motocykl 50 ccm - strana 7
Počet nalezených inzerátů MOTOCYKL 50 CCM: 1000 - strana 7

Skoro kompletní motocykl rok výr. 1982 vhodný na renovaci nebo na jako sbírka dílů . Tento motocykl není v CZ běžný, je jich málo. Chybí přední maska a světlo, klín pod motor, zadní plast a pár drobností. Motocykl měl CZ TP, z důvodu odhlášky/nepřepsání majitele byl vyřazen z evidence. Zatím volejte pouze zájemci o celý motocykl tak jak je. Pokud máte zájem o díly, napište sms a eventuelně pokud se moto neprodá jako celek, tak se Vám ozvu . Motorka k vidění v Liberci.

Raritní francouzský motocykl New Map Baby, r.v. 1938, dětská 3/4 velikost, bez dokladů. Motocykl přivezen před 5ti lety z Francie ve stavu po starší renovaci, částečně funkční a kompletní. Nyní námi provedena rozborka a kontrola motoru, nová ložiska na klice, seřízení, palivové cesty, renovace sedačky, nový elektrosvazek a další potřebné úkony. Nyní plně funkční a provozuschopný. Motocykl byl původně homologovaný pro silniční provoz, je tedy možné, že půjde postavit na veteránské doklady. Před válkou byly motocykly této velikosti ve Francii sériově vyráběny značkou Moto MR (Mandille et Roux) a New Map. Tyto motocykly často sloužily jako atrakce v manéžích a dokonce se na nich pořádaly i závody dětí. Do dnešních dob se jich kompletních a funkčních mnoho nedochovalo a jsou vyhledávanou sběratelskou raritou. Nabízený exemplář je z roku 1938 a osazený nejsilnějším motorem 150ccm, se kterým se "Baby" dodávalo (nejběžnější byly verze s motorem Sachs 98).

Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.

Vše za 15.000 Kč nebo jednotlivě:
MOTOCYKL, Prof. Ing. Čermák, r.1926, 576 stran, 515 obrázků. 2.700 Kč
AUTOMOBIL A JEHO OBSLUHA, Ing. Fr. KEC a Fr. Malý, r.1925, horší stav, 1.000 Kč
MOTOCYKLY JAWA 250,350,500, J. Jozíf a Adolf Tůma, r.1955, 192 stran, 107 obrázků, 1.300 Kč
MOTOCYKL od A do Z, A. Tůma, r.1941, 235 stran, vnější poškození, 600 Kč
MOTOCYKL-Vyšší škola motorismu, r.1954, 450 stran, 700 Kč
MOTOCYKL a jeho obsluha, A. Tůma, r.1953, 350 stran. 500 kč
MOTOCYKLY JAWA-ČZ 125,150,250,350, r.1957, 233 stran, 1.000 Kč
JAWA 1929-1989, r.1988, 56 stran, v anglickém jazyce, 800 Kč
JAWA 500 DT-890, katalog náhradních dílů, 169 stran, 1000 Kč
JAWA 500 DT-898, 893, katalog náhradních dílů, 130 stran, 2000 Kč
SEZNAM ND JAWA 350/634-638, r.1978, 143 stran, horší stav, 300 Kč
KATALOG MOTOCYKLŮ, r.1990, 700 Kč
KATALOG ND BABETTA 210, 35 stran, horší stav, 50 Kč
BABETTA 210 Dílenská příručka, 32 stran, 100 Kč
MOPED KORADO Dílenská příručka, 17 stran, 100 Kč
JAWA 1929-1979, 107 stran, 2.000 Kč
Návod k obsluze ČZ 125/175 typ 488/487, 45 stran, chybí příloha 10 stran, 200 Kč
Návod k obsluze JAWA 250/350 typ 559/360, r.1969, 75 stran, 400 Kč
Návod k obsluze JAWA 350 typ 638, r.1989, 125 stran, horší stav, 100 Kč
RYCHLÁ KOLA, r.1974, 250 stran, 250 Kč
SEŘIZOVÁNÍ A OPRAVY MOTOCYKLŮ JAWA, r.1974, 360 stran, 317 obrázků, 1.500 Kč
BABETTA typ 210 návod na obsluhu, 54 stran, 400 Kč
JAWA 50 TYP 20,21,23A návod na obsluhu, 54 stran, 400 Kč
BABETTA, Eduard Ďurkovič, r.1988, 203 stran, 400 Kč
BABETTA návod na obsluhu/záruční list, 47 stran, záruční list nevyplněný, 500Kč
Návod na obsluhu JAWA 50 typ 05, 67 stran, 400 Kč
ŠKODA návod k obsluze a údržbě, r.1975, obsahuje vyplněný záruční list, 500 Kč
Rád sdělím tel. či písemně konkrétní stav, případně zašlu více fotek.

Objem: 50 ccm
Vyrobeno: 2017
Najeto: 9385 km
Výkon: 1.7 kW
TP / STK: Ano / Ano
Prodám Fantic Supermoto TX 180 Caballero 50 ccm, 2T = pro AM, rok 2017
Najeto pouze 9385 km
Malý motocykl pro řidiské oprávnění AM, od 15 let
Motocykl v celkově pěkném stavu.
Nyní po celkové kontrole- připraven na sezonu.
Výbava:
Kompletní výfuk Arrow
Vyřídíme Vám kompletní přihlášení motocyklu V CENĚ MOTOCYKLU.
Dovozová STK + Vyřízení registrace na úřadě + Vyřízení pojisky
VYDÁVÁME PŘEVOZNÍ ZNAČKY

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
Ma

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
M

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku )
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
V

Prodám vstřikovače denso z Ford Transit 2.4tdci 103kW rok 2008 čislo vstřiku 6C1Q9K546BB 6C1Q-9K546-BB 6c1q 9k546 bb
ZÁMĚNNÁ ČÍSLA:
095000581
0950005810
095000706
10765010
1495919
6C1Q9K546BB
6C1Q9K546BC
DCRI107060
HU095000
HU095000706
HU0950007060
LR006803
LR010137
RM6C1Q9K546BC
POUŽITÍ VE VOZIDLECH:
FORD
TRANSIT MK 7 (TT9) FLATBED
2.2 TDCi [04/2006 - 08/2014] kW: 96, PS: 130, ccm: 2198, cylinder: 4, Diesel
2.4 TDCi RWD [04/2006 - 08/2014] kW: 103, PS: 140, ccm: 2402, cylinder: 4, Diesel
2.4 TDCi 4x4 [11/2006 - 08/2014] kW: 103, PS: 140, ccm: 2402, cylinder: 4, Diesel
2.2 TDCi [10/2007 - 09/2011] kW: 103, PS: 140, ccm: 2198, cylinder: 4, Diesel
2.2 TDCi [10/2008 - 08/2014] kW: 85, PS: 115, ccm: 2198, cylinder: 4, Diesel
TRANSIT MK 7 (TT9) MINIBUS
TRANSIT MK 7 (TT9) VAN
TRANSIT MK7 (TT9) MINIBUS
LAND ROVER
DEFENDER 110
2.4 Td4 4x4 (L317) [05/2007 - 02/2016] kW: 90, PS: 122, ccm: 2402, cylinder: 4, Diesel
DEFENDER 110 PICKUP
DEFENDER STATION WAGON

Prodám zcela nové nikdy nehrané originál zabalené profi brusle CCM TACKS 5092 ve velikosti 9,5. Jedná se o třetí nejvyšší model bruslí CCM. Nové brusle řady Tacks 5092 od CCM nahrazuje dosud známou řadu 5052. CCM 5092 brusle jsou konstruovány na zcela novém kompozitovém skeletu. Tato skořepina dokonale padne kolem nohy. Výsledkem je maximální komfort a rychlost hráče. Tyto brusle obsahují tepelně tvarovatelné jádro. Tato vylepšená technologie umožňuje vlastní přizpůsobitelnost s podporou tepelného tvarování. Uvnitř boty je podšívka z Heavy Duty mikrovlákna. Je lehká a rychle odvádí vlhkost, pomáhá tak udržet nohy v suchu. V oblasti kotníku je paměťová pěna pro lepší pohodlnost při bruslení. Skvělé brusle CCM Tacks 5092 jsou určeny pro profesionální hráče. NEJLEPŠÍ CENA!!!! Běžná cena 6900-8400,- Koukněte i na mé další nabídky

Betóny CCM Extreme Flex II 34+2 (379€) - Používané 3 sezóny, veľmi zachovalé, nezmäknuté, remienky všetky pôvodné (neodtrhnuté), šnúrka pre korčule neroztrhaná, suché zipsy nepoškodené.
Lapačka CCM Extreme Flex III (86€) - Používaná 2 sezóny, veľmi dobrý stav, košík neroztrhaný, suché zipsy držia, vnútro rukavice je nové, plasty vnútri nie sú zlomené, roztrhaná asi 3 cm pri prostredníku.
Vyrážačka CCM Extreme Flex E3.9 (69€) - Používaná 1 sezónu, čerstvo po repase, nová rukavica, plasty nezlomené.
Set má na sebe PadSkins, to znamená, že všetky farebné časti sa dajú dať dole. Set je pôvodne celý biely.
Cena za celý set je 500€
Uprednostňujem kupujúceho, ktorý by kúpil celý set.
Vesta Reebok P4 Large = PREDANÁ
Nohavice CCM Premier Goalie Monkey edition XL(99€) = PREDANÉ
Nákrčník Vaughn VPC-7000 L(25€) = Používaný 2 sezóny, repasovaný suchý zips.
Suspenzor Reebok L (12€) = PREDANE
Hokejky (klasika, ľavačky):
Bauer 2S Pro (90€) = Bola prasknutá v tele, nanovo vystužená. Ľahkosť zachovaná
Bauer 1S (40€) = Je prasknutá v tele, vhodná na tréningy, mierovka po Larsovi Voldenovi.
CCM Extreme Flex III (60€) = Používaná asi sezónu len na zápasy, pár oderkov.
Výstroj je na výšku cca 178 - 185 cm. Všetko sú to vyššie rady s väčšou starostlivosťou ale najlepšie si prísť osobne pozrieť.

Ponukam na predaj kolekciu 60 ks modelov 1:12 Valentino Rossi od Minichamps, ktore su nove, nevystavovane. Po jednom kuse predavat nebudem. V pripade zaujmu o kupu tejto zbierky ma mozete kontaktovat spravou alebo telefonicky. Na SMS nebudem odpovedat. Rozumnu cenu prosim navrhnite, resp. ponuknite. Je to o dohode. Dakujem.
1. 1996 - Aprilia 125 ccm - Team AGV Aprilia
2. 1997 - Aprilia 125 ccm - Team Nastro Azzurro
3. 1998 - Aprilia 250 ccm - Assen, Team Nastro Azzuro (1st GP WIN)
4. 1999 - Aprilia 250 ccm - Imola, Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
5. 1999 - Aprilia 250 ccm - Mugello, Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
6. 1999 - Aprilia 250 ccm - Team Aprilia Grand Prix Racing (World Champion GP 250)
7. 2000 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro, bike and figurine - Donington (Limited 12.999)
8. 2000 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro, test (Limited 9.999)
9. 2000 - Honda (VTR 1000) - Castrol Honda - 8h Suzuka 2000 (Limited 5.099)
10. 2001 - Honda (NSR 500) - Nastro Azzurro - LeMans (Limited 9.546)

Turbo Mazda CX-7, Mazda 6 MPS, Mazda 3 MPS 2,3 i 260 PS
Turbo, turbodmychadlo Mazda. Výměnným způsobem. Dobírka možná.Cena s DPH.REPASOVANÉ.
Použito na vozidla:
MAZDA, 3 (BK), 2.3 DiSi Turbo MPS 06.2006 - 06.2009 184 KW 250 PS 2261 ccm
MAZDA, 3 (BK), 2.3 MPS 12.2006 - 06.2009 191 KW 260 PS 2261 ccm
MAZDA, 3 (BL), 2.3 MPS Turbo 06.2009 - 191 KW 260 PS 2261 ccm
MAZDA, 6 (GG), 2.3 MPS Turbo 12.2005 - 08.2007 191 KW 260 PS 2261 ccm
MAZDA, CX-7 (ER), 2.3 MZR DISI Turbo 10.2007 - 190 KW 258 PS 2261 ccm
MAZDA, CX-7 (ER), 2.3 MZR DISI Turbo 09.2009 - 191 KW 260 PS 2261 ccm

Turbo po kompletním profi repasu.
Cena je platná při poskytnutí poškozeného turba.
Pokud nemáte staré turbo ihned k dispozici, nevadí! Bude Vám nyní připočtena vratná kauce +1500 Kč. Po výměně a doručení vašeho turba, Vám bude vratná kauce vrácena hotově nebo na účet.
Možnost dobírky. Dodání do 2 dnů.
Audi A4 1.9 TDI (B6) AFV / AWX 1896 ccm 96 kW 12.2000 - 12.2004
Audi A4 2.0 TDI (B7) BPW 1968 ccm 103 kW 01.2005 - 12.2008
Audi A6 1.9 TDI (C5) AVF / AWX 1896 ccm 96 kW 06.2001 - 01.2005
Skoda Superb I 1.9 TDI AFV / AWX 1896 ccm 96 kW 01.2001 - 12.2006
Volkswagen Passat B5 1.9 TDI AFV / AWX 1896 ccm 96 kW 10.2000 - 05.2005
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI BGW 1968 ccm 100 kW 12.2003 - 05.2005

Levá poloosa Toyota Corolla 1.4 1.6 VVT-i. Tato poloosa už nepraskne. Je zesílená a nemá problematické gumové závaží.
TOYOTA COROLLA (ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.4 VVT-i 01.2002 ->12.2006 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA (ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.6 VVT-i 01.2002 ->12.2006 110 PS 81 KW 1598 ccm
TOYOTA COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 01.2002 ->02.2007 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA kombi (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 01.2002 ->02.2007 110 PS 81 KW 1598 ccm
TOYOTA COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 08.2002 ->07.2007 97 PS 71 KW 1398 ccm
TOYOTA COROLLA sedan (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 08.2002 ->07.2007 110 PS 81 KW 1598 ccm
Kod OE
AMK DS22909
BGA DS7610L
CEVAM 7397Z
DA SILVA 99341AT
INTERPARTS TO-8-09-124A
SHAFTEC TO174L
SHAFTEC TO175L
TOYOTA 43420-02270
TOYOTA 43420-02271
TOYOTA 43420-12580
TOYOTA 43420-13050
TOYOTA 43420-13051
Dobírka doklad.
počet zubů ABS 48
vnější ozubení - strana u kola 26
vnitřní ozubení, strana u převodovky 23
délka [mm] 638
Mám i pravou poloosu.

Honda NX 650 Dominator
Rok výroby: 2000
Najeto: 36874 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 32 kW
VIN:
Cena 69 990 Kč
první majitel v ČR, 2x klíč, TP CZ, původem v 08/2018 námi dovezený motocykl z Německa při nájezdu 36.338 km, protokol TÜV, faktura z posledního servisu 04/2018, nehavarovaný motocykl v původním originálním stavu, doplňkové plexi MRA, v terénu nejeté, bez koroze a oxidace, po celou dobu garážované ve vyhřívané garáži, stav ujetých km doložíme, možnost řídit s ŘP sk A2, nyní u nás po kompletním servisu, kompletní náplně, fitry, nový palivový kohout, nový akumulátor, po seřízení, motocykl bez dalších investic, možnost prodeje na splátky, perfektní stav, nutno vidět!!!

Nový motocykl UM Renegade Vegas 300
Cena - 123 000 Kč
Barva černá matná
Renegade Vegas byl navržen pro jezdce, kteří chtějí zažít adrenalinovou jízdu a zanechat dojem.
Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru.
Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu.
Technické informace
Typ motoru:Jednoválec, DOHC
Systém chlazení:Kapalinou
Objem:292 ccm
Vrtání x zdvih:78 X 61 mm
Kapacita palivové nádrže:18 litrů
Převodovka:6-ti stupňová
Pohon:Řetězem
Výkon:22kW / 8800r / min
Točivý moment:25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

EURO 5
ZÁRUKA 4 ROKY
Benelli Leoncino Naked je lehký, rychlý, kompaktní a perfektně ovladatelný motocykl ve stylu scrambler vhodný ke každodennímu použití na silnice a do městských ulic. Oproti modelu Trail má litá kola, menší přední ráfek 17“ a silniční pneu.
Leoncino nabízí ideálně výkonný nově vyvinutý dvouválcový motor o obsahu 500 ccm s výkonem 48 CV (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a maximálním točivém momentu 45 Nm (4,6 kgm). Motocykl má výborné jízdní vlastnosti díky pneumatikám 120/70-ZR17 vpředu, 160/60-ZR17 vzadu, perfektnímu pérování – ve předu jsou použity bohatě dimenzované upside –down tlumiče o průměru 50 mm a zadní kolo je odpérováno jedním seřiditelným tlumičem. Bohatě dimenzovány jsou i brzdy – přední dva plovoucí kotouče s ø 320 mm se 4 pístkovými brzdiči, zadní kolo brzdí kotouč s ø 260 mm.
Motocykl je vybaven ABS Bosch.

Prodám motocykl H-D XG750A Street Rod.
Vyrobeno: 05/2017, do provozu: 05/2018, TK: 05/2024;
;
Motor: 749 ccm, 52 kW; 72ps
Najeto: 13399 km, Původ ČR, 2. majitel
Spotřeba 4L/100km.
K motocyklu je servisní kniha, 2 orig. klíč, 2x imobilizér s alarmem.
Motocykl je v bezvadném a opečovávaném stavu.
Motocykl má sportovní projev jak motoricky tak v jízdných vlastnostech. Výtečný zvuk origiální koncovky, vynikající zrychlení, maximální rychlost se pohybuje na hranici 200km/h.
Ma motocyklu jsou udělány výměny oleje Motul 7100 4T 20W-50 a filtru. Nový přední plášť Michelin Scorcher 120/70 R17 (orig.). Starý možno přidat.
Důvod prodeje nedostatek času.
K výbavě patří:
Opěrka sedadla spolujezdce (cca 5000 Kč), (demontovatelné)
Postranní brašny s nosiči na zakázku - nerez A4 (cca 6000 Kč), (demontovatelné)
Držák mobilu (cca 1500 Kč), (demontovatelné)
USB nabíječka 2A (cca 500 Kč),
Větrný deflektor (cca 3200 Kč),(demontovatelné)
Zadní blatník s vložkou z nerez plechu.(demontovatelné)
Přidám přilbu Airoh REV 19 matný antracit 2XL (cca 8000 Kč).

Royal Enfield Scram 411 GRAPHITE BLUE ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 411 ccm
Výkon: 18 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 134 990 Kč(možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
první víceúčelový crossover SRAM 411, který kombinuje DNA vysokohorského dobrodruha s autentickými vibracemi scrambleru. Nový SRAM 411 je dostupný a schopný pouliční scrambler se srdcem dobrodružného motocyklu vycházejícího z našeho veleúspěšného modelu HIMALAYAN. SRAM 411, postavený na osvědčené platformě motoru LS-410 a podvozku Harris Performance, kombinuje energickou agilitu v městských ulicích s kompetentními schopnostmi drsné jízdy v terénu. 3letá tovární záruka bez limitu najetých kilometrů a 3letá evropská silniční asistenční služba v ceně motocyklu je už u nás standardem.
Scram 411 je poháněn celosvětově oceňovaným 4taktním vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem SOHC o objemu 411ccm s elektronickým vstřikováním paliva.
Motor má maximální výkon 24,3 koní při 6500 ot/min a hodnotou maximálního točivého momentu 32 Nm při 4250 ot/min, což zajišťuje hladký přenos výkonu a silný točivý moment od spodního spektra použitelných otáček. Motocykl se snadno ovládá v městském provozu. Díky dostatku výkonu a minimálním nárokům na řazení vzbuzuje důvěru i na špatných silnicích a snadno zdolává terénní úseky. Přední odpružení teleskopickou vidlicí o průměru 41 mm a zdvihu 190 mm spolu s monoshockovým tlumičem o zdvihu 180 mm vzadu, zajišťuje stabilní a jistou jízdu v různých a drsných silničních podmínkách. Přední a zadní kotouče v kombinaci s dvoukanálovým ABS nabízejí jisté brzdění. Přední 19palcová a zadní 17palcová pneumatika přináší klíčové prvky, které motocyklu dodávají svižné ovládání. Víceúčelové pneumatiky zajišťují jistotu na asfaltu i na volné šotolině a zároveň přinášejí dokonalou kombinaci přilnavosti na silnici a ovladatelnosti v terénu. Sedlo na novém Scram 411 bylo přepracováno pro větší pohodlí na delších cestách. Více odráží městský styl motocyklu a nabízí velký komfort jak pro jezdce, tak pro spolujezdce při dlouhém dojíždění do města, stejně jako při jízdě po nezpevněné silnici. Výška sedla usnadňuje manévrování s motocyklem v městském provozu i terénu. Poloha řídítek a výška sedla tak činí zážitek z jízdy dynamickým a poutavým. Zachovává si pohodlnou jízdní pozici a zároveň usnadňuje jízdu v sedě nebo ve stoje. Scram 411 má digitálně-analogový přístrojový štít, který poskytuje snadný přístup k základním informacím na digitální obrazovce. Analogový rychloměr ze staré školy přidává Scramu na stylu a usnadňuje sledování v periferním vidění. Sdružený digitální displej zobrazuje volitelně ODOmetr, tripmaster, hodiny, palivoměr s upozorněním na nízkou teplotu a připomenutí servisu. Nové zářivé barevné odstíny jsou navrženy tak, aby vynikly a odrážely výraznou městskou atmosféru.