retro kola bazar - strana 27
Počet nalezených inzerátů RETRO KOLA BAZAR: 1000 - strana 27

Prodám - viz fota:
- vánoční ubrusy - některé i retro,
- vánoční baňky, špice, svícny, svíčky,
prskavky,...a jiné - retro !!!
Cena dohodou - Nabídněte !!!
/1 stříbrná baňka-přední je prodaná/

Dámské městské retro kolo Hercules Mixte. Kolo je kompletně seřízené, minimálně jeté, připravené na sezónu. Elegantní rám v černo fialové barvě. Přehazovačka Sachs Torpedo na pět převodů v náboji zadního kola. Přední a zadní světlo na dynamo. Kola 28 palců, hliníkové ráfky, nové městské pláště WeeRubber s béžovým bokem. Pohodlné polstrované sedlo Hercules. Pumpička v barvě rámu. Kryt řetězu. Nosič a praktický drátěný košík. Stojan, zvonek. Cyklocomputer s novou baterií. Včetně původních dokladů a nářadí v kapsičce.

kola-díly-3 kusy-retro. První kolo hliníkové 26x 1 3/8 vypletené s ještě kvalitním pláštěm (nepopraskané) 200kč; druhé kolo hliníkové vypletené menší cca 57,5 cm se zadním středem pro ozubené kolečko a pro pláš šíře v ráfku 20 mm za 150 kč ; třetí kolo jen ráfek hliník o šíře 23 mm o průměru cca 600mm za 50 kč . Vše viz foto. Sledujte další mé nabídky .Platí do smazání.PLATÍ DO SMAZÁNÍ a na SMS nereaguji. Děkuji za pochopení

Kola-díly-RETRO-100 Kč-vidlice-kus, nosič, přehazovačka, návod, hlavové složení, vrtulky-matky, odrazky, brzdové páky a brzdy. Návod 1966.Nosič 1953-1956.Vidlice ze starých kol -Favorit a jiné neznámé. První- modrá cca 60cm (18,5cm),druhá 59cm (16cm),třetí 57 cm (19,5 cm), čtvrtá 58 cm (19,5 cm).S brzdou 16 cm. Páka brzdová na kole 1966.(Brzdová čelist č.1 je z favoritu 1955)
Ostatních dílů stáří neznám. Nabídněte . Sledujte další mé nabídky. Platí do smazání a na SMS nereaguji. Děkuji za pochopení

Prodám retro dětský kočárek 3v1 v dobrém stavu
-velká nafukovací kola
-hluboká korbička
-sportovní verze
+ autosedačka
-síťka proti hmyzu, přebalovací taška, pláštěnka
-přidám zabalovačku a deku
-vhodný do terénu (velká kola)
-houpací, prostorný
Vhodný pro chlapce i děvče (neutrální zelenomodrá barva )
Pro více informací napište zprávu

Prodam toto retro MTB kolo.Vyska ramu je 48cm,vaha kola na fotkach je 9,98.Velmi lehky ram CrMo z trubek colombus.Prehazovacka DX,kliky Deore,brzdy LX,Zapletena kola XT kazeta XT,radici+ brzdove paky rapidfireplus LX.Ram neohnuty,neprasknuty,zcela v poradku pouze horsi lak.Pripadnemu zajemci neni problem ram nechat chemicky odbarvit a udelat mu na prani novou barvu i s polepy.Mam jeste kliky STX,saltry XT a LX,kliky XT atd.Vymena za komponenty Alivio nebo Deore.Predni zapletene kolo s nabojem Pulstar,a zadni s nabojem Deore DX.Kolo je mozne vymenit za kolo s vybavenim deore+ pripadny doplatek. Nebo i výměna za jiné kolo.Kolo neni problem i poslat ale pouze platba predem na ucet + navic postovne 400kc.Vice info na tel.

Zdravim prodám kola shi.105,ráfky Bayer,galusky Tufo,5kolo Shimano 100procent stav 4000kč bez galusek a kolečka 2500kč.Retro sada shimano Exage velmi zachovalá 2000kč. Kliky waja jako nové 172.5 53-46 replika campa 2000kč

Nabízím RETRO dětské kolo SOBI 20, ze 70let. Zadní brzda TORPEDO. Velikost 20 (průměr kola 40cm). Plášť 47 – 406 (20 x 1,75). Novější přední brzda. Výška od sedlovky rámu po střed je 36cm, od sedlovky na zem 63cm. Podpěrný stojánek kola. Kolo je zřejmě přestříkané a nalepena samolepka PIONÝR. Viz. foto. K okamžitému použití. Zachovalý stav. Osobní odběr.

Stav nového kola!
Perfektní imidžový cruiser na víkendové vyjížďky městem.
Rám a vydlice německé výroby, kola československé, všecho ostatní nové. Kolo je po kompletní renovaci, krásny nový matný lak.
Ideální městský převod 42/20
Pohodlné gripy
Pohodlné retro sedlo
Dobové světlo
Přední brzda páčková
Zadní brzda torpédo
Zašlu taky na dobírku, +250 kč předem na účet.

Zimní cena!
Eska po kompletním servisu - stav nového kola. Sběratelský kus. Perfektní dárek!
Krásný původní metalízový lak a bezchybný chrom.
Původní funkční osvětlení na dynamo. Převod 46/20 - ideální na městské projížďky.
Kolo do šroubku rozebráno, vyčištěno, promazáno, připraveno na sezonu.
Nové kola - super lehké a pevné dvoustěnné ráfky
Nové lehounké pláště s ochranou proti propíchnutí ProtectLight 9+
Nové duše
Nové brzdové lanká
Nové brzdové bovdeny
Brzdové špalky
Retro brzdové páčky
Nové luxusní bílé omotávky
Nové bílé retro sedlo
Nový řetěz
Zašlu i na dobírku + 250kč předem na účet
Při rychlém jednání, možná dohoda na ceně.

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
Ma

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
M

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku )
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
V