phase modena - strana 5
Počet nalezených inzerátů PHASE MODENA: 196 - strana 5

Prodám postel
Kovový rošt součástí.
Bez matrace!
Složím a zabalím pro převoz.
Při rychlém jednání sleva, důvod prodeje je stěhování.
Rozměr 160x200cm
Pevná, krásná, robustní.
Tmavě hnědá barva.
PC: 19 000,-
Prosím píste SMS nebo email.
Odkaz na novou s podrobným popisem:

Bonusová výbava:
Modrý řetěz cfmoto
Parádní sportovní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU!
I tento model byl vyvíjen již v rámci exkluzivního partnerství dvou světových gigantů v oboru - cfmoto a KTM, což samo o sobě vytváří garanci po všech stránkách. Překvapivý, agresivní a zároveň velmi osobitý design s úžasnými prvky okruhového nářadí pochází z Itálie z design studia Modena 40. Špičkovou práci odvedl vynikající španělský designér Carles Solsona Marti, který má na "svědomí" i design takových "krasavic" jakými MV Agusty bezesporu jsou. Design ale ke spokojenosti nestačí, jezdec se musí cítit bezpečně, sportovně a pohodlně zároveň. Zábavnou jízdu umožňuje skvělé a především intuitivní ovládání. Příjemný a přirozený posed dovolí jezdci doslova zapadnout do motocyklu a s úsměvem jet do cíle.
Užijte si pružení nastavené na nástrahy města či venkova, přesné brzdy a skvělou akceleraci, která vás v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Spolehněte se, že na okruhové trati v třístovkové konkurenci určitě nebudete zaostávat. Dvoukanálové ABS od Continentalu, obrácená USD vidlice, vstřikování bosch, vyvažovací hřídel v motoru, silný točivý moment, radiální pneumatiky a množství dalších technických specifikací doplňuje i nový 5,5" TFT palubní adaptabilní displej se dvěma režimy. Toto všechno je garancí vaší bezpečné a příjemné jízdy v každém prostředí a za každých podmínek.
Motocykl cfmoto 300SR je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*!

Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL-X heritage začíná další éra motocyklů cfmoto, následovat budou další dva modely, CL-X sport a CL-X adventure. 5-let záruky!

Bonusová výbava:
Kryt řetězu CFMOTO
Designová rozeta CFMOTO
Sportovní zrcátka CFMOTO
Ochranná mřížka chladiče CFMOTO
Plotna stojanu CFMOTO
Brašna SHAD včetně držáku
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL

Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Predám obrazovú publikáciu v nemčine - 20 najkrajších panských domov (Zimný palác, Modena, Trautson, Parlament, Hofburg a i.) vo Viedni, 2005, 182 s. Nová, nerozbalená, vhodná ako darček.

Nabízím kovový model ve velikosti 1/18 od výrobce Bburago bez původní krabice. Model je ve stavu jak je na fotkách - pěkný. Model bude velmi pečlivě zabalen proti poškození při přepravě. V případě dotazů neváhejte a napište mi. Pokud byste měli zájem o více fotografií vystaveného předmětu, tak mohu zaslat na email. Během několika dnů budu vystavovat i další modely od Bburago a Maisto 1/18.
Zásilky posílám přes službu Zásilkovna a cena za poslání 1-5 modelů je 70,-. Kdo by měl zájem o poslání přes Balíkovnu (1-2 modely) 70,- Poslání na Slovensko (1-5 modelů) na výdejní místo Zásilkovny 100,- Větší počet modelů, případně jiný způsob dopravy je možno domluvit individuálně, stejně tak případně dobírku. Samozřejmostí je i osobní předání ve Zlíně a okolí.

Plně funkční mobilní telefon, bez poškození. Včetně skla a náhradního skla, krytů, nabíječky a sluchátek.
Cena komplet.

Vystavená rohová kuchyňská sestava v kombinaci DUBU ARTISAN a ČERNÉ MATNÉ BARVY
přesně jako na fotu č. 1 v rozměru 240 x 165 cm.
Cena neobsahuje spotřebiče, dřez a pracovní desku ! Tiché dovírání a dorazy.
CENA S PRACOVNÍ DESKOU 38MM DUB ARTISAN JE 15.156,-Kč !
Sada obsahuje skříňky přesně jako na fotu.
Lze poskládat na míru.
Na vyžádání zašlu kompletní katalog s ceníkem na e-mail.
Pro další informace pište, volejte

Dobrý den,
společnost BIZERBA nabízí k prodeji chladící vitrínu značky Juka, typ Modena G 100/110 SP statická. Vitrína je nová – nebyla ani jednou použita, ani jednou zapojena do elektriky. Bohužel už není v záruce. Cenu navrhněte.
Technické parametry naleznete mezi obrázky.
V případě zájmu mě kontaktujte na můj firemní e-mail: ilona.jarosova@

Kočárek colleto Modena korba používaná 8 měsíců,sportovní verze 1 měsíc kupován v roce 2019 perfektní stav ve výbavě síťka proti hmyzu a držák na pití, pláštěnka na korbu původní cena 20 000

Velmi extravagantní a zcela nepřehlédnutelná mašina pro požitkáře... Je tu nový dvouválcový naháč od značky CFMOTO. Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem špičkového španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho. Klasický vzhled ale schovává nejmodernější techniku, ať už to je elektronický plyn s řídící jednotkou Bosch, antihoppingová spojka, plně stavitelný podvozek od japonské značky KYB, standardně dodávaný systém ABS, či USB port pro nabití telefonu. K vidění a vyzkoušení v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Záruka 5 let!

Predam kompletny vyfukovy system NOVITEC ROSSO na Ferrari 599 GTB GTE GTO Aperta.
Vyfukovy system obsahuje zavodne katalyzatory, stredny diel vyfuku a sportove tlmice s klapkami a koncovkami 4x90mm.
Narast vykonu a brutalny zvuk!
Stav: 90% ako novy
Povod: NOVITEC GROUP, Made in Germany
Cena noveho vyfukoveho systemu bola:
2x sportovy metal. kat: 3.390,- Euro
2x vyfukove potrubie 70mm: 2.290,- Euro
2x zadny sportovy tlmic s klapkami: 4.490,- Euro
SPOLU: 10.170,- Euro bez DPH
Ponukam to za 50% ceny = 5.000,- Euro alebo dohodou, pripadne vymenou..
Preferujem osobny odber.
V pripade zaujmu ma kontaktujte na info@ alebo SMS.
Zaroven ponukam dovoz original nahradnych dielov na vsetky modely Ferrari z Talianska a diely nemeckeho upravcu NOVITEC ROSSO:
Ferrari F355 Berlinetta, F360 Modena, F430, F458 Italia, F488, California, Portofino, F8 Tributo, F550 Maranello, F599 Fiorano, 612 Scaglietti, FF, 812 Superfast, GTC4 Luso, Roma, SP1, SP2, Enzo, F40, F50, LaFerrari, Testarossa a ine..

Velmi extravagantní a zcela nepřehlédnutelná mašina pro požitkáře... Je tu nový dvouválcový naháč od značky CFMOTO. Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem špičkového španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho. Klasický vzhled ale schovává nejmodernější techniku, ať už to je elektronický plyn s řídící jednotkou Bosch, antihoppingová spojka, plně stavitelný podvozek od japonské značky KYB, standardně dodávaný systém ABS, či USB port pro nabití telefonu. K vidění a vyzkoušení v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Záruka 5 let!

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a

CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií