regulátor tlaku - strana 35
Počet nalezených inzerátů REGULÁTOR TLAKU: 1000 - strana 35

Zdravím nabízím k prodeji nebo výměně mé coupe šesté generace.
Auto je v pěkném stavu, na autě je jen nějaká drobná kosmetika. Není to žádná patlanina nebo něco podobného. Vše je udělané, tak aby fungovalo a auto jezdilo!! Auto má 205,3hp, bylo to na brzdě!!!!. Bývalý majitel, ale papír ztratil,takže nemužu doložit.. Pro více informací volat na telefon. Motor je ve vynikajíci kondici olej nežere motor ani turbo. Do výměny oleje se ztratí uplně minimum, není třeba dolévat, jak u ostatních olejniček. Turbo bez vůle krásně zabíra.
Na bazary nereaguju a špekulanti nepsat ani nevolat, ušetřete čas mě i sobě, vím co prodavám !!! Slevu dám jen seriozním zajemcům.
Něco k SETUPU:
Turbo K03.
Celonerez výfuk s tlumičem u prostřed, aby to nedělalo moc kravál.
Blow off HKS.
Vetší sahara.
Velký intercooler.
Chladič oleje.
Pumpa Walbro 255.
Zavěšení na polyuretanu.
Skunk2 zadní ramena.
Brzdová pumpa typeR accord.
Sedačky z ep3 typeR.
Vti budíky.
Vstřiky B18C.
Podvozek Gwint stavitelný výškově i tuhostně.
Je tam regulátor tlaku turba BOOSTEFFECT PRO. Takže si klidně můžete nastavit i 1.5baru, ať motor udělá bum????. Momentální boost nastaven na 0.5baru.
Budíky teploty OLEJE,EGT a TURBA.
Spojka STAGE2.

W169
turbo, regulace turba, vstřiky, vstřikovací čerpadlo, egr ventil, výřivé klapky sání, řemenice, hadice, trubka, rail, regulátor tlaku, lišta, výfukové svody, vývěva, váha vzduchu, držák, věnec setrvačníku, startér, alternátor, klimakompresor, servočerpadlo, diferenciál, rozvodovka, kardan, brzdy, brzdiče, abs, řídící jednotka, nádobka na ostřikovače, expanzka, topení, plovák, airbox, filtrbox obal, ventilátor, plastové podběhy nadkoly, zadní výztuha + nárazník, dveře, zrcátko, okno, lišta, zámek dveří, centrál, stahovačka, motorek, motorová kabeláž, zadní víko kufr, spínač, brzdové světlo, mřížka, světla, kožené sedadla, sedačky, tapecy, budíky, rádio, ovládání topení klimatizace, airbag, palubní deska, palubovka, vnitřní ventilátor, spínací skřínka + klíč, ostřikovače, pásy, zesilovač antény, sloupek řízení, krytka, přepady, plynový pedál, posilovač řízení brzd, brzdový válec, SAM jednotka, pdc, panty kapoty, světlo, senzor nárazu, třmeny, jednotka dveří, sahara, páka nožní brzdy, cd měnič, tlačítka stahování oken, kulisa řazení, hlavice řadící páky, ovládání zrcátek, stínítko, víčko dvířka nádrže, spodní kryt motoru, kardan, diferencial veškeré díly motoru, Katalyzator, Zimní pneu, plechové disky, litá kola
možno kontaktovat přes Whatsapp Viber
Rakouské TP doklady

Hyundai veloster style 1.6i 103kw 98 TKM AIRBAG OK
Rv 3/2012 1.6i 103 kw najeto 98254km 2x klič
3. SVĚTLO BRZD.; USB PROPOJENÍ + AUX-IN ROZHRANÍ; AIRBAG BOČ. VPŘEDU; AIRBAG HLAVOVÝ; AIRBAG STRANA SPOLUJEZDCE ODPOJIT.; AIRBAG STRANA ŘIDIČE/SPOLUJEZDCE; ASISTENT BRZDOVÝ; AUT. VYPÍNÁNÍ SVĚTEL AUT.; CLONY SLUNEČ. S ZRCÁTKO (OSVĚTL.); DISPLEY RYCHLOMĚRU S VYSOKOU ROZLIŠOVACÍ SCHOPNOSTÍ; DRŽADLO ŘADICÍ/VOLICÍ PÁKY KŮŽE; DRŽÁK BRÝLÍ V OBLOŽENÍ STROPU INTEGR.; DÁLKOVÉ OTEVÍRÁNÍ NÁDRŽ PALIV. A/NEBO DVEŘE ZA. VÝKLOP.; ELEKTRON. STABILIZ. SYSTÉM (ESP); ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉHO ÚČINKU (EBD); IMOBILIZÉR; KAROSERIE: 3-DV.; KLIMATIZACE; KLIČKY DVEŘÍ VNITŘ. CHROM.; KLIČKY DVEŘÍ VNĚJŠÍ BARVA VOZIDLA; KONTR. SYSTÉM TLAKU V PNEU; KONTROLA TRAKCE (TCS); KRYT ZAVAZ. PROSTORU / ROLETA; MOTOR 1,6 LTR. - 103 KW KAT; MŘÍŽKA CHLADIČE S OKRAJ CHROM.; NÁRAZNÍK A ZRCÁTKO VNĚJ. LAK.; OCHRANA PROTI BOČ. NÁRAZU; OPĚRADLO SEDADLA ZA. DĚLENÝ/SKLOP.; OPĚRKA RUKY STŘ. VPŘEDU S PŘIHRÁDKA; OPĚRKY HLAVY AKTIVNÍ VPŘEDU; PEDÁLY HLINÍK; POTAH SEDADLA / ČALOUNĚNÍ: POTAŽENÝ KŮŽÍ ČÁSTEČNĚ; POČÍTAČ PALUB.; PROSKLENÍ TÓN.; PROTIBLOK. BRZD. SYSTÉM (ABS); PÁSY BEZPEČ. VPŘEDU VÝŠKOVĚ NASTAV.; PŘEDPÍNAČ PÁSU; PŘEVODOVKA 6-RYCHL.; REGULACE SVĚTLOMETŮ; REGULÁTOR RYCHL. (TEMPOMAT); REZERVNÍ KOLO JAKO NOUZOVÉ KOLO; SEDADLO VPŘEDU LEVÝ VÝŠKOVĚ NASTAV.; SERVOŘÍZENÍ; SLOUPEK ŘÍZENÍ (VOLANT) NASTAV. (VERTIKÁLNÍ / AXIÁLNÍ); SMĚROVKA V ZRCÁTKO VNĚJ. INTEGR.; SPOILER STŘEŠNÍ; SPOUŠTĚČ OKNA EL. S OCHRANA PROTI SKŘÍPNUTÍ; SPOUŠTĚČ OKNA EL. VPŘEDU + ZA.; STĚRAČ SKLA ZA.; SVĚTLO DENNÍ POTKÁV.; SVĚTLO DENNÍ POTKÁV. LED; SVĚTLOMET - OPTICKÁ ČOČKA; SVĚTLOMET MLHOVÝ; SYSTÉM STABILITY VOZIDLA (VEHICLE STABILITY MANAGEMENT, VSM); TAŠKA ODKL. NA OPĚRADLA SEDADEL PŘ.; UCHYCENÍ ISOFIX PRO DĚTSKÁ SEDAČKA; UKAZATEL TEPLOTY VNĚJ.; VOLANT (KŮŽE); VYHŘÍV. SEDADLA VPŘEDU; VYSOKOTÓN.; ZADNÍ SKLO VYHŘ.; ZAMYKÁNÍ CENTR. S OVLÁDÁNÍ DÁLK.; ZAPNUTÍ AUTOMAT. PRO SVĚTLO POTKÁV. / SNÍMAČ OPT.; ZAŘÍZENÍ PARK. ZA.; ZAŘÍZENÍ VÝSTRAŽNÉ; ZRCÁTKO VNĚJ. EL. NASTAV. A VYHŘ., OBA
Havar na predek poskozen blok motoru

Regulator tlaku paliva toyota lexus
DCRS301370
Nový regulačny scv ventil- DENSO čerpadla toyota lexus d4d dcat 91kw 93kw 100kw 110kw 130kw
New Fuel Suction Control Valve 294200-0300 294200-0301 For Toyota
OEM:
TOYOTA: 04226-0L030, 042260L030
DENSO: 294009-1370, 2940091370
TOYOTA: 04226-26020, 0422626020
DENSO: 294200-0093, 2942000093
DENSO: 294200-0300, 2942000300
DENSO: 294200-2610 ,2942002610
DENSO: 294200-0040,2942000040
DENSO: 294200-0041,2942000041
DENSO: 294200-0042,2942000042
Príčina zlých štartov, slabého výkonu, pripadne auto vôbec nenastartuje.Zbytočne čistenie starého zodratého ventilu- je to len dočasne riesenie
Pomôže jedine výmena
Niekoľko rokov sa venujem problematike D-4D a d-cat motorov
V ponuke aj trysky vstrekovače, vstrekovacie čerpadlá denso
Engine Type
2.0, 2.2
Engine Code(s)
1ADFTV,, 2ADFHV, 2ADFTV,
1ad-ftv, 2ad-fhv, 2ad-ftv,
Toyota auris,avensis,Verso,corolla,dyna,rav 4,hiace,Lexus is220d is200d
Diel skladom odosielam okamžite
Mam aj použitý funkčný scv ventil vybratý s anglického auta za cenu 1500kc
Dobierka 300kc

Obsah 2993 180kw
Rok výroby 2010
Najeto 317 500km
Výbava: Xenony, couvací+boční kamery, dověry dveří, el. kufr, podsvícené kliky, Automatická převodovka,4x vyhřívané sedadla, automatická klimatizace,navigace,kožené sedačky, přední sedačky el. polohovatelné a spoustu další výbavy na kterou si nevzpomenu..
Něco k autu: v 6/2022 investice 70 000kč, repasované vstřiky a čerpadlo v Bosch service (faktura k vozu), podávací čerpadlo magnetti marelli, klima kompresor, vyčištění palivové soustavy.
Vozidla jezdí, brzdí, řadí, jediná závada že po studeném startu cca minutu bíle pokuřuje (zřejmě vadný regulátor tlaku na tyči, už nemám náladu dál investovat proto přenechám za tuto cenu. Přepis nutností!!!!

Prodám N126E,3 osobový,nejmenší z polských celolaminátových karavanů,nebrzděný,rok výroby 1987,provozní hmotnost 350 Kg,celková hmotnost 400Kg,lze tedy tahat i za slabšími vozy,veterány,či trike.Model s celopozinkovaným rámem.Náprava v pořádku,v silentblocích nevyskákaná,nové ložiska kol a dorazové gumy.Přední,zadní okno+střecha polohovatelně otevírací,všechny okna ve velice pěkném stavu bez prasklin.Celolaminátová skořepina bez děr,či prasklin,letos nový venkovní dvousložkový polyesterový lak,není úplně profi jak z lakovny,ale pěkný.Nové všechny venkovní plastové díly(rukojeti,odrazky,plastové krytky,těsnění,dveří,kaslíku,atd.),nové pryžové těsnění ve všech venkovních hliníkových lištách,nový přípojný 7 pinový elektro kabel se zástrčkou + zapojení komplet elektrorozvodu,nová žehlička,mlhovka,poklice kol.Všechna venkovní origo světla ve skvělém stavu včetně gumových těsnění.Ve vnitřní části nová OSB podlaha,nové lino,tapecírunk na stěnách,2 x 12V vnitřní původní osvětlení s LED žárovkami,1 x zásuvka 220V.Smaltovaný vařič s dřezem jako nové,tekoucí voda(nové 12V čerpadlo),kanystr na vodu,dvouplotýnkový vařič na PB,(nová hadice,redukční ventil a regulátor tlaku,PB láhev(bomba) není součástí karavanu,ale vařič lze samozřejmě odzkoušet).Veškeré 12 V napájení je řešeno z 55 ampérové baterie(součástí karavanu).Rozkládací prostorné dvoulůžko(letiště) + rozkládací jednolůžko,matrace původní nevyležené.Skříň + mnoho úložného prostoru pod lůžky,nábytek je původní ve velmi pěkném stavu,všechny nové plastové úchyty.12 palcová kola,alternativa v T.P i 13 kola.Nové pneu.Součástí karavanu je rezerva a klika na stojny.Konstrukční rychlost oproti většině jiných těchto poláků(70km/h) bude v T.P. 80km/h,tedy se může provozovat i na dálnici.Karavan není samozřejmě úplně nový,ale celkově vzhled zánovního jak kdysi vyjel z továrny,co se dalo,se vyměnilo,je plně funkční,čistý,nezatéká a čeká na svůj první výlet po rekonstrukci.Důkladná prohlídka a odzkoušení není problém.Karavan je na české SPZ,STK na 4 roky,Možno ihned odjet po vlastní ose.Ke karavanu je možno dodat plně funkční starší absorbční lednici jak na 220V,tak i na 12V(příkon 85W),nebo odprodat od známého originál zachovalý celouzaviratelný předstan,který nevyužívá(5000 Kč).Po dřívějších špatných zkušenostech nerezervuji,na prodej nespěchám,o ceně nesmlouvám.
Polský karavan,polák,niewiadow,n126

Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

Mercedes-Benz coupe c160 c180 c230 kompresor w203
Kód motoru m271
Manuál
egr ventil, výřivé klapky sání, řemenice, hadice, trubka, rail, regulátor tlaku, lišta, výfukové svody, vývěva, váha vzduchu, držák, věnec setrvačníku, startér, alternátor, klimakompresor, servočerpadlo, diferenciál, rozvodovka, kardan, brzdy, brzdiče, abs, řídící jednotka, nádobka na ostřikovače, expanzka, topení, plovák, airbox, filtrbox obal, ventilátor, plastové podběhy nadkoly, zadní výztuha + nárazník, dveře, zrcátko, okno, lišta, zámek dveří, centrál, stahovačka, motorek, motorová kabeláž, zadní víko kufr, spínač, brzdové světlo, mřížka, světla, kožené sedadla, sedačky, tapecy, budíky, rádio, ovládání topení klimatizace, airbag, palubní deska, palubovka, vnitřní ventilátor, spínací skřínka + klíč, ostřikovače, pásy, zesilovač antény, sloupek řízení, krytka, přepady, plynový pedál, posilovač řízení brzd, brzdový válec, SAM jednotka, pdc, panty kapoty, světlo, senzor nárazu, třmeny, jednotka dveří, sahara, páka nožní brzdy, cd měnič, tlačítka stahování oken, kulisa řazení, hlavice řadící páky, ovládání zrcátek, stínítko, víčko dvířka nádrže, spodní kryt motoru, kardan, diferencial veškeré díly motoru, Katalyzator, LETNÍ pneu, , litá kola
možno kontaktovat přes Whatsapp Viber
Ceny dohodou
Možno zaslat

Prodám posledních 9 kusů za tuto cenu !!!,
Nerozbalený,agregát německého výrobce BAUMR-AG
Měděný generátor 4200 W! Silný rám! Vestavěný AVR a automatická pojistka! Systém EASY START!
maximální výkon-4200 W 7,5KM AVR
Měděný generátor o výkonu 4200 W!
Mohutný a tlustý rám!Vestavěný AVR a automatická pojistka!Systém EASY START!
Značka: BAUMR-AG (Německo)
Model: BMR-G5500
vyrobená elektřina: 230V / 50 Hz
AC výkon max: 4,2kW
AC trvalý výkon: 3,6kW
vestavěný voltmetr
bezpečnostní spínač
Palivová nádrž: 15 L
výkon motoru: 7,5 km
Vzduchem chlazený čtyřtaktní motor
snímač tlaku oleje
Regulátor napětí AVR
Délka generátoru: 22 cm
průměr rotoru: cca 10 cm
Rozměry: 40 x 60 x 50 cm
Hmotnost: 41,5 kg

Vozidlo z půjčovny, nájezd cca 20000km
Jumper 2.2l 140HP
Datum 1. registrace 5.1.2022
Základní výbava:
Ocelová kola 16“
Zadní mlhová světla
Sada na opravu pneumatik
TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách
Pohon předních kol
Nádrž Ad Blue 20l
Nádrž pohonných hmot 90l
Tempomat
Manuální 6MT převodovka
Madla dveří kabiny lakované v barvě karoserie
ESP + Hill Holder a Traction+
Elektricky ovládaná okna v kabině
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka
Nastavitelná sedadla v kabině
Palubní počítač, Tripcomputer
Manuální klimatizace v kabině
Airbag řidiče a spolujezdce
Okna nástavby s rámem, moskytiérou a roletkou
Střešní okno v obytném prostoru 400x400 mm
Střešní okno nad zadním lůžkem 400x400 mm
Střešní okno v koupelně 400x400 mm
Vstupní schod, elektricky výsuvný
Venkovní osvětlení LED
Moskytiéra vstupních dveří do nástavby
Vstupní dveře, extra široké, s jednoduchým zamykáním, světlé rozměry: 605 x 1740 mm
Šatní skříň s osvětlením
Nástěnné skříňky s dostatkem úložného prostoru
Příprava pro 2 x 11kg plynové lahve
Třetí brzdové světlo
Dekor nábytku: Cocobolo / Piquet Grey
Čalounění: Arras
Postel s laťovým roštem a matrace ze studené pěny
Lednice 133 l Dometic z dvojitým otevíráním
Plynový vařič se 3 hořáky a krytem, elektr. zapalování
Nerezový dřez se skleněným krytem
Prodloužení kuchyňské desky
Otočné chemické WC s pasivní ventilací
Kompaktní umývárna s integrovanou sprchou a
zrcadlová skříňka
Ponorné čerpadlo
Odpadní nádrž 96l, vyhřívaná
Nádrž na čistou vodu 100l
Stropní, bodové a ambientní osvětlení LED
Osvětlení garáže
Lampičky na čtení v ložnici
Regulátor plynu GOK CS 30mbar
Příprava pro 2 plynové láhve
Standardní ovládací panel Hobby
Detektor kouře
Topení Truma Combi 6 s bojlerem
Ovládací panel Truma CP
Baterie nástavby 95Ah
Nabíječka baterií Dometic 25A
Aplikace HOBBY CONNECT
Příprava pro instalaci TV
Příprava pro parkovací kameru
Příprava pro instalaci solárních panelů
Příplatková výbava HOBBY:
Citroën Jumper 2,2l BlueHDi, 140HP, Euro 6D-Final
6-místné provedení
Sedadla v kabině – čalounění Arras
Zatemnění bočních oken kabiny a čelního okna roletami REMIS
Parkovací kamera, Rádio, Markýza, Nosič na kola Thule

Značka: Fiat
Model: Punto 176
Typ: GT, GT1
Karoserie: Sportovní hatchback
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Přední
Barva: strieb. met.
Rok výroby: 1994
Najeto: 164 000 Km
Výkon(seria): 98 kW (133 koní)
Maximální rychlost: 250 Km/h
TYP GT1,Abarth kit-naraznik,prahy,kridlo-vse origo fabricke! Odbrzdeny vykon 200PS, podvozok TA,vacsie turbo,IC, Rozpera OMP, sanie SIMOTA,regulator tlaku turba, silikon hadice,blow-off,pridavne budiky tlak turba teplota oleja a voltmeter, olej iba Selenia 10w60 racing,motor po ciastocnej GO,celolak,brzdy po GO,nerez vyfuk na mieru a sanie, Interier v peknom stave,cela elektrika funkcna! Nove pneu a 8x ALU kol k autu.
Voz ma SK SPZ a platnu STK. Cela dokumentacia a 2x kluc k autu.
Nemam zaujem o vymeny,predaj nie je nutnost. Prosim len seriozny zaujem!Zimná cena do konca mesiaca 110000 czk!

Pravé espresso musí být připraveno pod vysokým tlakem. Nespresso kávovary jdou ještě dále, jejich pumpy dosahují tlaku 19 barů. Extrakční systém reguluje teplotu vody stejně jako její průtok Nespresso kapslí a vytváří nesrovnatelnou cremu (pěnu), hustou a hladkou zároveň.
Navíc neztrácíte čas, kávovary Nespresso se nahřívají pouhých 25 vteřin.
Kávovar Lattissima byl vytvořen především pro ty, kdo milují kávu s čerstvým mlékem. Připravte si espresso, lungo, cappuccino nebo latte macchiato pouhým stiskem tlačítka. Řada Lattissima+ je nová generace kávovarů Lattissima s ještě jednodušším ovládáním, v kompaktním rozměru.
Díky funkci automatického vypnutí po 9 min nečinnosti je kávovar výrazně úsporný, spotřebuje až o 20 % méně energie oproti přístrojům energetické třída A.
NESPRESSO SYSTÉM
V roce 1986 způsobila společnost Nespresso převrat v přípravě espressa. Vynalezla systém založený na exkluzivní kombinaci hermeticky uzavřené hliníkové kapsle extrakčního systému Nespresso kávovarů
Káva, kávovary a Nespresso Club jsou základní pilíře důmyslného systému, díky kterému si můžete v pohodlí domova vychutnat to nejlepší espresso, cappuccino, latte macchiato.
NESPRESSO KÁVA
Nespresso používá jen ty nejlepší kávy tzv. „Specialty“ nebo „Gourmet“, které představují pouhá 1–2 % celosvětové produkce kávy. Tato pečlivě vybraná zrna jsou bez vad, ideální velikosti, hustoty a barvy. Stejně jako víno, mají charakteristickou a jedinečnou chuť. Proto Nespresso označuje své kávy Grand Crus.
Výběr z 19 druhů Grand Cru káv uspokojí jakoukoli chuť, kdykoli během dne. Každá z nich má svůj jedinečný aromatický profil. Toto umění alchymie je podobné umění míchání parfémů.
Pro každou směs hledají naši experti vhodný profil pražení, aby dokonale rozvinuli chuť a aroma jednotlivých zrn. Nespresso používá proces „děleného pražení“, při němž se kávy určitého původu praží tak, aby každý druh mohl plně odhalit svůj potenciál.
Mletá káva může při kontaktu se vzduchem ztratit za pouhé dva dny až třetinu svých vůní. Nespresso proto vyvinulo hermeticky uzavřenou hlíníkovou kapsli, která zcela izoluje mletou kávu od vzduchu a uchová až 900 jemných a prchavých aroma.
Specifikace
Automatické vypnutí: Ano
Objem zásobníku na vodu: 1 l
Příkon: 1300 W
Tlak čerpadla: 19 bar
Nádobka na mléko: Ano
Nádobka na použité kapsle: Ano
Studený nápoj: Ne
Provedení výrobku:stribrna
Patentovaný systém DeLonghi: Cappuccino jedním stiskem
Systém rychlého nahřátí: Kávovar je připravený k použití za 40 vteřin
Kontejner na 11 kapslí
Přídavná nádoba na mléko
Tlačítko "clean" na čistění mléčné trysky
Regulátor mléčné pěny
Prostor na vysokou sklenici pro caffe Macchiatto
Sutomatické vypnutí
Energetická třída A
Speciální tryska pro odvápňování
Rozměry výrobku: 34 x 17 x 31,5 cm.Top stav.vhodny jako dárek.

Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.

prodám kompresor Orlík
Motor 3kw
Nádrž 150L
Nastaven od 5.5 do 9 atmosfér
Regulátor tlaku
Kompresor byl využíván minimálně,použití v pneuservisu, cena dohodou.
volejte / SMS

Prodám Opel Astra 1.4 Benzín s LPG výkon 103kw,najeto 175tis,rok 2013, nové turbo, nové plynové vstřikovače a regulátor tlaku po opravě najeto cca 4tis, teď nová nádrž na plyn, nové svíčky,výměna oleje filtrů vždy po 10 tis teď vyměněno STK do 2025 faktury můžu doložit, rozumná domluva možná,s prodejem nespěchám,špekulanti a bazary nevolat nepsat, prosím jen SMS