hledám účetní - strana 43
Počet nalezených inzerátů HLEDÁM ÚČETNÍ: 1000 - strana 43

Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé
- konzultace, pomoc se založením firmy
- daňová evidence - jednoduché účetnictví
- podvojné účetnictví
- registrace k daním, registrace na OSSZ
- zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti
- přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
- přiznání k OSS, včetně registrace
- správa datové schránky
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
doklady je možné posílat poštou.
kontakt: marcelamukova@, tel:

Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.

Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.

Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám:
=> daňové evidence/ účetnictví
=>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.),
=>Dph, KH, SH,
=>registrace u OSSZ, ZP,
=>DPFO,DPPO, silniční daň
=>mzdy a další…
Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@

Nabízím kompletní účetní služby
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani
- podklady pro DPPO, DPFO
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans)
- mzdy, přehledy
- konzultace
V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Účetnictví Prošková
+420
ucetnictviproskova@

Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@

•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu

Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.

Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420

Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek

Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel

Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned

Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku.
Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní.
znalost anglického jazyka
35000 Kč
[GJGU@]
Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs
nastup hned

Prodám učebnici účetnictví pro střední školy, 2019 - 1. díl, autor Pavel ŠTOHL. Je použitá, s odrbanými rohy, uvnitř ale v top stavu a téměř (možná vůbec) žádnými vpisky. K tomu přidám i účetní rozvrh, ten je celkem zachovalý, důležité účty vyznačeny zvýrazňovačem.
Předání ČB, poštou posílám jen s platbou předem (cena+poštovné).
Pokud máte dotaz ohledně zboží, chcete více fotek atd., pište prosím zprávu.

Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb.
Koho hledáme:
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
· Min. SŠ vzdělání
· Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky
· Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění
· Uživatelská znalost práce na PC
· Samostatnost, aktivní a profesionální přístup
· Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost
· Morální a občanská bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
· Znalost systému Karat
Co vám můžeme nabídnout
· Práci na HPP
· Notebook, služební telefon
· Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO
· Pravidelné firemní akce, společné obědy atd.
· Občerstvení na pracovišti
· Ihned nebo dohodou
-Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7

Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH:
Zpracování účetních dokladů-
banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané...
Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň,
dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky.
Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou.
Simona Loubalová
IČ: 14370221

Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře.
Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova
Evidenční číslo: 827458
Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná

Nabízíme:
- externí zpracování účetnictví a platů pro školy a školská zařízení, účetnictví vedeme v programu Gordic
- externí zpracování účetnictví a mezd pro podnikatelé (plátce i neplátce DPH), účetnictví vedeme v programu Duel
- Praha a Středočeský kraj
- v oboru se pohybujeme již 25 let
- IČO: 08803242
- e-mail: StarekCZ@

Ev.č. 00687
Do prodeje přichází zavedený ubytovací areál, který se nachází v oblasti lázeňského městečka s termálním koupalištěm v podhůří Jeseníků. V okolí areálu je spousta lákavých cyklo i pěších tras. Dominantou obce Velké Losiny je nejstarší ruční papírna ve střední evropě, zámek a termální lázně. A nesmím zapomenout na CHKO Jeseníky v dojezdové vzdálenosti do 10 km. V létě vyrazíte na horské tůry a v zimě na běžky / lyže / nebo skialpy.
Součástí prodeje je penzion, který je celoročně pronajímán a skládá se celkem ze šesti apartmánů o různých velikostech, jedné bytové jednotky pro správce o dispozici 3+1 a půdy. Samostatně stojící stodola, kterou lze přebudovat na apartmánový dům a autokemp se sociálním zařízením.
Základní informace:
- užitná plocha 802 m2
- plocha pozemku 2 657 m2
- celková ubytovací kapacita penzionu je 18 osob
- součástí autokempu jsou také ubytovací kapacity pro 18 osob - dva obytné přívěsy, 2 maringotky a 1 chatka
- stodolu lze přestavět na apartmánový dům s parkovacím stáním a samostatným vjezdem dle navržené studie
- poslední rekonstrukce proběhla v roce 2018 a její součástí bylo: nová střecha, výměna dřevěných oken a izolace
Serióznímu zájemci nechá stávající majitel nahlédnout do účetní knihy, kde zájemce uvidí jak si celý areál vede z pohledu vytížení a návratnosti investice.
Celý areál je velmi pečlivě udržován a pokud nový majitel bude chtít zachovat stávající \"turistickou\" úroveň ubytování, nejsou zde potřeba žádné větší investice, s výjimkou běžné údržby samozřejmě.
Neváhejte mě kontaktovat pro více informací. Autokemp je jedinečná investiční příležitost. Našim klientům pomůžeme s výhodným financováním této nemovitosti. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejvyšší nabídce. Váš realitní makléř, Josef Andrle.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: volejte makléři, včetně DPH, včetně poplatků, včetně provize, včetně právního servisu.

PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání, POUR JAN, GÁLA LIBOR - NOVÁ! Každý uživatel informatiky - ať už manažer, obchodník či účetní - by se měl dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací, které se využívají v podnikovém řízení. Kromě manažerů a dalších uživatelů informačních technologií je publikace určena také studentům vysokých škol. Druhé vydání je nově doplněno o příklady analytických postupů a metod. V knize se dozvíte vše potřebné k tomu, abyste díky využití informatiky mohli lépe dělat svůj byznys - lépe řídit firmu, realizovat různé obchodní aktivity, efektivněji využívat lidské, technické, finanční a další zdroje - a aby se tak informatika stala vaší konkurenční výhodou. Další knihy také v naší nabídce - úklid knihovny. ROZMĚRY: Grada Publishing a.s., 2009 - Počet stran: 496 Poštovné a balné zásilkovna 79kč, při platbě předem není zahrnuto v ceně, jinak dle dohody a tarifu ČP.