myslim to uprimne - strana 30
Počet nalezených inzerátů MYSLIM TO UPRIMNE: 1000 - strana 30

Zdravím,
prodávám Audio-Technica AT-LP140XP Black.
Stav nového kusu včetně všeho originálního příslušenství a přenosky. Pouze kryt je trochu poškrábaný.
Myslím, že je gramofon ještě v záruce.
Kupoval jsem na , tak bych to dohledal.
Mám k němu i originální krabici.
Prodávám, protože mám ještě další dva gramofony, tento byl spíše záložní. Použitý byl maximálně pětkrát.
Zbavuju se i další techniky, tak klidně mrkněte. Díky!
Mohu doručit na trase Praha-Jihlava-Zlín.

Dobrý den, prodám focuse combi, 1.8TDCi 85kW, rok 2002, najeto 150km ( mám 6 let a myslím, že budou poctivé ), nedávno nová spojka vč.dvouhmoty, brzdy, atd. o vozidlo pravidelně pečováno, v 12/2022 skončila STK, výbava GHIA, koroze spodku blatníků a podvozku, prasklá pružina, asi horší vstřiky - někdy delší starty, jinak motor v super stavu, vše viz foto. Bez přepisu nelze prodat.

Velikost na kole nemůžu najít, ale vhodné od cca 7 let, proto si myslím, že to bude dětská velikost 20. Známky používání (rez na řetězu, šroubcích), funkční. Další věci pro děti v albu.

Predám detský hrudný chránič LEATT Fusion 2.0.myslim že je to veľosť XXL používaný od 7 rukov -14rokov. Ku hrudnému chrániču pridám aj loketné chrániče LEATT zdarma. Cena je 50€.

dobrý stav, dostal jsem ho k motorce a od té doby se mi valí doma a je nevyužíván, obsah je 56l myslím, takže je dost velký
S cenou je možné hýbat

Čau, prodám svůj účet, důvod prodeje je, že Fonko už nějakou tu dobu nehraju a myslím, že tenhle účet by mohl udělat někomu radost
Platba PSC nebo PayPal
Můžete psát buď na číslo nebo na messenger Jacob Škarda
PC✅
PS✅
XBX❌
Fa✅

Prodám plně funkční ovladač výhřevu s ventilací na Ford Mondeo mk3 2.0 tdci 85kw 96kw rok 2001-2007 a myslím že pasuje i do Mondea mk4, S-max... Mám celkem 2 kusy. Cena za kus

Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS

Dobrý den . Prodavam Redmi 10C je úplně novej a nenajdete na něm žádný škrabance nic .pouze jednou otevřenej. A nechtěně roztržená krabička v jaký je návod. To je asi jediná chybička . Myslím že to je skvělej dárek za skvělou cenu . K tomu prodavam kryt jakej byl kupovanej zvlášť
Rychle jednání sleva . A nebo beru i zajimavou výmňenu za cokoliv . Více ve zprávách

Prodám Suzuki GSX 1300 R Hayabusa. První majitel Ital BOEZIO VINCENZO v roce 2002, pak v roce 2015 přivezeno do Čech motoprodejnou a servisem Pivrs moto z Lukavice a prodáno prvnímu českému majiteli a od toho jsem busu následně koupil já v roce 2017. Mám i kopii italského technického průkazu. Stav km nyní je lehce přes 44000 km. Já na ní za 5 let najel přes 8000 km, takže v podstatě stojí v garáži. A to doslova jelikož jsem za poslední dva roky najel přesně 1371 km. Důvod prodeje rodina + starý dům v rekonstrukci, moto leží ladem a rodina umírá hladem. Tak a dost už omáčky a k věci.
Závady: Jediná závada co mě potkala byl spínač spojky za 275kč.
Vybavení:
- Pancéřové hadice na brzdách a spojce od Venhillu.
- Komplet výfukové svody od ARROW s homologací svedeny ve stylu 4– 2-1. Je to rarita jelikož Haybusa má výfuky z obou stran. Jen cena svodů s koncovkou za 60000kč.
- CNC páčky od RUTANA.
- Gripy Busa HARRIS
- šité sedla
- modré plexi
- zrcátká s lepším viditelností
- závaží a šroubky do barvy moto
K moto přidám:
- šedé plexi
- krovku v barvě moto pro jízdu v jednom
- zadní modrou krytku světla s odrazkou
- plachtu Oxford
- zadní stojan homo domo, plus přední stojan kupovaný
Servis:
minulý rok na podzim:
- olej, filtry, svíčky (nenajel jsem na tom ani do 1000 km, olej a filtry bych vyměnil, ale stejně si každý správný motorkář ať si říká prodejce co chce, olej pro klid duše vymění hned po koupi nové moto) PS: liju tam Motul 5100.
letos:
o prázdninách nová baterka
Doplňkový prodej:
- v případě domluvy mohu ještě prodat dvoudílnou kombinézu 4SR v barvách moto ježděná vždy v termu, kombinéza je k vidění na přiloženém videu.
- a dále nabízím úplně novou helmu Shark RSX karbon-kevlar opět v barvách viz foto, povedlo se mi ji sehnat z prodejny kde byla pouze dlouhodobě vystavená je to stará, ale nová kvalitní helma.
Závěr:
toť vše. V případě zájmu mě kdykoliv kontaktujte na vše rád odpovím ikdyž si myslím že jsem byl na dnešní poměry inzerentů vyčerpávající. Prohlídka, popřípadě projížďka možná po tel. dohodě. Na moto svezu, pokud se budete chtít projet sami, požaduji složit zálohu v plné výši motocyklu. Má to dva důvody:
1) když s tím někde lehnete, neuvidím ani motorku a ani peníze
2) přijedou opravdu jen ti kdo o tu motorku jeví vážný zájem
PS: motorka se jmenuje Avatar, má to vypáleno na krytu řetězu (důvody proč je tak pojmenovaná jsou opět dva)
1) je modrá
2) je to pekelný stroj vyrobený na jiném světě
Přikládám video ať víte do čeho jdete.

Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji

Nabízím nový, černý síťový program Škoda Octavia IV. Myslím, že lze použit i v jiném modelu jako třeba Superb atd. Původní cena 650 Kč.

Prodám pro nenáročnou maminku kočárek, po 3 dětech - konstrukce je pevná, stabilní, nevrže, kolečka pěnová, dole velký koš, polohovatelná rukojeť, funkční brzda, otočná přední kolečka, sem tam flíček.. jedná se o dvojkombinaci čili korbička + sporťák. Pouze osobní odběr. Při vážném zájmu mohu poslat vice fotek. Na jakékoliv dotazy rada odpovím, myslím, ze ještě udělá někomu sluzbu i kdyby jen jako druhy kocarek třeba na zahradu ;)

Prodám kožené kalhoty na motorku Značky Padana vel.54.
Měřím 196cm a na délku v pořádku, vážím kolem 105kg a v pase též v pohodě, ale koupil jsem nové, tak myslím, že někomu by ještě mohly posloužit.
Stav je více než dobrý, všechny zipy a knoflíky v perfektním stavu. Místama jen mírně ošoupané.
Slidery jsou též v dobrém stavu.

Prodám traktůrek domácí výroby. Je něco jako tera nebo vari, jen má větší šípová kola, takže zvládne zorat i tvrdou udusanou hlínu. Používaný ve vinohradu a na zahrádce. Vhodné i na práci do lesa. Je tam převodovka myslím tatra 603, takže má i zpátečku. Táhla řazení vyvedena až k řídítkám, viz. foto. Traktor je bez motoru. Byl na něm motor z CZ 250 tourist. Po nasazení jakéhokoli motoru bude opět plně pojízdný. Usazení motoru je nachystáno, ale možná bude nutná malá úprava. Tera má délku cca 90cm bez řídítek, řidítka cca 130cm, šířka tery je cca 76cm. K traktoru přidám nekompletní motor jawa cz 175, typ 502 (prase, jednovýfuk). Traktor má zánovní pneu, které mají rozměry 6.00-16. Dále dám k traktoru motor Briggs Stratton z rotavátoru (může posloužit jako náhradní). Je funkční, jen bude potřeba trochu pročistit. K traktoru je sulka - nosič nářadí, na které je tažné zařízení. K sulce přidám náhradní kolo, které je buď ze Škoda 105, 120 nebo 130. Disk s pneu má rozměr 165/80 R13. Středová díra průměr cca 8cm. Na sulce je funkční nožní i ruční brzda. Na traktor se přichytí např. radlice, obracák, kypřič, hrobkovač a další nářadí jako na klasickou teru. K sestavě daruji zdarma brány, ke kterým je potřeba pouze navařit uchycení. Ostatní příslušenství rozdáno. Maloraktor již nevyužiji.
DOPLNĚNÍ: tera samostatně 4400,-Kč, brány samostatně 500,-Kč, motor Briggs Stratton samostatně 1200,-Kč, náhradní kolo samostatně 400,-Kč, motor čz175 samostatně 1500,-Kč.
SULKA JE JIŽ PRODANÁ!!!
PŘI ODBĚRU VŠEHO NAJEDNOU CENA 6500,-Kč.

Krásná lehoučká košile po neteři, moc jí slušela. Vel. 6 let, ale je myslím malinko větší a odpovídá spíše vel. 122. Je opravdu moc hezká, má bohužel dvě malé vady - zašitou dírku na švu v blízkosti knoflíku (foto 6), při nošení není vidět a flíček (foto 7), vyprat jsem nezkoušela, vše zohledněno v ceně. Rozměry: šíře 34 cm, délka zadní díl 50 cm, přední 48 cm, rukáv 42 cm.

Monitor je starší ale pořád se na něj dá koukat sloužil mi jako sekundární monitor a myslím že velmi účině prodávám oba své monitory kvůli koupi jednoho velkého ultrawidu, tudíž je již nevyužijí, monitor jeví menší známky opotřebení, ale jen povrchové, obraz je pořád stejný. Bližší info zde Můžete mě kontaktovat na emailu martingrega@ nebo na telefonním čísle

Malej tlačítkovej chytrej telefon.
Měl by někdo zájem o přesně rok starý, telefon ? Ideálně veliký, že se vleze do každé kapsy, a s fyzickou QWERTY klávesnicí se kterou se dá psát i za jízdy v autě.
Nezažil si uplně moc, ale přecijen je to rozpočtovej telefon tak je na něm vidět.
Drobná prasklinka na displeji, spíše jen dotykové ploše (jen kosmetika)
Repráček hovoru nejde, volal jsem na hlasitý hovor. Lze jednoduše, jen se otočí telefon displejem od ucha.
Myslím že po vyčištění by zase šel. Ale asi nějaká kovová pilina zašla moc hluboko (jsem mechanik, týden se to zhoršovalo)
Číňan psal že repráček s poštou cca 5oo,-
Baterie stále funguje stejně, od nova. Klávesnice sice nese známky psaní, ale reaguje stále stejně. I dotyková plocha na ní.
Já se vrátil k Ostružině.
Kompletní balení.
PC asi 8tis. Dá někdo 3000,- ? Nebo ho nechám v zásuvce jako náhradní..?
Zásilkovna není problém, ale preferuji osobní předání.
Benešov.
.
.
.
.
BlackBerry, Blackbery, blekbery, tlacitkac, tlacitkovej, smartphone, symbian, zidan, sufursky, megagalaktika, iddqd, idkfa,