last moment - strana 50
Počet nalezených inzerátů LAST MOMENT: 1000 - strana 50

CFMOTO 800MT Sport
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm3
Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Komprese: 12.7: 1
Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch
Převodovka: Manuální, 6 rychlostí
Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová"
Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih
Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm
ABS: Continental, náklonové
Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z)
Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Délka: 2234 mm
Šířka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: Maximálně 825 mm
Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu)
Nádrž: 19 l
Pohotovostní hmotnost: 231 kg
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů

CFMOTO 800MT Touring
Sebevědomí, atraktivní, funkční, moderní. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT Touring.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT Touring přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromay tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Touring je. Model Touring rozšiřuje výbavu o oboustranný quickshifter, tlumič řízení, hliníkovou ochranu motoru, vyhřívání rukojetí řídítek a jejich ochranné kryty, vyhřívání sedla a ukazatel tlaku pneumatik. Nejen díky této výbavě dokáže být CFMOTO 800MT Touring také drsným dobrodruhem a společníkem, který i v nejtežších podmínkách poskytne jezdci nezapomenutelné zážitky v pohodlí a komfortu. Možností, jak CFMOTO 800MT Touring dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT Touring je zaměřen na jezdce, kteří hledají zážitky kdekoliv a silnice, nebo zpevněná cesta pro ně není limit.

Hlavní rozdíl inovovaného modelu T2 oproti modelu T jsou drátěná kola a úplně nová přístrojová deska. TFT displej s bluetooth konektivitou dokáže zobrazovat navigační příkazy nebo informace o hovorech, zprávách či přehrávané hudbě. Krom toho si na displeji můžete vybrat jedno ze čtyř možných zobrazení údajů. Komfortní silniční enduro se dvěma režimy jízdy - ECO a SPORT, lehká konstrukce, startování a zabezpečení motocyklu plně elektronicky bez použití klíčku. Součástí výbavy: LED displej, elektronicky ovládaný aerodynamický plexi štít, chrániče rukou z kovaného hliníku, BOSCH 9.1M ABS system, vstřikovací systém Delphi, hliníková zadní kyvná vidlice, kompletní LED osvětlení, USB nabíječka, centrální zadní tlumič s dusíkovou náplní.
Motor
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 312 ccm
Vrtání x zdvih: 80 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,5:1
Kapacita palivové nádrže: 19 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 26 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 30 Nm / 7500 rpm
Kola
Zadní pneu: 160/60R17
Kolo přední: 3.5×17
Kolo zadní: 5.0×17
Přední pneu: 110/70R17
Rozměry
Délka: 2090 mm
Šířka: 850 mm
Výška: 1390 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1400 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 155 kg
Brzdy
Brzdový systém: BOSCH 9.1M ABS system
Přepravu až k vám lze zajistit.

RENAULT SCENIC III.,,, 1,5 DCi,
NAFTA 78KW.,
RV 2011,,,,,!!!!!!!
naj 209, = DENNĚ V PROVOZU,((((((((((((
MOMENT. NOVÝ OLEJ + FILTRY,
6. - KVALT,
SERVO,
KLIMA
ALU KOLA
ABS
ESP
EL OKNA ,
RMG CD
CENTRÁL NA DÁLKU,
PP
ATD
CENA 109000 KČ
S L E V A !!!!!!
STK DO = 01/ 2025,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEN = 96000 KČ...!!!!!!!
RV 2011,,
V PŘÍPADĚ VAŠEHO ZÁJMU PROSIM VOLAT!!!!!
NA SMS NEREAGUJI = DÍKY,,,

Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Dostupnost: Skladem
Stav: Nový motocykl
Cena 196 990 Kč
zvýhodněný set 650DSX + SHAD TERRA Aluminium Cases
Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky.
Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě!
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 652 ccm
Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min
Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm
Výška sedla 860 mm
Pohotovostní hmotnost 219 kg
Objem nádrže 18 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17
Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS
Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba)
Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l;
CO2 emise 96g/k
Boční kufry SHAD Terra TR36 levý + SHAD TR47 pravý - jsou vyrobeny z kované hliníkové slitiny, silnějšího a lehčího typu hliníku, díky kterému je kufr tenčí a lehčí, při zachování stejné pevnosti jakou mají těžší konkurenční kufry. Jsou plně vodotěsné a uzamykatelné, ideální volbou pro cestování a dojíždění. To vše společně s nosností 10kg z něj dělá jedničku na trhu.
Unikátní integrovaný mechanismus zámku a madla umožňuje jednoduché ovládání jednou rukou a snadnou demontáž z motocyklu.
Kufry SHAD Terra jsou navrženy pro použití s montážní sado 4P system. Po montáži nabízejí systém bočního otevírání, díky kterému získáte snadný přístup k vašemu nákladu, který drží na místě díky pevnému dnu.
Vlastnosti:
Kapacita 47 litrů
Nosnost 10 kg
Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304
ABS plastové pouzdro chrání před nárazy
Integrovaná vyztužená rukojeť
Plně vodotěsné
Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém.
Výsuvný vnitřní zásobník
Součástí je vnitřní síťová zábrana (pouze pravé brašny)
Rozměry
Šířka: 42 cm
Výška: 49 cm
Hloubka: 35 cm
Vlastnosti:
Objem 36 litrů
Nosnost 10 kg
Konstrukce z nerezové oceli průmyslové třídy AISI 304
ABS plastové pouzdro chrání před nárazy
Integrovaná vyztužená rukojeť
Plně vodotěsné
Patentovaný integrovaný dvojitý zamykací systém.
Výsuvný vnitřní zásobník
Rozměry

Prodám úplně novou vidlici s volnoběžkou na traktorový kardan. Vyměnil jsem ji za pravotočivou (MT8-046 má opačný směr otáčení vývodového hřídele než většina traktorů) a tato je navíc. Je z kardanu, který jsem koupil k novému mulčovači od Agroservis Šálek Prostějov.
Rozměr kříže 23,8 x 61,3 mm
Profil připojení 1" 3/8 Z6 (35mm, 6 zubů)
Bezpečnostní kroutící moment 160Nm
Technická specifikace pro vidlici (v pravotočivém provedení), ale pro určení roztečí / rozměrů sedí, na tomto odkazu:

Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Dostupnost: Skladem
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 191 990 Kč
zvýhodněný set 650DSX + SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40
Chystáte se vyměnit nudný kancelářský dril za offroadové dobrodružství? S novou VOGE 650DSX to není žádný problém. Prostě nasednete na toto opravdové enduro s motorem o výkonu 50 koní a přidáte plyn. Hned se Vám vybaví volání dálek a exotiky.
Sám nebo ve dvou – místa je tu dost pro řidiče i spolujezdce. Díky podvozku s velkými zdvihy, paprskovým kolům ve správných enduro rozměrech a skvělým brzdám, vybaveným systémem ABS od firmy BOSCH, máte vždy vše pod kontrolou. Na co tedy čekáte? Vašemu dobrodružství s VOGE 650DSX nestojí nic v cestě!
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 652 ccm
Max. výkon 35,0 kW (47,6 PS) při 6750 ot./min
Max. točivý moment 60,0 Nm při 5500 ot./min
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2155 mm x 850 mm x 1390 mm
Výška sedla 860 mm
Pohotovostní hmotnost 219 kg
Objem nádrže 18 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17
Brzdy 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS
Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba)
Odpružení (vzadu) Kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,2l;
CO2 emise 96g/km
SHAD Adventure Saddlebags TERRA TR40
Adventure sedlové brašny z řady SHAD TERRA: novinka TR40 je sada odolných brašen s vnitřními nepromokavými brašnami určenými pro jízdu v terénu, které lze připevnit a nasadit na motorku pomocí klíče, který zároveň zabrání otevření brašny. Používá stejný systém montážní sady jako hliníková řada kufrů TERRA - 4P System.

Prodám téměř nový pneumatický axiální šroubovák Wurth DAS 1/4"
Parametry:
Počet otáček: 1800 ot/min
Min./max. točivý moment: 2,2-10 Nm
Provozní tlak: 6.3 bar
Min. vnitřní průměr hadice: 9 mm
Hmotnost stroje: 1,2 kg
Délka: 260 mm

Sada téměř nepoužívaná. Stav a obsah viz foto.
Možnost předání Zlín, nebo zaslání po platbě předem za poštovné.
Kód produktu 1901664
Kód výrobce 8791115
Ean produktu 8595126980074
Váha 0.00 Kg
průměr vrtáku: 1,5-13mm
baterie: 18,8 V
max. kroutící moment: 39/19Nm
nabíjení baterie cca: 100min
max. průměr vrtání do dřeva: 28mm
max. průměr vrtání do oceli: 10mm
otáčky: I. 0-500/min, II. 0-1600/min
počet příklepů: I. 0-8500/min, II. 0-20/min
L/P chod: ano
kapacita baterie: 4000 mAh
stupňů utah. momentu: 23+1
hmotnost: 1,8kg
rychloupínací hlava: celokovová 3/8"
Hlavní přednosti
dvourychlostní převodovka umožňuje nastavit odpovídající otáčky pro konkrétní druh práce
přepnutím z vrtání na vrtání s mechanickým příklepem si poradí i s tvrdšími materiály a zdivem
kvalitní celokovové sklíčidlo s aretací pro snadnou výměnu nástrojů
23 stupňů kroutícího momentu plus stupeň pro vrtání - ideální pro každé použití
integrovaná LED svítilna usnadní práci v tmavých prostorách
pogumovaná rukojeť tlumí vibrace a činí práci příjemnější a bezpečnější

Na prodej nová Moto Morini X-Cape na drátěných kolech v atraktivní červené barvě.
Padací rám + chrániče páček zdarma!
Motor
Typ motoru: Čtyřtakt - Řadový dvouválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 649 ccm
Vrtání x zdvih: 83mm x 60mm
Kompresní poměr: 11,3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventil
Palivový systém: Vstřikování
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 45 kW (61 koní) / 8500rpm (Max 175km/h)
Točivý moment: 56 Nm / 7000rpm
Brzdy
Brzdy přední: 2x kotouč 298mm, plovoucí, 2 pístek
Brzdy zadní: 1x kotouč 255mm, 2 pístek
ABS: BOSCH 9.1Mb (vypínatelné)
Kola
Přední pneu: 110/80-19 Bezdušové
Zadní pneu: 150/70-17 Bezdušové
Rozměry
Výška sedadla: 820mm / 845mm
Délka: 2190mm
Šířka: 905mm
Výška: 1390mm
Rozvor: 1470mm
Objem pal. nádrže: 18 L
Světlá výška: 175mm
Specifikace
Hmotnost při prázdné nádrži: 213 kg

Nový motocykl možno řídit od 16.let, odpočet DPH, možnost koupě na splátky.
Typ motoru: Vzduchem a olejem chlazený, čtyřdobý, jednoválec, čtyřventil
Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm
Zdvihový objem: 125 cm3
Kompresní poměr: 9,8 :1
Max. výkon: 8,2 kW (11,1 Cv) @ 9500 ot./min
Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 7000 ot.min
Spouštění motoru: elektrické
Převodovka: 5-ti stupňová
Sekundární převod: řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2050 x 810 x 1065
Rozvor: 1360
Výška sedla: 780
Objem nádrže: 13,5l
Přední pneumatiky: 110/80-17
Zadní pneumatiky: 130/70 - 17
Přední Odpružení: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down
Zadní Odpružení: kyvná vidlice
Přední Brzdy: 260 mm kotoučová
Zadní Brzdy: 240 mm kotoučová
Pohotovostní hmotnost: 142 kg

VOGE 500 DSX ( odpočet DPH )
AKCE
k modelům VOGE 500DS a 500DSX
sada 3 originálních ALU kufrů
v ceně 15.990,– Kč zdarma!
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 500 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 164 990 Kč
Prostě otočíte plynem a katapultujete se do jiného světa: na VOGE 500DSX se každá silnice stává zábavnou a všechny odbočky do terénu Vás budou lákat k prozkoumání. Toto všestranné enduro s krásnými drátěnými koly o průměru 19 a 17 palců a motorem kategorie A2 Vám přinese novou kategorii zážitků. Jeho nadstandartní výbava, jako ABS, kotoučové brzdy Nissin, odpružení Kayaba vpředu i vzadu, hlavní stojan, držáky kufrů a kompletní osvětlení s LED technikou je zde spojena s atraktivní cenou, která hledá sobě rovného. A za příplatek si lze jednoduše zakoupit sadu 3 hliníkových kufrů. Prostě volba roku! Technická data
Motor kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 471 ccm
Max. výkon 34,5 kW (47 PS) při 8500 ot./min Max. točivý moment 44,5 Nm při 7000 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2160 mm x 845 mm x 1380 mm Výška sedla 840 mm
Pohotovostní hmotnost 206 kg
Objem nádrže 16,5 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/80-19 | 150/70-17 (Metzeler Endurance sériově)
Brzdy NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,8l; CO2 emise 89g/km

Prodám aku vrtačku s příklepem IWC 18-2 TEC, bezkartáčový motor, kroutící moment až 300 Nm... včetně systaineru a dalšího viz. foto.
Už dlouho nepoužívána - (2x) baterie OK - kosmetické vady z užití...
Více foto/info = mail... odběr Trojanovice, případně dohoda.
Cena bez DPH - jsem plátce daně... férové dohodě o ceně se nebráním.

Výrobce:TOS
Parametry stroje:
Průměr vřetene:130 mmPříčný pojezd stolu - osa X:3500 mmSvislý pojezd vřeteníku - osa Y:2000 mmPodélný pojezd stolu - osa Z:1250 mmVýsuv vřetena - osa W:800 mm
Popis:
Stroj je v dobrém technickém stavu, po předchozí dohodě možnost odzkoušení. Rozměry stolu mm 1800x2200 -Maximální zatížení stolu Kg 12 000 VŘETENO: - Průměr vřetena 130 mm -Kužel vřetena 50 mm - DSN 22 0430 - Rychlost vřetena 2 mechanické rozsahy s maximálními otáčkami programovatelnými od rpm 10 do 355 a od rpm 356 do 1500 Možnost kolísání v procentech (při 1%) během chodu stroje od 15 do 120%, ale v nízkém rozsahu od 5 do 400 ot / min a ve vysokém rozsahu od 175 do 1600 ot / min. -Max torzní moment vřetena (v rozsahu od 10 do 105 ot / min) Nm 3379 - Výkon motoru vřetena kW 37 ROZMĚRY A HMOTNOST STROJE: -Max. Délka a šířka 7045x6910 mm -Povrch pokrytý na podlaze 49 m2 -Výška max. 4995 mm -Celková hmotnost Kg 34500

Prodám funkční vrtačku kvalitní značky Bosch.
Jmenovitý příkon: 680 W
Max. kroutící moment: 9 Nm
Volnoběžné otáčky: 50 – 3.000 ot/min
Počet příklepu: 48.000 min-1
Vrtání do betonu: 14 mm
Vrtání do oceli: 12 mm
Vrtání do dřeva: 30 mm
Hmotnost: 1,7 kg
Použití: šroubování / vrtání / vrtání s příklepem

Výrobce:DMGRok výroby:2011
Parametry stroje:
Pojezdy v osách X,Y,Z:1035X560X510 mm
Popis:
Stroj je v dobrém technickém stavu, po předchozí dohodě možnost odzkoušení. Control 810D powerline Siemens Hlavní vřeteno: Rozsah otáček - hlavní vřeteno max. 10 000 min / -1 Výkon pohonu - hlavní vřeteno 11/7 kW Maximální točivý moment 83/57 Nm Držák nástroje BT 40 Pracovní stůl: Plocha stolu 1 200 x 560 mm Max. Zatížení stolu 1 000 kg Výška stolu nad podlahou mm T-sloty 5x 14 x 100 Měnič nástrojů: Počet pozic nástroje 30 poz. Max. Průměr nástroje 80 mm Max. Provlékněte. s volným sousedním boxem. 130 mm Max. Délka nástroje 300 mm Max. Hmotnost nástroje 6,0 kg Změnit čas 1,6 s Změna časového čipu - čip 7,0 sec Zdroje: Rychlost posuvu 25 000 mm / min Rychlý posuv 30 m / min Celkový příkon 17 kVA Hmotnost stroje cca 4,1 t

Výrobce:FERMATRok výroby:Lokalita:CZ
Parametry stroje:
Průměr vřetene:100 mm
Popis:
Stroj je v dobrém technickém stavu, po předchozí dohodě možnost odzkoušení. kužel ve vřetenu ISO : 50 průměr středícího otvoru dutého vřetena 130H6 vysunutí pracovního vřetena : 630 mm rozsah otáček pracovního vřetena : 5-1250 minimální otáčky 5 vzdálenost osy vřetena od upínací plochy stolu (y) : 0 - 1120 příčné přestavení stolu (x) 120 podélné přestavení stolu (z) 940 mm upínací plocha stolu : 1000 x 1120mm upínací drážky - počet : 7 -velikost dle ČSN 02 1030 : 22 mm- rozteč - vnitřní / krajní : 160/100 Průměr středící dutiny stolu : 100 hloubka středící dutiny stolu : 13 mm max.hmotnost obrobku : 3000 kg rychloposuv : 5000 max. rychlost otáčení při rychloposuvu : 2 výkon elektromotoru pro pohon otáček vřetene 20 (2800) kW výkon elektromotoru hydroagregátu : 0,75(1380) kW (min) výkon motoru mazacího agregátu : 0,37 (138) kW (min) výkon motoru mazání vřeteníku a vřetena (2x) : 0,155 (2830) kW moment posuvného motoru 18,6 (2000) Nm (min) instaovaný příkon stroje : 50 kVA Hmotnost stroje 13400 kg

Výrobce:MAZAKRok výroby:2000
Parametry stroje:
Pojezdy v osách X,Y,Z:1460X510 mmUpínací plocha stolu:1120X510X510 mm
Popis:
Stroj je v dobrém technickém stavu, po předchozí dohodě možnost odzkoušení. (Vzdálenost mezi středem vřetena a podstavcem) 550 mm Min./max. vzdálenost mezi čelem stolu a vřetenem 180-690 mm Maximální rychlost posuvu osy X / Y a Z 30 000 mm / min Rychloposuv X- / Y- a Z-x je 30 m / min Počet nástrojů v zásobníku 24 Doba výměny nástroje z nástroje na nástroj 1,5 s Doba výměny nástroje mezi čipy 4,7 s Max. Průměr nástroje 80 mm Max. Průměr nástroje se sousedními držáky prázdnými 110 mm Max. Délka nástroje 350 mm Max. Hmotnost nástroje 8 kg Rychlost vřetena 10 000 ot / min Kužel nástroje DIN 69871-A SK 40 Motor vřetena 30 min / pokračovat 15/11 kW Max. Točivý moment 95 Nm Požadovaná podlahová plocha Šířka x Hloubka 4060 x 2850 mm Výška 2759 mm Hmotnost 6100 kg

Typ motoru: Jednoválec, SOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Spotřeba v ECO režimu: 1.4L / 100km
Objem: 124,7 ccm
Vrtání x zdvih: 52.0 X 58.7 mm
Kompresní poměr: 12.5: 1
Kapacita palivové nádrže: 12,5 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 11kW / 8500r / min
Točivý moment: 12.5N · m / 7000r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 1980 mm
Šířka: 865 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor: 1380 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 128 kg
Brzdy
Brzdový systém: BOSCH 9.1M ABS system
Varianta loukotová kola - 79.900
Varianta drátěná kola - 84.900
Více barevných provedení.
Přepravu až k vám lze zajistit.

Peugeot 106 Electrique, Francie 2002 (1996-2003)
Pětidveřový čtyřmístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor, výkon 20 kW (27 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 127 Nm, automatická jednostupňová převodovka, rozvor náprav 2385 mm, vnější rozměry: délka 3680 mm, šířka 1590 mm, výška 1375 mm, pohotovostní hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vozy Peugeot 106 Electric vyráběla přímo automobilka Peugeot. V letech 1994 až 2003 jich postavili asi 2500 kusů. Vůz měl nezávislé benzínové teplovodní topení, vestavěný nabíječ 220 V/16 A, regulaci elektromotoru zajišťoval mosfetový měnič s rekuperací, funkci převodovky zastával reduktor s diferenciálem (převod 1:7,2). Spotřeba přibližně 15 kWh/100 km. Napájení ze dvaceti vodou chlazených NiCd akumutátorů 6 V, 100 Ah. Dojezd 80 až 150 km. Při použití externí rychlonabíječky bylo možno akumulátory dobít za 1 až 4 hodiny. V ČR bylo asi 50 těchto vozů, cena od 240 000 Kč. Stejnosměrný derivační elektromotor měl trvalý výkon 15 kW kW, maximální byl 20 kW.
Niní je peugeot prestavěn s puvodnich NI-CD na Li-ion baterie typu 18650 poskladane do dvaceti 2S modulu celkem je v automobilu 3640 článku typu 18650. S kapacitou 182Ah. Cca 26kwh stoho realně dostupnych 20kwh.
Vzhledem k pořizovací ceně převyšujicí cenu automobilu, možnost prodeje auta i bez baterie. Pro svou vlastni prestavbu. Automobil pojede na jakoukoliv baterii v rozmezi 120V až 160V. Vice informaci po telefonu.
Auto bes baterie: 145 000kč
Auto s baterii 26kw: 195 000kč