posilovač brzd - strana 22
Počet nalezených inzerátů POSILOVAČ BRZD: 1000 - strana 22

spinač brzd. světel nepoužitý VW, OC ll atd
Prodám nový nepoužitý spínač brzd. světel č. 1CO 945 511 A, výroba pro VW.OCT 2 atd, PC 420Kč, cena i s poštovným 300Kč, navečer

Prodám zadní nápravu na Škoda Favorit r.v.5/1994. V květnu vyndaná z vozu, dával jsem novou. Náprava je plně funkční, má nové brzd. trubky, zánovní brzd. válečky, dobré obložení, lanovody funkční. Vhodná na renovaci. Cena 2500,- Kč. Osobní odběr v Lbc.

Prodám zbytky nových věcí / nové díly, co mi tu zbyly po Škoda Octavia 1 (TDi, 66kw, 81kw, Sdi atd.)
-Pakny/zadní obložení bubnových brzd - Brembo - S 85 516 (stejné na Seat Inca - Škoda Octavia, Roomster, Roomster Praktik - VW, Volkswagen Beetle, Caddy, Jetta)
-Přední brzdové hadice - značka ABS, SL 4883 (stejné na New Beetle, Golf 4, Bora, Octavia, Seat Leon, Toledo, Audi A3)
-Řemen příslušenství - febi bilstein, 6PK1660 - většina starých TDi motorů (66kw, 81kw, rotačka atd)
-Pravý spodní čep ramene - Kamoka, 9937487 (pasuje na Audi A3, Škoda Octavia 1, Volkswagen Golf 4 atd.)
-Sada pružin zadních bubnových brzd - Quick Brake, 105-0 (pasuje na Škoda Octavia 1 i VW Passat)
Vše nové, nepoužité. Díly mi zbyly po prodeji vozu.
Cena za vše 800Kč.
Osobní odběr Pacov okres Pelhřimov.
Zaslání (možno i přes Zásilkovnu +80Kč) je možné pouze po platbě předem na účet (na dobírku po předchozích zkušenostech již nezasílám)

Na UAZ469B:klika řízení s táhlem,táhlo s kul. čepy,nové z. prasátko,klíč na víčka př. nábojů,demontážní klíč a naražeč,drobnosti do brzd. bubnů,komplet. čelistí brzd-1t.Kč.Katalog dílů GAZ69 a katalog valivých ložisek na auto-moto veterány a zeměděl. stroje 300Kč/ks.Kompletní pčední náboje GAZ20 Pobjeda/Varzsawa223-2t.Kč.Převodovka š.445

Nová nepoužitá vývěva brzd na fiat, lancia viz.seznam foto. Cena 1000 Kč+ zásilkovna 78 Kč, nebo osobně Uher. Hradiště, Zlín.

prodam vyvevu brzd neboli vakuovou pumpu z motoru renault 1.5 dci s kodem K9K. Original renault dil. Je v dobrem stavu, neposkozene. Vhodne i do vozu dacia a nissan s totoznym motorem. Muzu poslat na dobirku. inzerat aktualni do smazani. evidencni katalogove cislo dilu je 8200113585.

STARTER PACK ( 2x přilba LS2 MX 436 Pioneer Evo dle vlastního výběru, zadní box, kompresor, nabíječka, sada lepení) v hodnotě 17 000 Kč zcela ZDARMA!!
Homologace T3B - žluté značky, posilovač řízení, diferenciál, ...
K dispozici i verze EURO 5 - bílé značky
SKLADEM - stříbrná/modrá, černá/zelená - ihned k odběru
Nový stroj, záruka až 5 let, možnost splátkového prodeje, výhodná doprava
Americká firma Segway za posledních 20 let vytvořila mnoho špičkových inovativních produktů, které doslova změnily svět. V roce 2018 byla založena samostatná divize Segway Technology Co., Ltd. na výzkum, vývoj, výrobu a prodej vozidel kategorie offroad - čtyřkolek, SSV a UTV. Obrovský technologický potenciál včetně hlavního vývojového offroadového centra v USA tvoří velmi kvalitní základ nové řady špičkových inovativních terénních strojů Segway.
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka s prodlouženým podvozkem, T3b, třírežimový posilovač řízení EPS, kapalinou chlazený jednoválec 570 cm3 EFI, automatická převodovka P/R/N/L/H, (stejná kategorie jako cfmoto gladiator a tgb blade), pohon 4x4, dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu, plně nastavitelné plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou a progresivní pružiny, přední, zadní a boční ochranné rámy, tažné zařízení, el. naviják 2500 lbs, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, Full-LED osvětlení, prodloužené sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, 12V zásuvka, 14" hliníkové disky se systémem Beadlock, 26" pneu, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App
Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)
Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický - automatický
Zavěšení: nezávislé, dvojitá A-ramena
Pérování: hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 14" hliníkové disky
Pneu: přední 26 x 8 - 14 / zadní 26 x 10 - 14

Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.

Prodám starý nefunkční,ale kompletní posilovač řízení, vhodný na díly, nebo na repas.
Posilovač je s Fiatu Idea, ale měl by pasovat i do Fiat Punto.
Stejné jako sloupek řízení.

Informace o vozidle:
STAV TACH.: 100 842 KM
TYP PALIVA: NAFTA
PŘEVODOVKA: MANUÁLNÍ
BARVA: MODRÁ
ROK VÝROBY: 2002
VÝKON: 66 KW
OBSAH MOTORU: 2.0 (1997 cm3)
POČET MÍST: 5
POČET DVEŘÍ: 5
STK: 01.06.2023
SPECIFIKACE TYPU: HDI -- CHRONO -- MÁLO KM
TYP POHONU: PŘEDN
TYP KAROSERIE: LIFTBACK
V PROVOZU OD: 01.01.2002
VIN:
Výbava vozu:
2X AIRBAG
AUTORÁDIO
CENTRÁL DÁLKOVÝ
DEAKTIVACE AIRBAGU SPOLUJEZDCE
IMOBILIZÉR
MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA
MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA
ZADNÍ STĚRAČ
PODÉLNÝ POSUV SEDADEL
POSILOVAČ ŘÍZENÍ
VÝSUVNÉ OPĚRKY HLAV
PLNÍ 'EURO IV'
POLOHOVACÍ SEDADLA
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ
ZADNÍ STĚRAČ
ABS
CD PŘEHRÁVAČ
CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
EL. PŘEDNÍ OKNA
ISOFIX
NASTAVITELNÝ VOLANT
POSILOVAČ ŘÍZENÍ
PLNÍ 'EURO IV'
POLOHOVACÍ SEDADLA
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ
ZADNÍ STĚRAČ
PODÉLNÝ POSUV SEDADEL
POSILOVAČ ŘÍZENÍ
VÝSUVNÉ OPĚRKY HLAV
Další informace:
HEZKÝ STAV BEZ KOROZE MÁLO KM

Opel Corsa 1.0 posilovač řízení
Údaje o vozidle
Druh vozidla : Osobní automobil
Karoserie : Hatchback
1.registrace : 2004
STK do :
Palivo : Benzín
Tachometr : 99.000 KM
Objem/výkon : 0996 ccm / 44 kw
Barva : šedá
Metalíza : Ano
Počet míst : 5
Počet dveří : 5
Stav : Ojeté
Počet majitelů : 1
Servisní knížka : Ano
Koupeno : Německo
Poznámka : Vozidlo po 1. majiteli prodávané s Německým TP po dohodě možnost kompletního přihlášení v ČR s platnou technickou na dva roky.
Výbava : 2x airbag, autorádio, el. okna, manuální převodovka, posilovač řízení

Posilovač břišních svalů AB ROCKET je efektivní posilovač se zesílenou konstrukcí. Pět pohyblivých válců na zádové opěrce a 3 stupně nastavení odporu umožňují perfektní procvičení břicha, pasu a posílení zádových svalů. Pohyblivé válce mají navíc také masážní účinek.
AB ROCKET je vyroben z oceli, je velmi odolný a zároveň lehce přemístitelný. Rotační válce se dají vyjmout a stroj tak může být uložen prakticky kdekoliv.
Hmotnost: 5 kg
Barva: Modra
Stav: Použité – jako nové

Posilovač je nepoužitý, zůstatek skladu, již bez původního krabicového balení. Posilovač je výborným cvičebním nástrojem na trénování břišního svalstva, šetří krční svaly. Integrovaný tréninkový počítač je umístěný v rovině očí, informuje o počtu opakování cviku a o spotřebě energie. Vkládá se jedna kulatá baterie. Vyrobeno z pevných trubek, nosnost 100 kg a z polstrovaného měkkého podhlavníku, na trubkách je měkký molitan. Velikost cca 70 X 60 cm. Návod. V nabídce posilovače s černým, nebo barevným podhlavníkem.

Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.

Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"

Ihned k odběru - i na splátky.
Linhai UTV 570 T-BOSS EPS je vyhlášený dříč. Moderní design se sportovním akcentem a novými litými koly zaujme na první pohled. Díky posilovači řízení je řízení příjemné a snadné i při jízdě s nákladem. Zcela nový motor je silnější, živější a úspornější. Nový Linhai 570 T-BOSS EPS je ideální pomocník pro práce v lese, na stavbě, v parcích, zahradnictvích, sportovních areálech, při zásobování horských hotelů. Nový jednoválcový motor se vstřikováním má zvýšený výkon a dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech. Posilovač výrazně zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Řízení vyžaduje daleko menší námahu, hlavně při malých rychlostech a při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí volant z ruky, většinu energie pohltí posilovač. Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkou zaručuje vynikající prostupnost v těžkém terénu. Pro těžké práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici uzávěrku diferenciálu a silnou redukci do pomala. Široký podvozek a nízké těžiště zajišťuje výbornou stabilitu a skvělou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena ve dvojitých A-ramenech se snadno seřiditelným pérováním. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení. Na prostorné korbě odvezete vše, co potřebujete. Díky praktickému vyklápěcímu čelu a snadnému sklápění s asistencí plynových vzpěr je složení nákladu hračkou. Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání naprosto přirozeně padne do ruky. To usnadňuje práci, pozornost při jízdě nic nerozptyluje a řízení máte stále pod kontrolou. Mohutně dimenzované hydraulické brzdy s velkými kotouči poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou navíc skvěle předvídatelné a bezpečně zastaví stroj i s těžkým nákladem nebo naloženým přívěsem. Přístrojová deska s modře podsvíceným multifunkčním LCD displejem je výborně čitelná a poskytuje všechny důležité informace: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel najetých km, počet motohodin, indikátor pohonu 2WD / 4WD, teploměr chladící kapaliny, palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru. I přes zcela bezkonkurenční cenu nabízí Linhai UTV 570 T-BOSS EPS bohatou výbavu již v základu. V ní nechybí pevná plastová střecha odolná UV záření, plnohodnotné čelní plexi, masivní přední nárazník, bezpečnostní sítě ve dveřích, madla pro spolujezdce, hlavové opěrky, tažné zařízení nebo elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním.