnické osoby.
• Vedení daňové evidence pro OSVČ, pro plátce i neplátce DPH
• Zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, fyzické osoby (FO), právnické osoby (PO) + výkazů pro ČSSZ a ZP
• Vedení účetnictví – DPH, KH, SH, majetek, sklad
• Jednání s veškerými úřady za klienta
• Účetní a daňové konzultace – telefonicky, e-mailem, osobně
• Mzdové účetnictví (dohoda o provedení
práce, dohoda o provedení pracovní
činnosti, hlavní pracovní poměr)
• Pravidelná kontrola datové schránky,
odesíláni dat
• Informace emailem o důležitých změnách
legislativy v oblasti účetnictví a daní
• Statistické výkazy, podklady pro průběžné audity
Pracuji v programu Pohoda, Money S3, případně Helios.
Vše je možno osobně i on-line.
MS kraj - Ostravsko, Frýdecko - Místecko ...
Budu se moc těšit na naši budoucí spolupráci :-)
Jméno: Petra Š.
Telefon: 956826
E-mail: aps.ucto@

Vedení účetnictví a daňové evidence. Přehledy pro ZP a OSSZ. Účetní závěrka. Mzdová agenda. Zastupování na ZP, OSSZ a FÚ. Zpracování podkladů pro daňové přiznání. Daň z příjmu právnický a fyzických osob. DPH. Daň z nemovitosti a jiné.

Nabízím k pronájmu místnost vhodnou jako kancelář např. pro účetní a podobnou profesi od počítače. Kancelář má plochu 10m2, vhodná pro jednu až dvě osoby. Nachází se v 1. NP ihned při vstupu do budovy, k dispozici je společné WC. Cena je včetně energií a úklidu. Volné ihned. Pro bližší informace mě neváhejte kontaktovat.
ev.č.: 1444
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: velmi dobrý
typ domu: přízemní
zastavěná plocha (m2): 613
plocha parcely (m2): 813
plocha kanceláří (m2): 10
číslo podlaží v objektu: 1
počet podlaží objektu: 5

Pronájem kancelářských prostor s kompletním zázemím a parkováním v Olomouci Holici.
Jedná se o prostory o výměře 64 m2 s vlastním vchodem. Je zde vstupní chodba, 2 kanceláře, koupelna a WC.
Cena nájmu je 12.500,- Kč, elektřina 1.500,- Kč. Kauce je stanovena na 12.500,- Kč.
Kanceláře jsou vhodné například pro účetní firmu nebo projektovou kancelář. K dispozici jsou 2 parkovací místa v objektu. Kanceláře jsou volné od dubna 2023. Doporučujeme prohlídku!
ev.č.: 13866 (16)
+ poplatky za služby 1.500,- Kč
třída energetické náročnosti budovy: G - Mimořádně nehospodárná
dle vyhlášky č.264/2020 Sb.
druh objektu: cihlová
stav objektu: novostavba
typ domu: přízemní
zastavěná plocha (m2): 64
plocha kanceláří (m2): 64
číslo podlaží v objektu: 2
počet podlaží objektu: 2
počet míst k parkování: 1

Kamarádka pronajme komerční prostory - vhodné kupříkladu pro kadeřnictví, pedikúru, kosmetiku, účetní, dentální hygienu, masáže, fyzioterapii apod. V rodinném domě v lukrativní části Zlína. Měsíční nájemné dle dohody.

Hledáte sídlo firmy v blízkosti centra Ostravy? Nabízíme k prodeji polovinu domu ke komerčnímu využití s vlastním parkovištěm a vlastním vchodem, užitná plocha 180 m2, celkem 3 NP. Dům je podsklepený a zateplený, s balkonem a terasou. Vytápění je řešeno centrálně pevnými palivy. Dům je vhodný pro menší právní, účetní firmu s kancelářemi nebo jako bytový dům. V současné době jsou v domě situované bytové jednotky 2+1, 1+1 a 4 kanceláře. Dům je připojený na městský vodovodní řád a kanalizaci. Parkování ve dvoře, 4 parkovací místa. Pozemek okolo domu -zámková dlažba, oplocený, elektrická vrata a kamerový systém jsou samozřejmostí. Na pozemku možno vybudovat myčku nebo garáže a jiné komerční využití. Tato nemovitost by se mohla stát velmi zdařilou investicí do budoucna nebo sídlem firmy. S financováním Vám pomůže naše hypocentrum. Pro více informací volejte našeho makléře.
Lokalita: Bohumínská, Muglinov
V případě více zájemců může RK využít pro výběr kupujícího formu aukce.
Evidenční číslo: 829570
Energetická náročnost : Třída D - Nevyhovující

Hledáte pro své podnikání kanceláře na okraji Olomouce se skvělou dostupností k dálnici. Navíc v novostavbě v oploceném areálu s možností parkování? Nabízíme Vám k pronájmu celé 1.patro v logistickém centru. Součástí je 8 kanceláří, šatny, toalety, umývárny i kuchyňka, vlastní kotelna a místnost pro server. Dále 20 parkovacích míst a venkovní kamerový systém. Přístup přes vnitřní schodiště přes recepci nebo bočním venkovním schodištěm. Okna směřující jihovýchodním směrem zajišťují příjemné klima v kancelářích po celý den. Prostory vhodné např. na projekční kanceláře, E-shop, účetní firmu. Možnost pronajmout pouze polovinu kanceláří za vyšší cenu. Doporučuji prohlídku
Číslo zakázky: 125653
Užitná plocha: 504 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: kanceláře
Energetická náročnost budovy: C - Úsporná
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 300 m2
Typ budovy: montovaná
Stav objektu: novostavba
Počet míst k parkování: 20
Rok kolaudace: 2 022
Umístění objektu: okraj obce
K nastěhování: 19.09.2022
Ostatní vybavení: plot, recepce
Prodej po částech: Ano
V provozu: Ano
Měsíční poplatky - poznámka: dle spotřeby
Počet kanceláří: 9
Plocha nejmenší: 13 m2
Plocha největší: 36 m2
Sociální zařízení: Ano
Počet podlaží objektu: 2
Vybaveno: Ne
Vybavení kanceláří: Ne
Komunikace: asfaltová
Topení: ústřední - plynové
Doprava: silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V
Voda: dálkový vodovod
Odpad: kanalizace
Plyn: plynovod

Nabízíme k prodeji polovinu domu ke komerčnímu využití s vlastním parkovištěm a vlastním vchodem, užitná plocha 180 m2, celkem 3 NP. Dům je podsklepený a zateplený, s balkonem a terasou. Vytápění je řešeno centrálně pevnými palivy. Dům je vhodný pro menší právní, účetní firmu s kancelářemi nebo jako bytový dům. V současné době jsou v domě situované bytové jednotky a kanceláře. Dům je připojený na městský vodovodní řád a kanalizaci. Parkování ve dvoře, 4 parkovací místa. Pozemek okolo domu -zámková dlažba, oplocený, elektrická vrata a kamerový systém jsou samozřejmostí. Na pozemku možno vybudovat myčku nebo garáže a jiné komerční využití. Tato nemovitost by se mohla stát velmi zdařilou investicí do budoucna nebo sídlem firmy. S financováním Vám pomůže naše hypocentrum. Pro více informací volejte našeho makléře.
Lokalita: Bohumínská, Muglinov
V případě více zájemců může RK využít pro výběr kupujícího formu aukce.
Evidenční číslo: 829548
Energetická náročnost : Třída D - Nevyhovující