měřič komprese - strana 23
Počet nalezených inzerátů MĚŘIČ KOMPRESE: 873 - strana 23

Prodám kompletní Motor ČZ 250 Sport Předválečná -
Perfektní stav, rychlosti řadí, motor jde prošlápnout, komprese perfektní, zapalování kompletní, kartery párové, neolámané, žebra bez poškození, válec a píst perfektní. vše velmi pěkný a původní stav..
Možno rovnout provozovat bez nutnosti renovace..
Prodám jako celek za 29 999kč nebo výměna za díly na JAWA Robot, ČZ Tourist, ČZ předválečná 250, 175, Mosazné pumpičky, Trojúhelníkové plechovky na olej..
Osobní odběr, nebo zaslání po platbě předem na účet + 299kč.
Zájemci volejte , pište nebo odpovězte na tento inzerát. Zasílám i na Slovensko

Jawa 350/638-0-03 r.v.1986 Verze pro potřeby Ministerstva vnitra. Originál Dopravní stíhač používaný na dopravních odděleních motohlídkami Sboru národní Bezpečnosti. Odkoupeno od Ministerstva vnitra. Číslo rámu, motoru a štítku souhlasí. Barva původní. Původní pneumatiky Barum. Pěkné chromy. Najeto 19.349km.Jawička je vhodná pro toho kdo má zájem o originální motorku která sloužila u sboru VB. Motocykl byl dlouhodobě uložen, nestartován. Prošlápnout a zařadit rychlosti jde pěkně, komprese dobrá. Motocykl je bez TP. Možnost přihlásit na veteránské doklady.
Cena: 130.000kč je pevná.

prodám BMW 330 ix, touring, 2001, 190000km, polokůže, el. okna.
Vada motoru (bez komprese), nepojízdné, jinak vše o.k.
Dovoz CH, procleno, bez CZ dokladů
cena je pevná

Prodám Jawa 350/638 twin sport bez TP. V současné době nepojízdná nehází jiskru. Komprese pěkná. Má všechny díly nemělo by nic chybět.

Nabízím 2 Passaty, prodávám jen oba najednou (nebo pokud někdo zaplatí cenu za oba a odveze si jen jednoho, nemám námitek :) )
Passat č.1.s TP a platnou STK - STŘÍBRNÝ:
1.8T 110kw kod motoru AEB. na tachometru 150 000km.
Před cca 2000km dělané komplet všechny 4 kotouče + destičky, výměna olejového čerpadla (nižší tlak oleje při zahřátém motoru), výměna olejového čidla, komplet rozvodů + vodní pumpa a termostat, včetně hydr. dopínáku a gufer na vačce a klice, řetězu mezi vačkami a jeho napínáku,všech řemenů, vedení na odvětrání motoru, PCV ventil i ten druhý, kontrola a vyčištění olejového zpětného ventilu v kanálu do hlavy, několikrát olejový proplach, nyní v autě olej MOBIL 5W40, nové svíčky (1 bod iridium od bosche), nová váha vzduchu (Delphi).
Auto je plně pojízdné, ale zatím se mi ho nepodařilo doladit. Při studeném motoru "prdí" (včera jsem kamerkou zjistil že je VYSYPANÝ KATALIZÁTOR, takže asi jak běží "na sytič" rezonuje to v prázném obalu katalizátoru), při odpojení středního dílu výfuku se zdá auto živější, tzn. je možné že kusy katalizátory přicpaly tlumič. Za tepla je slyšet pocvakávání hydroštelu. Auto nemá výkon jaký bych si představoval od 1.8T i když s odpojeným tlumičem už to jelo docela pěkně. Turbo tlačí, komprese dva válce 12bar a dva válce 14bar. Lehce mizí voda (buď prosakuje příruba zezadu motoru nebo jí motor sežere. Karoserie poměrně zachovalá,jen místy začínající koroze. v minulosti bylo něco děláno s dveřmi u řidiče, levým předním blatníkem a asi kapotou, neb mají jiný odstín stříbrné.
Auto už mě nebaví, nemám na něj čas a teď ani náladu a chuť ho doladit.
Passat č.2. BEZ TP (bez dokladů) - zdroj ND, MODRÝ
1.8T 110KW kod motoru APU
Auto ze švýcarska, ve švýcarku odhlášené, doklady se nedochovali.
Najeto 350 000km , lítalo ČR-Švýcarsko.
2 roky odstavené, pravidelně startované (cca co měsíc). Pojízdné, motorově se zdá bezproblémové (trochu problém ověřit, když nemůže na silnici, ale na louce OK, poslechově OK, lambda sonda chodí). Kastle v moc pěkném stavu až na levý přední blatník,světlo a trochu nárazník (poškozeno při nehodě). Brzdy nutno rozhýbat, kotouče K.O.
Cena je za oba dva.
Prosím nabídky "koupím za 30000kč" ani neposílejte. Děkuji

Prodam tento jedinecny tlumic, ktery jsem mel rok na kole TREK SLASH 2017. Upraven primo na roztec 212mm. Na "noze" je oderka (pouze pohledova!!! Netaha olej!!!)
Kompletně přepracovaný dvoukomorový tlumič X2 je absolutním milníkem na trhu tlumičů. Díky samostatně nastavitelným úrovním odskoku a komprese v rozsahu vysokých a nízkých rychlostí, lze tento tlumič přizpůsobit široké škále sjezdových tratí, aby vám nabídl výkon, který jste nikdy předtím nezažili.
U předchozího modelu byla vzduchová komora již optimalizována tak, aby mohla být naplněna maximálním tlakem vzduchu 300 PSI. To snižuje riziko poškození u extrémních skoků. Dále byla změněna konstrukce ventilu, aby se zabránilo ztrátě vzduchu při nafukování. Nové těsnění s nízkým třením a optimalizace vnitřní konstrukce pro větší torzní tuhost také zlepšují již tak citlivé chování.
Malá expanzní nádržka umožňuje snadnější integraci tlumiče do různých rámových konstrukcí.
Tlumicí systém GRIP2 převzatý z odpružených vidlic umožňuje optimální nastavení.
EVOL
Zcela nová upravená jednodílná velkoobjemová vzduchová komora EVOL zřetelně redukuje sílu potřebnou k odtrhu tlumiče z klidové polohy a přidává tlumiči vysokou citlivost při zpracování malých nerovností. Plynulost chodu lze upravit pomocí vnitřních vymezovacích vložek umožňujících jezdci přesné vyladění podle konkrétních požadavků.Variabilní ovládání ventilů (VVC)
Fox do tohoto tlumení vložil všechny své znalosti. Na základě tlumiče GRIP2 odpružených vidlic lze samostatně nastavit kompresi při vysoké a nízké rychlosti a odskok při vysoké a nízké rychlosti. Nastavení musí být prováděno opatrně, ale poté nabízí nekonečnou zábavu z jízdy na jakémkoli povrchu.
Se systémem integrovaného ovládání proměnných ventilů (VVC) se citlivost vysokorychlostního odskoku mění pomocí listové pružiny, nikoli změnou předpětí. To vyžaduje jemně odměřenou funkci a úpravu.
Kromě toho byla v průběhu celého procesu vývoje věnována pozornost použití materiálů s nízkým třením. To umožňuje velmi jemnou odezvu a výrazně zvyšuje komfort.
MCU elastomerový doraz
Tento doraz vyrobený z pěny Micro Cellular Urethane neabsorbuje olej a zvyšuje progresivitu konce zdvihu.
KASHIMA COAT
Povrchová úprava Kashima pro hladký zážitek z jízdy je k dostání výhradně u společnosti FOX. Nabízí vynikající celkový výkon, zajišťuje minimální tření a optimální odezvu s maximální odolností.

Modelový rok 2014
Rám: Canyon Torque EX
Vidlice: RS Lyrik R2C (rychla a pomala komprese)
Tlumič: Cane Creek Double Barrel Air 241x76 (hsc, lsc, hsr, lsr)
Zdvih přední: 170
Zdvih zadní: 180
Výplety: Ráfy - Remerx , Náboje - DT swiss
Řazení: SRAM TRIGGER X9
Přehazovačka: SRAM X9 medium 10sp
Kazeta: Shimano Deore 10speed 11-32
Řetěz: KMC X10-93 silver
Kliky: Race Face Chester
Převodník + napínák + vodítko: Manobike
Hlavové složení: Cane Creek Serie 40
Představec: Race Face Respond 45/60 black
Řidítka: Renthal Fatbar
Brzda přední: Sram Guide
Brzda zadní: Sram Guide
Kotouče: Sram Centerline 200mm
Sedlovka: Teleskopická mechanická, chodí dobře, ale repas by snesla
Sedlo: SDG Circuit CroMo
Kolo bylo letos venku semnou třikrát na pivě, jinak sloužilo jako lapač prachu :D
Prostě neni čas. Vidlice repasována u boxxerservis v zimě 2021, tlumič u Krab cycles taky v zimě 2021. Když zavoláš ihned :D ( bohatě stačí slušný jednání) tak k tomu přihodim zadní výplet: Sun Ringle Charger a nějakej ten dres.

prodám kompletní motor M30B30. Motor se točí, komprese jak za mlada.
Servočerpadlo, klimakompresor, sání, el svazek,

NOVÝ s perfektně hladkým chodem a vysokou spolehlivostí.Délka 200 mm, zdvih pístnice 57 mm
Tlumení externí odskok, 3 pozice komprese (otevřeno/pedal/zavřeno)
Tlumení odskoku Rapid Recovery
Nastavení pružení vzduchem skrze jeden ventilek
Materiál pístu 7075 aluminum
Materiál těla tlumiče Hard anodized, forged aluminum with sag gradients
Povrchová úprava Fast Black
Otrokovice, lze zaslat Zásilkovnou

rozměry: výška- 40 cm, délka- 48 cm, šířka- 42 cm, jde protočit - komprese dobrá, řadí, v původním nálezovém stavu, stav viz. foto, v případě jakýchkoliv dotazů mě prosím kontaktujte

Prodám motor Jawa-ČZ 250/353. Stav viz foto. Jde prošlápnout, komprese je dobrá. Včetně karburátoru s krytem.

Prodám válce s kovanými písty WISECO najeto pouhých 10800 km obsah 103" 1700ccm komprese 9:1 vhodné pro motory Twin cam od 2007 a vejš. Zbyly mi po přestavbě motoru na 124".Cena 17000,- V případě zájmu mne kontaktujte na tel.

Jawa Villiers 175 r.v.1933 - Velmi Pěkný Motor..
Stav viz.foto. Komprese perfektní, bez cívek, minimum požkození..
Prodám jako celek za 11 999kč nebo výměna za díly na JAWA Robot, ČZ Tourist, ČZ předválečná 250, 175, Mosazné pumpičky, Trojúhelníkové plechovky na olej..
Osobní odběr ideální, nebo zaslání po platbě předem na účet + 249kč.
Zájemci volejte, pište nebo odpovězte na tento inzerát. Zasílám i na Slovensko

Jawa Villiers 175 r.v.1933 a Jawa 175 speciál (Srdcovka) r.v.1946
Prodám tyto motory. Komprese perfektní, stav viz foto. Srdcovka kompletní včetně zapalování 12Tis a Villiers bez cívek, ale taky ve Velmi pěkném stavu 12Tis.
Vícero fotek rád zašlu. Volejte

Prodám Fichtel & Sachs 98 v perfektním stavu, skoro kompletní. Komprese perfektní. Druhý motor je k tomu. Pouze komplet dohromady.
Cena je 5999kc za komplet.
Volejte , Nebo odpovězte na inzerát

Prodám DKW NZ 250 r.v.1939 - Perfektní motor.. - Perfektní stav, rychlosti řadí, motor jde prošlápnout, komprese perfektní, zapalování kompletní, kartery párové, neolámané, Včetně zapalování SP 12R.
Možno rovnout provozovat bez nutnosti renovace..
Prodám jako celek za 19 999kč nebo výměna za díly na JAWA Robot, ČZ Tourist, ČZ předválečná 250, 175, Mosazné pumpičky, Trojúhelníkové plechovky na olej..
Osobní odběr ideální..
Zájemci volejte , pište nebo odpovězte na tento inzerát. Zasílám i na Slovensko