inzerce, prodej, prodám, bazar

nejlepší nové auto do 400 000 - strana 27

Počet nalezených inzerátů NEJLEPšÍ NOVÉ AUTO DO 400 000: 1000 - strana 27

Opel Movano Zánovní, devítimístná dodávka najeto pouze 6513
Prodáme zánovní devítimístné auto Opel Movano. Původní cena 850.000,-Kč. nyní pouze 650.000,- Kč. Auto je možné využít pro přepravu až 9 osob. Po jednoduchém vyndání sedaček vznikne veliký úložný prostor výška kufru 180 cm. Šířka 175 cm. Délka 3 metry. Auto je rok staré, velmi málo používané. Má najeto pouze 6.513 km. Auto má zadní kameru, signalizaci při přejetí čáry. Šetří naftu, má navigaci. Kola má letní i zimní. Při rychlém jednání možná sleva dohodou. Auto inzeruji i na jiných místech, je možné že bude již prodané, než stihnu stáhnout tento inzerát. Jde max o 24 hodin, takže pokud tento inzerát vidíte je auto nejspáš stále na prodej.
VW Passat B6 Variant 1.8 TSi 118kW AL16'' - krásný stav
Prodám Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSi 118kW v unikátní konfiguraci. Vysoká výbava, ale zároveň látkové sedačky, na kterých není vidět opotřebení, tak jak na koženných a auto tak déle vydrží v pohledově krásném stavu. Naše požadavky na rodinné auto byly: - spohlivý benzínový motor, který zvládne jak krátké, tak dlouhé trasy a bude mít rozumnou spotřebu - pružný a výkonný motor, který bude mít dostatek síly na předjíždění i dálnice v plně naloženém autě - manuální 6. rychlostní převodovka (= žádný servis tak jak u DSG) - kombi se spoustou místa v kufru - ISOFIX pro dětské sedačky - airbagy - tmavé látkové sedačky v interiéru (nestárnou tolik jako kůže) - multifunkční volant - difitální klimatizace - tempomat - odnímatelné tažné zařízení - vyhřívaná elektricky ovládaná přední sedadla - automaticky senzor deště na stěrače - přední i zadní parkovací senzory - el. šíbr (střešní okno) - xenony - plně servisové - opečovávaný výjimečný stav - 16" letní alu disky + sada zimních ... cena i počet najetých km nám byl jedno, protože jsme věděli, že při pravidelném servisu to nehraje roli. Auto v této specifikaci jsme domů hledali přes půl roku. Tento model má navíc již přímo z výroby originální VW držák dvou jízdních kol, které se ukotví přes 2 oka přímo do zadního nárazníku (lze to vidět na fotce zezadu). Passat byl původně zakoupen na Slovensku ředitelem firmy jako nový kus v autorizovaném dealerství VW. Do roku tedy 2016 jezdil jako manažerské auto převážně dlouhé trasy, pak jsme jej pořídili my s nájezdem 195 833km Veškerý servis byl prováděn s největší péči v malém prémiovém autoservisu "Třinecká auta", kde mají velmi pečlivý a osobitý přístup. - 2016 při 195 833 km - snímač tlaku, vysokotlaké čerpadlo, řídící relé čerpadla, zapalovací cívka - 2018 při 225 120 km - lambda sonda, regulátor chladícího okruhu - 2020 při 238 300 km - manžeta kloubu, motorek regulace topení Jinak olej měněn každých 10 000 km. Celoročně parkováno u rodinného domu pod střechou (tzn. na auto nepršelo, nesněžilo, nerozpalovalo ho slunce). Na ten rok výroby je ve výjimečném stavu. Myto pouze doma ručně. --- Rok výroby: 4/2008 Aktuálně najeto: 247 005 km (denně v provozu, takže km při prohlídce budou mírně vyšší) Vzhledem ke stavu a péči jaké auto dostávalo je naše představa o ceně 199 000 Kč. Dalších 40 detailních fotek ve vysokém rozlišení je k nahlédnutí zde Kontrola Vašim mechanikem je samozřejmostí. Po dohodě lze prohlídku zařídit i v servisu, kde byl Passat servisován, a kde ho jsou schopni zvednout, ukázat stav podvozku, napíchnout na diagnostiku atd. Pro bližší info nebo další detaily kdykoliv napište nebo zavolejte. Bazary prosím nevolat. Reagovat budu pouze seriózním zájemcům. Děkuji
VW Transporter 3000mm 2.0TDI 75kW užitkový - Zálohováno
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Volkswagen. Zkontrolovali vlastním servisem. A vybavili širokou dvouletou zárukou. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu. Volkswagen Transporter 3000 mm 2.0 TDI 75kW - užitkový se zárukou 2 roky Cena 598 700 Kč DPH si můžete odečíst. Po 1. majiteli Registrace: 5/2018 Najeto: 80 870 km Emise: Plní nejmodernější emisní normu EURO 6 Poznámka servisu: servisováno ve VW, nová STK do 2024, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Volkswagen podle předepsaných intervalů. VÝBAVA: Automatické svícení, Bluetooth, Boční posuvné dveře, Climatic, Dálkové centrální zamykání, Dešťový senzor, El. ovládání oken, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, Konektivita USB, Kontrola trakce ASR, Modelový rok 2018, Parkovací senzory zadní, Plní emisní normu EURO 6, Radio Composition Media, Stabilizační systém ESP, Systém Start&Stop, Špičkový motor CommonRail, Tažné zařízení PŮVOD Auto pochází přímo z dealerství Volkswagen v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů. KONDICE Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku. ZÁRUKA Auto chrání naše rozšířená dvouletá záruka. Bez omezení kilometrů. Najdete v ní všechno – od turbojednotky po filtr pevných částic. REFERENCE Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí. ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO? Volejte: Ondřej Holman +420 Ondřej vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku. JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO? NOVÉ, NEBO ZAJETÉ? Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci. JAK UŠETŘIT NA PROVOZU? Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku. KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU? Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká. CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK? Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
Subaru Impreza AWD 2.0 Gx 92kW, Lpg , 2005
Prodám svoji Imprezu, kterou jsem měl jako daily na zimu. Ta už pomalu končí a mám vyhlédnuté nové auto. Základní info: Motor: 2.0 boxer 92kW s redukcí převodovky, permanentní 4x4 (50:50), Lpg Výroba: 05/2005, původ CZ Najeto: 279 xxx Km (při 217 tis ale dle minulého majitele měněný motor za nový s nájezdem 80 tis., při tomto se dělaly i rozvody) Výbava: tří ramenný sportovní volant, sport. sedačky s bočním vedením, 2 din dotykové rádio s navigací, bluetooth, AUX a USB, funkční aut. klima, el. okna a zrcátka, dodělané kvalitní LED potkávací světla od Libura Kulkuse, zatónované zadní okna - auto má dále dodělané tažné zařízení na 1600kg, na zakázku dodělané podložky na zvýšení nad tlumiče o 3,5cm, dodělaný duralový kryt pod motorem 4mm tloušťka, takže auto celkem vhodné jako pracant např. do lesa. Začnu negativama: Auto je spíše takový otloukánek. Má dost kosmetiky, klasika u Subaru koroze zadní části, lemy (prozatím ošetřeno a na technickou se napasovaly plastové lemy, vypadá to solidně), na podvozku se na nerovnostech začaly ozývat sem tam nějaké čepy nebo silentbloky, platnost bomby na LPG končí příští rok (technická ale až 2025, takže stačí řešit za 2 roky), dále je auto vedeno v TP jako nákladní N1, jediné mínus, že je vedeno papírově jako 4 místné. Jinak mě víc nenapadá. Pozitiva: Auto je technicky v pěkném stavu, aktuálně po servisu - svíčky, zap. kabely, komplet sada těsnění ventilových vík (šrouby, víka, svíčky), nová lambda před kat, levé přední ložisko, komplet brzdy - třmeny, kotouče, desky, geometrie a hlavně nová technická do 2/2025 + revize na plyn, dále tuto zimu nové zimní pneu. Motor startuje hezky, olej nijak výrazně nemizí, vodu nežere, necuká. Na Imprezu má poměrně zachovalý spodek, nápravnice, výfuk, prahy apod. jen povrchová koroze, žádné díry. K autu je taková samo-domo serviska od 153 tis. km, je v ní celkem dost peněz. Celkově je auto v solidním technickém stavu, jezdím s ním každý den. V případě zájmu pište první SMS.
Citroen Berlingo 1.9d 51kw r.98,300tis km,spotřeba 5,BEZ EKO
Pozor, telefon je smyšlený, můj tel je 900tři..3..a trojka . děkuji (333) Nové tlumiče a alternátor vč. kladky. Zánovní baterie. Použitelné zimní gumy. EKO poplatek zaplacen. Původní TP, pouze 2. majitel v ČR, koupeno v ČR. Motor bez turba ve vynikajícím stavu a s vynikající spotřebou. Pracovní auto, čili venek kosmetika, ale nic zásadního a bez koroze, interiér jako u pracovního auta. Jízdně žádné vůle a pazvuky, motor a převodovka zcela bez problému, chytá na brnk. Má zamykání zpátečky. 5 míst. Auto nemá ani na jedné straně boční zadní dveře. Nejde zámek u řidiče a otevírat zadní vrata zvenku, jinak bez potřebných servisních zásahů. Odešel alternátor i s kladkou, tak se auto odstavilo, poté opravilo, ale už bylo nové auto, takže STK už se nedělala, ale není jediný důvod aby neprošlo auto STK oficiálně bez úplatku. Vždy bylo o auto řádně staráno a nešetřilo se na servisu, tak auto sice pracovní ale servisování na něm je znát.
vw golf 5 1.4 TSI (BLG) 125kw twincharger
Číst celé..! Nabizim na prodej MK5 GT R32 look s motorem 1.4 tsi BLG 2006 (poctivych 166 XXX) auto jede jak ma motor je po castecnem GO. Na motoru delano: rozvody, repas turba, prebrouseni kliky, nove ojnice, prekrouzkovani atd. Kompresor byl poslan na prekontrolovani a bylo vse O.K. Kolem motoru nove cidlo klikove hridele, cidlo vacky, nedavno delane loziska plus ABS čidla. Auto je na stavítku a částečne položené(original podvozek dam k autu). Na aute kola AEZ R17 s novymi zimaky ve predu 205/40 a vzadu 205/45. Auto drive na rozsirovacich lemech muzu pridat k autu. Auto je bez koroze prahy jsou v dobrem stavu i vse okolo. Jedine chteji vymenit predni blatniky (pridam k autu). Na aute delany vyfuk, home/downpipe, stredovy tlumic tam je ale je prazdny misto zadniho svarene Y (origo dam k autu) Zvuk to ma slusny. Muzu pred prodejem jeste udelat klapkový system kvuli hluku. Na aute ted original filtr box, muzu pridat i sportovni sani. Zatmavena zadni svetla. Stav laku je docela v dobrem stavu castecne oderky z bezneho provozu. Auto cerstve po technicke. Auto na tak ,,maly,, motor jede dost slusne. Po go motoru jede krasne plynule na volnobeh take krasne drzi. Auto se mi neprodava lehko ale bohuzel uz mi nestaci a potrebuji vetsi. Cena dohodou. Nabidky do zpráv
Škoda Octavia 3 2.0TDI 110kW DSG Kamera Full LED KESSY
S tímhle autem můžete rovnou vyrazit na cesty. Vybrali jsme ho pečlivě přímo u autorizovaného dealera Škoda. Zkontrolovali vlastním servisem. A vybavili širokou dvouletou zárukou. Doveze vás kamkoliv stejně dobře jako nové. Jen za citelně lepší cenu. Škoda Octavia 3 Combi Style 2.0 TDI 110kW DSG / Facelift se zárukou 2 roky Cena 398 700 Kč DPH si můžete odečíst. Po 1. majiteli Registrace: 9/2018 Najeto: 151 114 km Emise: Plní nejmodernější emisní normu EURO 6 Poznámka servisu: servisováno ve Škoda, nová STK do 2025, po servisní prohlídce, servisní knížka k dispozici, servisováno ve Škoda podle předepsaných intervalů. VÝBAVA: 7 rychlostních stupňů, Ambientní podsvícení interieru, App-Connect, Asistent držení jízdního pruhu, Asistent hlídání mrtvého úhlu, Asistent nouzového brzdění, Asistent vyparkování, Automatická převodovka DSG, Bezdrátová nabíječka mobilu Qi, Bezklíčové ovládání Keyless, Bezklíčové startování Press&Drive, Climatronic 2-zónová, DAB digitální příjem rádia, Dešťový senzor, El. ovládané víko zav. prostoru, El. sklopná zpětná zrcátka, El. vyhřívaná zpětná zrcátka, FULL LED světlomety, Hlasové ovládání, Isofix, Kožené čalounění sedadel, LED denní svícení, LED zadní světlomety, Mlhové světlomety, Navigace AMUNDSEN, Parkovací kamera, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Řazení páčkami pod volantem, Samostmívací zpětné zrcátko, Tempomat, Vyhřívaná přední sedadla PŮVOD Auto pochází přímo z dealerství Škoda v Německu. Vybrali jsme ho u jednoho z našich 117 partnerů. KONDICE Auto prověřoval německý autorizovaný servis a náš servis Krafter. Za bezvadný stav ručí mistr dílny. Od motoru po baterii v klíčku. ZÁRUKA Auto chrání naše rozšířená dvouletá záruka. Bez omezení kilometrů. Najdete v ní všechno – od turbojednotky po filtr pevných částic. REFERENCE Na českých silnicích potkáte už více než 9000 našich zákazníků. Nebojte se zeptat. O dobrou zkušenost se lidé rádi podělí. ZAJÍMÁ VÁS TOTO AUTO? Volejte: Petr Jakšič +420 Petr vám rád rezervuje vaši prohlídku. Auto si můžete důkladně projet, zvednout na zvedák nebo napojit na diagnostiku. JAKÉ TEĎ KOUPIT AUTO? NOVÉ, NEBO ZAJETÉ? Dobře zajeté vás doveze kamkoliv budete potřebovat. Stejně spolehlivě. A zbyde vám na jiné důležité věci. JAK UŠETŘIT NA PROVOZU? Modernější auto vám šetří už od prvního kilometru. Na spotřebě. A pravidelné servisy jsou u koncernových aut za hubičku. KDO MI POMŮŽE S KONTROLOU? Rádi přivítáme vašeho mechanika. A pokud nemá čas, provede vás někdo z našich. Ukáže vám stav podvozku nebo vysvětlí, jaký servis vás v nejbližší době čeká. CO UDĚLAT JAKO PRVNÍ KROK? Zavolejte. Jsme tu denně včetně víkendů do 8 večer. Rádi vám rezervujeme vaši prohlídku.
BMW 530i e61 LCI
BMW 530i e61 LCI, motor N53 200Kw, rok vyroby 4/2009, najeto 302tis KM (stale v provozu), prevodovka manualni. Auto jsem si privezl z Nemecka po prvnim majiteli, ja jsem jediny majite v CR a auto vlastnim cca 8let. Za tu dobu spoustu penez proinvestovano, auto ztracelo vykon a nikdo nedokazal prijit cim to je takze postupne jsem menil vse kolem motoru co souvisy s vykonem, vymeneno snad uplne vsechno, nakonec to byla odpojena druha hadicka u palivoveho cerpadla ..... Nova spojka complet, rozvody, pretesnena hlava motoru, nove brzdy, delana predni naprava. Z USA dovezeny vyfuk Magna flow a zde doupraveny na auto vyslo asi na 80tis (decentni nijak neobtezujici zvuk) Po te auto upraveno o uprave vlastnim certifikat ktery na vyzadani predlozim. Svicky menim co 20tis Km, civky tak za 50tis Km a pri reseni problemu s vykonem jsem menil vsechny vstriky za nejnovejsi sarzi + codovani a complet adaptace. Do auta za tu dobu proinvestovano asi 350tis cca (opravy, upravy). Nejaka kosmetika se najde neni to nove auto ale motor slape jako hodinky, vlastnim diagnostiky INPA + ISTA a na tomhle motoru jsem se za tech 8 let naucil vse. Bylo by toho k povidani jeste hodne, s vaznym zajemcem jsem schopny probrat vsechno a zodpovedet kazdou otazku. Auto urcite nepujde do ruky nejakemu Pepovi z garaze, ale cloveku co oceni kvality a raritu tohoto auta. Při rozumném jednání možná SLEVA. Za příplatek letni ALU R18 - Double Spoke 135 M Prodávám na zimnich ALU R17 - BMW styling 116 Neco z te neobvyklejsi/lepsi vybavy: Velká panoramatická střecha HUD displej (promitani informaci na celni sklo) Soft close Mpacket tovarni + podvozek + doplnky (mpacketove) Vybava Individual na zakazku (kuze, oblozeni piano black) Full dynamic LED svetla s prisvitem do zatacky + automaticke dalkove svetla + automaticke prepinani denni/nocni sviceni Kozeny interier Plne elektricke full sport size sedacky s vyhrivanim comfortni bezklickovy pristup svetelny packet Premium HIFI hudebni soustava (16 reproduktoru cekovy vykon kolem 600w) automaticky(elektronicky) oteviratelny kufr Panoramaticka strecha zatmavovaci zpetne zrcatko CIC system (nejnovejsi v e60) - mnou aktivovany dzivotni klic na autualizaci map ovladani hlasem (pouze anglicky/nemecky) individualni zatmaveni oken z vyroby
BMW e46 330Ci
Prodám svou e46. Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
VW T4 2.4 D AAB Long, Obytný, vysoká střecha, markýza
Dobrý den, nabízím k prodeji náš Volkswagen T4 long s motorem 2,4 D o výkonu 57 kw. Rok výroby je 1992 a aktuálně má najeto 349 000 km, suché a bez koroze. Autem stále jezdíme a využíváme ho, takže kilometry se mohou ještě měnit. Automobil je obytný a je určen pro 4 osoby na jízdu i spaní. Přetavba byla provedená od novoty v Německu od firmy Schremp a Lahm (přestavba v hodnotě 46 000 DM v roce 1992. Je vybaven kompletním vybavením pro kempování a to jak v kempu, tak i na divoko. Díky vysoké střeše je v autě 209 cm výška, takže se všude komfortně bez krčení dostanou i vysocí lidé. Automobil je po mých úpravách nezávislý(Solární panel 195 Wp, trakční palubní baterie 85 Ah, cyrix) Co se týče vybavení vestavby, tak má 2 plotýnkový vařič na propan, umyvadlo se sprchovou baterií, která lze vytáhnout ven jako sprcha, nádrží na čerstvou vodu o objemu 50 litrů, pod autem je nádrž na šedou vodu o stejném objemu, je vybaven nezávislým horkovzdušným topením Truma o výkonu cca 1,9Kw, topení má termostat i časovač (lze topit i za jízdy), v autě je 8 měšíců nová kompresorová vestavěná lednice Witfrigo o objemu 42 litrů i s malým mrazáčkem, v autě je osazený kvalitní audio systém se čtyřmi komponentními reproduktory a 4 kanálovým zesilovačem. Letos v zimě proběhla obnova solárního systému a na autě je 195 Wp panel s MPTT regulátorem Epever. Automobil má 3 dvojstěnné okna dometik s roletkami proti světlu i moskytiérou. Interiér je kompletně osvětlen led pásky, které jsou vkusně zakomponované do interiéru Z venku je vůz vybaven markýzou Omnistor. K auto při rozumném jednání přidám držák na tři kola Fiamma Carry bajk a thermo clony na 4 okna. Celá vnitřní vestavba je 2 roky po renovaci, nově čalouněná zadní lavice pro 2 na spaní i na cestu s bederním pásem. Nábytek je vyrobený ze smrku a borovice, je ošetřený voskoolejem. V autě je detektor CO2. Nábytek je pevný a přitom velmi lehký, žádný papundekl, nikde nic nevrže a vše funguje na 100%. Co se týče auta, tak za poslední roky bylo oservisováno hodně věcí. Zde výčet větších oprav a údržby: 2017 - kompletně rozvody motoru včetně v. pumpy 2018 Nové palivové čerpadlo Bosch, nový alternátor, nová páčka blinkrů, nové pružiny a tlumiče s baňkou Sachs Hevy Duty, kompletně celý nový výfuk originálně VW 2020 - Revize plynu, elektriky, nová trakční gelová baterie Exide 85 Ah, izolace K-flexem + tlumení a odhlučnění. 2021 GO přední nápravy, čepy, tyčky řízení, homokinetické klouby a poloosy, silentbloky ramen. Dekarbonizace motoru, oprava přístrojové desky. Autem jsme projeli celou ČR, Polsko, Itálii, celý Balkán a nikdy nás nenechalo ve štychu. Při rozumném tempu je auto velmi úsporné, dlouhodobě jezdíme za 7,5 litru/100 km. Auto je aktuálně úplně bez investic. Měli jsme v úmyslu si auto nechat, ale kvůli rozrůstající se rodině potřebujeme větší auto. K autu přidávám velký A4 šanon s kompletní dokumentací a se spoustami faktur, kde je vše i vyplněná serviska do posledního km
Volkswagen Golf mk1 3 dver  BBS, Wolfsburg
Volkswagen Golf mk1 Ponúkam na predaj poprípade aj výmenu Volkswagen Golf mk1 3-dver s motorom 1.6d s manuálnou 5 stupňovou prevodovkou. Auto je z roku 1982, s počtom 222 000 kilometrov. Na aute je dosť nových dielov: - nový výškovo nastaviteľný podvozok + mám aj sériový podvozok k autu - nové BBS kolesa obuté na nových letných pneumatikách 185/45 R15 zapísané v TP - nové predné ramena - nový olej filtre - rozvody robené cca 40 000 km dozadu - nové predné GTI lízatko - nové GTI lemy - nový predný aj zadný nárazník - nové dobové nápisy GTI vpredu aj vzadu - dobový raritný volant Wolfsburg - veľmi zachovalý pôvodný interiér - stredový tunel na dva budíky - nové čierne matné hliníkové lišty okolo celého auta + prahové lišty - STK/EK platná Auto bolo mnou dovezené z CZ, ja som prvý majiteľ na Slovensku, komplet rozleštené zavoskované, veľmi pekný stav, auto jazdí funguje bez problémov, interiér a exteriér velmi zachovalý treba vidieť, za zlého počasia nejazdené využívané ako 3 auto v rodine. Cena 6600€ / 156 000czk poprípade aj možná výmena stačí ponúknuť, k autu je dosť nahraných dielov.
BMW X1 xDrive 20d M paket, ZÁRUKA, DPH, 1.majitel
Prodám BMW X1 xDrive 20d M sport ODPOČET DPH: Prodejní cena 619.826,- Kč bez DPH, 749.990,- Kč s DPH. Výbava v celkové hodnotě 285.428,- Kč. Původní cena vozu 1.344.928,- Kč - výkon: 140kw / 190 koní - 8-stupňová automatická převodovka a pohon všech kol 4x4 xDrive - 1.majitel a jediný řidič - Stav tachometru: 119.000 km – stále v provozu - vozidlo stále v tovární záruce do 5/2023 nebo 200.000 km Auto je nyní absolutně bez investic s tovární zárukou a po provozních investicích 50.000,- Kč. - pravidelný servis BMW - 3/2023 - výměna oleje po 15.000 km - 3/2023 - nové tlumiče a horní uložení, geometrie - 12/2022 - nové zimní pneu Bridgestone - 12/2022 - kompletně nové přední brzdy - kotouče + desky - 9/2022 - velký servis v RENOCAR Brno - výměna oleje, palivového filtru, vzduchového filtru, mikrofiltru s aktiv.uhlím, celková kontrola vozidla - 7/2022 - kompletně nové zadní brzdy - kotouče + desky - jako nové koupeno v ČR, v BMW CarTec Liberec - olej a filtry měněny pravidelně v polovině intervalu doporučeného BMW - každých 15.000 km - na vozidle jsem nechal spoustu věcí vyměnit preventivně na záruku (nová rozvodovka a převodovka) - vozidlo jezdilo převážně delší trasy a před vypnutím motoru bylo pravidelně dochlazováno - garážováno a myté pouze bezkontaktně - bez kosmetických vad - 1.registrace 5/2019 - barva: metalický lak Black Sapphire - Service Inclusive - 5 let / 100.000 km Výbava: - model M Sport - M paket - LED světlomety - sportovní sedadla v kombinaci látka/alcantara s dofukováním bočnic - zadní kamera - navigační systém - přední a zadní parkovací asistent - 18" M kola Double-spoke 570 M - Real Time Traffic Information - vyhřívání sedadel řidiče a spolujezdce - elektricky ovládané víko kufru - vnitřní zpětné zrcátko s automatickým tlumením odrazivosti - paket vnějších zpětných zrcátek - palivová nádrž se zvětšeným objemem - sportovní kožený volant - exkluzivní LED světelná vlákna ve dveřích - ambientní osvětlení - originál černé ledvinky BMW - variabilní sportovní řízení - BMW Individual vysoce lesklé okenní lišty - BMW Individual stropu v antracitu - Leskle černé střešní ližiny BMW Individual - Loga M na bocích karoserie - tónovaná zadní skla s atestem - M Performance černé ledvinky
Bmw e38 750i fl. Individual 1/12
Možná toho budu jednou zas litovat, ale prodám svou e38 750i Individual facelift. 1 z 12. Auto jsem kupoval jako investici, nepřihlašoval jsem ho, tudíž k autu stále originální kompletní Německé papíry. Vlastním ji 3 roky, za tu dobu najeto asi 500km. Celkový počet najetých km cca 330tkm. Rok výroby 2000. E38 je bez koroze na běžných místech, kufr a jedny dveře jsem měnil + lakoval. Veškerá výbava plně funkční, měnil jsem snimač uhlu řízení, který jsem nedokodoval = svítí DSC. Na autě jsou uplně nové přední pneu, nic méně jedna se vyfoukla a leží to na ní bez pohybu už 2 roky, tudiž bude asi na vyhození. Na krátkou e38 zajímavá výbava. Zadní komforty, zadní klima, rolety, DSP, plná přední lišta, double batery, atd. Koho bude zajímat víc, vyjede si výbavu podle vin. Barva Carbonschwartz + kaštan interiér. V tomto provedení vyrobeno 12ks krátkých fl. 750i. Aktuální foto nemám, auto stojí pod plachtou v suché teplé garáži. Proti fotkám se liší pouze US předníma blinkrama a dodělanou tyčkou parkování. K autu přidám krabici uplně nových zabalených dílů v hodnotě asi 30tis. Které jsem nakoupil, ale asi už nikdy se nedokopu k tomu je na auto dát. Startér, rozdělovače, hromada těsnění atd. Opravdového zájemce stejně asi nebude moc zajímat vypisování a přijede se podívat osobně. Prodat nutně vubec nepotřebuji, každým rokem mohu cenu zvyšovat :)) Kdo čeká že za tuto cenu auto musí být panna, tak je na omylu. Po 23 letech auto neni a nikdy panna nebude. Takové teoretiky zklamu hned na začátku aby pak na místě nebyli případně zklamaný. Komu by se cena zdála nesmyslná, může se poohlédnout po jiné faceliftové, barevně individuální 750i. A skutečný zájemce který to dočte až sem si myslím že si nebude chtít dopisovat. Takže pro toho tel. na který se mi dovolá ve dnech po-pá 9-18h. Cena: 400 000,-Kč
Sady oběžných mincí
rodám tyto sady oběžných mincí, možno i více kusů: 1992 - 1 700,- Kč 1995 Vltava - 2 000,- Kč 1997 ČNB - 3 000,- Kč 1999 Parléř - 6 200,- Kč 1999 NATO - 6 400,- Kč 1999 Sekora - 7 500,- Kč 2000 Vesmír - 15 000,- Kč 2001 Týnský chrám - 4 500,- Kč 2002 Hrady a zámky - 2 200,- Kč 2002 NATO - 2 450,- Kč 2003 ČR - 1 850,- Kč 2004 EU - 1800,- Kč 2004 Hokej - 1 700,- Kč 2004 Fotbal - 1700,- Kč 2005 Dvořák - 14 000,- Kč 2006 Unesco - 2 350,- Kč 2006 Fotbal - 2 750,- Kč 2007 ČR+SR - 2 500,-Kč 2008 Fotbal - 2 400,- Kč 2008 Unesco - 2 400,- Kč 2009 Kraj - 2 600,- Kč 2010 Kraj - 2 600,- Kč 2011 Kraj - 1 600,- Kč 2020 Kraj - 800,- Kč 2020 ČR - 1200, -Kč Mohu nabídnout i jednotlivé vzácné i běžné mince z ČSSR,ČSFR a ČR vše v unc stavu.
Hyundai ix35
LZ blatník nový 6.000 kč 2x nový motorek ostřikovačů 750kč/ks PP pás 1.500 kč PZ okno 1.000 kč PZ horní pant dveří 300 kč 2x chladičová stěna (nová, origo) 4.500 LP rameno 900 kč PP A sloupek 4.900 kč 2x LP blatník 1.500 kč PP halogenové světlo starý model 2.500 kč LP halogenové světlo facelift 3.500 kč PP xenon facelift 4.500 kč LZ+PZ světlo 3.000 kč/ks LZ+PZ mlhovka 600kč/ks přední plechová výztuha 2.500 kč 2 x př. pěnová výztuha 500 kč/ks chladič klima benzín 2.000 kč chladič klima nafta 2.000 kč chladič motoru crdi 2.000 kč intercoler 2.500 kč přijímač dálky ze zadního nárazníku 900 kč PZ držák světla (plech) 400 kč vodítka nárazníku 250 kč/ks 5x park. senzor 900 kč/ks nové panty pátých dveří 300kč/ks emblém pátých dveří nový 300kč panty kapoty 350 kč/kus zámek pátých dveří 900 kč el. svazek z. nárazníku(senzory) 900 kč LP klika se spínačem(chrom) 1.000 kč
Santa Fe 2.2 Diesel Automat
Jsem druhým majitelem vozu. Koupeno s nájezdem 154 000. Auto bylo přivezeno do Prahy na objednávku z Francie (v ČR byl problém sehnat kvalitní auto). Nyní najeto 193 000 km Vůz 2009, výbava: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi AT GLS 01E (04.2008 - 12.2009). Motor D4EB-V, maximální výkon 150 hp Jedna z prvních otázek, kterou si nový majitel klade, je: *Jaka je spotřeba paliva na 100 km?*. Za dva roky provozu můžu říct, že 10 litrů ve městě a 5,8-7,4 na dálnici. Pohon všech čtyř kol (4WD), ale je možné jej zapnout/vypnout. Při rychlostech nad 40 km se 4WD automaticky vypne. Objem palivové nádrže je 75 litrů, vydrží na 550-690 km, záleží na stylu jízdy. Osvětlení: dálková světla - xenonová, potkávací světla - LED, mlhová světla - LED. Kola standard R18, pneu Continental Conti Viking 6 235/60 (vystačí na další 2-3 sezony). Zrcadla s elektrickým pohonem a vyhříváním. Skla: továrně tónovaná, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Salonní provedení: látkové čalounění, kožený volant a čalounění hlavice řadicí páky. Sedadla mají bederní opěrku (přední), vyhřívané, aktivní opěrky hlavy. Upevnění ISOFIX (bezpečnost dětí). Airbagy: řidič, spolujezdec (s funkcí deaktivace), boční. Mikroklima interiéru dvouzonova klimatizace. Akustika: rádio Pioner 1600 + 6 reproduktorů (velké díky prvnímu majiteli za kvalitní zvuk). Objem kufru je 960l - 1582l (při stěhování převezl lednici 190cm, se zavřenými zadními dveřmi). Auto je dobře udržované a vždy byly provedeny včasné a kvalitní opravy. STK ze dne 14.12.2022. Auto nebylo poraženo při nehodě, karoserie nebyla lakovaná ani tónovaná, drobné třísky byly tónované. Původní majitel musel po špatném parkování vyměnit zadní nárazník, chybí parkovací senzory ani zpětná kamera. S karoserií již nebyly žádné nehody, promáčkliny a jiné problemy.V autě nejsou parkovací senzory a zadní kamera (v případě potřeby lze nainstalovat po zakoupení) Po koupi auto nevyžaduje investice. Do budoucna bych doporučil výměnu brzdových kotoučů po 20-30 km, vyčištění chladicího systému (výměna nemrznoucí kapaliny), 195 000 výměna oleje v motoru. Další podrobnosti o autě vám řeknu, až se potkáme u auta.
Audi A3 2.0 TFSI quattro S tronic ambition 2008 8p, 3 dveř
Stav tachometru 205 000 Auto je po výměně brzd Olej měněn co 3-4 tisíce km Rozvody dělané v 200 000 Interiér pěkně zachovalí Auto mám od 175 000 km od té doby tankováno pouze 100 oktan na benzině Na autě je downpipe(cat off) od firmy japan racing + pop and bangs vydává to decentní praskání z výfuku ani moc hlasitý ani moc tichý Dále je na autě sportovní sání od firmy ramair Auto je naladěno na 180 kw Po domluvě můžu dat auto do sériového stavu kromě dowpipu Auto ma oděrky od kamínků Zadní stěrač nefunguje(stačí vyměnit motorek) Zadní nárazník lehce poškrábaný viz. Foto Zespodu nerezaví STK do roku 2024 8 měsíce Pro více informaci, fotek, videí pište na whatsup nebo sms 529 859
Mercedes Benz SLK 350 AMG line
Prodám SLK 350 AMG, ročník 2005, 200kW, 272 koní, najeto 185 000 km Auto je v skoro v plné výbavě, paket Designo, příplatkový lak Mauritius blue metallic, šedá nappa kůže na sedadlech a výplních dveří v kombinaci s černým plastem v interiéru 18“ palcová kola AMG, AMG přední nárazník, prahy, zadní křídlo, mračítka, brzdy, podvozek Nejlepší rádio Command NTG 1 s DVD, po úpravě přehrává DVD i za jízdy, navigace (mechanika v kufru auta), dále k rádiu měnič na 6CD (v loketní přihrádce), AUX vstup – vše funkční Airscaf (vyhřívaná hlavová opěrka ve 3 stupních), Xenonové světlomety s natáčením, multifunkční volant, dešťový senzor a cyklovač, tempomat, vyhřívaná sedadla ve 3 stupních, dvouzónová klimatizace, v loketní opěrce UHI zásuvka pro připojení bluetoth modulu, větrná clona látková na hlavových obloucích, elektrické zrcátka s vyhříváním, kompletní palubní počítač, automatická převodovka 7G-Tronic s režimem comfort a sport, možnost manuálního řazení (možnost instalace Advance módu – Sport+ z SL 55 AMG, mám kontakt na člověka co umí doinstalovat), 2x klíček s dálkovým ovládáním s infra senzorem pro otvírání střechy mimo auto, mlhovky, imobilizér, alarm, 4x airbag, abs, esp, Auto jede perfektně, krásný tah, zvuk, stabilita, plně funkční stahovací střecha, do auta neteče Tankována pouze VERVA 100 + aditiva VIF Vše na autě funguje, proveden v lednu maximální servis, který jsem zatím na srazech u žádného vozu s 6-ti válcovou motorizací neviděl, opravdu top stav a ne ty psedu topky na bazar serverech, naprosto nádherný lak co budí pozornost, auto garážováno, ručně myto kosmetikou Meguiars Původní cena 1 820 000 Kč Servis SLK proveden leden – březen 2021, březen 2022 – autoservis Doli Tišnov ( TOP specialista na Mercedes Benz), drtivá většina dílů originál Mercedes!, cena servisu 255 000 Kč! Kompletní servis a recenze auta na webu zde: Možná výměna za Lexus IS 300h, GS 250, 350h a doplatek z mé strany
Jetta mk5
Prodám svého mazla jettu mk5 2.0tdi 103kw úprava na 136kw graf z brzdy mám auto jede dost slušně;-) je tam hybridní turbo 1756v auto má najeto 260 000 km stále přibývají s autem se jezdí max o víkendech a to jen za hezkého počasí jinak stále garážovano nikdy v zimě mnou nejeto. rok výroby 2005 na autě vyvařeny oba prahy a nastříkané original přední narázník gti výbava: bi-xenony 3D budíky z vw tiquana 2013 staging original radio RNS510 led kožené sedačky s výhřevem multifunkční volant dvouzónová klimatizace stavitelný podvozek AP sportfahrwerke zadní couvací senzory zatmavené skla z výroby k vozu 2 klíče ve velkém TP zapsané kola 16""-19"" s motorem nikdy nebyl žádný problém nežere vodu ani olej nyní nová STK auto slouží a bude sloužit. Na autě kola original rotiform CCV r19 na autě mnohi uděláno a nainvestováno Veškeré info odpovím do sz Auto prodám jen stejnému bláznovi do vw jako jsem já co se o něj bude starat stejně dobře jako já. Cena s kolama 180 000 Bez kol 150 000. Auto vlastním 4roky za ty 4 roky najeto necelých 10 000km z toho 2x do Chorvatska. Více fotek do sz. Výměna pouze za VW golf 7 gti s mým doplatkem. Reaguji pouze na sms!
Půjčím UAZ - Buchanka, nové offroad expediční auto
Pronajmu, půjčím obytné auto UAZ Buchanka 2206 vhodné a plně vybavené na expedici, nezničitelná malá dodávka, která vyjede téměř všechno a ačkoliv to nevypadá, tak je to stále skoro nové auto, rok výroby 2021. Pokud si chcete půjčit toto auto, ať už třeba ze zvědavosti či jako dárek, buď zde po ČR a nebo s ní chcete opravdu podniknout nějakou delší expedici na východ, tak ani v jednom případě určitě neuděláte chybu. Auto má úžasnou průjezdnost terénem a to i díky námi vybranými pneu BF Goodrich Mud Terrain M+S, zařaditelné čtyřkolce s možností redukce, a i předního rámu s elektrickým navijákem na dálkové ovládání v případě zapadnutí opravdu jen tak někde nezůstanete stát. Dále Vám cestu bude zpříjemňovat střešní autostan pro dvě osoby na expediční zahrádce kde jsou dva velké hliníkové úložné boxy a připevněna i boční vějířová markýza 2,5 metru. Uvnitř vozu pak najdete rozložitelné spaní pro další dvě osoby, výkonná, velká, ale energeticky velice úsporná kompresorová lednice, nezávislé naftové topení 2kw, jednoduchá kuchyňka s vařičem, dřezem a tekoucí vodou ze zásobníku o objemu 50 litrů, autorádio s podporou karet, USB a bluetooth. O napájení tohoto všeho se stará oddělená trakční baterie, takže se Vám nemůže stát, že by jste ráno nenastartovali kvůli vybité motorové baterii. Pro noční jízdu přední LED osvětlovací rampa 300W-jízda v noci je rázem stejná jako ve dne, zadní led couvací světla, plus couvací kamera, dále plnohodnotná rezerva, offroad hever pro výměnu v jakémkoliv terénu. Auto v této úpravě je 4 místné. Co se motoru týče tak je v tom spolehlivý 2,7 litrový benzínový čtyřválec s 5 stupňovou manuální převodovkou s vyzkoušenou a reálnou spotřebou 10-13 litrů při cestovní rychlosti 80-100 km/h. Pokud má někdo pochybnosti o schopnostech, výdrži a krásách tohoto stroje, tak doporučuji shlédnout nějaké recenze a videa například na Youtube. Vice info a rezervace na Cena zapůjčení na jeden den je 2900 Kč, cena na víkend (pá-ne) je 5500 Kč, 7 dní je za 14.000 Kč, nebo také dle domluvy, vzdálenosti dovolené a tak podobně, nejsem žádná masová půjčovna, ale jen člověk kterého něco takového baví a chce se o to podělit dále.