inzerce, prodej, prodám, bazar

mitsubishi evo lancer 10 - strana 30

Počet nalezených inzerátů MITSUBISHI EVO LANCER 10: 1000 - strana 30

Subaru Forester SF 1998 po servisu
Ahoj všem, prodám Subaru Forester. Technické údaje a plná výbava: 1998, najeto 209xxx km, manuál 5 kvalt, redukce, vyhřívané sedačky funkční, klimatizace funkční, panoramatické střešní okno zásuvné funkční, vyhřívané čelní sklo funkční, 4x4 awd funkční, 4x elektrická okna a 2x zrcátka funkční, BT USB radio, tažné zařízení, STK do 9/2023, ABS. Druhý majitel v CZ, třetí celkově. EURO 2, EKO placeno, ostřikovače světel co nestříkaj. Servis za poslední dva roky v mém vlastnictví: motor - kabeláž, dekarbonizace, vstřiky, svíčky, palivový čerpadlo a filtr; nový výfuk od za svodů až dozadu vč silentbloků, 6mm duralový (!!) plech pod motorem, 2mm plech od svodů metr dál, ložiska v zadních kolech, nová baterka rok a půl zpět, spínač zpátečky - světlo, SPOJKA nová, přední desky a kotouče, zadní pakny na ruční brzdu, VYVAŘENÉ ZADNÍ KAPSY a klobouky, přední obě pružiny nové, čelní sklo s vyhříváním. Doplňky a úpravy: rozšířené lemy proti bahnu, ocelová originální kola - srovnaná, opískovaná a nalakovaná na matnou černou, profi práce, žádný samodomo, dural pod motorem a plech pod vejfukem, LED 99W světla na samostatný vypínač, ze kterého vedou dráty na připojení dalších světel na střechu (plug and play), zamtavená okna, bluetooth rádio, klaksony se 4 znělkami na tlačítko, 5ks AT gumy (4 z nich na autě, 1 na disku mimo + stará rezerva guma s diskem), přídavný teploměr venkovní i vnitřní. S autem jsme odjeli Gumbalkan 2022 léto a 2023 zimu (únor), nikdy nás nikde nenechalo. Stálo nás pouze spoustu benzínu. Není to leštěnka zvenku ani zevnitř, korozi to má, stejně jako půl nádrže k tomu. Trochu drhne LP stabilizační tyčka a kvůli tomu vibruje volant při brzdění. Jinak se dělala geometrie a je to ok. Motor žere zhruba 100ml / 1000km, což je standartní, nevibruje, chod plynulý. 4x4 vyjede do nekonečna a ještě dál, a když ne, tak tam hodíš redukci a jedeš. Po sklopení zadních sedaček a vyhození hlavových opěrek někam pryč dostaneš rovinu, kam složíš přibližně dvě palety nebo lóže pro tebe a tvou vyvolenou. Chybí PP krytka mlhovky, zůstala někde v Rumusnku, život si nevybírá. Pár frází z bazoše: ma to kat, kupuj hnet tet, stk plátna, nejsou a nebudou, podstiví auto, ve vůni, jen do dobrých rukou, fandovi značky, jezdí svítí troubí, občas brzdí, zwanzig, bez diskotéky na palubce, bambuch žehne, bambus, ekozlodějina zaplacená, startuje na drc. Cena - tak jak je 40tis, tedy s kolama a gumama. Když si přivezeš svoje, necháme za 35tis. Forejs aka fozzy nebo červeňák stojí v Tlučné u Plzně (33026). Piš, volej, sdílej, je tam víc fotek, tak si proklikej, nebo napiš, mám jich spoustu. DÍK! Slibotechny, bazary a jiné menšiny nevolat, nepsat, ušetřeme si čas. Na splátky neprodáváme, prachy na dřevo, přepis osobně a je váš. subaru forester, impreza, sti, wrx, lancer, evo, myslivost, do lesa, gumbalkan, outback, legacy, SF, SG, sůbo.
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
studenější termostat chladící kapaliny Z20LEx OPEL 82°
Úspěšně používám v běžném provozu i na závodních okruzích se sériovým chladičem vody na Z20LEH v Astře H OPC. Balení včetně housingu a těsnění. Termostat otevírá o 10°C dříve než sériový termostat (sériový termostat má 92°/107°C). Pomáhá proti riziku detonací a pomáhá lépe chladit olej v originálním výměníku (u turbomotorů Z20LEx). Chladnější termostaty jsou určeny pro vozidla, která jsou vystavena většímu zatížení nebo extrémnějšímu použití, jako je rychlé použití na silnici, trackdays nebo závodní účely. Za určitých velmi chladných podmínek může chladicí provozní termostat způsobit pokles provozních teplot pod optimální hodnotu. To může platit také pro vozidla, která mají výměnu chladiče vody a odstraněnou klimatizaci, zejména při běžné jízdě. Může pomoci k delší životnosti motorového oleje v případě motorů s výměníkem voda/olej tím, že olej by neměl mít tak vysokou teplotu - bude se lépe ochlazovat. začíná otevírat při 82°C a plně otevřený při 97°C, stejně studený termostat mají všechny známé ostré dvoulitry turbo: LANCER EVO, ASTRA J OPC, CIVIC TYPER FK2, I30N, MAZDA MPS, ...případně PUNTO GT - sériová mapa OPC začíná od 95°C omezovat výkon motoru, což při ostré jízdě v létě trvá jen chviličku se tam dostat pasuje do: Astra G / Zafira A 2,0 bez turba i s turbem Z20LET, Astra H / Zafira B 2,0 Turbo Z20LEL Z20LER Z20LEH, Stejné jako co nabízí Nevlock performance a Courtney sport a FTT apod. dopravné od 80Kč (zásilkovna)
1:43 WRC RALLY RALLYE modely IV.
Predám modely, platba len vopred na účet, mám czk fio účet, platba v czk bez poplatkov. Zasielam packetou + 100kč alebo poštou na adresu + 250kč. Pri odbere 3 a viac kusov platím packetu ja, na doručenie na adresu dám zľavu po dohode. Opel Ascona 400 Rallye Monte Carlo 1982 Rohrl predané Mitsbishi Lancer evo 3 Finland 1996 Makinen predané Škoda Fabia WRC Rallye Monte Carlo 2006 Panizzi 750czk Citroen Xsara WRC Catalunya 2001 Puras 750czk Citroen Xsara Kit Car Tour de Corse 1999 Bugalski 750czk Citroen Xsara WRC Catalunya 2001 Bugalski 750czk Citroen Xsara WRC Sanremo Rally 2001 Loeb 600czk Hyundai i20 WRC Argentina Rally Paddon 2016 650czk Fiat 131 Abarth Rallye Monte Carlo 1980 Mouton 600czk
Mercedes-Benz CL63 AMG Coupe 6.2 V8 386kW
Auto na SK pár km od ČR hraníc, bezproblémový prepis do ČR. Na predaj Mercedes w216 c216 CL 63AMG r.2008 s motorom 6,2l 525PS, originál AMG vo farbe Iridium, žiadna ,,vytunená´´ 500-vka. Auto ako nové kúpené na Slovensku, žiaden dovoz, má originál km (cca 235 tis.), k dispozícii servisná história, 2 kľúče a kopec faktúr. Jazdené viacmenej víkendovo. K autu dám aj nejaké náhradné diely, dve zánovné pneumatiky, report z preverenia vozidla. Motoricky vo výbornom stave, motor je jeden z posledných poctivých V8 bez turba. Ladený výfuk- treba počuť (dá sa vrátiť do sériového stavu). Koho trápi spotreba- áno dá sa jazdiť aj za 10-11 l. Auto vhodné aj ako investícia v dobe inflácie, posledné roky už len stúpajú na cene. Auto po servise, nedávno menené: brzdové kotúče, platničky, sviečky, všetky oleje a filtre v prevodovke aj v motore. Predné svetlomety prešli nedávno kompletným repasom pre väčšiu svietivosť- nové bixenon čočky, výbojky, vyleštené kryty. Výbava ako sa na AMG patrí, teda má takmer všetko čo sa doň zmestilo (AMG 20´´ disky, hudba Harman Kardon Logic 7, čierna Nappa koža vrátane palubnej dosky, masážne klimatizované sedačky s výhrevom a dynamickým dofukom z zákrutách, obklad z orecha, 7st automat s pádlami pod volantom, nočné videnie, ILS bixenony, Keyless-Go, Bluetooth, telefón, DVD, 4-zónová klíma, Welcome light, všetko v elektrike, solárne všetky sklá a šíber, Easy entry, atď.). Testovacie jazdy nerobím, prosím seriózny záujem. Auto je moje, nie som bazár, ani priekupník. Pre AAA auto cena 40tis. eur. Číslo kvôli spamu vymyslené, prvý kontakt prosím emailom cez formulár, ďakujem. Seriózne jednanie=dohoda. 6,3 55amg audi a3 q5 q7 a6 A7 A8 bmw e92 e93 e46 cabrio kupe audi 335i tfsi stage a7 e90 e92 stage R S5 s6 tt ferrari lamborghini porsche panamera camaro mustang zl1 maserati gt ghibli quattroporte a5 turbo quattro 3.0 5.0 m3 m6 m2 lancer evo rs2 rs4 63 m3 m4 m2 m6 m5 rs2 rs3 rs4 rs5 rs6 e63 e55 s63 sl63 cls slk subaru impreza wrx sti
4x 255/40R18 LAPPI – ZIMNÍ – ZÁVODNÍ – HROTY - RALLY
ID-NPP213 ID-NPP213 4kusy pneumatik LAPPI WINTER TYRES – rozměr 255/40R18. Pneumatiky samozřejmě v naprostém pořádku a ve 100% funkčním stavu. Pneumatiky jsou ZIMNÍ! Hloubka vzorku – 100% - NOVÉ - NEJETÉ! Závodní pneumatiky s vystouplými hroty – Made in Sweden – zaručují naprosto fantastickou trakci. Vše viz fotografie! Původní cena - 18500,-Kč/kus = 74000,-Kč za 4kusy! NYNÍ CENA - 2990,-Kč/ks = 11990,-Kč za 4kusy ZBYLO PO PRODEJI VOZU! Subaru Impreza, WRX, STI, Mitubishi Lancer EVO, Rally, Rallye, Drift. Velká úspora oproti novým! Raději osobní předání, také možnost zaslání po CELÉ ČR!
Vícedílná kola, disky, alu, VOLK Racing 9x19" sq, 5x114,3
Prodám špičková, vícedílná alu kola, disky, sada VOLK Racing, v rozměru 9x19" square setup, 5x114,3, ET30, Originální, nepoškozená, nevařená kola, originální karbonové středy, ventilky, samolepky, bronzové středy, kované barely, vhodné pro JDM vozy, S13, S14, Lancer Evo, STi, a jiné. Disky k vidění a odběru po dohodě na Praze 10, možno zaslat kurýrem po platbě převodem, ne dobírka, cena za sadu. VOLK Racing, Rays, SSR, HKS, Tanabe, Tomei, Greddy, Nismo,
Kola Rays Gramlights 57C6
Prodám 2ks kol Rays v rozměrech 18x8,5 et33 5x114,3. Jsou velmi lehká a pevná. Stejný rozměr jako má 350z vzadu. 200sx 240sx 370z 300zx drift jdm honda racing lancer evo supra skyline
Japonske kovane kola Volk CE28SL 18"
Prodam originalni japonske kovane kola znacky Volk, model CE28SL. Rozmer 18x10, roztec 5x114.3, ET40. Vaha pouhych 8kg/kus! Pneu 265/35 R18 Advan AD08R. Cena vc. pneu, mozno i bez. Dohoda. Nissan 350z 370z GT-R Skyline Rx-7 Rx-8 200sx Subaru Impreza Wrx Sti Lancer Evo
Pirelli závodní 235/40R18
Prodám závodní rally pneu Pirelli. Střední směs. Pěkné málo jete. Stav 70%. Výroba a použití 2022. Vhodné rally,okruh, kopce, sprinty. Subaru Impreza,Lancer Evo a pod.
Michelin Pilot Sport 235/40R18
Prodám závodní pneumatiky vhodné i do běžného provozu s E homologaci. Rozměr 235/40 R18 91H. 20/65-18 Závodní označení. Směs M20 střední. Stav 70%. Výroba a použití 2022. Ideální na Subaru, Lancer Evo a pod.
225/40r18 Slick
Sada Rally pneu DMACK DMT-RC nové, nikdy nejeté ani nazuté. Výroba 2014-15 nerozpraskané ani jinak poškozené. Top stav Cena za kus Vyhledávání 225/40r18, závodní, Rally, Lancer evo Nejlépe osobní odběr
Adaptér Toyota Yaris GR
Prodám adaptéry předních brzdičů na Toyotu Yaris GR pro použití R16 disků. Materiál: hliník EN 7022 Povrchová úprava: stříbrný elox Cena za pár (2ks) Podobné auta: Lancer EVO, Yaris GR, Supra, GTR, Evocorse, speedline, oz racing
Carbon podložky pod nohy - rally
Nabízím k prodeji carbon podložky pod nohy řidiče a spolujezdce. Určeny pro závodní použití. Podložky jsou univerzální a padnou do všech aut. Cena je za pár. Vhodné na rally, rallycross ... Pro Subaru Impreza WRX STI RA, Lancer EVO, Focus ST, Honda Civic vti type r ...
Prodej
Prodám Mitsubishi Lancer GLXi 1.5 benzin 12V-r.v.1991,fial.met.Servo,el.zrcátka,nast.sedadla a světla,elektrony. Udržovaný,kosmetické vady.Nyní již veterán. TP+Emise byly provedeny 12/2022. Cenu nabídněte
Na díly   mitsubishi lancer  1.5 rv 1992
prodám dily z tohoto vozu ,vetsina veci je na autě original , včetnně výfuku .........predni plechový naraznik a zadní jsou už pryč
Mitsubishi Lancer 2003-2007
Prodám veškeré náhradní díly z tohoto vozu...světla,dveře,blatníky,nárazníky,airbag y,převodovka,motor,zrcátka.aj. Díly jsou demontované a připravené k odeslání poštou po celé ČR/doručení do 24 hod/,na Slovensko/doručení do 48 hod/,nebo přepravní službou Toptrans. Možnost montáže zakoupených dílů. . ...
Turbodmychadla Garrett pro: 1.7 CDTI/1.6HDI/2.0CRD - nové
Nabízím nové nikdy nepoužité originální turbodmychadla Garrett. - Nejedná se o repas!!! - GTB1546V/779591-1 Vauxhall / Opel: Astra J, Astra GTC, Astra H, Zafira B, Meriva B - 1.7CDTI 81-92 kw Motor: A17DTJ / A17DTR Cena: 12 000,- Kč. - GT1544V/753420-5/9663199280 Citroen, Ford, Peugeot, Volvo - 1.6 HDI 16V , 66 kw, 70 kw, 74 kw, 80 kw, 85 kw Cena: 8 000,- Kč. - GT17V/768652-9005s Jeep Compass / Patriot , Chrysler Sebring , Dodge Avenger/ Caliber/ Journey , Mitsubishi Grandis/ Lancer/ Outlander - 2.0 D (CRD) 103 kw , pasuje i na VW 2.0 TDI PD 103 kw. Cena: 12 000,- kč. Záruka 30 dní na odzkoušení. Turbodmychadlo/Turbo je možné zaslat i na dobírku za 500,- Kč. a zálohou 1000,- Kč. na účet dopředu.
Suzuki Splash 1.2  AUTOMAT, KLIMA, Top vybavá
Prodám Suzuki Splash 1.2 , AUTOMAT převodovka (žádný polu-automat nebo robot). Motor atmosférický 4 válec - 1,2 , 63 kW, benzín, je dostatečně pružný, spolehlivý a úsporný (kombi. spotřeba – 5.5-6 L) EURO 4. Najeto pouze 92 tis. km, rok výroby 2010. Platnost STK do: 02/2025, servísná kniha, COC list. Splash nabízí moderní design, příjemné materiály, kvalitní dílenské zpracování a bezproblémové nastupování (i pro osoby s omezenou pohyblivostí). S automatickou převodovkou už nikdy si nevzpomenete na kvedlání a kopání levou nohou s manuálem . Zachovalý vzhled interiéru a exteriéru,v bohaté výbavě - maximalni vybava “GLX”. Vybavá : Vyhřívané přední sedačky, vyhřívané zrcátka, AC klimatizace, 4x airbag,el. ovládaná přední okna, palubní počítač ,ABS, TCSS, parkovaci asistent (zadní čidla), orig. autorádio + CD MP3 + 4 ks repro, ovládání audiosoustavy na volantu, multifunkční nastavitelný kožený volant, posilovač řízení, přední mlhovky, deaktivace airbagu spolujezdce, Isofix, centrální zam. 2x klíč, original Alu kola R15 + zánovní celoročni pneu Goodyear Vector 4 Seasons. Auto bez investic, ve velmi dobrém stavu, v unoru 2023 udělána vyměněna olej 5w30, nový filtr oleje, vzduchový, pylový, zánovní 12V baterie. Rozvody řětězem - bez údržby. Nízké povinné ručení a nízké provozní náklady. Auto ma tažné zařízení THULE pro nosič kol do 200 kg - zapsáno v TP. Při seriózním jednání možná rozumná dohoda u auta. VIN pro ověření : Auto může stejně dobře posloužit jako například: Citoren Saxo, Xsara, citroen C2, Citroen C3, Fiat Panda, Fiat Punto, Punto Grande, Ford Ka, Ford Fiesta, Fusion, Focus, Dacia Sandero, Kia Rio, Kia Ceed, Honda Civic, Hyundai Atos, Accent, IX20,i20, Lancia Ypsilon, Mazda 2, Mazda 3, mazda 323, Mitsubishi Space Star, Lancer, Nissan Almera, Opel Corsa, Astra, Agila, Meriva, Peugeot 206, Peugeot 207, Suzuki Swift, SX4, Renault Twingo, Thalia, Clio, Modus, Seat Arosa, Seat Mii, Ibiza, Leon, Toyota AYGO,Yaris, Auris, Corolla, Verso, Škoda Fabia, Citigo, VW Up, VW Lupo, VW Polo. Inzerce platí do smazání. Autobazary a překupníci prosím nevolat !