měřič komprese - strana 20
Počet nalezených inzerátů MĚŘIČ KOMPRESE: 873 - strana 20

Zbrusu nový Speed Triple 1200 RS - skladem u nás na showroomu.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Vzduchový kompresor 200L, 500 l/min, 10 Bar,
Pístový kompresor je perfektní pro práci v malé dílně a domácí garáži. Pracovat s ním mohou profesionálové i kutilové.
PARAMETRY
Napájení - 230 V
Objem nádrže - 200 litrů
Rotace kompresoru - 1004 ot./min
Počet pístů - 3
Počet stupňů komprese - 1
Hladina hluku - 69 db
Teoretická kapacita - 500 l / min (30 m3 / h)
Efektivní kapacita - 350 l / min (21 m3 / h)
Maximální tlak - 8 barů
Motor - 3,0 kW (4,0 HP)
Hmotnost: 103 kg
Rozměry: 1360x460x1010 mm

Stojací hodiny - skleněné police v krajích + osvětlení
➡ Sedací souprava je před prodejem kontrolována u čalounice.
➡ Sedací souprava je z PRAVÉ hovězí kůže, kostra sedací soupravy je z dubového dřeva.
➡ Kůže je ošetřena, vyčištěna a impregnována dvoufázovou metodou
➡ Detailní a ostré fotky bez komprese Vám zašlu mailem
➡ Dopravu zajišťuji až na místo do Vašeho obývacího pokoje
----------------------------------------------------------------------------
❌ Kliknutím na jméno "nabytek-více zde" zobrazíte další naše inzeráty ❌

PRODÁNO! PRODÁNO!
Jawa 250/579 Švéd - Bez TP. Dvousvíčka, dvoupáka, hliníkový válec, 21 přední kolo atd..
Možno předělat na Libeňák a jiné..
Motocykl určen k renovaci, motor dobrá komprese, rychlosti řadí. Originální štítek shodný s rámem..
Super Cena - 79 000kč včetně dílů na první fotce.. Možnost dovozu po záloze i na Slovensko..
Volejte , nebo pište na inzerát.. Při Vážném Zájmu - Menší Sleva!

PRODÁNO! PRODÁNO!
Jawa 250/553 Libeňák - Rám, Motor 579 Švéd - Bez TP. Dvousvíčka, dvoupáka, hliníkový válec, 21 přední kolo, zadni AL blatnik atd..
Motocykl určen k renovaci, motor dobrá komprese, rychlosti řadí.
Super Cena - 59 000kč včetně dílů na první fotce.. Odběr Táborsko, možnost dovozu po záloze..

CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a

CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií

perak 250 ram+plecharina komplet v perfektnim stavu,predni zadni tlumice,nadrz pekna bez koroze,komplet ceske rafky koupene pred 20lety od te doby ulozeno v garazi(sedacky,tachometr,svetla +par veci chybi)jinak viz foto motor puvodni chybi viko zapal.dobra komprese,+ mozno motor po kompletni go!+25t.jinak neni v nabidce cena 78t+motor 25t.

motor, převodovku+pedály, kardanovou hřídel, kardanovou trubku a kompletní přední nápravu s volantem vlevo a pákové tlumiče.
Junior, Německo 1933
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený plochý čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1484 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 84 mm, komprese 5,4, karburátor Solex, výkon 22 kW (30 koní) při 3500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2660 mm, hmotnost 975 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Model Junior vyráběl Röhr v letech 1933 až 1935 podle licence Tatra. Vzorem byla Tatra 75 s motorem zmenšeným na 1.5 litru. Po krachu firmy Röhr výrobu převzala automobilka Stoewer, model Greif Junior se vyráběl v letech 1936 až 1939.

Prodám svého Reigna ve skvělém stavu. Ježděno převážně na místních trailech, bikepark byl jen párkrát. Kolo je stále v originální specifikaci, kromě řídítek, ty jsou Detty 780mm. Teleskopickou sedlovku jsem měnil ze 125mm za 150mm stejnou značku Giant. Jinak je vše z výroby. Na jednom kluzáku vidlice jsou mírné oděrky, viz foto.. je to zaleštěné, prstem nejsou cítit, olej rozhodně netahá! Na kole jezdím poměrně často a starám se o něj pečlivě. Je připravené na sezonu a bude ještě dlouho dobře sloužit! Na kole jsou nové bezdušové pláště Schwalbe magic mary/big betty - absolutně skvělá kombinace! Nové bezduš ventilky, nově nalitý tmel.
Technická specifikace:
Rám: Velikost M
Vidlice: FOX 36 Float Performance, zdvih 170 mm, GRIP2 tlumení,
nastavení komprese (LSC), Boost pevná osa 15x110 mm, sloupek OverDrive
Tlumič: FOX Float DPX2 Performance, Trunnion Mount
Řazení: SRAM GX Eagle, převody 1x12
Přehazka: SRAM GX Eagle
Brzdy: SRAM Code R, kotouče 200/180 mm
Řetěz: X01 zlatý
Kliky: TruVativ Descendant 6k Eagle Dub, Boost, převodník 32 zubů, vodítko řetězu MRP AMG (V2)
Středová osa: Sram DUB, Press Fit
Ráfky: Giant AM 27.5, 30 mm vnitřní šířka
Giant Tracker Performance Boost,
pevné osy 15x110 mm a 12x148 mm, zapouzdřená ložiska.
Každému zájemci rád sdělím detaily.

Prodám nový nepoužitý píst.
Více info níže.
Původní cena 2500,- kč
Při rychlém jednání sleva.
Pístní sada KTM 50SX / 95-99 + KTM 50 ProJunior / 97-01 + LEM 50 / 99-10 + Cobra 50 / 97-09 + Grizzly 50 + Moto Morini - pro vrtání 39,00mm (Wiseco 698M03900)
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 39,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 45030007000
KTM 45030007800
KTM 45030007500
KTM 15130033000
KTM 45030030800
KTM 36330032000
KTM 36330031000
KTM 45030074000
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

TechniSat Technistar SIR
Digitální satelitní přijímač TechniSat TechniStar SIR spojuje snadnou obsluhu s kompletně českou lokalizací a obrazem ve vysokém rozlišení. Prostřednictvím portu USB umožňuje nahrávat obraz i zvuk na externí pevný disk nebo flash disk a využívat funkci sledování s časovým posuvem (TimeShift). Díky zabudovanému rozhraní LAN lze přijímač spojit s domácí sítí a přehrávat fotografie či hudbu z domácích počítačů přímo na obrazovce vašeho televizoru. Samozřejmostí je rovněž přehledný elektronický programový průvodce (EPG) na týden dopředu.
Přijímač má integrovaný certifikovaný dekodér IRDETO PI-sys a je tak předurčen pro příjem českých a slovenských programů nabídek Skylink, T-Mobile a freeSAT (dříve UPC Direct). Díky funkci FastScan je naladění přijímače bleskové a hlavně jednoduché. Naladí se výhradně kanály operátora Skylink, TechniSat TechniStar SIR umožňuje příjem volně vysílaných i kódovaných satelitních programů v normách DVB-S a DVB-S2 včetně komprese MPEG-4/H.264. Přijímač pracuje ve vysokém rozlišení 1920x1080i, 1280xp, x576p, x576i.

Prodám případně vyměním nejlépe za novější vůz.
Doplatek není problém. Cena na výměnu vyšší.
Volkswagen Caddy life 2013 (facelift)
2.0 TDI CFHC 103kw
6ti stupňová manuální převodovka
Najeto 290tkm ( stále v provozu )
Přepis 800,- ( bez přepisu neodjede )
Caddy má celkem pěknou výbavu.
Centrální zamykání
Elektrické okna
Elektrické vyhřívané zrcátka
Tempomat
Digitální duální klimatizace
Vyhřívané přední sedadla
Rádio s bluetooth
Nové zimní pneu
Nově dělaný servis za 40000,- komplet zadní brzdy , výměna předních silentbloků v ramenou ,nové žhavicí svíčky, vyčištění palivové soustavy a výměna všech vstřikovačů za nové , kontrola komprese a test spalin ve vodě vše ok.
U mě ježděno pouze s aditivy, pravidelně dochlazováno a zahříváno.
Předchozí majitel servis předních brzd ( najeto cca 10tkm ) , dpf filtr, turbodmychadlo.
Prodej je aktuální do smazání.

Prodám Jawa 250 R. V.1954 komprese motoru pěkná Doklady a SPZ mám ale bohužel propadly v polopřevodu. Více informací po tel. nabídněte

Prodám motor Jawa 250 Půlbuben, motor v dobrém stavu, nikde není nic ulomené, protáčí se a jde řadit, pěkná komprese, motor zřejmě originál bez výrobního čísla. Víc info po telefonu. Pouze osobní převzetí.