podtlaková regulace tlaku turbodmychadla - strana 36
Počet nalezených inzerátů PODTLAKOVÁ REGULACE TLAKU TURBODMYCHADLA: 1000 - strana 36

Předmětem prodeje jsou repasované motory Peugeot Boxer euro 4 vyráběné od roku 2006 do roku 2011 ( 4HU - 4HV ). Generální opravou je míněno: Nové písty, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová olejová vana, nová gufera, zgenerálkovaná a otlakovaná hlava včetně vahadel ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a pod. od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Prodám Citroen Berlingo 1.6 HDI,r.v. 2006
najeto 266939km,2 majitel
Zjištěné závady:
koroze prahů
vadná převodka řízení
vůle levý čep a tyčka řízení
vůle spodní čepy ramen
nesvítí přední mlhovky
chyba na žhavení motoru
motor příliš vysoký tlak plnění turbodmychadla
propadlá STK
cena dohodou

Nabízím Audi S 6 avant 4,0 tfsi v8 Biturbo . R.v 2012,Alu r20, zimni pneu ,panoramatická střecha ,fuul led,Carbon interier decor ,sportovní sedačky. Na vozidle dělané turbodmychadla , najeto 216 tis km

prodám komplet motor na smykový nakladač Komatsu SK820-5 rv. 2005.
Polomotor je poškozený 1. válce přidřené.
2. klika zlomená. Polomotor je před repasí. Zbytek vše funkční. Motor je rozebraný pro kontrolu.
Motor obsahuje:
- Kompletní hlavu
- Kompletní blok vč. pístů, vačky a klikové hřídele
- Ventilové víko
- Vanu
- Přírubu setrvačníku
- Palivové vedení, vstřikovače, čerpadlo, kompletní filtr
- Sací potrubí vč, turbodmychadla a kompletního vzduchového filtru
- Výfukové potrubí + tlumič (zřejmě ale bude bez izolace)
- Alternátor
- Startér
- Vodní pumpa, termostat, vrtule, řemen
- Kompletní prsa včetně rozvodů
- Setrvačník
Na motoru nebude:
- Kabelový svazek
- Silentblocky
cena za celý motor 50.000,-
Jméno:
Jan
Telefon:
777... zobraz číslo
Lokalita: 382 03 Český Krumlov
Vidělo:
512 lidí
Cena:
50 000 Kč
Všechny inzeráty a hodnocení uživatele
Přidat do oblíbených
Označit špatný inzerát
Označit chybnou kategorii inzerátu
Vytisknout inzerát
Sdílejte na Facebooku
Doporučit kamarádovi
Vyhledat podobné inzeráty

Prodám Ford Focus Combi II, 1.6 TDCi, 66 kW, 09/2006, najeto 360 tisíc, technická do 11.7.2024, motoricky v dobrém stavu, plně pojízdné, kombinovaná spotřeba 4.7 liru nafty na 100 km, interiér auta ve velmi dobrém stavu, kódování startování Sherlog, kosmetické vady na karoserii (viz foto), odřený levý zadní blatník od sloupu v podzemních garáží (viz foto), začínající koroze na karoserii za nápravami a na dveřích kufru (viz foto), vnitřní zpětné zrcátko nejde vnitřně sklápět, levý střední výduch ventilace nemá páčku na usměrnění vzduchu (viz foto), v 11/2021 výměna turbodmychadla, v 07/2022 výměna vstřiků a EGR ventilu a plnění klimatizace. Potřeba je vyměnit tyčku stabilizátoru u pravého zadního kola, tepelný štít u palivové nádrže a levý i pravý silentblok ramen zadní nápravy. Při prudším dešti lehce zatéká do kufru přes víko kufru. Letní i zimní kola na plecháčích, střešní příčníky, gumová vana v kufru.
Na požádání zašlu detailní fotky.
kontakt: p.kamil@

Prodám Volkswagen Transporter, rok výroby 2004, najeto 393 tis.
Motor 1.9tdi. 63kw, auto provozováno v ČR s historii.
Na jaře proveden větší servis v hodnotě cca 60 000,-:
Komplet rozvody, výměna turbodmychadla, výměna komplet řízení, zadní část výfuku, výměna kompletní spojkové sady, 4x tlumič + uložení, stabilizátory, všechny filtry, nová baterie exide, provedená geometrie.
Nový olej cca 2500km.
Fotky ze servisu i fakturu mám.
+2 kompletní sada letních pneu včetně plechů.
Auto má drobné kosmetické vady z provozu. Jinak funguje dobře, jezdí za cca 8l, nežere ani olej, ani vodu, nekouří.
Ranní starty výborné.

Velmi vzácné BMW 745i Turbo E23 - byla první limuzína BMW s přeplňováním - ve vlajkové lodi značky.
E23 745iTurbo je s interiérem 'Buffalo' ve verzi 'Executive', vyhledávané znalci, v evropské verzi se jich vyrobilo pouze 396. Tento exemplář navíc má zdvihový objem navýšen na 3430 ccm - tzv série 2, vyráběná pouze v letech 1985 až 1986.
Automobil má velmi zajímavou historii: od roku 1988 pouze jeden majitel, průmyslník, který poté zkrachoval. Vůz zůstal nevyužitý od roku 2007 a teprve v roce 2019 byl po více než 20 letech řádně prodán novému majiteli. Historie doložena na protokolu dodaném s vozem.
To také vysvětluje velmi nízký kilometrový nájezd a originální tovární lak!
Prohlášení původních ujetých kilometrech a laku bude vystaveno k prodeji.
Karoserie má stále svůj plně původní lak (zámky věku vozu se najdou), navíc pak původní pneumatiky TRX, které jsou stále na voze...
Mechanicky vzato, vůz prošel od roku 2019 "oživením", včetně servisu turbodmychadla Garrett...Nyní plně funkční, byl kompletně zrenovován systém vstřikování, vč. čištění a servisu jednotlivých vstřikovačů a následného jemného doladění motoru. Aktuálně komplentí renovace výfuku a brzdoveho systému. Klimatizace je funkční.
Aktuálně nám nefunguje pouze ukazatel rychlosti(tachometr) a otáčkoměr - snímač pravděpodobně potřebuje výměnu.
Již zmíněný velmi vzácný je interiér ‚Buffalo‘ Executive je ve výborném a původním stavu (včetně palubní desky), nechybí veškerá palubní výbava včetně atypického počítače a stěračů všech předních světel!
Podvozek je původní, bez známek vůlí a s běžnými známkami používání odpovídající stáří a nízkému počtu najetých kilometrů(pouze 157 000km). Celkově je tak tento výjimečný vůz nadstandardně dochován a stává se tak trochu "strojem času".
Video vozu ZDE:
Zajišťujeme A-Z :
- testování historických vozidel(vyšší hodnota vozu, úlevy na pojištění a daních)
- přepravu vozidla kamkoli v rámci ČR
- skladování vozidel(krytá stání s dohledem 24/7)
- ochranu Vašeho vozu (GPS vyhledávání)
- renovace a soutěžní úpravy
- servis a pick-up servis
- SPZ na přání
- konzultace a plánování
- pravidelné soukromé akce i firemní eventy
- záruky na vybrané exempláře
Cena: 599 000Kč
Seriózní zájem je vítán, prohlídka je možná po dohodě - nejsme autoprodejce/bazar.
Vůz je pečlivě uschován v ideálních podmínkách našeho privátního skladu, kde si jej můžete v klidu prohlédnout, vyzkoušet, nehledě na venkovní počasí.
V případě dotazů se na nás, prosím, obracejte.
Hezký den přeje klub historických vozidel

Číslo dílu OEM:
Mercedes G-277 Mercedes G-219 Mercedes 6NW008412 Mercedes 6NW009420
Číslo dílu turbo: 765155-0007 765155-0004 765155-5004S 765155-0008 765155-5008S 765155-5007S
Vhodné pro následující
kód motoru: OM642
OM642 DE 30 LA (V6)
2987 ccm
135 kW / 184 k
140 kW / 190 PS
165 kW, 224 PS
Mercedes-Benz C-Klasse W203 C 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2005/01-2007/02
Mercedes-Benz C-Klasse W204 C 350 CDI 2987 ccm, 195 KW, 204-161 PS
Mercedes-Benz C-Klasse T-Model S203 C 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2005/06-2007/08
Mercedes-Benz C-Klasse T-Model S204 C 350 CDI 2987 ccm, 1215 KW, 1215 K /06-2014/08
Mercedes-Benz CLK C209 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2005/01-2009/05
Mercedes-Benz CLK Cabriolet A209 CLK 320 CDI 2987 ccm /022 ccm, 1601 PS005, 1601 KW/0201 KW /03
Mercedes-Benz CLS C219 CLS 320 CDI 2987 ccm, 155 KW, 211 PS 2005/01-2010/12 Mercedes
-Benz CLS C219 CLS 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 2202-01 Mercedes-01 PS/2
Benz CLS C219 CLS 350 CDI 2987 ccm, 165 kW, 224 PS 2009/04-2010/12
Mercedes-Benz E-Klasse W211 E 280 CDI 2987 ccm, 140 KW, 190 PS 2005/03-2008/12
Mercedes-Benz E-Klasse W211 E 300 BlueTEC 2987 ccm, 155 KW, 202801 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W211 E 320 CDI 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2005/03-2008/12
Mercedes-Benz E-Klasse W211 E 320 CDI 4matic 2987 ccm, 165 KW/082/305, 22 12
Mercedes-Benz E-Klasse T-Model S211 E 280 T CDI 2987 ccm, 140 KW, 190 PS 2005/03-2009/07
Mercedes-Benz E-Klasse T-Model S211 E 320 T CDI 2916 KW, 2916 KW, 2916 ccm 224 PS 2005/03-2009/07
Mercedes-Benz E-Klasse T-Model S211 E 320 T CDI 4matic 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2005/03-2009/07
CGL Mercedes-Benz GL-Klasse X32matic 2987 ccm, 165 kW, 224 PS 2006/09-2009/05
Mercedes-Benz GL-Klasse X164 GL 350 CDI 4matic 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2009/05-2012/08
Mercedes-Benz M-Klasse W164 ML 280 CDI 4matic 2987 ccm, 1 PS/00 PS/140 /07
Mercedes-Benz M-Klasse W164 ML 300 CDI 4matic 2987 ccm, 140 KW, 190 PS 2009/07-2011/12
Mercedes-Benz M-Klasse W164 ML 320 CDI 4matic 2987 ccm, 2965 ccm /07 ccm, 190 PS -2009/07
Mercedes-Benz M-Klasse W164 ML 350 CDI 4matic 2987 ccm, 165 KW, 224 PS 2009/07-2011/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T Bus B906 318 CDI84W, KW, KW, 2983 ccm PS 2008/02-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T Bus B906 318 CDI 4x4 2987 ccm, 135 KW, 184 PS 2008/02-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T 3 Kasten B906 2987 ccm, 135 kW, 184 PS 2006/06-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T Kasten B906 318 CDI 4x4 2987 ccm, 135 kW, 184 PS 2008/02-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T Pritsche/Fahrgestell B906 318 ccm B906 318 ccm, KDI 2, KW 2008 184 PS 2006/06-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3,5-T Pritsche/Fahrgestell B906 318 CDI 4x4 2987 ccm, 135 KW, 184 PS 2008/02-2009/12
Mercedes-T Benz 6 Sprinter21 B906 Mercedes-T Benz Sprinter 21 CDI 2987 ccm, 135 KW, 184 PS 2006/06-2009/12
Mercedes-Benz Sprinter 3-T Pritsche/Fahrgestell B906 218 CDI 2987 ccm, 135 KW,

Prodám abrazivo na pískování různé zrnitosti.
Aplikace brusiva:
- pískování dílů automobilů a motocyklů (turbodmychadla, brzdové třmeny, motory, kliky, vahadla, plechy, kryty ventilů atd.).
- pískování strojních částí a nádrží
- pískování ocelových a hliníkových ráfků
- čištění ocelových konstrukcí
- pískování dřeva, plastů, skla, kamene a mnoha dalších
- pískování a čištění fasády, hrázděných zdí, cihel atd.
- příprava a čištění povrchu před lakováním a pokovením
- čištění a povrchová úprava betonových prvků fasád, stropů a základů budov
- čištění ocelových konstrukcí, čištění kotlů a automobilových dílů
- odstranění starých nátěrů
- odstranění vodního kamene, rzi atd.
Fyzikální hodnoty:
- Moshova tvrdost větší než 6
- objemová hmotnost přibližně 1,7 g / cm3
-0,2 - 1,4 mm
0,2 - 0,8 mm
0,1 - 0,4 mm
- 0,4-1,4 mm
-1,4 - 3,2 mm
Abrazivo na bázi měděné strusky smíchané s oxidem hlinitým pro opakované použití.
Balení 25 kg

RENAULT D12
Uvedeno do provozu : 12/2014
Ujeto : 648.000 Km
Barva : Bílá
Převodovka : Automatická
Motor : 250 PS - 188 kW - Euro 6b
Celková hmotnost : 11.990 Kg
Vozidlo je do soupravy + přívěs 10t
Valníková nástavba : 9.500 x 3.000 x 2.500 mm
Pneu : 245/70R19.5 ZÁNOVNÍ !!!
Výbava : Kabina prodloužená s lůžkem,klimatizace,nezávislé topení,motorová brzda,imobilizer,tempomat,elektricky ovládaná: okna+dveře+zpětná zrcátka,rádio s CD,uzávěrka diferenciálu,stavitelný volant a sedadla,přední mlhová světla,střešní spoiler,zadní vzduchové pérování,rezervní kolo,schránka na nářadí,sud na vodu.
-Vozidlo bylo zakoupeno nové v ČR
-Pravidelný servis jen RENAULT TRUCKS ČR
-Servisní kniha + servisní desky
-Vozidlo je po výměně ( Spojky,turbodmychadla,EGR,.....)
-2 sady klíčů
-Certifikáty
Vozidlo jezdilo Německo.
--- MOŽNOST LEASING / ÚVĚR ----

Čistič olejových systémů (wynns) Oil System Cleaner
Obsah 325 ml - Čistí a chrání systém, brání znečištění nového oleje zbytky starého oleje. Vlastnosti: Rozpouští šlem a nadnáší nečistoty a usazeniny v klikové skříni. Čistí zevnitř motory, hydraulické systémy, převodovky a diferenciály. Uvolňuje přilepené pístní kroužky a zdvihátka ventilů. Obsahuje vysokotlaká aditiva jako zvláštní ochranu. Použití: Pro benzínové a naftové motory s nebo bez turbodmychadla a pro stacionární zařízení. Všechna hydraulická zařízení a okruhy, manuální převodovky ..

ENGINE OIL STOP LEAK - 325 ml
Utěsňovač olejové soustavy
Brání ztrátám oleje a utěsňuje bez demontáže.
Vlastnosti:
Regeneruje gumová a neoprénová těsnění a O-kroužky klikové a vačkové hřídele a vodítek ventilů.
Neovlivňuje kvalitu oleje ani jeho viskozitu.
Použití:
Doporučený pro všechny benzínové a naftové motory s nebo bez turbodmychadla, se ztrátami oleje.
Dávkování:
Přidat do motorového oleje.
325 ml stačí pro 3 až 6 litrů motorového oleje.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Custom, Transit 2.2 Tdci Euro5 FWD vyráběné od roku 2011 o symbolech DRF4 , DRFF , DRFG , CYF5 , CVFF , DRF*, DRR*. Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa přestavěná z Euro 5 (lamalové) na Euro 4 (zubové), nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit euro 4 vyráběné od roku 2006 do roku 2011 ( P8FA, P8FB, QVFA, QWFA, PGFB, PGFA ). Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit 2.4 Tdci Euro 4 RWD s náhonem na zadní osu, vyráběný do roku 2011 o symbolech JXFA, H9FB. Generální opravou je míněno: Kontrola ovality klikové hřídele, defektoskopie - identifikace povrchových, bodových nebo čárových vad materiálu, broušení +0,25/+0,50, nové písty, nová hlavní ložiska uložení klikové hřídele, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová gufera, otlakovaná hlava, zabroušená sedla ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs. při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a dalšího příslušenství od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit euro 4 vyráběné od roku 2006 do roku 2011 ( P8FA, P8FB, QVFA, QWFA, PGFB, PGFA ). Generální opravou je míněno: Nové písty, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová olejová vana, nová gufera, zgenerálkovaná a otlakovaná hlava včetně vahadel ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a pod. od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Ranger 2.2 Tdci Euro5 vyráběné od roku 2011. Generální opravou je míněno: Nové písty, nové ojnice, nová ojniční ložiska, nové olejové čerpadlo, nová gufera, zgenerálkovaná a otlakovaná hlava včetně vahadel ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a pod. od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.

Předmětem prodeje jsou repasované motory Ford Transit euro 5 FWD vyráběné od roku 2011 ( DRF5 DRFF DRFG CYFG CYF5 CY14 USF6 CVF5 ). Generální opravou je míněno: Nové písty, nová ojniční ložiska, nová olejová pumpa, nová olejová vana, nová gufera, zgenerálkovaná a otlakovaná hlava včetně vahadel ventilů. Poskytujeme záruku 6.měs při dodržení námi stanovených záručních podmínek:
První výměna oleje po 1000 km (5w30).
Odborná kontrola, posléze případná repase vstřikovačů a turbodmychadla.
Vyčištění sacího manifoldu, egr chladiče a pod. od nečistot! Výměna olejového chladiče za nový.