inzerce, prodej, prodám, bazar

lineární kolejnicové vedení - strana 15

Počet nalezených inzerátů LINEÁRNÍ KOLEJNICOVÉ VEDENÍ: 1000 - strana 15

Vedení účetnictví
Nabízím služby v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence. Mám zkušenosti s vedením kompletního účetnictví, daňového přiznání, přiznání DPH, mezd pro menší s.r.o. Pracuji v účetním programu POHODA.
Zpracování účetnictví a daňové evidence, 30 let praxe
Účetní s 30ti letou praxí v různorodých oblastech podnikání a na různých pozicích nabízí své služby v souvislosti se zpracováním účetnictví a mezd. Nabízím komplexní vedení účetní agendy, zpracování DPH, přiznání k silniční dani a dani k nemovitosti, intrastat, přiznání k daním z příjmů. Zpracování pravidelných výkazů a finančních analýz, vytváření podkladů pro banky. Vedení mzdové agendy včetně zasílání výkazů pro zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení. Komunikace s úřady, případně zastupování na úřadech při kontrolách. Vyřizování korespondence, žádostí a úředních dokumentů. Působím v oblastech: Sedlčany, Příbram, Dobříš a Praha.
Vedení účetnictví
Nabízím kompletní vedení účetnictví a daňové evidence včetně zpracování daňových přiznání. Zpracovávám I mzdy.
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Účetnictví
Vedení daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, OSVČ + přehledy na SP,ZP.. DPH,KH,SH. Vedení mzdové agendy, personalistika. Možnost zpracování daňového přiznání i 3 roky zpětně. Správa datové schránky, vystavování faktur atd.. Doklady je možno posílat i elektronicky. Cena od 250kč..
Zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví
Dobrý den, Nabízím zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví nebo danove evidence. Vše je možné i externě on-line. Mám vystudovanou VŠ v tomto oboru a praxi! V rámci spolupráce jsem také schopna za Vás komunikovat s úřady. I pro plátce DPH. Cena od 500 Kč
VEDOUCÍ Montér - montáže v EU / HPP i OSVČ / BENEFITY
Hledáme VEDOUCÍHO montéra na projekty průmyslových linek, strojů a zařízení - např. TŘÍDIČKY plastů a další druhy DOPRAVNÍKŮ. Zakázky ve Francii, Německu, Belgii, Nizozemí, ČR a dalších zemích. POŽADUJEME ->> zkušenost s ŘÍZENÍM týmu pracovníků, vedení skupin od 4 do 20-30 pracovníků ->> TECHNICKOU zdatnost, orientaci ve výkresech, jazykovou vybavenost, KOMUNIKAČNÍ dovednosti -> práce obnáší kontrolu kvality práce, vedení dokumentace, organizace práce a lidí, komunikace se zákazníkem, zapojení se do práce NABÍZÍME ->>DLOUHODOBOU spolupráci s nástupem DLE DOHODY. Možnost profesního růstu. STÁLOST zakázek. Hrazené ubytování i dopravu. === ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY === * FLEXIPAS - příspěvek na volnočasové aktivity = kino, lékárna, knihy, dovolená * Zdravotní péče Ulékař * Očkování chřipka / covid 19 * Roční odměny i pro OSVČ * Příspěvek na penzijní / životní spoření * Týden dovolené navíc a další... OHODNOCENÍ se pohybuje v rozmezí 4.800 - 6.500 eur, dle dohody na pracovní schůzce. Kontaktujte nás na i WhatsApp nebo emailem na p.weigner@
vzduchovka slavia 634/631/630
Prodám tuto novou sadu na salvii 634 jedná se o vedení pružiny a kroužek pouzdra pístu vedení pružiny lze použít i na slavii 630/631 kroužek pouzdra pístu jde použít na slavii 630/631 po úpravě pístu, vzduchovka se celkově ztiší a mírně se zvýší výkon. Pokud by měl někdo zájem o bližší info tak mě kontaktujte.
Betonarka,vyroba betonu
Prodam pouzitou st. Betonarku, michcku bet. Smesi, SB 330 vc. Skypoveho kose 0,33m3 , vedeni , prip. I skl. Kont . K odberu 9/22 cena michacky, konstrukce a sk. Kose vc. Vedeni 249000,- Kc Michacka denne v provozu. Po dohode prohlidka, i komentar. Vhodne pro mensi st. Firmy navratnost velmi kratka.
Výkonná / ý asistentka / asistent vedení společnosti
Náplň práce: - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání -pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas místo výkonu práce Habrovany u Rousínova kontakt : +420
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Vedení účetnictví
NABÍZÍM VEDENÍ ÚČETNICTVÍ PRO ŽIVNOSTNÍKY I OBCHODNÍ KORPORACE ZA PŘÁTELSKÉ CENY.
Obchodní zástupce
Jsme stabilní česká firma, zabýváme se výrobou a lakováním nábytkových dvířek déle jak 15 let. Pro rozšíření našeho týmu hledáme kolegu/ kolegyni do obchodního oddělení. Nabízíme: zázemí, přátelský kolektiv, pracovní dobu pondělí-pátek, mzda 25.000 čistého + provize a další zaměstnanecké benefity viz. níže ... Co u nás budete dělat? • prezentace a prodej lakovaných nábytkových dvířek • dodávkový rozvoz dvířek stávajícím zákazníkům • péče o stávající zákazníky • budování nových obchodních vztahů • telefonický a osobní kontakt se zákazníky • aktivní získávání nových obchodních partnerů, průzkum trhu • plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek a služebních cest • rozesílání hromadného emailu, marketing • vedení agendy Co musíte znát, mít a umět? • profesionální zastupování obchodních zájmů firmy • vlastní iniciativu v oblasti podpory prodeje, zákaznických akcí a marketingu • dobré komunikační schopnosti a organizační schopnosti • dobrá znalost na PC- MS Office, Internet • aktivní řidič s oprávněním skupiny B • příjemné vystupování, kreativitu, zodpovědnost a proklientský přístup • schopnost udržet a prosadit záměr Co Vám nabízíme • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou • zaměstnanecké benefity (služební automobil, notebook, mobilní telefon, SIM karta s neomezením voláním, zvýhodněný osobní neomezený tarif pro rodinu) • základní plat + odměny dle výkonu • perspektivní a odpovědnou práci ve stabilní a prosperující společnosti • práci v mladém přátelském kolektivu s dlouholetou tradicí • zaškolení a podporu • individuální přístup Budete součástí české firmy, která vyrábí designové interiéry a dělá tak život hezčí. Pokud máte o tuto pozici zájem, ozvěte se nám pomocí telefonu, e-mailu nebo využijte kontaktní formulář. Kontaktní osoba: Richard Gál, , gal@
Vedení účetnictví i daňové evidence
Dovolujeme si Vám nabídnout zpracování účetnictví i daňové evidence. Samozřejmostí je zpracování přiznání k DPH včetně kontrolního a případně i souhrnného hlášení, přiznání k silniční dani, vedení evidence majetku, závazků, pohledávek a vypracování roční účetní závěrky. Možnost také online spolupráce mimo okres Cheb. Nejsme plátci DPH. V případě, že máte zájem využít naše služby, nebo Vás jen zajímá cenová nabídka, neváhejte nás kontaktovat na email: ucetnictvi.cheb@ .
vedení účetnictví
Nabízím malým a středním firmám a živnostníkům kompletní vedení podvojného účetnictví - mzdy, DPH, kontrolní hlášení, skladová agenda a vůbec vše, co s papírováním souvisí. Mám 15 let praxe ve stavební firmě a jsem zvyklá na samostatnou a zodpovědnou práci. Těším se na setkání s Vámi a případnou spolupráci.
Vedení účetnictví
Nabízím vedení účetnictví (daňovou evidenci) pro fyzické osoby podnikající nebo právnické osoby. Nabízím vyplnění daňového přiznání FO (OSVČ, zaměstnanci, studenti) do 24h od odeslání všech potřebných dokumentů. Vše online bez nutnosti předání dokumentů. Dále vyplnění daňového přiznání právnických osob, DPH, silniční daň. Tyto služby mohu vykonávat po celé ČR. Dokumenty možné zaslat na: admi-info@ První kontakt prosím email nebo SMS.
Vedení účetnictví a daňová evidence
Jste OSVČ nebo malá firma a hledáte účetní? Jak na daně, máte-li příjem z OnlyFans, Bolt, Uber,... Vše zvládneme i online. Vedení účetnictví a daňová evidence Daň z příjmu fyzických i právnických osob Registrace k DPH,.. Zpracování mezd Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení Správa datové schránky V případě zájmu mně kontaktujte na ucetnictvi.kalvachova@ pro nezávaznou cenovou nabídku.
Vedení účetnictví fyzických a právnických osob
Nabízím vedení kompletního účetnictví a daňové evidence pro společnosti a fyzické osoby Zn: Praha
Vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd
Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Olomouc a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@
Účetnictví, Daňová evidence, Přiznání k dani z příjmu FO, PO
Účetnictví a daňová evidence, přiznání k dani z příjmu fyzické osoby, OSVČ i právnické osoby. • Vedení daňové evidence pro OSVČ, pro plátce i neplátce DPH • Zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, fyzické osoby (FO), právnické osoby (PO) + výkazů pro ČSSZ a ZP • Vedení účetnictví – DPH, KH, SH, majetek, sklad • Jednání s veškerými úřady za klienta • Účetní a daňové konzultace – telefonicky, e-mailem, osobně • Mzdové účetnictví (dohoda o provedení práce, dohoda o provedení pracovní činnosti, hlavní pracovní poměr) • Pravidelná kontrola datové schránky, odesíláni dat • Informace emailem o důležitých změnách legislativy v oblasti účetnictví a daní • Statistické výkazy, podklady pro průběžné audity Pracuji v programu Pohoda, Money S3, případně Helios. Vše je možno osobně i on-line. MS kraj - Ostravsko, Frýdecko - Místecko ... Budu se moc těšit na naši budoucí spolupráci :-) Jméno: Petra Š. Telefon: 956826 E-mail: aps.ucto@