our moment - strana 29
Počet nalezených inzerátů OUR MOMENT: 1000 - strana 29

EURO 5
ZÁRUKA 4 ROKY
Benelli TRK 502 Traveller má zcela nový dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,6 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. TRK 502Traveller má velmi nízkou spotřebu, je osazen obrovskou nádrži, která poskytuje kapacitu paliva 20 litrů.
Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce, sedlo, na kterém bez problémů vydržíš sedět celý den (lze objednat snížené sedlo). Benelli TRK 502 Traveller je vpředu osazen upside-down tlumiči a vzadu jedním seřiditelným tlumičem. TRK 502 Traveller nabízí maximální pohodlí ve všech aspektech, a to i díky velké přední kapotáží či širokým a pevným řídítkům opatřeným inovovanými hliníkovými kryty rukou, které jezdce ochrání v jakémkoliv prostředí.

EURO 5
ZÁRUKA 4 ROKY
Naked bike s perfektní výbavou - brzdy Brembo
Motocykl Benelli 752S se zrodil z konceptu sportovnosti a elegance, které tvořily skvělou historii značky Benelli. Benelli 752S symbolizuje návrat Benelli do segmentu motocyklů se středně velkým obsahem motoru. Díky čistým odvážným liniím je to "Naked Bike" se zárukou absolutní zábavy na silnici a především v zatáčkách.
Kompaktní, dynamický, s konkrétním moderním designem, Benelli 752S je motocykl, který uspokojí instinkty každého jezdce. Robustní příhradový rám obklopuje nový kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor s objemem 754 cm3. Výkon a maximální točivý moment jsou 76,2 koní při 8500 ot./min a 67 Nm při 6500 ot./min. Dvojité časování vačkového hřídele, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticím klapky s rozvodem DOHC a nejen to dělá z Benelli 752S kvalitní motocykl.
Motor je velmi citlivě naladěn tak, aby měl solidní průběh výkonu ve všech otáčkách.

EURO 5
ZÁRUKA 4 ROKY
Benelli TRK 502X Adventure má zcela nový velmi odolný dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,7 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přestože TRK 502X má velmi nízkou spotřebu okolo 4,1L/100km, je osazena obrovskou nádrži o objemu 20 l, největší své kategorii, díky čemuž poskytuje velmi dlouhý dojezd.
Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce – vyvinuli jsme vynikající sedadlo, na kterém není žádný problém strávit celý den. Benelli TRK 502X Adventure je vepředu osazen upside-down tlumiči a vzadu jedním seřiditelným tlumičem.
Benelli TRK 502 X Adventure – má kola více přizpůsobena jízdě na horším povrchu, kdy kola jsou hliníková s výpletem z pevných ocelových špic.

Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
ECU Bosch (GER)
Jízdní režimy motoru
Antihoppingová spojka
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Podsvětlené ovladače
Přídavní světla
Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu
Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Zadní nosič TopCase
Boční nosiče kufrů ( za příplatek)
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek)
Centrální stojan (volitelně, příplatek)

Nabízím
2x50ccm a 2 lepší motory 80ccm s gtx hlavou 1 s 120ccm zbytek jsou 80ccm
Mám jich tolik prtz nejsem zdatný mechanik tak jsem vždy koupil novej s tímhle kompletem vás nějaká porucha nepřekvapí aspoň mě tedy nepřekvapila
Momentálně jezdím na tom černým horáku mám tam namontovány plasty z pitbijku je to pohodlnější v případě zájmu vám tam muhu dát obyč sedačku motor na horáku je gtx 80 ccm se sportovním karburatorem motor je starý 2 měsíce motokolo tohle by se dalo už přirovnávat ke crosce protože díky dvou výfuku to má lepší odvod spalin tím pádem i kroutici moment a zas díky velkymu zadnímu kolu a malý rozetě tak i rychlost a krásný zvuk ???? max rychlost 60km/h až 70km/h na na kdejaký vesnici nemá konkurenci (babeta,simson atd) dobrý motocykl od 13/14 let obzvláště díky tomu že se seznámí bliž s motory a může s tím jezdit po silnici prodávám z důvodu přechodu na silnější motorku

Plně funkční elektromotor německé výroby v dobrém technickém stavu.
Motor je usazen v kuličkových ložiscích. Vhodný i pro dlouhodobý provoz. Včetně odnímatelné elektromagnetické brzdy.
Typ motoru: ebmpapst ECI 24.42 932 2442 019
Typ brzdy: MAYR ROBA-stop 24V 2/800,450,3S
Řízení motoru: 3-Fáze BLDC + zpětná vazba 3x HALL senzor
Napětí: 24 VDC
Kroutící moment : 250 mNm
Nominální výkon: 90 W
Otáčky na výstupu: 5 000 RPM
Průměr osy: 8 mm
Průměr motoru: 56 mmVáha: 1,35 kg
Datasheet: k dispozici

Nabízím na prodej tuto spolehlivou motorku BMW f650GS vhodnou pro terén i silnici nicméně jezdil jsem s ní jen na silnici, velmi pohodlná a nízká. Jistě ocení řidiči/čky menšího vzrůstu. Nikdy mě nikde nenechala a nebyly s ní žádné potíže. Prodávám z důvodu přechodu na silnější.
Rok výroby 2000
Výkon 37kW, kroutící moment 60Nm, jednoválec, vMax 170km/h
Najeto 46 150km(při koupi měla najeto 39xxxkm)
2x klíč
ABS
Přímé vstřikování
Nastavitelná tuhost zadního tlumiče
3x originál kufr
Pneumatiky skoro nové jeté cca 1500km minulou sezonu.
Estetický stav viz foto sem tam oděrky a nesedící plasty masky, jinak plně pojizdná.
Při koupi měněna ložiska v krku řízení, seřízeny ventily.
Na 42tis km měnena řetězovka, svíčka, obložení spojky(lamely + pružiny a lanko), tlumiče rázu v zadním kole, vyměnena chladící kapalina a očištěny kontakty na zapalování, výměněn olej v předních vidlicích, výměna brzdových destiček.
Dále vloni měnen vstřikovač, palivový filtr, vzduchový filtr, před zimou měnen olej s filtrem, používán Castrol. Nadále bez investic.
Sečteno a potrženo stačí sednout a jet. Při rychlém jednání sleva možná.

VÝBAVA VOZU:
Bezpečnostní systémy: ABS, ESP, Hlídání mrtvého úhlu, Sledování jízdního pruhu, Sledování únavy řidiče
Asistenční systémy: Asistent rozjezdu do kopce, Parkovací kamera, Parkovací senzory, Rozpoznávání dopravních značek, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla: Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání
Vnitřní výbava a komfort: Bezklíčkové ovládání, Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. parkovací brzda, El. sklopná zrcátka, Malý kožený paket, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita: Apple Car Play, Bluetooth, Digitální příjem rádia (DAB), Digitální přístrojový štít, Dotykové ovládání palubního počítače, Hlasové ovládání palubního počítače, Mobilní připojení, Přístrojová deska s barevným displejem, Satelitní navigace, USB, Vstup paměťové karty, 2 monitory
Sedadla: Dělená zadní sedadla, Isofix, Vyhřívaná sedadla, Vyjímatelná zadní sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, El. seřiditelné sedadlo řidiče
Světelná technika: Automatické svícení, LED denní svícení, LED světlomety plnohodnotné, Mlhovky, Denní svícení
Vnější výbava: Litá kola
Pohon a podvozek: Start/Stop systém, Volba jízdního režimu
Ostatní: Záruka
CENA:
1.082.950 Kč (895.000 Kč bez DPH)
ROK VÝROBY:
11/2022
NAJETO:
50 km
VIN:
na vyžádání
PALIVO:
nafta
PŘEVODOVKA:
6 stupňová manuální
BARVA:
černá metalická
KLIMATIZACE:
Třízonová automatická
VÝKON:
130kW = 177k
OBJEM:
2198 ccm
TOČIVÝ MOMENT:
400 Nm
Více informací na tel.: +420

Prodám novou žhavící svíčku BRISK vhodná třeba na motor AVIA.
Žhavicí svíčka tyčinková pro vznětové motory TYP 21N21 (stejná jako 21N21=ASB 1501-11V (21R102))
Parametry:
Závit: M 12x1,25
Doporučený utahovací moment: 15-20 Nm
Rozměr klíče: 12 mm
Stav dle foto – nové nepoužité.
Ceníková cena žhavící svíčky: 257,- Kč
Cena za vystavené svíčky: 100,- Kč
Mohu zaslat na ZÁSILKOVNU při platbě předem: +85,- Kč
Mohu zaslat i na dobírku: + 115,- Kč
Osobní převzetí možné ve Vlachovo Březí - Bušanovice
V případě dotazů volejte 354861

Metabo 611750000 TNS 175 Dvojkotúčová brúska 500W
Popis:
• Silný stroj pro náročné ostření, broušení a odhrotování
• Mnohostranné použití v kombinaci s brusnými kotouči pro mokré a suché broušení
• Nádrž na vodní lázeň odolná proti korozi
• Pro práci s minimálním hlukem a vibracemi, bezúdržbový indukční motor
• Motor pro jednofázový střídavý proud
• Bočně uzavřený ochranný kryt s odsávacím hrdlem
• Bajonetový uzávěr ochranného krytu pro rychlou, jednoduchou výměnu kotouče
• Nouzový vypínač chráněný proti prachu
• Ochrana proti opětovnému rozběhnutí: Zamezuje neúmyslnému rozběhu po přerušení proudu
• Pravítko obrobku nastavitelné bez nářadí
• Velká skla k ochraně zraku před jiskrami
• Pryžové patky tlumící vibrace pro bezpečnou stabilitu
Charakteristické parametry:
• Brusné kotouče (průměr x tloušťka x vrtání): 175 x 25 x 32 mm
• Brusné kotouče k broušení na mokro (x tloušťka x vrtání): 200 x 40 x 20 mm
• Počet otáček při volnoběhu: 2980 / 132 /min
• Síťové napětí: 220 - 240 V
• Jmenovitý příkon: 500 W
• Odevzdaný výkon: 310 W
• Sklopný moment: 2.3 Nm
• Odsávací hrdlo, vnitřní: 35 mm
• Hmotnost: 15.2 kg
• Délka kabelu: 2 m
Zboží bylo reklamované. U produktu nastávala stejná vada zboží - lámání uchycení jednoho kotouče viz. fotky.
Zboží je poškozené bez záruky. Motor je plně funkční.
Na zboží bude vystavená faktura - lze i na firmu.
Pokud budete mít zájem o zboží:
Zboží je možné vyzvednout osobně na adrese:
Těchonín 111 , 56166
Zboží můžeme doručit na adresu PPL 109 Kč.
Zásilkovna nebo ParcelShop 99 Kč - potřebujeme ID pobočky - najdete na webu přepravce.
Dobírka 39 Kč
Platba převodem - zdarma.
Prosím Vás o zaslání fakturační a doručovací adresy + telefonní číslo.
Prosím volat v pracovní době 8:00 - 15:00.
Podívejte se na další moje inzeráty.
Inzerát je platný do smazání.

9.2.2023 - Dlouho očekávaná novinka je konečně zde. Od uvedení menších verzí bugin jsme byli často dotazování, kdy konečně vymyslíme také něco pro dospělé
Cheetah 200X je naprostou nutností pro všechny nadšence, kteří začínají s jízdou v terénu. Tento stroj nema SPZ.
Velmi silný a robustní design, který si může užít celá rodina. Jedná se o bezpečnější variantu k motorkám a čtyřkolkám, kterým chybí ochranný rám.
Záruka 2 roky.
Dětské buggy, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené
Rozměry:
Délka: 2340mm
Šířka: 1400mm
Výška: 1480mm
Rozvor kol: 1800mm
Vzdálenost pedálů od sedačky: 920-1060mm
Rozměr balení: 2300x1200x660mm
Technické informace
Motor: 4-taktní, jednoválec o objemu 170cc
Chlazení: vzduchem
Vrtání válce: 61mm
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: PD24J
Výkon motoru: 8KW/7500RPM
Točivý moment: 11Nm/5000RPM
Startování: Elektrické
Olej: SAE 10W/40
Baterie: 12V 10Ah
Max. rychlost: 60km/h
Váha: 240kg
Váha balení: 295kg
Max. zatížení: 227kg
Na SMS neodpovidam

Akumulátorový šroubovák FEIN AccuTec ASM 10-9 včetně originální nabíjecí stanice ALG40 a náhradní Li-Ion baterie.
Šroubovák s kolmou rukojetí je vybaven pozvolným rozběhem. V kombinaci
s patentovanou spojkou se dosahují neobyčejně malé tolerance utahování. Bezúdržbový bezkartáčový elektromotor EC dodává vyšší účinnost akumulátoru a jeho delší životnost.
AccuTec splňuje vysoké nároky průmyslu co se týče tolerancí šroubování. Šroubovák vykazuje trvale přesný utahovací moment nezávisle na šroubování a umožňuje kontrolu podle ISO 5393. Navíc má optimalizaci procesu. Zablokováním opětovného zapnutí se přitom trvale kontroluje stav nabití akumulátoru. Pokud by napětí akumulátoru již nestačilo pro šroubování, přístroj se zablokuje. Nový šroubovací proces je možný teprve po výměně akumulátoru. Zpoždění opětovného zapnutí po šroubování přístroj zablokuje, aby se předešlo nežádoucímu dodatečnému utažení spoje.
Vše je zánovní (použito pouze párkrát) v orig. balení včetně CZ návodu.

Sportovní čtyřkolka pro nejzarytější malé milovníky vůně benzínu. 3 rychlosti dopředu pro ještě lepší pocit z jízdy, motor o objemu 125 ccm s 8‘‘ kola.
Typ paliva
Benzín NATURAL 95
Zapalovací svíčka/y
A7TC
Převodovka
3x VPŘED - NEUTRÁL - 1x VZAD
Točivý moment
8,8 Nm / 5500 ot. za min.
Počet válců
Jeden
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Zapalování
CDI - elektronické
Čistá provozní hmotnost
75 kg, 75 kg
Typ motoru
Benzínový čtyřtaktní vzduchem chlazený jednoválec
Přední brzda/y
2 ks hydraulická kotoučová
Zadní ráfek/ráfky
Ocelový černý 8"
Homologace
Není určeno na veřejné komunikace
Typ převodového ústrojí
Řetězem
Startování
Elektricky startérem
Výška sedadla (od země)
700 mm
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Zadní pneumatika/y
18 x 9,5 - R8
Mazání
Tlakové
Volnoběžné otáčky
1500 ± 100 ot./min
Parkovací brzda/y
Ručně ovládaná páčkou (1x přední kola a 1x zadní kola)
Zadní rozeta
37 zubů
Spojka
Automatická
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Délka
1460 mm
Maximální rychlost
60 km/h
Přední rozeta
14 zubů
Výška
980 mm
Přední ráfek/ráfky
Ocelový černý 8"
Výkon
5,6 kW / 7500 ot. za min.
Přední pneumatika/y
19 x 7 - R8
Typ řetězu
420#
Spotřeba paliva (orientační při ekonomické jízdě)
≤ 367 g / kW.h
Vrtání / zdvih
52,4 x 55,5 mm
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
95 kg
Kompresní poměr
9,0 : 1
Nejvyšší technicky přípustná hmotnost
170 kg
Světlá výška
125 mm
Šířka
1010 mm, 970 mm
Objem palivové nádrže
2,3 l
Chlazení
Vzduchem
Poháněná/é náprava/y
Zadní
Možnost omezení max. rychlosti
Ano - mechanický doraz páčky plynu s aretací
Zdvihový objem
119,625 ccm, 119,625 ccm
Akumulátor/y
12V / 5Ah
Typ vstřikování paliva
Karburátor
Zadní brzda/y
1 ks hydraulická kotoučová
Rozvor
950 mm
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit....Skladem veškeré náhradní díly na všechny nabízené stroje!
Veškeré inzerované stroje jsou skladem ihned k odběru!
Při zakoupení stroje sleva 10% na helmu, oblečení....

Skladový vůz GAZ Sobol !Akční cena 621 000,- Kč bez DPH
Cena nového vozu s DPH 751 410,- Kč
GAZ SOBOL stálý 4X4 275270
Benzínový motor EvoTech A275
Terénně-užitkové vozidlo kategorie N1G– stačí řidičské oprávnění skupiny B
Emisní norma Euro 6
Rámová konstrukce z C profilů ze speciální oceli
Motor,model EVOTECH A275
Typ motoru Benzín, čtyřtaktní, přímé vstřikování
Objem motoru(cm³) 2690
Pohon Stálý 4x4
Počet válců 4 v jedné řadě
Vrtání x zdvih válce, mm 96,5x92
Objem válců, l 2,69
Kompresní poměr 10
Nominální výkon netto kW(HP) 78,5 (106,8)
Při ot./min 4000
Max. kroutící moment, netto Nm 220,5
Při ot./min 2350+/-150
Řazení válců 1-2-4-3
Volnoběž. ot./min 800+/-50
Směr otáčení (pohled ze strany ventilátoru) doprava
Kontrolní spotřeba paliva l/100 km při jízdě stálou rychlostí 60 km/hod 10,5
Kontrolní spotřeba paliva l/100 km při jízdě stálou rychlostí 80 km/hod 12,1
Převodovka Redukční 1:1,87
Rozměry nákladového prostoru (d*š*v) (mm) 1330/1830/1540
Vnější rozměry š*d*v (mm) 4810/2380/2385
Rozvor mm 2760
Kapacita pasažérů(rozestavení) 7(3+4)
Celková hmotnost vozidla (kg) 3120
Pohotovostní hmotnost vozidla (kg) 2200
Max. zatížení nápravy - přední 1650
Max. zatížení nápravy - zadní 1
Světlá výška při plném zatížení(mm) 205
Poloměr otáčení (m) 6,0
Barva Modrá
Palivo Benzín (min natural 95)
Pneumatiky 225/75 R16 104 Q
Objem benzínové nádrže (l) 85
Výbava:
Boční stupátko pevné
Paket komfrt 2 :
Mlhovky, El. zrcátka + okna
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
Centrální zamykání dveří bez DO - na klíček
OPTIMA přístrojová deska
Audio-video stanice s dotykovým disp., BT, USB
Naše společnost je výhradním importérem vozů GAZ pro ČR, která je schopná uspokojit jakékoliv Vaše individuální nároky.
Ať hledáte základní běžné auto, či speciál pro extrémní využití, u nás jste na správné adrese.U nás máte šanci si celé auto sestavit od základů přesně podle vašich představ.
Ať už pro vaše podnikatelské nebo osobní účely.

Dětská čtyřkolka v dospěláckém pracovním provedení včetně nosičů, 7‘‘ kola, poháněná motorem o objemu 110 ccm s automatickou převodovkou.
Zadní ráfek/ráfky
Ocelový černý 7"
Homologace
CE, není určeno na veřejné komunikace
Typ převodového ústrojí
Řetězem
Startování
Elektricky startérem
Výška sedadla (od země)
650 mm
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Zadní pneumatika/y
16 x 8 - R7
Mazání
Tlakové
Volnoběžné otáčky
1500 ± 100 ot./min
Parkovací brzda/y
Ručně ovládaná páčkou (zadní kola)
Zadní rozeta
37 zubů
Spojka
Automatická
Konstrukce zadní nápravy
Odpružená kyvná vidlice
Délka
1480 mm
Maximální rychlost
50 km/h
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Výška
915 mm
Přední ráfek/ráfky
Ocelový černý 7"
Přední rozeta
14 zubů
Přední pneumatika/y
16 x 8 - R7
Typ řetězu
420#
Výkon
5,3 kW / 7000 ot. za min.
Vrtání / zdvih
52,4 x 50,0 mm
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
95 kg
Tlak přední pneumatika/y
10 PSI = 0,7 BAR = 0,7 ATM
Nejvyšší technicky přípustná hmotnost
165 kg
Světlá výška
110 mm
Kompresní poměr
10,5 : 1
Tlak zadní pneumatika/y
10 PSI = 0,7 BAR = 0,7 ATM
Chlazení
Vzduchem
Šířka
980 mm
Objem palivové nádrže
2,4 l
Možnost omezení max. rychlosti
Ano - mechanický doraz páčky plynu s aretací
Zdvihový objem
107 ccm
Poháněná/é náprava/y
Zadní
Akumulátor/y
12V / 5Ah
Zadní brzda/y
1 ks hydraulická kotoučová
Novinka
0
Typ vstřikování paliva
Karburátor
Typ paliva
Benzín NATURAL 95
Výprodej
0
Rozvor
950 mm
Převodovka
1x VPŘED - NEUTRÁL - 1x VZAD
Akce
0
Zapalovací svíčka/y
A7TC
Konstrukce přední nápravy
Odpružená dvojitá A - ramena
Kategorie
DĚTSKÉ ČTYŘKOLKY
Točivý moment
5,5 Nm / 6500 ot. za min.
Počet válců
Jeden
Značka
BUFFLER
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Zapalování
CDI - elektronické
Výrobce
XW110Y
Značka
BUFFLER
Typ motoru
Benzínový čtyřtaktní vzduchem chlazený jednoválec
Čistá provozní hmotnost
70 kg
Přední brzda/y
2 ks hydraulická kotoučová
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit.... Veškeré inzerované stroje máme skladem ihned k odběru.
Veškeré inzerované stroje jsou skladem ihned k odběru!
Při zakoupení stroje sleva 10% na helmu, oblečení....

BUFFLER XW200T je navržena jako lehká pracovní čtyřkolka. Skvělou ovladatelnost a snadnost použití uvítají nejen odrostlejší děti, ale i dospělí a také zkušení jezdci. Jednoduchost a osvědčená konstrukce je obvyklá pro rekreační čtyřkolky. O pohon se stará skvěle vyladěný benzínový jednoválcový motor s variátorem a 10“ koly. Je ideálním mezikrokem na cestě ke vstupu do světa velkých pracovních čtyřkolek.
Čistá provozní hmotnost
160 kg
Homologace
CE, není určeno na veřejné komunikace
Zadní ráfek/ráfky
Ocelový černý 10"
Startování
Elektricky startérem
Typ převodového ústrojí
Řetězem
Šířka řídítek
800 mm
Výška sedadla (od země)
790 mm
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Zadní pneumatika/y
22 x 10 - R10
Mazání
Tlakové
Volnoběžné otáčky
1500 ± 100 ot./min
Parkovací brzda/y
Ručně ovládaná páčkou (1x přední kola a 1x zadní kola)
Konstrukce zadní nápravy
Odpružená kyvná vidlice
Zadní rozeta
40 zubů
Spojka
Automatická
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Délka
1870 mm
Maximální rychlost
62 km/h
Přední rozeta
15 zubů
Výška
1280 mm
Přední ráfek/ráfky
Ocelový černý 10"
Výkon
7,3 kW / 7500 ot. za min.
Přední pneumatika/y
23 x 7 - R10
Typ řetězu
530#
Spotřeba paliva (orientační při ekonomické jízdě)
≤ 367 g / kW.h
Vrtání / zdvih
62,5 x 57,4 mm
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
150 kg
Kompresní poměr
10 : 1
Výška sedadla (od nášlapu)
500 mm
Světlá výška
135 mm
Šířka
1100 mm
Nejvyšší technicky přípustná hmotnost
310 kg
Chlazení
Vzduchem a olejem
Zdvihový objem
177,3 ccm
Objem palivové nádrže
5 l
Možnost omezení max. rychlosti
Ano - mechanický doraz páčky plynu s aretací
Zadní brzda/y
1 ks hydraulická kotoučová
Poháněná/é náprava/y
Zadní
Akumulátor/y
12V / 9Ah
Typ paliva
Benzín NATURAL 95
Typ vstřikování paliva
Karburátor
Převodovka
Automatická CVT - variátor (převody F+N+R)
Rozvor
1250 mm
Konstrukce přední nápravy
Odpružená dvojitá A - ramena
Zapalovací svíčka/y
A7TC
Počet válců
Jeden
Točivý moment
10 Nm / 6000 ot. za min.
Zapalování
CDI - elektronické
Výška řídítek (od země)
1075 mm
Typ motoru
Benzínový čtyřtaktní vzduchem chlazený jednoválec
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Přední brzda/y
2 ks hydraulická kotoučová
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit....Skladem veškeré náhradní díly...Veškeré inzerované stroje máme ihned k odběru.
Veškeré inzerované stroje jsou skladem ihned k odběru!
Při zakoupení stroje sleva 10% na helmu, oblečení....

Nabízíme k prodeji benzínovou sekačku s pojezdem - HECHT 553 SW 5 in 1.
- obsah motoru 173 cm3, výkon 3,6 kW, kroutící moment 8,5 Nm/2600 ot.min-1
- kryt bočního výhozu
- 60l textilní koš s aerodynamickou klapkou
- výška zdvihu 25 - 77mm
- mulčovací sada
- výškově nastavitelné madlo
Stáří 1 rok.
Cena: 6.500 Kč

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Celé zařízení je koupeno, pouze nainstalováno u lékaře a jinak nikdy nepoužíváno. Celková cena 18 Kč.
WIDEX EVOKE™ je první skutečně inteligentní sluchadlo na světě.
Toto chytré sluchadlo intuitivně analyzuje zvukové prostředí a reaguje na jeho neustálé změny tak, aby byl poslech s ním v každé situaci přirozený a snadný. Díky své schopnosti učit se každý den od svého uživatele se sluchadlo EVOKE™ neustále vyvíjí a postupně se stává ještě chytřejším.
Detaily sluchadla:
Typ RIC - závěsný s reproduktorem ve zvukovodu
Čtyři typy reproduktorů - S, M, P a HP
Pokryje ztráty do 80 dB (reproduktor S)
Pokryje ztráty do 85-90 dB (reproduktor M)
Pokryje ztráty do 95-110 dB (reproduktor P)
Pokryje ztráty do 100-115 dB (reproduktor HP)
Napájení z baterie č. 312
Má indukční cívku
Kompatibilní s aplikací ToneLink
Spolupracuje s dálkovými ovladači DEX
Má přepínač programů, nemá regulátor hlasitosti
Vhodný pro jakoukoli nedoslýchavost
Podporuje nabíjecí systémy
RC DEX 2 (silver)
Dálkový ovladač pro přepínání programů a úpravu hlasitosti. Vhodné pro téměř všechna sluchadla z modelových řad MOMENT, EVOKE, BEYOND, UNIQUE, DREAM, CLEAR a SUPER. Výjimkou jsou sluchadla IIC (CIC-M) ve všech modelových řadách a kompletní modelová řada DREAM 30.
Zařízení má nově i vypínač ON/OFF.
Pozor! Sluchadla a ovladač musí být spárovány! Spárování provede Váš ušní lékař nebo klientská centra Widexu. Spárování je možné provést u většiny modelových řad i svépomocí - stiskněte a držte současně tlačítka + a - po dobu asi 3 sekund v blízkosti zapnutých sluchadel.