led blinkry na auto - strana 46
Počet nalezených inzerátů LED BLINKRY NA AUTO: 1000 - strana 46

Predám Mitsubishi Outlander vyrobené v roku 2017 vo výbave Instyle s motorizáciou 2.2 DI-D o výkone 110kw s automatickou prevodovkou a pohonom všetkých kolies s nájazdom 108 000 km a sadou zimných kolies.
Vozidlo bolo dovezené z Nemecka, v roku 2020 bolo vozidlo kúpené s nájazdom 72 900km. O auto bolo vždy dobre postarané slúžilo ako druhé auto v rodine. Auto je s kompletnou servisnou históriou + report z Autovertical. Auto má čerstvo urobenú TK a EK s platnosťou do 06.02.2025.
Motor 2.2 DI-D 110kw
6-stupňová automatická prevodovka
Volič pohonu 4x4 auto/eco/awd lock
Asistent ECO jazdy
Asistent rozjazdu do kopca
LDW - výstraha pred vybočením z pruhu
FCM - výstraha pred čelnou kolíziou
Kontrola trakcie
Senzor tlaku v pneumatikách
Parkovacia kamera
Parkovacie senzory
Automatická dvojzónová klimatizácia
Multifunkčný volant - radenie pod volantom
Nastaviteľný volant
Tempomat
Bezkľúčové štartovanie
Vyhrievané sedadlá
Perforované kožené sedadlá
7 miest - 3 rad sklopný do podlahy kufru
Subwoofer v kufri
Strešné okno - elektrické
Elektricky sklápateľné spätné zrkadlá
Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou
Elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča
Elektrické dvere kufra - ovládanie aj od vodiča
Navigácia
Bluetooth rádio
Hlasové ovládanie
ISOFIX
Deaktivácia airbagov
Ťažné zariadenie - mnou nevyužívané
+ ďalšie doplnky a výbava v rámci dnešného štandardu
Auto je po nasledovnom servise:
- výmena zadných tlmičov a uloženia
- výmena predných a zadných bŕzd - kotúče + platničky + vodítka.
- samozrejme výmena oleja a filtrov
Auto je aktuálne na zimnej sade kolies - elektróny so zimnými pneu o rozmere 215/70 R16. K autu prikladám komplet letnú sadu kolies disky + pneu 225/55 R18. Elektróny Mitsubishi.
Vozidlo je možné kúpiť aj na firmu spolu s DPH, cena v prípade fakturácie dohodou.
Pre viac fotiek a informácií o vozidle volajte a píšte kedykoľvek.
Ďakujem

Auto koupil v roce 1999 můj táta v Autonova Brno a jsem tedy v podstatě 1. majitel.
Najeto 196839 km
V autě vyrostlo několik generací dětí (vč. mě a mých dětí) a interiér tomu odpovídá (hloubkové čištění by ale jistě pomohlo ale i tak je dost zničený).
Poměrně detailně dokážu předat veškerou servisní historii. Auto mělo vždy včas měněný olej a sevis nebyl nikdy zanedbávaný.
U auta bude potřeba vyměnit turbo. Repasované stojí cca 6000,- (např.
Až v případně vážného zájmu nechám turbo vyměnit s dokladem nebo mohu prodat auto se slevou za 33 000,- s turbem původním a nechá si ho vyměnit nový majitel (mnou preferovaná varianta).
Auto je bez problémů pojízdné, jen je turbo v záběru slyšet. Jinak je vše v pořádku, olej z něj neteče.
Nedávno měněné rozvody.
Nedávno měněný hřeben řízení + čepy řízení - geometrie.
Loni doplněná klimatizace. Neuniká a chladí.
Nové lanovody ruční brzdy
Auto má tažné zařízení a hodí se vzhledem ke stavu interiéru spíše jako pracant např. ke stavbě.
Autorádio Pioneer s CD přehrávačem.
Nájezd tachometru je i přes vysoký věk pravdivý. Auto sloužilo hlavně jako rodinné auto na občasné výlety + pojíždění po městě.
zimní pneu na plechových discích.
STK do 11/23

Nabízím k prodeji pocit svobody jménem Mazda 3.
První majitel si auto pořídil 05. 08. 2015. Po 4 letech auto prodal do autobazaru (Autosalón Jiří Souček s.r.o.), kde jsem si ho 19.02.2019 koupil já a tím si splnil sen. Díky tomuto autu jsem poprvé zakusil, jak chutná pocit naprosté svobody.
Mám s ním spojeno mnoho krásných zážitků a nespočet dobrodružství. Jen s velice těžkým srdcem se s ním budu loučit, protože jsem dostal auto služební.
Zpátky k autu. Při každé jízdě jsem si užíval cestování bez starostí, v pohodlí a bezpečí. Bezpečnostní asistenti, ABS, ESP, nouzové brždění, či automatické aktivování výstražných světel jsou samozřejmostí. Stejně tak na delších cestách oceníte tempomat. Rozjezdy do kopce nemusí už být noční můrou díky asistentu rozjedu do kopce. Jízdnímu komfortu rovněž napomáhá i automatická dvouzónová klimatizace. Ani jízdy v noci nebudou nepříjemné, vozidlo je vybaveno samostmívacím zpětným zrcátkem, takže již žádné oslňování od aut jedoucích za vámi. Vyhřívané zadní sklo a zrcátko vám naopak v zimě ušetří práci se škrábáním námrazy.
Někteří z vás určitě ocení zadní parkovacími senzory, kterými je auto dodatečně osazeno, takže při couvání už nemusíte mít strach, že byste nabourali druhé auto. Nicméně, ani senzory nejsou všemocné a na straně u řidiče jsem lehce odřel blatník a část dveří o žlutý sloup C v OC. Na předním nárazníků je pak malý ďolík, a to od řidiče, který do mně nacouval, bohužel měl "senzory" v podobě tažného zařízení. Rozsahy poškození (a foto sloupu) v nahraných fotografiích. V poslední řadě jsou na autě malé kosmetické vady od všudypřítomných odlítajících kamínků.
Díky USB/ Bluetooth připojení si při jízdě můžete pouštět, a klidně i zpívat, své oblíbené písničky, nebo třeba poslouchat podcasty. A pokud stále ještě vlastníte (vypálené) CD's, tak ani ty není problém v autě přehrát. Pro mladší generace, to je ten disk, který se dnes používá např. na plašení ptáků.
Mazda 3 je navíc všeobecně známa svým spolehlivým motorem. Tento benzínový motor o objemu 1,5l (74kw) se 6ti stupňovou manuální převodovkou je i velice úsporný. Mně se podařilo dosáhnout dlouhodobé kombinované spotřeby (okresky, dálnice, město) asi 7,8l/ 153km. To odpovídá vzdálenosti z mého bydliště do Pražských kanceláří, kde se pravidelně vyskytuji a kam jsem autem pravidelně dojížděl. V přepočtu je to 5,1l/100km.
Díky pravidelnému, převážně autorizovanému servisu, přičemž poslední výměna oleje a servis byl proveden v místním, neméně kvalitním servisu, je auto připravené na dobrodružství. Faktury od servisů mohu doložit.
Vyrazit objevovat svět můžete hned, za jakéhokoliv počasí, vzhledem k tomu, že k autu přidávám zdarma originální sadu letních 16'' alu kol, na kterých jsou obuty gumy Michelin. Aktuálně je auto na zimních 16'' "plecháčích" a gumách značky Fulda. Obě tyto sady budou ještě min. jednu sezonu skvěle sloužit. Stejně tak vás nebude nějaký čas obtěžovat ani STK, kt

ZÁKLADNÉ ÚDAJE
142 000 km Overiť 7/2018 110 kW (150 PS) diesel Používané Modra
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 7/2018
Palivo: diesel
Objem motora: 1 969 cm³ (2 l)
Počet km: 142 000 km
Výkon motora: 110 kW (150 PS)
Prevodovka: 6-st. automatická
Pohon: predný
Farba: modrošedá
Karoséria: sedan
Počet dverí: 4
Miest na sedenie: 5
Pekné auto bez škrabancov - vád na karosérii a interieri .Auto ma slovenské ŠPZ. Auto je v super stave, bez ďalších investícii. Treba sa prísť pozrieť a vyskúšať. PO TELEFONICKOM KONTAKTE AJ NEPRACOVNE HODINY Možnosť obhliadky a skúšobnej jazdy 6dni v týždni. tel: 0905621484 , 0905954400 , 0944238583 Garancia pôvodu a počtu najazdených KM. Auto bolo servisované len v VOLVO servise. Auto je po velkom servise pri 144000km . Auto je po servise pri 144000 km menené oleje , filtre , brzdy . Auto je obuté na nových pneumatikách .

Prodám
Hyundai i30N Performance 206kw 8DCT automat
Rok 11/2021
Najeto 10 000km auto je jak nové
Auto stále v záruce do roku 11/2026
Auto koupené v ČR
Po první garanční prohlídce
S autem se dá jet i slušně se spotřebou 8l
Auto momentálně na zimních k autu i letní pneu.
Žádné úpravy ani okruhy!! bylo to víkendové rodinné auto.
Prodávám protože potřebuji auto spíše do práce na dálky.
Nelze odečíst DPH!
Možná výměna za octavia 3 liftback TDI 110kw plus doplatek
Poslední úprava ceny níž už nejdu to si to auto raději nechám. Jinak lidi tipu dam 600 tisíc apod píšete zbytečně autobazary mi nabízí tisíc!!

Citroën C5 x7 exclusive 2.0 hdi.
Popis:
Auto je v dobrém stavu , není to žádná lešťěnka, sem tam se najdou škrábance z provozu. Auto , co se týče motoricky naprostá sifone zvuku. Nikde nic neteče nebouchá!! Auto nekuřácký ! Auto do teď servisováno, pouze v autorizovaného servisu.
Cena : 94.000 s dohodou
O vozu :
Citröen C5.
Obsah , 2.0 HDI
Kw 100
Najeto 350tis
První registrace vozu 12/2009(2010)
2.majitel
Servisní knížka - ano
Servis:
Pravidelně měnění motorový olie po 10 tis,
V 350 tis - komplet rozvody s vodní pumpu ,nové turbo ! olej v hydraulickým podvozku doplněn , motorový/kabinový filtr , náplň klimatizace, nové brzdy kotouč+/ destičky (4)
340 tis - olie v převodovce s filtrama , vyčištění dpf filtr.
Výbava:
S.O.S tlačítko na přivolání rychlé pomoci!
Asistenční volání a vyhledávání citröen!
Adaptivní xenonové světlomety s automaticky natáčením do zatáček .
Denní svícení.
Digitální palubní počítač.
Satelitní navigace.
Asistent hlasového vyhledávání.
TV tuner.
Aux.
USB.
Ambientní posvícení
Bluetooth.
2x 12w zástrčka.
Parkovací senzory.
Parkovací asistent s vyhledávání vhodného místa.
6.Stupňová automatická převodovka s manuálním řazením +/- a režim sport.
Masážní sedačka řidiče.
Elektrické sedačky s paměti.
Nastavení světlé výšky ,5 režimu.
Nastavení sportovního a comfortního podvozku + příplatková výbava režim sníh.
A mnoho další… Auto je v nadstandardní výbavě a nic jí nechybí.
Auto se mi těžko prodává ale koupil jsem si nové , a pro tohoto krasavce nemám využiti. Je škoda ho nechat stát na parkovišti , věřím že novému majiteli udělá hodně radosti .
Auto se bude prodávat za 94.000 s dohodou!
Nebráním se ani zajímavé výměně s oboustranný doplatkem, ale opravdu zajímavé! Na výměnu ,cena 110 tis.
Bazary a spekulanti prosím nepsat!! za 50k Vám to neprodám , škoda slov.

Nabizim k prodeji náši “Babysupru” sypač/začátečnický tracktool Toyota Corolla e10 compact. Měli jsme to na trackdays a na naučení. Nízka spotřeba 7l/100km (na okruhu 9-10l) Díky skvělému podvozku a nízké hmotnosti řidičsky velmi zajímavé auto.
KASTLE:
Vizuálně hrůza. Předchozí majitel se s partičkou nabumbal a v záplavu adrenalinu je nenapadlo nic lepšího, než to pošlapat, ale šlo by to ještě opravit, jen my jsme to neřešili. Kastle má najeto cca 100tis km, takže neshnilá. Jediná dvě místa, co byly špatné (konce prahů) jsem před zimou vyvařil. Za zimu vylezl ještě jeden puchýřek, možná ještě stihnu udělat.
Přední blatníky bída. K auto přidám dřevotřískový bitelný splitter s uchycením přímo do kastle (můžete si na něj vklidu stoupnout) - funguje dobře. Auto má přední tažné oko.
MOTOR:
V autě je již druhý motor.
4E-FE 65kw (silnější verze), nájezd cca. 220k, mírně žere olej, jako asi všechny tyhle motory.
Na autě byl diy turbokit, než padlo turbo najezdil cca 2500km ostré jízdy. Foukalo to 0.7bar, cca 130-150hp, jelo to velmi svižně, 0-100 zhruba 7.5s
Aktuálně je auto N/A.
TURBOKIT (kromě turba) VČETNĚ ELEKTRIKY PŘIDÁM K AUTU. Vše ukážu, vysvětlím atd.
PODVOZEK + BRZDY:
Podvozek má povrchovou korozi. Siláče ok. Chtělo by to vyměnit tlumiče. Stavítka začínají na 8tis., chtěli jsme kupovat, ale změnili se priority a přestali jsem s tím jezdit. Brzdy jsou sériově, ale dostačují sportovní jízdě. Vpředu desky se sportovní směsí.
INTERIÉR:
Vykuchaný kufr, zadní tapce, koberec, rádio, zadní sedačky jsme vyndavali vždy až na místě. Odpojené airbagy. Ve voze jsou namontovány sportovní pásy, závodní odpojovač, budík tlaku.
PŘEVODOVKA + SPOJKA:
Spojka bere až dole, ale myslím, že je chyba jen v odvzdušnění, ale funguje vpořádku. Převodovka má (spíš už nemá haha) synchron na 3ku, ale neřešili jsme to a jezdili jsme s tim celou dobu. Zařadí to vpohodě, jen to škrtne. Za příplatek 2000 mohu přidat další převodovku v dobrém stavu i s původním motorem, chladičem atd.
KOLA:
Na voze Alu Intra 5spoke v hezkém stavu.
2x obutá sada plechů
Tažné na 1250kg
AUTO NEMÁ KAT ANI STK
VŠECHNY DÍLY NA VRÁCENÍ DO SÉRIOVÉHO STAVU DÁM K AUTU!
Auto je vhodné buď jako projekt na budoucí daily (pár dní práce), víkendovka na zábavu nebo na závody typu Gumbalkan 6h apod. Ideální pro mladého nadšence jako první auto/projekt.
Cena v inzerátu na plechách, bez kol.
CENA DOHODOU, bude se odvíjet od toho, kolik si toho vezmete.
První kontakt prosím přes SMS

Auto má najeto 82 000km. Auto jsem koupil od leasingové společnosti v Dánsku v roce 2020. V ČR jsem první majitel. Auto má servisní knížku, kde je vidět servis v pravidelných intervalech. Auto má čerstvě technickou, kde prošlo bez jediné chyby a nepotřebuje v dohledné době žádné investice. Auto je na plechových discích s originálními poklicemi. Auto je obuto na gumách Michelin Crossclimate 2.
S autem jezdím za 4,8 litru a rozhodně nemám lehkou nohu. Výkon motoru je 55kw.
Výbava:
-Vyhřívané sedačky
-Tempomat
-Handsfree
-MP3, Bluetooth, Aux přehrávač
-Palubní počítač
-Navigace
-Příplatkové audio
-Elektrické ovládání zrcátek
-Klimatizace
Auto je v TP zapsáno jako vozidlo kategorie N1 se dvěmi místy a nemá zadní sedačky. Pro přepsání auta zpět na M1 stačí dokoupit na vrakovišti sedačky a zaplatit poplatek ve výši 4500kč za vystavení potvrzení o přestavbě.
Důvod prodeje - koupě nového auta.

Nabízím k prodeji Discovery 3 rok výroby 2007 s motorem 2.7 TDV6 140kW. Auto je koupeno v ČR a sice v Roko Motor Zlín. První majitel vlastnil vůz 10 let, tedy do roku 2017. Pak si auto koupil starší pán, který bohužel zemřel a na autě se v rámci dědického řezení vyřádili překupníci - skončilo totiž v aukci. Díky tomuto osudu má ale auto málo najeto, protože s ním nikdo mkoc nejezdil. Prvních 10 let servisováno v autorizáku a je k dispozici kompletní výpis servisní historie.
Doplňky na voze jako zvýšené sání LR G4, anténa na CB vysílačku, přídavná světla LR viz poslední foto(jezdím aktualně bez nich), nájezdové plechy podvozku atd koupeny a montovány v autorizovaném servise - viz historie.
Prvních 10 let auto jezdilo v terénu, nicméně ne jako offroad ale spíše Overlanding. Bylo v MAroku, Bosně atd. Kdo krajiny zná tak ví, že je to o šotolinách a šutrech - žádné topení auta v blátě a trápení na jednom nesjízdném kopci. Typu používání odpovídal servis, takže již dvarkát komplet podvozek vše origo LR(ramena spdoní horní předek + zadek, stabiky unibaly táhla ložiska..prostě vše..) zrepasované řízení, dělané EGR ventily.
Původním majitelem dělány rozvody včetně pumpy někdy v roce 2017
V roce 2023 na cca 170tis km děláno:
- termostat hlavní dole na hadicích
- termostaty chladičů EGR ventilů
- Přední kardan
- zadní kardan
- alternátor
- startér
- baterie
- rozvody přední + zadní včetně vodní pumpy
- olejové čerpadlo
- motorový olej 5W40 + MoS2 přísada
- Proplach automatu včetně filtru
- a spoustu dalšího....sdělím vážnému zájemci
JEdna se o výbavu S ale se zimním paketem = výhřev čelního skla, zadních i předních sedaček, trysek ostřikovačů.
Auto ma minimum koroze a najeto pouze 174000km. Výpis km a servisní historie k vozu. Dva klíče
Auto určeno pro někoho kdo ví co kupuje.
AAA ani auto ESA a podobní nevolat. Špekulanti si taky ušetří práci...
Dohoda o ceně u auta

Dobrý den, nabízím k prodeji BMW e46 330d 135kw
Auto je na jeho staří ve velice zachoválém stavu. Auto nemá nikde rez krom levého zadního blatníku na levé straně. Jedná se o místo 1x2cm a rez je pouze povrchová. Není problém doložit foto ze spodu auta.
Auto bylo v roce 2010 dovezeno z Německa od prvního majitele. Druhý majitel jezdil velmi často Česko->Slovensko tudiž udělal na autě velký nájezd ale jedná se o dálniční kilometry. 3. Majitel vlastnil auto od roku 2016 a za jeho provozu auto nikdy nejezdilo ve sněhu ani na vodě a bylo garážované proto vypadá tak jak vypadá.
Jedná se o motor 330d M57 135kw
Nájezd auta je 390xxx km ale jak jsem už psal jedná se o dálniční kilometry. Motor beží krasně a jede jak má.
Specifikace:
Motor M57 330d 135kw
Barva - saphire silver
Servis:
Na autě byly dělané
Přední ramena
Vysokotlaké čerpadlo
Spojka
Předni tlumiče
Zadní pružiny
Nové brzdy
Palivový systém
Nové turbo
Nově obšitý volant
Nové koberečky
Všechny filtry + kapaliny a oleje byly měněné každých 8-10 tis. km
K auto přidám ještě gumové koberečky a stejné kola jako zimáky
Auto na diagnostice neukazuje ani 1 chybu takže vše běží jak má

Pozor, telefon je smyšlený, můj tel je 900tři..3..a trojka . děkuji (333)
Nové tlumiče a alternátor vč. kladky. Zánovní baterie. Použitelné zimní gumy.
EKO poplatek zaplacen. Původní TP, pouze 2. majitel v ČR, koupeno v ČR.
Motor bez turba ve vynikajícím stavu a s vynikající spotřebou.
Pracovní auto, čili venek kosmetika, ale nic zásadního a bez koroze, interiér jako u pracovního auta. Jízdně žádné vůle a pazvuky, motor a převodovka zcela bez problému, chytá na brnk. Má zamykání zpátečky. 5 míst.
Auto nemá ani na jedné straně boční zadní dveře. Nejde zámek u řidiče a otevírat zadní vrata zvenku, jinak bez potřebných servisních zásahů.
Odešel alternátor i s kladkou, tak se auto odstavilo, poté opravilo, ale už bylo nové auto, takže STK už se nedělala, ale není jediný důvod aby neprošlo auto STK oficiálně bez úplatku. Vždy bylo o auto řádně staráno a nešetřilo se na servisu, tak auto sice pracovní ale servisování na něm je znát.

Dobrý den, nabízím k prodeji svůj VW Passat CC ve vrcholové verzi 3.6 FSI s nájezdem 184 xxx km. Auto je v dobrém stavu. První registrace byla 11/2008. Auto je dovezeno z Německa firmou Prověřená. V ČR jsem první majitel. Auto je skoro v plné výbavě. Při koupi vozidla jsem si zřídil dodatečnou záruku DEFEND Car Protect ADVANTAGE - platné. Auto je pravidelně servisováno v autorizovaném servisu. Tankováno převážně Vervou 100. K autu je originální dokumentace, včetně servisní knihy.
- pohon 4x4 (4motion)
- sériové výfuky
- 6 stupňová automatická DSG+F1 převodovka (sportovní pádla pod volantem)
- výkon 220 kW/300 HP
Výbava:
- originální velká navigace RNS 510 s USB, AUX, SD, DVD, HDD, Bluetooth handsfree
- měnička CD
- vyhřívané přední sedadla (u řidiče el. ovládání sedadla)
- zabudovaný originální telefon + originální mobilní telefon Nokia vč. originální dokumentace
- ACC adaptivní tempomat
- LANE ASSIST sledování a držení v jízdním pruhu
- AUTO HOLD automatické držení brzdy při stání
- Senzory tlaku v pneu
- Parkovací asistent
- WEBASTO nezávislé topení s dálkovým ovladáním
- El. roletka zadního okna
- DCC adaptivní podvozek (comfort/normal/sport)
- Panoramatické střešní okno
- Bezklíčový přístup KESSY
- Adaptivní Bixenony + přisvícení do zatáček
- mlhovky
- denní svícení AUTO
- senzory deště
- funkce Coming/Leaving home
- ovládání oken přes dálkové ovládání
- zadní el. zásuvka 220V
- příprava na zadní kameru
Auto je čtyřmístné. Interiér je kombinací černé kůže a bílé alcantary. Na vozidle jsou zimní pneumatiky Pirelli Winter 210 SottoZero 3 225/40 R18 92V osazené na sportovních diskách zn. CMS šedé barvy. VIN posílám na vyžádání. Na vozidle jsou drobné kosmetické vady, koroze skoro žádná. Jsem ochotný se na ceně domluvit.
V případě zájmu dopošlu další fotografie.

Prodam jaguar xf 132 kW r.v. 2016,automaticka prevodovka,euro 6.
Auto ma takrka plnou vybavu. Najeto 172 000. Barva tmave seda carpathian grey. Zatmavena skla vzadu. Cerny interier kuze. Vyhrivany volant,sedacky,usb,SD,bluetooth,headup display,xenony,tempomat s automatickym odstupem,varovani pred kolizi,nouzove brzdeni pred kolizi,parkovaci senzory,zadni kamera,varovani pri vyjezdu z pruhu,kontrola mrtveho uhlu,parking asistent,panorama vysouvaci strecha,alu kola R19,denni svetla a dalsi.Auto mam rok a pul a oproti mym predchozim vozum stale jezdim bez problemu bez neprijemnych sviticich kontrolek nebo nouzovych rezimu. V servisu jsem byl zatim jen na vymenu oleje a rozvodu. Rozvody delane ca pred 15 000 km. Celkove jsem ja najel 32 000. Kupovano se 140 000. Spotreba z me strany mezi 5.5 az 6 litru. Da se jet i za 8,kdyz se to honi. Oficialne se uvadi i 5 bez problemu,ale je to skoro nemozne. Auto celou dobu krasne jezdi,je malo videt,takze lide se obcas ohlednou,barva je take unikatni,ma ji velmi malo aut. Takze pokud chcete auto,ktere nepotkate na kazdem druhem semaforu,je to idealni volba. Jeste jsem nepotkal zadne stejne,s jinou barvou potkam asi 2 za mesic. Auto je registrovane v Nemecku. Zeme puvodu Svycarsko. Jsem druhy majitel v Nemecku. Auto neprodavam nutne,sam premyslim,jestli si ho nenecham,ale chci si koupit obytnak a vyletovat. Prosim zadne neoblibene nabidky prekupniku a podobne. Na sleve se da domluvit v ramci feroveho jednani.
Na auto je mozno se podivat dle domluvy v pondeli dopoledne nebo v patek odpoledne v okoli Brna,Breclavi,Znojma,Vyskova,Kromerize,Hodonina,Zlina a Vidne,jelikoz jsem v techto mistech pravidelne na cestach.

Nová cena!!!
Zdravím,tímto bych rád nabídl svoji Audi A4 3.0TDI S-line 176KW. Je tam chip na 213KW a 625NM ale na brzde nebylo. Originál mapu mám zálohovanou.
Jsem druhý majitel a auto vlastním zhruba rok.
Na autě sem udělal vždy vše o co si řeklo jediné co,tak sem neměnil olej v převodovce ale řekl bych že to ještě není potřeba protože řadí krásně hladce.
Za ten rok sem do auta tankoval vždy jen vervu a kvalitnější paliva pokud se tomu tak dá říkat.
3.0 TDI 176kw (213kw,625nm) oddělany omezovač a launch control.
Je to rok 2008
Nejeto 237 000 cca. Stále v provozu takže se to muže mírně lišit. Mamka s ním jede občas do práce.
Převodovka je 6.st automat s pádly.
Je to 14let staré auto takže se najdou nějaké nedostatky jako nějaké ťupky od kamínků a disky jsou trochu obouchane od předchozího majitele.
Byl to Ital ročník nějak 1975 takže auto je z Itálie. Ze spodu bez kousku rzi.
Pracuji v zahraničí a jsem doma tyden v měsíci takže auto moc nevyužiji,proto bych přešel zpět na benzin.
Nebráním se výměně za něco slušného v podobne cenové relaci a klidně za levnější s vašim doplatkem.
Momentálně je auto řekl bych že ve skvělém stavu,vše udělané. Akorat zlobí zámek spolujezdce,někdy se odemkne a někdy ne,ale nový mám doma tak dam k autu nebo ještě necham vymenit. Mám faktury aspoň za 50 000kc. Nové zimní pneu Pirelli za 15 000kc. Byl sem půl roku bez papíru takže sem s tim ani moc nenajezdil.
Je to super auto s málo vídanou barvou s docela slušnou výbavou,ani Nevim popravdě co vše auto umí,nevyznam se v tomto moc takže zde nebudu vypisovat a kdo bude mit zájem tak to mužů zjistit,nebo se prijedte rovnou podívat.
Nabídky na výměnu mi můžete posilat na e-mail a pokud by byl zajem ke koupi tak rovnou volejte.
Na výměnu bych chtěl nejlépe BMW 130i,330i, Audi S3,ale klidně cokoliv s čím je sranda.

Číst celé..!
Nabizim na prodej MK5 GT R32 look s motorem 1.4 tsi BLG 2006 (poctivych 166 XXX) auto jede jak ma motor je po castecnem GO. Na motoru delano: rozvody, repas turba, prebrouseni kliky, nove ojnice, prekrouzkovani atd. Kompresor byl poslan na prekontrolovani a bylo vse O.K. Kolem motoru nove cidlo klikove hridele, cidlo vacky, nedavno delane loziska plus ABS čidla. Auto je na stavítku a částečne položené(original podvozek dam k autu). Na aute kola AEZ R17 s novymi zimaky ve predu 205/40 a vzadu 205/45. Auto drive na rozsirovacich lemech muzu pridat k autu. Auto je bez koroze prahy jsou v dobrem stavu i vse okolo. Jedine chteji vymenit predni blatniky (pridam k autu). Na aute delany vyfuk, home/downpipe, stredovy tlumic tam je ale je prazdny misto zadniho svarene Y (origo dam k autu) Zvuk to ma slusny. Muzu pred prodejem jeste udelat klapkový system kvuli hluku. Na aute ted original filtr box, muzu pridat i sportovni sani. Zatmavena zadni svetla. Stav laku je docela v dobrem stavu castecne oderky z bezneho provozu. Auto cerstve po technicke. Auto na tak ,,maly,, motor jede dost slusne. Po go motoru jede krasne plynule na volnobeh take krasne drzi. Auto se mi neprodava lehko ale bohuzel uz mi nestaci a potrebuji vetsi.
Cena dohodou. Nabidky do zpráv

Nabízím k prodeji svou Audi A5, za mě nejlepší možná motorizace 3.0 TDI 176kw Quattro
Nebudu vypisovat jakou výbavu a co vše výbava obsahuje :)
Základní informace:
Rok výroby: 2008
tažné zařízení se dá demontovat během 5 minut.
Najeto: 295 xxx
Auto vlastním 2 roky, dost jsme si spolu užili.
Za poslední 4 měsíce se do auta investovalo celkem 106.450,-
Tudíž opravdu se mi auto prodávat nechce ale bohužel okolnosti si žádají větší a úspornější auto :) Opravdu dost dobře vím co a v jakém stavu nabízím k prodeji.
10/22 Poslední výměna oleje + filtr + Palivový filtr + Kabinový filtr + Vzduchový filtr.
10/22 Kompletně nové zadní brzdy (Destičky, kotouče, nové brzdiče)
11/22: Kompletní nová spojka (Dvouhmota, setrvačník, přítlačný talíř atd.)
11/22 Kompletní repas Převodovky + nový olej (záruka 2 roky)
12/22 Nová baterie, řemen + napínací ložisko k palivovému čerpadlu.
1/23 Nové 2x ocelové lanka vedené k otevírání kapoty.
!!! Ke všem opravám faktury samozřejmostí !!!
Olej + filtry vždy měněny nejpozději v 13.000 km intervalech.
Auto jezdilo vždy do stejného autoservisu a pokaždé stejný automechanik.
- Samozřejmě jako každé auto má i tohle nějaké mouchy, kosmetické vady způsobené provozem viz obrázek č.8 (není to bohužel rok staré auto)
- Chtělo by to vyměnit stabilizační tyčky na zadní nápravě (2x1000,-)
- Cca 20.000 km čekají přední destičky + kotouče (cca 4.000,-)
- Výměna oleje + filtr (cca 3.500,-)
toto jediné jsem nestihl a už ani neplánuji, nechám to na nového majitele a předem o tom informuji :-)
Auto k vidění v Děčíně každý PÁ + SO + NE po předem telefonické domluvě.
Jsem z ceny ochoten slevit za rychlé jednání.

Nejspolehlivější auto na trhu. Auto vlastním 5 rokem koupené při nájezdu 198tis aktuální nájezd více jak 3 roky svítí kontrolka ABS. Přes diagnostiku stačí jen výměna výměna čidla ABS. O auto se mi staral roky otec který je profesionální automechanik. Ale ja se v autech moc nevyznám, jen vím že to je zlatý motor který najede ještě víc jak milion KM a celkově auto má jen klasickou spotřebu nafty oleje a jinak jede Furt. Aktuální na zimních pneu možné přidat i letní. Nutný přepis a vše další nikdy jsem auto neprodával tak nevím co vše je potřeba. Dohoda ve zprávách možná auto k vidění v Jihlavě. Důvod prodeje je že jsem se přestěhoval do Brna a pro auto už nemám využití.

Vzhledem k nevyužití prodám/vyměním plně funkční VW Golf VII ve verzi GTD.
Jsem první majitel v ČR, auto je dovezené z Německa. Koupeno v červenci 2021 s nájezdem 199 000 km, v tu dobu jsem najezdil v průměru 3 tisíce za měsíc, změnil jsem ale zaměstnání a pořídil pracovní auto, takže auto víceméně stojí. Za poslední půl rok nájezd max. 2 tisíce kilometrů, auto vytáhnu jen když vím že najedu více jak 50km, jinak to ani nemá cenu.
-barva černá
-vyrobeno 11/2013
-najeto 221 000 km
-původ Německo
-STK 07/2023
-2.0 TDI, 135KW, kód motoru CUNA
-manuální převodovka
-nebourané, drobné kosmetické vady z provozu nic hrozného
-letní kola VW Taulon R18, zimní kola VW Dijon R17, obě sady v pěkné šedé barvě ladící k autu
-
-servisní knížka
Z výbavy například:
ABS, ASR, natáčecí Bixenony s přísvitem do zatáček, navigace, AUX, USB, digitální dvouzónová klimatizace, přední a zadní parkovací senzory, tempomat, vyhřívaná el. zrcátka, dešťový senzor, multifunkční volant, sportovní vyhřívané sedačky, el. všechna okna, el. ruční brzda atd.
Co bych vyzdvihnul tak: sklopné tažné zařízen a bez klíčové odemykání/startování
Za mne děláno:
výměna olej a všech filtrů po koupi a následně po 10-12tkm, deaktivace start/stop, rozvody s vodní pumpou ve 210tkm, nové xenonové výbojky, doplnění klimatizace, zadní kotouče, destičky + zánovní třmeny, nová brzdová kapalina, auto se teď vrátilo ze servisu kde se měnila lambda sonda, oleje a filtry
Nikde nic nebouchá a jede krásně, mezi výměnami oleje doliju cca 0,5 oleje asi jako každý tento motor, svítí závada na osvětlení kvůli US svícení, auto je až na výše zmíněné v pořádku, nic skrývat nepotřebuji.
Cena dohodou na místě, rychlé jednání sleva. Slevu po telefonu po mě nechtěje. Email, sms, cokoliv - odpovídám na vše.
případně vyměním s oboustranným doplatkem za auto s benzínovým motorem. Ideálně VAG 2.0 TSI/TSFI apod. např. Golf 6/7 GTI, Leon Cupra 5F, Audi 8P S3 facelift, Octavia 3 RS, A4 B8, F20-114i, 116i, 118i, 316i F30, Focus ST, atd... 130kw+
tel: 7️⃣2️⃣3️⃣ 1️⃣5️⃣0️⃣ 4️⃣2️⃣2️⃣

Prodám auto, Octavia 2 103kw 2005 ,cca 281xxxkm ,STK do 11/2024, kód motoru BKD bez filtru pevných částic, má 6 stupňovou automatickou převodovkou,2x klíček,
Výbava: tempomat, Parkovací a dešťový senzor, ABS, ESP, vyhřívané zrcátka i přední sedačky, sedačky jsou kožené, středové zrcátko je zatmavovací, climatronic, 2 zóny klimatizace, maxidot, tažné zařízení. Auto je v černé metalické barvě, kosmetické vady laku.
Pravděpodobě odchází 2 vstřiky
Auto je plně pojízdné a funkční
Momentálně má značky v depozitu
Auto bylo pravidelě servisováno. ( je možné předat kompletní servisní historii v podobě Excelové tabulky )
Auto je po mírné nehodě ale vše potřebné bylo měněné a opravené ( vše lze dokadovat účtenkami a fakturami )
K autu jsou letní 17" kola ( sjeté pneu )
zimní 15" kola
Nové díly: zadní tlumiče, palivový a olejový filtr, repasované turbodmychydlo, nádržka na chladící kapalinu, palivové hadičky, spona výfuku, brzdová trubička, zadní brzdové hadičky ke třmenu, blatníky, světla, žhavící svíčky, přetěsněné sání, tlaková hadice do intercooleru, tandemové čerpadlo, dvouhmotový setrvačník.
V červnu bylo čištěné komplet sání, přetěsnění sání a ventilového víka, dekoroze celého vozu ( prahy budou potřeba udělat ).
O auto bylo po celou dobu staráno.
Při rychlém a férovém jednání možná sleva.
Volat pouze mezi 14:00 - 21:00!!!!!
Z rodiných důvodu je auto na prodej.

Prodám svého mazlíka.
Škoda Octavia 2 facelift 1.6TDI 77kw
Vlastním vozidlo jeden rok jsem druhý majitel v ČR auto bylo kupováno v české republice v autosalonu v Praze na Smíchově. Bylo kupováno firmou tudíž všechny km jsou dálniční. To samozřejmě jde vidět i v kompletní dokumentaci ohledně km. Od počátku narození je auto servisováno v autorizovaném servisu škoda.
Když jsem auto kupoval dělal jsem kompletní servis cca před 10tis km : rozvody, brzdy, olej, filtry, náboj kola, snímače ABS, klínový řemen
K autu jsem kupoval ALU kola Pegasus v novém stavu. Které samozřejmě předám k autu. A k tomu novou sadu zimních Plecháču Barum.
Auto bylo na vnitřním komplet detailingu.
Plus ještě před koupí bude auto komplet rozleštění.
29x xxx km najeto a stále přibývá.
STK platná
Výbava:
Denní svícení
Tempomat
Výhřev sedaček, zpětných zrcátek, zadního skla.
Zadní stěrač.
Automatická klimatizace/topení
Palubní počítač
Originální auto rádio škoda.
Handsfree s mikrofonem spojené s rádiem tudíž možno pouštět písničky přes Spotify.
Parkovací senzory.
Rezerva
Dvouzónová klimatizace
Atd..
Kosmetika z dálnice.
Auto prodávám z důvodu, že bych chtěl něco sportovnějšího. Tudíž možná výměna za Audi TT, Passat CC, Golf 7, Golf GTI 5.
Víc info na tel.