lineární vedení s vozíkem - strana 17
Počet nalezených inzerátů LINEÁRNÍ VEDENÍ S VOZÍKEM: 1000 - strana 17

•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu

Vedení daňové evidence, zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, OSVČ + přehledy na SP,ZP.. DPH,KH,SH. Vedení mzdové agendy, personalistika. Možnost zpracování daňového přiznání i 3 roky zpětně. Správa datové schránky, vystavování faktur atd..
Doklady je možno posílat i elektronicky.
Cena od 250kč..

Dobrý den,
Nabízím zpracování daňového přiznání, vedení účetnictví nebo danove evidence. Vše je možné i externě on-line. Mám vystudovanou VŠ v tomto oboru a praxi!
V rámci spolupráce jsem také schopna za Vás komunikovat s úřady. I pro plátce DPH.
Cena od 500 Kč

Hledáme VEDOUCÍHO montéra na projekty průmyslových linek, strojů a zařízení - např. TŘÍDIČKY plastů a další druhy DOPRAVNÍKŮ. Zakázky ve Francii, Německu, Belgii, Nizozemí, ČR a dalších zemích.
POŽADUJEME
->> zkušenost s ŘÍZENÍM týmu pracovníků, vedení skupin od 4 do 20-30 pracovníků
->> TECHNICKOU zdatnost, orientaci ve výkresech, jazykovou vybavenost, KOMUNIKAČNÍ dovednosti
-> práce obnáší kontrolu kvality práce, vedení dokumentace, organizace práce a lidí, komunikace se zákazníkem, zapojení se do práce
NABÍZÍME
->>DLOUHODOBOU spolupráci s nástupem DLE DOHODY. Možnost profesního růstu. STÁLOST zakázek. Hrazené ubytování i dopravu.
=== ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY ===
* FLEXIPAS - příspěvek na volnočasové aktivity = kino, lékárna, knihy, dovolená
* Zdravotní péče Ulékař
* Očkování chřipka / covid 19
* Roční odměny i pro OSVČ
* Příspěvek na penzijní / životní spoření
* Týden dovolené navíc
a další...
OHODNOCENÍ se pohybuje v rozmezí 4.800 - 6.500 eur, dle dohody na pracovní schůzce.
Kontaktujte nás na i WhatsApp nebo emailem na p.weigner@

Prodám tuto novou sadu na salvii 634 jedná se o vedení pružiny a kroužek pouzdra pístu
vedení pružiny lze použít i na slavii 630/631
kroužek pouzdra pístu jde použít na slavii 630/631 po úpravě pístu, vzduchovka se celkově ztiší a mírně se zvýší výkon.
Pokud by měl někdo zájem o bližší info tak mě kontaktujte.

Prodam pouzitou st. Betonarku, michcku bet. Smesi, SB 330 vc. Skypoveho kose 0,33m3 , vedeni , prip. I skl. Kont . K odberu 9/22 cena michacky, konstrukce a sk. Kose vc. Vedeni 249000,- Kc
Michacka denne v provozu. Po dohode prohlidka, i komentar. Vhodne pro mensi st. Firmy navratnost velmi kratka.

Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420

Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned

Jsme stabilní česká firma, zabýváme se výrobou a lakováním nábytkových dvířek déle jak 15 let. Pro rozšíření našeho týmu hledáme kolegu/ kolegyni do obchodního oddělení. Nabízíme: zázemí, přátelský kolektiv, pracovní dobu pondělí-pátek, mzda 25.000 čistého + provize a další zaměstnanecké benefity viz. níže ...
Co u nás budete dělat?
• prezentace a prodej lakovaných nábytkových dvířek
• dodávkový rozvoz dvířek stávajícím zákazníkům
• péče o stávající zákazníky
• budování nových obchodních vztahů
• telefonický a osobní kontakt se zákazníky
• aktivní získávání nových obchodních partnerů, průzkum trhu
• plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek a služebních cest
• rozesílání hromadného emailu, marketing
• vedení agendy
Co musíte znát, mít a umět?
• profesionální zastupování obchodních zájmů firmy
• vlastní iniciativu v oblasti podpory prodeje, zákaznických akcí a marketingu
• dobré komunikační schopnosti a organizační schopnosti
• dobrá znalost na PC- MS Office, Internet
• aktivní řidič s oprávněním skupiny B
• příjemné vystupování, kreativitu, zodpovědnost a proklientský přístup
• schopnost udržet a prosadit záměr
Co Vám nabízíme
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• zaměstnanecké benefity (služební automobil, notebook, mobilní telefon, SIM karta s neomezením voláním, zvýhodněný osobní neomezený tarif pro rodinu)
• základní plat + odměny dle výkonu
• perspektivní a odpovědnou práci ve stabilní a prosperující společnosti
• práci v mladém přátelském kolektivu s dlouholetou tradicí
• zaškolení a podporu
• individuální přístup
Budete součástí české firmy, která vyrábí designové interiéry a dělá tak život hezčí.
Pokud máte o tuto pozici zájem, ozvěte se nám pomocí telefonu, e-mailu nebo využijte kontaktní formulář.
Kontaktní osoba:
Richard Gál, , gal@

Dovolujeme si Vám nabídnout zpracování účetnictví i daňové evidence. Samozřejmostí je zpracování přiznání k DPH včetně kontrolního a případně i souhrnného hlášení, přiznání k silniční dani, vedení evidence majetku, závazků, pohledávek a vypracování roční účetní závěrky.
Možnost také online spolupráce mimo okres Cheb.
Nejsme plátci DPH.
V případě, že máte zájem využít naše služby, nebo Vás jen zajímá cenová nabídka, neváhejte nás kontaktovat na email: ucetnictvi.cheb@ .

Nabízím malým a středním firmám a živnostníkům kompletní vedení podvojného účetnictví - mzdy, DPH, kontrolní hlášení, skladová agenda a vůbec vše, co s papírováním souvisí. Mám 15 let praxe ve stavební firmě a jsem zvyklá na samostatnou a zodpovědnou práci. Těším se na setkání s Vámi a případnou spolupráci.

Nabízím vedení účetnictví (daňovou evidenci) pro fyzické osoby podnikající nebo právnické osoby. Nabízím vyplnění daňového přiznání FO (OSVČ, zaměstnanci, studenti) do 24h od odeslání všech potřebných dokumentů. Vše online bez nutnosti předání dokumentů. Dále vyplnění daňového přiznání právnických osob, DPH, silniční daň. Tyto služby mohu vykonávat po celé ČR. Dokumenty možné zaslat na: admi-info@ První kontakt prosím email nebo SMS.

Jste OSVČ nebo malá firma a hledáte účetní? Jak na daně, máte-li příjem z OnlyFans, Bolt, Uber,...
Vše zvládneme i online.
Vedení účetnictví a daňová evidence
Daň z příjmu fyzických i právnických osob
Registrace k DPH,..
Zpracování mezd
Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
Správa datové schránky
V případě zájmu mně kontaktujte na ucetnictvi.kalvachova@ pro nezávaznou cenovou nabídku.

Nabízím zpracování účetnictví a daňové evidence od 1.1.2023 vč. podkladů pro daňová přiznání k daním z příjmů, DPH, vyúčtování daní z mezd, vedení personální agendy (vč. exekučních srážek), zpracování mezd, příprava pracovněprávních dokumentů, smluv, obsluha datové schránky a další služby dle přání klienta. Cena za služby se fakturuje měsíčním paušálem a odvíjí se od počtu jednotlivých dokladů a náročnosti agend. Olomouc a okolí, online celá ČR. Kontakt email: syslova@

Účetnictví a daňová evidence, přiznání k dani z příjmu fyzické osoby, OSVČ i právnické osoby.
• Vedení daňové evidence pro OSVČ, pro plátce i neplátce DPH
• Zpracování daňového přiznání pro zaměstnance, fyzické osoby (FO), právnické osoby (PO) + výkazů pro ČSSZ a ZP
• Vedení účetnictví – DPH, KH, SH, majetek, sklad
• Jednání s veškerými úřady za klienta
• Účetní a daňové konzultace – telefonicky, e-mailem, osobně
• Mzdové účetnictví (dohoda o provedení
práce, dohoda o provedení pracovní
činnosti, hlavní pracovní poměr)
• Pravidelná kontrola datové schránky,
odesíláni dat
• Informace emailem o důležitých změnách
legislativy v oblasti účetnictví a daní
• Statistické výkazy, podklady pro průběžné audity
Pracuji v programu Pohoda, Money S3, případně Helios.
Vše je možno osobně i on-line.
MS kraj - Ostravsko, Frýdecko - Místecko ...
Budu se moc těšit na naši budoucí spolupráci :-)
Jméno: Petra Š.
Telefon: 956826
E-mail: aps.ucto@

Vedení účetnictví a daňové evidence. Přehledy pro ZP a OSSZ. Účetní závěrka. Mzdová agenda. Zastupování na ZP, OSSZ a FÚ. Zpracování podkladů pro daňové přiznání. Daň z příjmu právnický a fyzických osob. DPH. Daň z nemovitosti a jiné.

Do stavební firmy hledáme zaměstnance, který bude mít na starost administrativní práci a zavážky staveb.
Požadujeme:
řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, pokročilá znalost práce na počítači, schopnost orientace a porozumění legislativě, výhodou je předchozí zkušenost ve stavebnictví (znalosti technologických postupů, apod..), výborný psaný a mluvený projev, analytické a logické myšlení. Střední stavební škola výhodou.
Náplň práce: vedení administrativní stránky firmy (vydávání faktur, kompletace přijatých faktur, vedení docházkových listů zaměstnanců, tvorba smluv, apod.), zavážka staveb materiálem, měření zakázek.
Nabízíme zajímavou rozmanitou práci v úspěšné a stabilní společnosti, zaškolení a další odborný růst, ohodnocení odpovídající zkušenostem a odpovědnosti. Mzda 25 000 - 40 000 dle zkušeností.
První kontakt emailem.