motor na kolo - strana 36
Počet nalezených inzerátů MOTOR NA KOLO: 1000 - strana 36

Prodám elektro kolo Apache HUPAHU.
Kolo je ve výborném stavu, motor má najeto 6169 km, oproti originálu je vybaveno displejem NYON, novou přehazovačkou a osvětlením. Velikost rámu je vhodná pro výšku postavy 175 až 185 cm.
Specifikace:
Modelová řada 2020
Velikost Kol 29”
Velikost rámu 18”
Systém Bosch Performance CX
Motor Bosch Performance CX 4. gen
Baterie Bosch PowerTube 625 (36 V / 16,7 Ah - 625 Wh) Li-Ion
Displej Bosch Purion - vyměněn za Bosch NYON
Rám Alloy 6061
Vidlice SR Suntour Raidon 34 Boost RLR (120 mm, vzduchová)
Řazení Sram NX Eagle
Přehazovačka Sram NX Eagle
Kazeta Sram PG 1210 Eagle (11 - 50 z.)
Ráfky Remerx WER 523 (623 x 23 mm)

Elektrokolo Turbo Levo Hardtail miluje vše, co dělá rychlý 29er zábavným a efektivním… a co jej dělá ještě lepším? Turbo technologie. Náš motor 1.2 E propůjčuje vašemu šlapání sílu a přirozenost. Jedná se o kolo postavené tak, aby Vaše jízda byla rychlejší, aniž byste pro to vynakládali zvýšené úsilí.
Turbo Levo Hardtail má vše potřebné - rychlost a hbité ovládání, pro které jsou naše trailová kola známá - padne každému, má ultralehké řetězové vzpěry pro hbité ovládání a nízký střed, který kolo přilepí k zemi. Jinými slovy, chová se v první řadě jako úžasné horské kolo - co víc si přát, že?
Motor 1.2 E kola Turbo Levo Hardtail plynule a tiše dodává energii do pedálů a umožňuje Vám téměř bez námahy zdolávat i ta nejstrmější stoupání. Navíc si můžete tento výkon přizpůsobit, šetřit energií a získat tak maximum z každého nabití. Naše vlastní motory také okamžitě zabírají, takže získáte potřebný výkon přesně v momentě, kdy jej potřebujete. Stejně tak i točivý moment je konzistentní během celého rozsahu kadence šlapání.
Rám z prémiové slitiny hliníku M5 je lehký, ale přesto silný, hbitý a sebejistý.
Plynulý, přirozený výkon našich vlastních motorů a softwaru.
100 mm zdvihu s vidlicí SR Suntour XCM32 29er.
Barevné provedení: Storm Grey/Rocket Red

Motocykl Keeway RK-V 125C
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 Kw při 8500ot/min
Max toč.moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6 :1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah

Prodám patkový 3fázový elektromotor.Otáčky 950/min.Motor má hřídele na obou stranách.Průměr hřídele na obou stranách je 38mm.
Na jedné straně je ozuvbené kolo,lze ho stáhnout z hřídele.
Součástí je ruční litinové kolo,které je možné našroubovat na hřídel.
Motor díky nízkým otáčkám a vysokému kroutícímu momentu je velmi vhodný na kuželovou štípačku.Při nechtěném zaseknutí do suku je možné ručním kolem zpětně vytočit.
Možnost montáže setrvačníku na druhou hřídel.

VOLVO XC70 D5 AWD Cross Country (Momentum vybava)
Automat 6-rychlostni Geartronic,4x4,kozene sedadla,nezavisle topeni...
136kw,r.v.2006,auto najeto 415000KM
(motor 2,4l. Diesel najeto 250000km,po vymene,jako i spousta jinych dilu,vzhledem ke stari auta)
Vymenene napr.EGR ventil,turbo,cerpadlo v automaticke prevodovce,filtr pevnych castic a katalyzator,nedavno predni brzdove kotouce a desticky...)
BOURANE NA PREDEK,naraz do horni stredni casti,vetsinu ztlumila kapota , NA NAHRADNI DILY; NEPOJIZDNE,motor bezi !!!
POSKOZENI(VIDITELNE):predni naraznik s grilem,predni celo,kapota (znicena a uz lze otevrit).chladic (chladice),prava mlhovka,levy predni disk(kolo,odlomeny okraj,mozno navarit,kolo pomalu uchazi)
NEPOSKOZENE: oba predni xenonove svetlomety(pravdepodobne,stale sviti a neni videt poskozeni,pouze pravy xenon ulomene horni drzaky),blatniky,vyztuha pod naraznik,vsechny airbagy OK.
POCITAC UKAZUJE:tece voda z chladice(tece malo),motorsystem zavada(nekdy nejede, nereaguje plyn,nekdy jede na nouzovy rezim,motor bezi)
Auto se nachazi na severovychodnim okraji Prahy.
Nutno odtahnout na voziku na Vase naklady.
PRED KOUPI ME PROSIM KONTAKTUJTE
CENA : 33000,-Kc (vcetne ceskych papiru a znacek,eko dan by se nemela platit,zelena nalepka)
BEZ JAKEKOLI ZARUKY !!!
Tel.

Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 10 kW
Cena 89 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Moderní cruiser s duší minulosti – nejlepší 125 ccm cruiser na trhu.
Některé věci nikdy nezestárnou tak jako zvuk a pocit z motoru V-twin.
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Pro doplnění nízké a široké stavby je motocykl osazen v této kategorii extra širokými pneumatikami – přední 120/80-17 a zadní 140/70-17.
Nízko umístěný výfuk 2v1 poskytuje čistý pohled na dokonale zpracovanou skříň motoru a zároveň vydává charakteristický brumlavý zvuk které umí jen motory V-twin.
Pozadu nezůstává ani elektronika Keeway RK-V125 C, která je také důkladně moderní jak po stránce designu, tak výkonu.
Tenký kulatý světlomet promítá logo Keeway na DRL /Daytime Running Lights – denní svícení / a vytváří 3D efekt v kombinaci s LED potkávacími a dálkovými svítilnami.
Podobně kruhový je sdružený přístroj, digitální bílý displej na černém pozadí, který je zvýrazněn radiálním otáčkoměrem kolem rychloměru.
Dominantou je široká benzínová nádrž v jednobarevném červeném nebo černém provedení.
Palivová nádrž pojme obrovských 19 litrů paliva a dává Keeway RK-V125 C nejlepší dojezd ve své třídě s jediným tankováním, ideální pro Vaše nikdy nekončící výlety. A když jste ve městě, snadno najděte pohodlí díky nízké výšce sedadla 690 mm.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6: 1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah

Motocykl KEEWAY Cruiser MBP C 1002 V
Cena - 245.000 Kč
Zcela nový C1002V přetváří estetiku cruiserů přitom zůstává věrný svým klasickým kořenům.
Tento moderní cruiser poháněný dunivým motorem V-twin o objemu 997 ccm vyniká svou uvolněnou siluetou a poskytuje skvělé jízdní zážitky na silnici.
Barvy: černá, šedá, červená
Dunícící V-Twin motor
997ccm V-twin motor s válci pod úhlem 80° – nadčasový design, který vždy zaujme vzhledem i výkonem. Přední světlomet obsahuje čtyři jednotlivá světla v kruhovém designu, který nabízí klasický vzhled a tu nejlepší viditelnost. 5” TFT LCD displej Plně barevný přístrojový panel zobrazuje všechny důležité jízdní metriky na první pohled a další možnosti přizpůsobení. Uživatelsky přívětivý kokpit nabízí pohodlná řídítka a vysoká zaoblená zrcátka.
Dokonalé dvojité sedadlo spolujezdce je pohodlné a zároveň je také praktické opěradlo pro větší pohodlí při sólové jízdě. Uvolněná jízdní pozice doplňuje uvolněnou siluetu C1002V.
Pohodovou jízdu podtrhne sekundární pohon řemenem.
Horizontální dvojitý výfuk
Motor 2válec do V 80Stupňů, 4takt, 997cm3, DOHC
Vrtání x Zdvih 92mm × 75mm
Chlazení kapalinou
Výkon 70 kW při 7600ot/min
Max toč. moment 102 Nm /6500 ot/min
kompresní poměr 10,3 :1
Vstřikování Bosch EFI
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řemen
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo METZELER 130/70 -18
zadní kolo METZELER 240/40 -18
pření pružení nastavitelná vidlice Kayaba upside-down 120mm
zadní pružení jeden tlumič pro-link Kayaba , nastavitelné
přední brzda 2 kotouče 320 mm, brzdiče J.Juan s ABS Bosch
zadní brzda kotouč 300 mm, brzdiče J.Juan s ABS Bosch
Suchá hmotnost 262kg
výška sedla 680 mm
kapacita palivové nádrže 22L
Baterie 12/10Ah
MCU (Moto Conectivity Unit) Motwi M-link GPS, Global Activation
Ride App Functions lokace v reálném čase, jízdy a statistiky, Chat a ostatní
ochrana před odcizením Vibrační a pohybové čidlo s dálkovým ovládáním
SOS Panic button vestavěný SOS hlásič

Pouze volat nebo psát sms !
Ceny dohodou
Mohu poslat poštou.
Prodám veškeré náhradní díly z Yamahy xt 600 , typ 43f .
Jedná motorka je v celku - motor funkční , chybí sedlo .
Druhá rozdělena- chybí vršek motoru a pár dalších věcí
Prodáno : start páka, kryt pod motor, sedlo.
Motor funkční komplet- 9000Kč
**Tachometr nový- 2500kč najeto 0km **
Spodek motoru-4500kč
Rám-1000kč
Kyvka- 1000kč
Přední světlo+ lešení – 2000kč
Přední vidlice- 2500kč
Brýle -1500kč
Zadní tlumič- 1500kč
Stupačky+držáky- 1500kč
Zadní kolo- 3500kč
Přední kolo- 3500kč
Přední brzda komplet- 2000kč
Při odběru více dílu množstevní sleva.

Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'

Stav: 268 115 km - original dálniční km v DE
V provozu od: 2/2009
Karosérie: sportback
Barva: Černá, Tmavá, Pastelová
Klimatizace: Automatická
Počet airbagů: 8
Počet dveří: 5
Počet míst: 5
Palivo: Benzín
Objem: 1 595 ccm
Výkon: 75 kW (102 koní)
Převodovka: Manuální
Pohon: Pohon předních kol
Průměrná spotřeba: 6.0 l / 100 km
Serv. knížka: Ano
Země původu: Německo
STK: 2/2025
Výbava vozu:
ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR), Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér, Ambientní LED osvětlení interiéru, Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Malý kožený paket, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Vyhřívané trysky ostřikovačů skla, Autorádio, Bluetooth, CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač, Premiový audiosystém, Příprava pro telefon, Dělená zadní sedadla, Isofix, Nastavitelná sedadla, Podélný posuv sedadel, Sportovní sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav, Denní svícení, Dojezdové rezervní kolo, Tažné zařízení, Tónovaná skla, Zadní stěrač, Závěsné zařízení v TP, Rezervní kolo, Záruka na stav km
Servis:
vozidlo má servisní knihu
poslední servis v 267.200km - motorový olej, rozvody, filtry
02/2023 výměna pravého zadního světlometu ( původní světlomet dodám k vozidlu )
Audi A3 ve které je osazen motor 1.6 MPI je jeden z nejlepších motorů které se již dnes neprodávají, jedná se o motor který je znám z vozidla Škoda Octavia I a Golf 4 ve které byl velice oblíbený a znám svojí spolehlivostía měl téměř nulové požadavky na servis oproti motorům TFSI a FSI. Motor 1.6 MPI má klasický řemen a nemá ŽÁDNÉ poruchové turbo, nákladné vstřikovače FSI, řetězový rozvod atd...
Vozidlo je celkově zachovalé a nejeví známky nadměrného opotřebení, nikde nic netluče a ani z vozidla neunikají provozní kapaliny. Vozidlo jezdilo převážně okresní silnice a dálnice za cestou do práce a zpět. Vozidlo je dovezeno z Německa kde byl také proveden poslední servis. K vozidlu je originální odnímatelné tažné zařízení VW
PS: Ano vozidlo nemá 149.900 km jako každé druhé dovezené ze zahraničí, jedná se o doložený stav km. Děkuji za pochopení (vozidlo bez koroze)

Prodám Motor a zadní kolo z Hondy CBR 125 . Cena za motor plus startér a karbec 5000 Kč a komplet zadní kolo plus brzda 2000 Kč. Na ceně se dá domluvit není pevná. Na SMS neodpovídám pokud máte zájem volejte

Golf 6R:
Rok výroby: 2012
Počet najetych km: 76301 tis km
Počet míst: 5
Palivo: Benzín 98/100 octane
Motor: 2.0TFSI 258 Kw 502Nm EA113
Převodovka: Manual 6st. 4x4 Haldex 4. Gen
O auto bylo dobře postaráno, má komplet udělanej motor a vyřešeny všechny neduhy motoru ea113, na aute jsem udělal spoustu věcí ale má teď spíš kosmetické neduhy jinak auto bez koroze v zimě nejezedilo, olej menen každých 5 tis km (Miller Oils 5W40)
Vždy se poctivě zahrival a dochlazoval.
Co se delalo na aute (Úpravy):
— Komplet vyfuk APR RSC cena: 120tis. Kč
— Přední brzdy Brembo 6 pist. cena: 35tis. Kč
— Filtr Box Passat R36 cena: 15tis. Kč
— Prestavba baterky do kufru OEM cena: 15tis. Kč
— Vedení vzduchu Bartek cena: 10tis. Kč
— Wagner Intercooler cena: 30tis. Kč
— Rozvodovy Kolo nastavitelný Bartek cena: 3tis. Kč
— Odlehčené kolo na řemen Bartek cena: 3.5tis. Kč
— Ventilovy titanovy pružiny Bartek cena: 12tis. Kč
— Vysokotlake Cerpadlo Loba Motorsport 175bar cena: 30tis. Kč
— Svíčky NGK BKR8EIX cena: 2.5tis. Kč
— Civky APR cena: 5tis. Kč
— Tepelný štít CTS Turbo cena: 1tis. Kč
— OEM Racing Line Pružiny cena: 8.5tis. Kč
— Přestavba pistku vysokotlake pumpy na rolničku cena: 20tis. Kč
— Vyřazení vyvazovacích hrideli pomocí kolečka Víš Motorsport cena: 5tis. Kč
— Zesilena spojka PTB-Racing Dvoulamelova Organika + Ceramika Jednohmota cena: 35tis. Kč
— PRV Rail Ventil 165bar cena: 8tis. Kč
— Nový Gumy Michelin Pilot Sport 4 Na kolech Omanyt R18 Golf R32
— Uprava Stage 2+ cena: 15tis. Kč
Naladěn na 258kw 502Nm omezovač posunutej na 7400 otáček. K04 běží v optimálním režimu tlačí 1.0 Bar což není maximum, auto je připravené na Stage 3 TTE 480 Jen dodat turbo a výsledek bude 310Kw 550Nm ~
— Pop and Bangs
— Launch Control
— Hard Cut Limiter
Zrychlení:
— 0-50: 1.36s
— 0-100: 4.4s
— 100-200 10.87s
Motor G.O: cena: 60 tis. Kč
— Nový Ventily
— Nový Hydrostely
— Nový komplet těsnění
— Nový komplet vačky
— Nový komplet šrouby
— Nový komplet rozvody
— Nový komplet řetízek a napinak
— Nový nastavovač vacky
— Mechanická dekarbonizace motoru
— Vyčištění saciho koše
Cena je pevná, v auto jsem investoval přes 400 tisíc Kč což je skoro cena Golf 6R.
Vše je pořádně udělaný šlape jak hodinky
Na prodej auta nespěchám.
Auto ESA, AAA Auto a další prosím nevolat!
Pište když tak mi na Email mám hodně fotek co na tom autě se dělalo na víc než 10 fotek nemůžu dat.
Email: Wargaming.id.28121999@
Možná i výměna za něco zajímavého jako 1 generace Audi RS3 8P, 2 generace Audi TTRS 8J, nebo TTS 8J / TT 3.2 VR6 8J z vašim doplatkem.
Golf R, Cupra R, S3, RS3, TTS, TTRS, Golf GTI.

Výrobce
Soler & Palau
Provedení
axiální
Hlučnost
46 dB
Příkon
20 W
Průtok vzduchu
185 m3/h
Barva
bílá
Regulace výkonu
ano
SKŘÍŇ
Skříň je z nárazuvzdorného plastu, barva je bílá. Je určena k montáži na stěnu.
OBĚŽNÉ KOLO
Oběžné kolo je axiální, vyrobené z nárazuvzdorného plastu.
MOTOR
Motor je asynchronní s kotvou nakrátko a stíněným pólem. Je vybaven ochranou proti přetížení. Maximální provozní teplota okolí je 40˚C. Motor má kluzná nebo kuličková ložiska s tukovou náplní na dobu životnosti v závislosti na vybrané variantě. Krytí IPX4.
SVORKOVNICE
Svorkovnice je přístupná po sejmutí čelní mřížky ventilátoru. Připojení je kabelem pod omítkou.
REGULACE OTÁČEK
Regulace otáček se provádí speciálními regulátory změnou napětí.
HLUK
Hluk emitovaný ventilátorem je měřen ve vzdálenosti 1,5 m v ose ventilátoru na straně sání.
VARIANTY
S - základní provedení
C - zpětná klapka
T - doběh
Z - kuličková ložiska
MONTÁŽ
Montáž horizontálně i vertikálně, s ohledem na životnost ložisek přednostně s osou motoru v horizontální poloze. Upevnění čtyřmi šrouby pod mřížkou ventilátoru. Šrouby a hmoždinky jsou v balení.
POKYNY
Ventilátory jsou vhodné pro krátké vzduchovody s nízkou tlakovou ztrátou nebo k odvětrání přímo přes stěnu. Ventilátory lze použít pro větrání v bytové výstavbě. Ventilátor je především určen pro velkoobchody elektro, sanita a aplikace, kde je kladen důraz na cenu ventilátoru.

Motor s řemenem(bez řetězu) jako Golf R, výkon vozů 173Kw(original bez uprav). r.v. 2011 najeto 180256Km. Motor s řemenem(bez řetězu) jako Golf R, tedy oproti klasickému GTi má ED35 kovaný pisty, ojnice, vačky, šály, klikovou hřídel atd. vše už z vyroby. Ojedinělý, nebouraný origo kus GTI edice 35!, km podloženy Carvertical osvědčením. Celkově perfektní stav, všechno 100% originál, 100% nelakované ani nebourané, vše prověřeno mechanikem a měřičkou tloušťky laku. Všechny doplňky (alu kola, sportovní podvozek, zadní tlumič Remus, koncovky FSW atd.) jsou včetně homologačních listů a jsou zapsané v TP. Decentní však velice originální tuning - všechny doplňky jsou demontovatelné. Nové pneu.
Výbava:
ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR), Sledování únavy řidiče
Asistenční systémy:
Asistent rozjezdu do kopce, Parkovací asistent, Parkovací senzory, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort:
Ambientní LED osvětlení interiéru, Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. ovládaný kufr, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Klimatizovaná přihrádka, Malý kožený paket, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Vyhřívané čelní sklo, Zadní loketní opěrka, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita:
Bluetooth, CD měnič, CD přehrávač, Digitální příjem rádia (DAB), Hlasové ovládání palubního počítače, Mobilní připojení, Originální autorádio, Palubní počítač, Příprava pro telefon, Satelitní navigace, Telefon, USB, Vstup paměťové karty
Sedadla:
Dělená zadní sedadla, Isofix, Nastavitelná sedadla, Podélný posuv sedadel, Příprava pro isofix, Sportovní sedadla, Vyhřívaná sedadla, Vyjímatelná zadní sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav
Světelná technika:
Automatické svícení, Bi-xenony, LED denní svícení, Mlhovky, Natáčecí světlomety, Ostřikovače světlometů, Xenony, Denní svícení
Vnější výbava:
Dojezdové rezervní kolo, Laděný výfuk, Litá kola, Ski box, Střešní spoiler, Tónovaná skla, Zatmavená zadní skla, Rezervní kolo
Pohon a podvozek:
Automatická uzávěrka diferenciálu, Regulace tuhosti podvozku, Sportovní podvozek
Podobne jako: VW Golf 7 gti, wv Scirocco r, Bmw 335i, Golf 6 gti, Golf 7 gti, Audi tt, Audi s3, Audi rs 3, VW Golf 6 R, VW golf R 6, BMW 330i,Audi s4, audi a3, Audi a4, golf gt, Scirocco r-line

Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim jenom SMS pracovne dni 9-17h ja zavolam nebo Whatsapp na 00421-907069996

IVECO DAILY 35S14 100KW LONG ČR 1.MAJ MOTOR 100tisKM!! TOP!, RV 2017, NAJETO 245tisKM - NYNÍ MOTOR 100tisKM!!, 6 rychlostních stupňů, AUX, denní svícení, manuální převodovka,KLIMATIZACE, TEMPOMAT, PARKOVACÍ SENZORY, PALUBNÍ POČÍTAČ, STK 12/2024, USB, plnohodnotné rezervní kolo, ; Cena bez DPH: 354.545,- Kč, 2,3 100KW*!MOTOR 100tisKM!!NOVÉ ČR!*1.MAJITEL*DPH*GARANCE PŮVODU A KM!+CEBIA*KLIMATIZACE*LIST.PRUŽINY+DOROV.MĚCHY!*ZIMNÍ+LETNÍ PNEU*VELMI ZACHOVALÝ NÁKLADOVÝ PROSTOR*VELMI HEZKÝ A ZACHOVALÝ VŮZ*SERVISNÍ KNIHA*PRAVIDELNĚ SERVISOVÁNO*MOŽNOST DODAT.MONT.TAŽ.ZAŘ.=CCA+8000,-KČ*NOVÝ AKUMULÁTOR+OLEJ+LANOVODY+ALTERNÁTORatd.*MOŽNOST PROTIÚČTU*VIN pro vaši kontrolu:ZCFCC35A*NE SMS*PLATÍ DO SMAZÁNÍ*PODĚBRADY*PO-PA 07-16H*VÍCE INFO A FOTO + DALŠÍ VOZY NA PSPAUTO CZ

Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky

Koupím silniční závodní motocykl sidecar dobová stavba či jen motor přestavěný na závodní na silniční cestovní rychlostní moto značky Jawa čz pérák kývačka panelka pionýr fichtl moped terénní Kreibych 3-5 kvalt 476 477 katalog sport 473 500 OHC motocross bočák či střeďák 984 511 516 MFK fabrický junior 980 981 513 514 voda vzduch Pavesi Bultaco Rotax Kreidler Maico Sachs Zündapp DKW apod. skútr Manet motokross šestidenní soutěžní Tatran MZ 3-6 rychlostí aj., předělaný na rotační šoupě deskové válcové kuželové vodníka vodní chlazení přestavěný na více rychlostní z dvou na čtyřtakt více válec aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor hliníkový bronzový Amal BVF Dellorto prototypový Jikov Amac aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené komisařem testační raznicí TK. Soutěžní motor čz scott 125 - 250 125 a 150 C T B nebo jen díly motorů skott karter vidlička řazení startování klika apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž hliníková plechová laminát nádrž rám kostra kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk otáčkopěr Křižík Pal Kröber Motoplat Smiths ..., či jiný stroj: historická motokára dragster na sprint vodní kluzák loď člun trialka plochodrážní moto minikára aj. Děkuji za jakoukoliv nabídku.

Prodám zajímavý motor motůrek motorek čtyřtaktní a karburátor Dellorto, malý na motocykl či moped aj., možná Italský apod., jezdil kdysi namontovaný v mopedu Stadion S 11 nejlépem vyměním za starý dobový závodní moto, motor, ND, Jawa čz MZ aj., či silniční závodní motocykl jeho díly historickou motokáru dragster staré letecké modelářské motory dělané RC auto - model apod., díky za jakoukoliv nabídku, oboustranný doplatek možný, nebo jen prodej. Dále prodám nějaké rámy na kývačku či panelku vidlice asi Německé či Anglické moto tlumiče krk řízení, horší motor jawa 354 350 ccm, kolo přední Honda a nějaké zadní torzo paramotor, prodej či opět směna.

Prodávám veškeré náhradní díly z tohoto vozu:
NEMÁM: KOMPLETNÍ MOTOR, KRYT POD MOTOR...
Audi A8 D4 4H Quattro
Motor: 4.2 TDI 258kw
Kód motoru: CDSB
Barva: černá
Kód barvy: LY8X / 4J4J
Převodovka: automatická - MXX
Volejte Po – Pá od 9:00 do 16:00
Mimo tuto dobu pište SMS, nebo email.
Bystřice nad Pernštejnem
Světla světlo maska dveře znak mřížka nárazník mlhovka kryt držák chladičová stěna blinkr blikač sahara vrtule chladič klimatizace intercooler hadice řazení pod volantem pádla trubka sedadla lanko zámek kapota ostřikovač xenon krytka jednotka předřadník tryska odhlučnění deka izolace blatník konektor denní svícení tažné oko lišta motor agregát vstřikovač sání sací svody palivová start stop rail čerpadlo paliva vysokotlaké vedení vzduchu filtrbox váha škrtící klapka víko ventilů vačka ozubené napínák alternátor klima kompresor měch servo řízení vodní pumpa blok motoru silentblok tandemové vakuové podtlakové výměník olejová vana olejové výztuha nápravnice rameno těhlice brzdič třmen kotouč disky kolo kola alu šrouby plechový disk podběh pneumatiky okno sklo dveře šoupačky zadní turbodmychadlo převodovka spojka dvouhmota jednohmota setrvačník lamela přítlačný talíř relé pojistková abs BSG komfortní egr DPF filtr pevných částic výfuk katalyzátor airbag práh nádrž aditiva nádobka expanzní víčko víko kufru brzdové PDC Parkovací senzory snímač startér tažné zařízení tlumič pružina poloosa stěrač motorek torpédo zrcátko zámek stahovačka vložka klíč klika tapec reproduktor mikrospínač vzpěra hagusy stropní nosiče střešní panorama stropnice sloupek pás lampička sluneční clona palubní deska sedadla sedadlo sedačky koberec páčky anténa volant výdech rádio budíky sloupek tlačítko navigace display displej kastlík řadící páka středový tunel ruční brzda loketní opěrka loketka roleta plato řídící ventilátor clonítko čtrvtka výřez střecha nosník tempomat multifunkce táhla vlnovec vrakoviště