mechanický kráječ na maso - strana 30
Počet nalezených inzerátů MECHANICKÝ KRÁJEČ NA MASO: 1000 - strana 30

Nabízím k prodeji starší, kvalitní a poctivé litinové mlýnky na maso či jiné. Mlýnky jsou německého původu, v TOP stavu, plně funkční, různé velikosti, vhodné i k dekorativním účelům.

Prodám dvě mašinky na maso, stříbrná je opravovaná ale plně funkční za 200 Kč a červená ,, ATLANTIC " 5 - smaltovaný šnek a hrdlo, plně funkční za 400 Kč. Obě za 500 Kč. Pro sběratele nebo k použití.

Prodám mlýnek na maso vlček co je na foto.Třeba se bude někomu hodit.Mlýnku chybí kompletní hlava+šnek,šajby,nože.Více info.po telefonu.Koukni na mé další inzeráty.
Cena-6000kč.

Prodám kuchyňské potřeby viz foto. Palička na maso, hnětací metla, vidlička na maso a lopatka na mouku jsou již prodané.

Prodám mlýnek na maso,č.5,litinový,kvalitní, plně funkční, značení-Made in Czechoslovakia, Moravia . Cena 250 kč.

Parní hrnec Tefal , příkon 900 W, pohodlné použití s mechanickým časovačem, 2 misky na zeleninu, ryby a maso, možnost doplňování vody při vaření, odnímatelné mřížky pro velkou kapacitou 6l, mechanický časovač do 60 min

Prodám použitý, plně funkční, mechanický vibrátor betonu Hervisa Perles CMP 2kW
Záruka 6 měs.
El. příkon 2000 W
Napětí 230 V / 50 Hz
Proud 6 A
Dvojitá izolace ANO
Otáčky 16.000 ot./min.
Rozměry 320 x 135 x 220 mm
Hmotnost 6 kg

Prodám starý mechanický psací stroj značky Hermes baby. V zachovalém, funkčním stavu. Rok výroby 1938-39. Cena 5000 kč, osobní předání možné Praha 9, možnost také zaslat přes zásilkovnu za 80 Kč. Nezasílám na dobírku.

Vzácný mechanický tachometr Rasant II, rok výroby 1953, stále funkční. Perfektní stav, na kole byl používáný jen jedno léto. Vhodné pro náročnější sběratele nebo k renovacím historických kol. Kalibrovaný na průměr kola 26". Vyrobeno v Německu 1953 Regler-Werke Teltow. K dispozici i s původním záručním listem, potvrzením kvality a manuálem.
Rare mechanical speedometer, Rasant II, 1953, is still functional. The perfect state, on the bike was used only for one summer. Suitable for more demanding collectors or for renovating of historic bikes. Calibrated on a 26 "diameter. Made in Germany by Regler-Werke Teltow 1953. Also available with original warranty certificate, quality certificate and manual.

136Kw
V lednu nová baterie. Teď v březnu ještě platí dálniční známka.
První registrace: 09.01.2008. Dovezena z Itálie. Mně sloužila (a dělala radost) velice dobře. Nyní jsem se posunul dál na Giulii.
Během dvou a půl let a u mně měla velice pilnou péči - tankování pouze prémiových paliv + aditiva, garážování, vychytání nedostatků, atd.
Nyní poslední měsíce slouží na firmě jako záložní vozidlo - denně v provozu a plně pojízdná.
Pro nenáročného řidiče je takto i dostačující, ale aby z ní byla zase továrna na radost, bude vyžadovat nějaké investice.
----------------------------------------------
Nájezd cca 258 500. Na což pěkný bílý interiér nevypadá. Venku také jen minimální kosmetické vady. Mechanicky odpovídá stáří a nájezdu: Spojka už nezvládá výkon ve vysokých otáčkách, kdy se musí řadit pomalu. Při rozjezdu a řazení pod 3500RPM však funguje normálně. Často svítí kontrolka motoru, což je u těchto motorů známé a je to spojeno s čidlem na lambdě, nebo na vačkách. Po výmazu z jednotky, dlouho klid, ale teď po studených startech se to objevilo zase. Motor na volnoběh dost vibruje - po nákupu to vyřešilo vyčištění solenoidů. Při jízdě to nejde cítit. Rozvody jsou dle manuálu bezůdržbové, ale pokud by chtěl človek motor s vyladěným průběhem, myslím, že tomu pomůžou. Jedinou větší limitací je omezená funkčnost posilovače. Ta se objevila teď v zimě a viníkem asi bude špatně konstruovaná nádrž na kapalinu serva a její sítko. Na to byla svolávačka, ale na tomto konkrétním autě to nikdo nevyměnil. Doteď fungovala bez problému. Dle alfistických fór se dá sehnat relativně bezproblémově a nemusí to být originál. Při otáčkách posilovač funguje, což by mělo odpovídat té nádržce a sítku. Třeba bude stačit vyměnit kapalina (alfisti doporučuji Tutela GI), ale to už řešit nebudu.
Co bylo odstraněno - v zimě se zasekával zámek kufru - vyřešeno mechanicky. Auto po vyčištění solenoidů a výměně svíček výrazně lépe startuje v zimě a hodně ožilo i motoricky. Hned po nákupu jsem nechal udělat podvozek - ramena atd. Auto výrazně zjistělo a bylo mnohem klidnější při přejezdu nerovností. Nové dobré žárovky (originál v noci nestojí za moc). Všechny filtry atd. Jezdila jen na olej Selenia.
Nikdy mě nikde nenechala (až na baterku, která už nedávala zimu a je tam ted čerstvě nová a silná).
Takže buďto stylovka na nenáročné ježdění, nebo jako passion project pro někoho, kdo jí něco dopřeje a vychytá si detaily, aby z toho měl továrnu na radost, jako předtím já.
S podstřelením nabídek prosím nevolejte, nepiště. Atmosferických přímovstřikových benzinů v podobném stylu už moc není. Nadšencům jsem ochoten něco slevit, nebo přidat solidní letní gumy.