letenka do japonska cena - strana 8
Počet nalezených inzerátů LETENKA DO JAPONSKA CENA: 1000 - strana 8

Prodám originální BodyKit pro Mazdu 3 BM od KnightSportu z Japonska.
Na autě byl BodyKit 1x aby se vyzkoušelo, zdali sedí. BodyKit opravdu sedí v pořádku a není potřeba žádná další úprava. Na předním a zadním nárazníku jsou připraveny díry na senzory. Takže stačí jen díly nalakovat a nasadit na auto.
Prodávám z důvodu, že 3ka zůstala ženě a ta bodykit nechce což akceptuji. Já sám jsem si pořídil Mazdu 6 2017 GL.
Video jak auto vypadá s nalakovaným nárazníkem zde -
Odkaz na originální stránky zde - knightsports.co.jp/car/exterior_bmaxela/
Seznam věcí:
Přední nárazník:
Product number: KZD-71304 knightsports.co.jp/product/front-bumper-axela-bm/
Zadní nárazník:
Product number: KZD-74332 knightsports.co.jp/product/rear-bumper-axela-bm/
Zadní křídlo na střechu:
Product number: KZD-33 knightsports.co.jp/product/rear-wing-axela-bm/
Karbonový Flip na křídlo:
Product number: KZD-34 knightsports.co.jp/product/gurney-flap-carbon-axela-bm/
Boční prahové lišty:
Product number: KZD-73301 knightsports.co.jp/product/side-skirt-axela-bm/
EYE LINE/ Mračitka na světla:
Product number: KZD-75133 knightsports.co.jp/product/eyeline_axela_bm/
Přední znak pro MRCC MODEL (původní znak se nevejde do masky):
B45F-51-731
Prodejní cena: 55 000,-
Původní cenu 120 000 ,- včetně proclení. Originální Fakturu mohu dodat pokud by byl zájem.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Pásový přepravník, dumper Digger D600 H PROse šikmou korbou je vybaven hydraulickým sklápěním korby. Umožní Vám pohodlnou přepravu sypkých i pevných materiálu a to až do hmotnost 500 kg. Poradí si i s velmi špatně přístupnými místy.Velkou výhodou je samonakládací lžíce pro snadné naložení materiálu přímo do korby.
Tento dumper, pásový přepravník značky Digger je oproti svým konkurentům absolutní špičkou a to díky velmi dobré průjezdnosti terénem. K tomu mu napomáhají extra vysoké přepravní pásy (viz. obrázek) a také samozřejmě kvalitní japonská převodovka 6+2R.
Cena uvedena bez DPH
Volejte na číslo uvedené v inzerátu 039142
Tato inzerce neni navrh
na uzavreni kupni smlouvy dle zakona c. 89/2012 Sb, volat prosim 321,321,060 diky

Trvalky: Ostřice - japonská a grayova nebo do jezírka, ozdobnice čínská - zebrinus, čemeřice, yucca, zběhovec, levandule, bergenie, barvínek, denivka, kontryhel,kohoutek (alpský koukol), kapradí, zlatobýl, verbena (sporýš argentinský), pryšec myrtovitý, bahenní kosatec, čistec Bylinky: máta, pažitka, libeček, kostival, dobromysl (oregano - zlatá forma) Keře: zlatice, mahonie, svída (bíle panošovaný list), dřišťál, bobkovišeň, tavolník, třezalka, břečťan, ptačí zob, šeřík, skalník, svatolína (santolina), komule
- budleja, beztrnný ostružiník, maliník Stromy: habr, modřín, smrk, borovice, tůje, tis, jalovec - blue arrow, vrba pokroucená a smuteční, jírovec, lípa, ořešák. Víceleté rostliny v kontejnerech. Cena je 19 Kč za trvalky v kontejneru o průměru 9 cm, pro stromy a keře podle výšky a velikosti - cca 1 Kč za 1 cm výšky . Jenom jednotlivé kusy. Neposílám.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Prodám Clerodendrum trichotomum (Blahokeř pozdní),mimořádně dekorativní , pochází z Japonska a Číny strom dorůstající výšky kolem 2 m.
V pozdním létě vytváří na koncích větví půvabně šikmá květenství - hrozny s mírně vzhůru zahnutými, sladce vonící bílými květy, které se s věkem zbarvují do fialova, s velkými, matně růžovými kalichy, které jsou ostře žebrované.
Malé, tmavě modré plody, namačkané ve zvětšeném červeném kalichu, jsou mimořádně dekorativní. Listy: velmi velké, voňavé až 25 cm, ve tvaru srdce, sytě zelené.
Výška prodávaných rostlin - 60-80 cm, cena 599,- Kč

Dobrý den,
prodám origo kovaná závodní japonská kola. Žádný japan racing, rota a podobný.
Kola jsou už dlouho vyprodaná, a jejich cena jen poroste.
Okousaná od obrubníků a špatného skladování viz foto.
Velikost: 17×8 , ET +32
Rozteč: 5X114,3
Typ: Semi Forged 1-piece construction
Váha: 8,45 kg/ks
Už mám těch kol dost tak posílám dál
Při rychlém a solidním jednání sleva zaručena.
Nejlépe osobní odběr Úštěk- Praha (okolí)
(více fotek v týdnu).

Prodam originalni sbirku všech modelů 4 kusy suzuki GSX katana S v obsahu : 250,400,750,1100. Všeechny jsou řadové čtyřválce a v barvě střibrné metalizy. Jen znalci a fajnšmekrovi. 250 a 400 ccm dovezeny z Japonska, 750 ccm z Holandska a 1100 ze Sicilie po prvnim majiteli a najeto pouze 13 tis.km..cena za všechny 4 kusy :24900 euro (619 tis.kc)

Prodám japonskou blyxu - balíček 10+ rostlinek. Blyxe se u mě celkem daří a proto jsou odénky větší než obvykle.
Cena : 250kč/10ks
Osobné odběr Soběslav, nebo pošta + 120kč
Více do SZ
děkuji

Nabízím tinkturu z křídlatky. Má široké použití. Hlavně se používá ale na plísně, chřipky, streptokoka, boreliozu. Cena 500ml 500Kč, 250ml 280Kč.

Japonský posvátný strom vysazovaný poblíž chrámových staveb.
Mladé výhonky a jehličí svítí krémově bíle puzději žlutozeleně než ztmavnou koncem léta do zelených odstínů. Zajímavá solitéra zvlášť vynikne proti tmavšímu pozadí.
Rostliny jsou cca 50cm vysoké v 10l květináči.
Rostlina dorůstá ve stáří asi 10m
Výběr rostliny na místě, při osobním odběru,
cena rostliny 450,-

Pásový přepravník, dumper Digger D600 H Š se šikmou korbou je vybaven hydraulickým sklápěním korby. Umožní Vám pohodlnou přepravu sypkých i pevných materiálu a to až do hmotnost 500 kg. Poradí si i s velmi špatně přístupnými místy.
Tento dumper, pásový přepravník značky Digger je oproti svým konkurentům absolutní špičkou a to díky velmi dobré průjezdnosti terénem. K tomu mu napomáhají extra vysoké přepravní pásy (viz. obrázek) a také samozřejmě kvalitní japonská převodovka 6+2R.
AKCE: při zakoupení tohoto dumperu máte bočnice ZDARMA!
Cena uvedena bez DPH
Volejte na číslo uvedené v inzerátu 039142
Tato inzerce neni navrh
na uzavreni kupni smlouvy dle zakona c. 89/2012 Sb, volat prosim 321,321,060 diky

Gramo, rádio, kazetový magnetofon… Sharp VZ-2000 je monstrum jak velikostí, tak hmotností. Šířka 738 mm, výška 459 mm a hloubka 193 mm. Váží více než 17 kg. Má dokonce 5 gumových nožiček pro zmírnění dopadu na zem. Jeho lineární sledovací gramofon byl jistě zodpovědný za velkou část této hmotnosti.
Některé z těchto modelů byly stříbrné a černé, zatímco jiné byly stříbrné a modré (s červenými kuželovými basovými reproduktory). Nevíme, proč byly dvě různé verze. Možná byl jeden určen pro jiné země. Existovala také japonská domácí verze s názvem VZ-V2 .
Kvalita zvuku je velmi dobrá. Má 16cm basové reproduktory a 5cm výškové reproduktory v bi-amplifikovaném formátu, se samostatnými zesilovači pro basové a výškové reproduktory. Dělicí frekvence je 3 kHz. Gramofon pomáhá izolovat reproduktory a zlepšuje stereo oddělení. Magnetofon byl docela dobrý na boombox, s nastavením Dolby a Metal a wow a flutter pouze 0,065% WRMS
Vizuální stav jako nový, gramofon plně funkční, rádio s dobrou citlivostí na FM, magnetofon přehrává kazety, s kazetou hůře /vyčištění, řemínky/. Bohužel chybí ovladací prvky na horním panelu / lze nahradit, lze s nimi i tak pohybovat, pro chod stroje nejsou důležité, navíc pohledově jejich absence neruší/.
Jedná se o sbírkový kus, k menšímu servisu, konečná cena zohledněna. Více info mail, telefon.

Prodám -zvažuji …Suzuki RGV 250 Gamma SP - typ :VJ 23A -racing concept 70 V,limitovaná edice vyrobeno pouze 2218 ks pro svět,posledni vyrobený dvoutakt na světě! Sbirková a investiční záležitost s nepopsatelným zážitkem z jizdy! Dovoz po prvnim majiteli z Japonska (na cestě do skladu) s veškerým podloženým původem . Ikona dvoutaktnich motorek . Zadní rameno banán z SP verzi GP . 41mm tlumiče upside down,nejhezči barevné provedeni . Exportni akční cena v EU 16900 euro .Jinak máme v Opavě skladem verzi RGV 250 VJ 21A (Lucky strike),i racing verzi VJ 22A…tedy celou kompletní sbirku všech modelů vyrobených dvoutaktů suzuki RGV 250 v historii…možno podle dohody prodat všeechny 3 modely dohromady jakounikátni sbirku v ČR…( máme ve dvoutaktech i všechny modely Honda NSR 250 (MC 11,16,18,21,28)taktéž mám svatou trojici z MS 1985 A TO: YAMAHA RZV 500R, SUZUKI RG 400 GAMMA 2 KUSY A SAMOZŘEJMĚ I HONDA NS 400 R ..vše možno vidět na jednom mistě v Opavě.

Prodáme raritní a pekelně rychlé Audi RS6 Plus ve vzácné limitované edici 20 vyrobené sportovním oddělení značky Audi, firmou quattro GmbH pouze pro představenstvo VW Group. Tento vzácný exemplář má na plaketce uvedeno číslo 14 z pouhých 20 vyrobených kusů. Tato dvacetikusová edice vycházela z tisícikusové edice RS6 Plus. Motor 4.2 V8 biturbo (365 kW a 600 Nm) je oproti běžné edici posílený o cca 40 koní. Maximálka byla posunuta až na 280 km/h a sprint 0-100 km/h umí za 4,5 s. a sprint 0-200 km/h umí za 16.5 s. V zájmu udržení stabilních tepelných podmínek supervýkonného motoru mu technici quattro GmbH přidali dva další tepelné výměníky, umístěné za mezichladiči stlačeného vzduchu. Motor je kovaný a byl ručně sestaven. K autu je i originální dobové autorádio Audi.
Tato raketa na kolech má skoro 500 koní a aktivní podvozek DRC má diagonálně propojené tlumiče s centrálním válcem omezujícím náklony automobilu. Krocení divokého modelu Audi RS 6 plus je úkolem pro mohutně dimenzované perforované kotouče brzd, které jsou dobře viditelné pod pětiramennými koly z hliníkové slitiny rozměru 19“, na která se obouvají pneumatiky 255/35 R19. Luxusně pojatý interiér této dvacetikusové edice je vyvedený v oranžové kůži, s níž dokonale ladí karbonové dekorace. Jakkoli se Audi RS 6 Plus profiluje jako nekompromisní sportovec, jeho funkční, bezpečnostní a luxusní výbava je mimořádně bohatá. Bezpečnost a ochranu pasažérů umocňují mj. čelní airbagy, boční airbagy vpředu i vzadu a průběžné hlavové airbagy SIDEGUARD, sportovní protiblokovací systém brzd ABS, perforované kotouče brzd, elektronický stabilizační systém s integrovaným brzdovým asistentem, xenonové světlomety Plus nebo stálý pohon všech kol quattro. Komfort jízdy zase zvyšuje např. automatická dvouzónová klimatizace, kožené čalounění sedadel (vpředu sportovní sedadla Recaro), elektrické vyhřívání předních i vnějších zadních sedadel, autorádio Concert se soundsystémem BOSE apod. Tento kus je dovezen z Japonska, které je známé svým precizním a nešizeným servisem. A také, v Japonsku není mráz a sníh, takže se zde nesolí ani nesype. Auto je tedy absolutně bez koroze, nebylo nikdy havarováno ani lak nebyl opravován.
Více fotek je zde:
Poznámka: čekáme ještě na fakturu na doplatek od námořního rejdaře a fakturu za palivový příplatek, rejdaři jsou při cestách z Asie nenažraní a bohužel zvyšují cenu i u aut na cestě. Výsledná cena se může trošku změnit směrem nahoru, ale nijak výrazně.

Prodám Salix gracilistyla 'Mount Aso'-vrba pocházející z Japonska, roubovány stromek.
Větve a kůra má šedo hnědé zabarvení a barevné, nadýchané jehnědy, které vyrůstají na konci zimy, zaručeně rozjasní zahradu. Na stromě vydrží až do jara a výrazně kontrastují s listy. Ty mají svěží zelenou barvu a atraktivní stříbřitou spodní stranu.
Pěstujte ji na plném slunci či v lehkém stínu. Mrazuvzdorná do cca -30°C.
Rostliny mají výšku cca: 150-160 cm - cena 600,- Kč.

Nový kvalitní balíkovač (lis na kulaté balíky) CRONIMO CRB 7050, japonská výroba STAR - velmi kvalitní a bezporuchové provedení stroje. Lis na kulaté balíky pro malotraktory do zadního tříbodového závěru, tažený a nesený, pohon kardan. Vlastní uzavřený hydraulický okruh, pro otvírání balíkovače. Tyto lisy jsou výbornými pomocníky horalů, chovatelů koní, myslivců a dalších. Hmotnost lisu je 380 kg, velikost balíku je 70x50 cm. Za hodinu vyrobí 80 - 120 balíků. Doporučený výkon traktoru je od 18 koní. Cena uvedena bez DPH. V ceně kardan. Záruka, náhradní díly.

Flexibilní japonská svítilna, napájení na 4 monočlánky. Nabídky pouze na kontakt, ne telefon. Cena 350 Kč + pošta.

Odolná rostlina s lesklými tuhými listy, nenáročná na péči, lze ji pěstovat celoročně v interiéru nebo od jara do podzimu venku.
Nabízím k prodeji tři vzrostlé rostliny o výšce cca 180 cm, i jednotlivě.
Cena dohodou - nabídněte.

Na prodej je toto krásné Subaru Impreza WRX STI Spec C z konce roku 2005, po právě dokončené přestavbě na LHD. Impreza je dovoz z Japonska a stejně jako všechny raritní modely označené Spec C je to speciální limitovaná verze zaměřená na motorsport a rally. Bylo jich vyrobeno pouze cca 650 kusů. Auto má najeto 132 000km, je bez koroze, nebylo bourané, a v rámci přestavby absolvovalo také velký servis. Nyní je tedy bez jakýchkoliv investic, stačí jen pravidelně měnit olej a filtry. Základní rozdíly oproti běžnému modelu STI spočívají zejména v nižší hmotnosti o cca 70 kg, které bylo dosaženo tenčími okny, auto je bez obložení zavazadlového prostoru, bez hlukové ochrany podvozku atd.. Kromě toho má model Spec C zajímavé technické úpravy, např. zesílený blok motoru, přídavný chladič oleje, řízení a chladič oleje převodovky z výroby, diferenciál LSD i vepředu, 12l nádrž na vodu pro mezichladič stlačeného vzduchu (Intercooler Spray), rally kapličku na střeše, tmavě šedý STi interiér Alcantara atd. Cena je pevná.
Detaily:
- Motor JDM verze 2,0 l EJ20 s výkonem cca 300k / 432 Nm, motor je kovaný motor -2.0 EJ20 s hlavami válců "big port", "ostrými" vačkovými hřídeli JDM Spec C a systémem aktivního časování ventilů (AVCS)
- Rozsah otáček až do 8000 otáček za minutu
- Twin scroll turbo VF36 (kuličkové ložisko),
- Uzávěrka středového diferenciálu DCCD
- Diferák LSD vpředu,
- Mechanický diferák zadní nápravy LSD,
- krátký převod řízení 13:1,
- krátká převodovka 3.9 se zvýšeným převodovým poměrem a 6 rychlostmi.
- přídavný chladič oleje
- přídavný chladič převodového oleje
- chlazení řízení
- úspora hmotnosti cca 70 kg
- diferenciál LSD i vepředu
- přední 4pístkové třmeny Brembo (tzv. velké Brembo brzdy)
- dvoupístkový zadní brzdový třmen Brembo
- rally kaplička
- 12l nádrž na vodu Intercooler Spray
- tmavě šedé obložení interiéru Alcantarou, nebo můžeme dodat sériový interiér z STi
- výfuk STi
- přední spoiler STI
- nástavce prahů STi
- widetrack karosérie 5 x114.3