inzerce, prodej, prodám, bazar

hledám účetní na žl - strana 43

Počet nalezených inzerátů HLEDÁM ÚČETNÍ NA žL: 1000 - strana 43

Daně, účetnictví, mzdy, DPH, přiznání za FO a PO, dotace
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé - konzultace, pomoc se založením firmy - daňová evidence - jednoduché účetnictví - podvojné účetnictví - registrace k daním, registrace na OSSZ - zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti - přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení - přiznání k OSS, včetně registrace - správa datové schránky - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP) doklady je možné posílat poštou. kontakt: marcelamukova@, tel:
Vedení účetnictví a daňová evidence
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Vedení účetnictví Vodňany
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Vedení účetnictví/ daňové evidence
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám: => daňové evidence/ účetnictví =>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.), =>Dph, KH, SH, =>registrace u OSSZ, ZP, =>DPFO,DPPO, silniční daň =>mzdy a další… Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Účetnictví, daň.evidence, podklady pro daňové přiznání
Nabízím kompletní účetní služby - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - podklady pro DPPO, DPFO - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans) - mzdy, přehledy - konzultace V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR. Účetnictví Prošková +420 ucetnictviproskova@
Nabídka účetních služeb
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Kompletní účetní služby
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt. Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH. V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned
Učebnice účetnictví pro SŠ (P. ŠTOHL)
Prodám učebnici účetnictví pro střední školy, 2019 - 1. díl, autor Pavel ŠTOHL. Je použitá, s odrbanými rohy, uvnitř ale v top stavu a téměř (možná vůbec) žádnými vpisky. K tomu přidám i účetní rozvrh, ten je celkem zachovalý, důležité účty vyznačeny zvýrazňovačem. Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné). Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.
Hledáme mzdovou účetní/účetního v Liberci 40000Kč/měsíc
Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb. Koho hledáme: Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít · Min. SŠ vzdělání · Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky · Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění · Uživatelská znalost práce na PC · Samostatnost, aktivní a profesionální přístup · Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost · Morální a občanská bezúhonnost Výhodou bude, pokud budete umět · Znalost systému Karat Co vám můžeme nabídnout · Práci na HPP · Notebook, služební telefon · Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO · Pravidelné firemní akce, společné obědy atd. · Občerstvení na pracovišti · Ihned nebo dohodou -Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7
Extérní daňová evidenve a účetnictví
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH: Zpracování účetních dokladů- banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané... Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň, dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky. Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou. Simona Loubalová IČ: 14370221
Pronájem kancelářského prostoru - Bor u Tachova
Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře. Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova Evidenční číslo: 827458 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
účetní příspěvkové organizace
Nabízíme: - externí zpracování účetnictví a platů pro školy a školská zařízení, účetnictví vedeme v programu Gordic - externí zpracování účetnictví a mezd pro podnikatelé (plátce i neplátce DPH), účetnictví vedeme v programu Duel - Praha a Středočeský kraj - v oboru se pohybujeme již 25 let - IČO: 08803242 - e-mail: StarekCZ@
Prodej ubytovacího zařízení 3 573 m2 Velké Losiny
Ev.č. 00687 Do prodeje přichází zavedený ubytovací areál, který se nachází v oblasti lázeňského městečka s termálním koupalištěm v podhůří Jeseníků. V okolí areálu je spousta lákavých cyklo i pěších tras. Dominantou obce Velké Losiny je nejstarší ruční papírna ve střední evropě, zámek a termální lázně. A nesmím zapomenout na CHKO Jeseníky v dojezdové vzdálenosti do 10 km. V létě vyrazíte na horské tůry a v zimě na běžky / lyže / nebo skialpy. Součástí prodeje je penzion, který je celoročně pronajímán a skládá se celkem ze šesti apartmánů o různých velikostech, jedné bytové jednotky pro správce o dispozici 3+1 a půdy. Samostatně stojící stodola, kterou lze přebudovat na apartmánový dům a autokemp se sociálním zařízením. Základní informace: - užitná plocha 802 m2 - plocha pozemku 2 657 m2 - celková ubytovací kapacita penzionu je 18 osob - součástí autokempu jsou také ubytovací kapacity pro 18 osob - dva obytné přívěsy, 2 maringotky a 1 chatka - stodolu lze přestavět na apartmánový dům s parkovacím stáním a samostatným vjezdem dle navržené studie - poslední rekonstrukce proběhla v roce 2018 a její součástí bylo: nová střecha, výměna dřevěných oken a izolace Serióznímu zájemci nechá stávající majitel nahlédnout do účetní knihy, kde zájemce uvidí jak si celý areál vede z pohledu vytížení a návratnosti investice. Celý areál je velmi pečlivě udržován a pokud nový majitel bude chtít zachovat stávající \"turistickou\" úroveň ubytování, nejsou zde potřeba žádné větší investice, s výjimkou běžné údržby samozřejmě. Neváhejte mě kontaktovat pro více informací. Autokemp je jedinečná investiční příležitost. Našim klientům pomůžeme s výhodným financováním této nemovitosti. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejvyšší nabídce. Váš realitní makléř, Josef Andrle. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: volejte makléři, včetně DPH, včetně poplatků, včetně provize, včetně právního servisu.
PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR
PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR - NOVÁ! Každý uživatel informatiky - ať už manažer, obchodník či účetní - by se měl dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací, které se využívají v podnikovém řízení. Kromě manažerů a dalších uživatelů informačních technologií je publikace určena také studentům vysokých škol. Druhé vydání je nově doplněno o příklady analytických postupů a metod. V knize se dozvíte vše potřebné k tomu, abyste díky využití informatiky mohli lépe dělat svůj byznys - lépe řídit firmu, realizovat různé obchodní aktivity, efektivněji využívat lidské, technické, finanční a další zdroje - a aby se tak informatika stala vaší konkurenční výhodou. Další knihy také v naší nabídce - úklid knihovny. ROZMĚRY: Grada Publishing a.s., 2009 - Počet stran: 496 Poštovné a balné zásilkovna 79kč, při platbě předem není zahrnuto v ceně, jinak dle dohody a tarifu ČP.