inzerce, prodej, prodám, bazar

microsoft office trvalá licence - strana 31

Počet nalezených inzerátů MICROSOFT OFFICE TRVALÁ LICENCE: 1000 - strana 31

⭐⭐⭐Acer Extensa 5635G s Intel Core2Duo, 4GB, 750HDD⭐⭐⭐
⭐⭐⭐Acer Extensa 5635G s Intel Core2Duo T6500 2,1Ghz, 4GB RAM DDR3, 750HDD Western Digital, Grafická karta NVidia GeForce G105 s 2GB celkovou pamětí, DVD-RW mechanika, Wi-Fi, Windows 7 Home Premium, Microsoft Office 2013 Professional, Baterie cca. 15min. ⭐⭐⭐Notebook je v dobrém stavu bez poškození. ⭐⭐⭐
Notebook Fujitsu Siemens Esprimo V5505
Nový“ starý notebook, používán důchodcem, minimálně. HDD „najeto“ pouze 491 hodin. Prakticky bez opotřebení, stav nového. Vše funkční. Baterie výdrž cca1 hodinu, ke konci rychlý pokles. Lze zakoupit novou. Výhodné používat na siť a baterie jako záložní zdroj. Nainstalován W10 HOME a aktivován druhotnou licencí. Dále nainstalován původní Microsoft Office 2007 Enterprise, Avast antivir. Technické údaje: • Displej: 14,1'' • Rozlišení: 1280 x 800 • Procesor: Intel Pentium Core 2 Duo T3200 2 GHz • Paměť: 3 GB DDR 2 • HDD: Seriál ATA, 250 GB, 5400 ot/min • Optická jednotka: kombinovaná CD/DVD +/-RW Super Multi DL • Grafika: sdílená Mobile Intel 965 Express Chipset Family • WiFi: WireLess Lan 802.11a/b/g • Kamera: ne • Síťová karta: 1 Gb, RJ-45 • Čtečka karet: ano • Bluetooth: ano • Porty: 4x USB 2.0 , 2x audiojack sluchátka + mikrofon, externí VGA D-Sub, S- video, 1x Express Card
Technická a Marketingová podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Marketingová a Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Marketingová + IT Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Kancelářská židle Office Pro Calypso - NOVÁ pc 6200,-
Nabízím kvalitní ergonomickou kancelářskou židli od společnosti Office Pro – Calypso Grand, která se zaměřuje na kancelářské židle. Židle je téměř nová (používaná jen 3 měsíce). Pořizovací cena byla 6200,-, nyní ji prodám za velmi příznivou cenu 2400,- z důvodu rušení advokátní kanceláře na Praze 1 a potřebuji uvolnit místo. Dominantou židle Calypso Grand je pohodlný ergonomický sedák a tvarovaná záda, díky němu lze na židli sedět dlouhodobě bez únavy zad. Židle má prodyšný síťový materiál ve kterém se nepotíte, synchronní mechanismus se 4 polohami blokacemi, houpací systém včetně nastavení síly protiváhy podle své hmotnosti , nastavení výšky sedáku, bederní opěrka, vysoká nosnost 120 kg, područky s možností nastavení výšky. Vyzvednutí na Praze 1. Telefonní kontakt uveden níže.
office 2003 pro studenty
originální windows office 2003 pro studenty. Kód je součástí, jestli to ještě půjde zaktivovat netuším. Praha - Braník nebo zásilkovna/pošta/balíkovna Preferuji komunikaci přes email skrze inzerát, vše se dá domluvit v 1-2 emailech. Na dobírku zásílám pouze po zaplacení poštovného předem. Děkuji za pochopení.
Asistentka pro zpracování dokumentů
Dobrý den, aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023. Podmínky k nástupu: - komunikativní a pozitivní přístup - zodpovědnost - znalost Německého jazyka na komunikativní úrovni. - znalost práce s pc. word, excell atd. Nabízíme: - půlku pracovní doby možný home office - denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti - 160,-Kč/hod - měsíční prémie až 10% platu - po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové sazby - jednou ročně firemní team building na 2 dny ve wellness chalupě v horách Pokud máte otázky rád zodpovím. V případě zájmu volejte na tel: Strukturovaný životopis zasílejte na hell@
Hledám práci - administrativa, junior účetní
Poptávám práci z domova - home office VŠ, ŘP B, MS Office. Mám zkušenosti: * Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj. * Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence * Administrativa pro SVJ * Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv. Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem. Žádný prodej, MLM, finanční služby... KONTAKT: na e-mail
práce  na doma
• Home office • Řešíte často OČR? Řešíte co bude, když vám nevezmou děti do školky?Rády byste měly kačku navíc? Pokud Ano • Nabízím jednoduchou práci z domova. Hledám posily na spolupráci s e-shopy. Home office bez nutnosti prodeje. • Náplň práce: • inzerce • flexibilní pracovní doba • komunikace se zákazníky • vyřizování registrací
LG P500 Optimus One s držákem SCS-320
LG P500 Optimus One s držákem SCS-320 Stav viz. foto. Telefon nebyl prakticky používán. Telefon byl pořízen před lety. Nenošen z důvodu zákazu zaměstnavatele používat jakákoliv obrazová záznamová zařízení. Využit pouze parkrát jako navigace pro odzkoušení. Poté ležel léta uložený. Balení: kompletní balení, telefon, nabíječka, SD karta 32GB, originální nerozbalená sluchátka atd. Aplikace: Na telefonu jsou stažené aplikace, včetně navigace Sygic v té době platnými mapami. Proto vložena velká SD karta. Operační paměť je nyní hodně plná a pokud má někdo zájem, lze aplikace, které se mu nehodí odinstalovat nebo ho dát do továrního nastavení. K telefonu je i originální držák do auta LG-P500 SCS-320 Operační systém: Android 2.3.3 Podporované sítě: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900, WCDMA 900 / 2100 Displej: 3,2" 480x320 HVGA Uživatelská paměť: 170 MB Napájení: Li-Ion s kapacitou 1500 mAh, výdrž až 700 hodin v pohotovosti nebo až 480 minut hovoru Rozměry: 113,5×59×13,3 mm Hmotnost: 129 g Další funkce: WiFi, Bluetooth, HSDPA, 3Mpx fotoaparát, MP3 přehrávač, Video přehrávač, podpora Adobe Flash 10.1, GPS s Google mapami, Android Market, podpora Xvid a DivX formátů, OS Android 2.3.3, Multitouch, otevírání a úprava Office souborů (ThinkFree Office), FM Rádio,.. Telefon byl odzkoušen a je funkční. Vzhledem ke stáří bez záruky. Třeba pro svou jednoduchost ještě někomu poslouží.
Prodam datovy kabel k apc ups rj50 (rj45 10p10c) na usb
Prodam datovy kabel na propojeni ups APC a PC. funguje se vsemi radami, ktere maji tento konektor. Jedna se o vyrobeny kabel, muzu vyrobit kusu, kolik budete chtit. AP9827, 940-0127B, 940-0127C, 940-0127E. Funguje s APC Back-UPS CS BK350 APC Back-UPS CS BK500 APC Back-UPS CS BK500BLK APC Back-UPS CS BK650EI APC Back-UPS ES G BE450G APC Back-UPS ES G BE550G APC Back-UPS ES G BE650G APC Back-UPS ES G BE650R APC Back-UPS ES G BE750G APC Back-UPS ES U BE350U APC Back-UPS ES U BE500U APC Back-UPS ES U BEBB APC Back-UPS Office BF350U APC Back-UPS Office BF500U APC Back-UPS RS BR500 APC Back-UPS RS BR1000 APC Back-UPS RS BR1200 APC Back-UPS RS BR1300LCD APC Back-UPS RS BR1500 APC Back-UPS RS BR1500LCD APC Back-UPS RS BR800 APC Back-UPS RS BR900 APC Back-UPS VS BF500BB APC Back-UPS XS BX1000 BX1500 APC Back-UPS XS1500g APC Back-UPS XS 1300VA BX800 BX1500M BR1500MS BX1300G a dalsimi s timto konektorem. Lze poslat za 70kc postou nebo za 80 zasilkovnou.
Obchodní zástupce - velkoformátový tisk
Jsme společnost s několikaletou praxí v oblasti velkoformátového tisku včetně instalací. V rámci dalšího rozvoje nyní hledáme do svého týmu obchodního zástupce: Náplň práce: akvizice nových klientů péče o stávající klienty plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek vytváření kalkulací, nabídek pravidelný report Požadujeme: min. středoškolské vzdělání s maturitou praxi na obchodní pozici v tiskárně / reklamní agentuře ochotu učit se novým věcem zodpovědnost, proklientský přístup, příjemné vystupování uživatelskou znalost MS Office, znalost práce s PC Nabízíme: práci na HPP nebo na ŽL fixní plat + motivující provizní systém provize bez horní hranice možná práce na home office práci v mladém a přátelském kolektivu zázemí stabilní společnosti mobilní telefon a služební notebook nástup dohodou V případě, že vás nabídka zaujala, pošlete své CV na email jan.hladik@
ESET Internet Security | 3 roky |
⭕️Predám antivírus ESET Internet Security {Na objednávku viem zohnať aj iné antivírusy prípadne ESET verziu na 2 roky} ◾️Špecifikácie: - dostupné pre Windows,macOS a Android - možnosť objednať kód aj na viacero PC - platnosť 3 roky ✅Doručenie: Do 30 minút ◾️Cena za 1 kľúč na ESET Internet Security 3 roky je 15€ ◾️Platbu preferujem bankovým prevodom prípadne cez PayPal. Po obdržaní potvrdenia o platbe Vám bude zaslaný kód s návodom na aktiváciu ☎️Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu: samuel119954@ alebo cez telefónne číslo: 0905886505 ❗️BLACK FRIDAY AKCIA❗️ ESET INTERNET SECURITY (3 roky) + Office 2019/2016 + Windows 10 PRO/HOME = 24€ ESET INTERNET SECURITY (3 roky) + Office 2019/2016 = 22€ ❌Jedna sa o predaj digitálnej formy (aktivačný kľúč) nie o predaj krabicovej/cd verzie❌
Instalatér + obkladač, Horní Rakousko
Pracoviště: 4230 Pregarten (v blízkosti Lince) – nástup možný ihned – stálé zaměstnání s rakouskou pracovní smlouvou Jako podporu do našeho týmu hledáme - instalatéra a - obkladače. Vaše úkoly: - provádění renovačních prací: od demoličních prací přes zakrytí stavebního prostoru až po instalaci a kompletaci - přeprava zboží ze skladu k zákazníkovi - převzetí podkladů k zakázce a plánů pro provedení montáže - uzavření zakázky s předáním zákazníkovi Váš profil: - vzdělání v oborech instalatér, obkladač; -víceletá praxe v této oblasti - maximálně přesná, samostatná a na řešení orientovaná práce - pořádek, čistotu a kontakt se zákazníkem považujete za důležité - pokud je to nutné, dokážete pracovat i na více než 100 % Vaše výhody: - příjemná práce v mladém dynamickém týmu - rozmanitá a zajímavá činnost - stálý pracovní poměr - možnost trvalého vzdělávání a rozšiřování kvalifikace Pro tuto pozici nabízíme 2 800 EUR hrubého měsíčně (na plný úvazek) Kontakt: Vaše přihlášky uchazeče s příslušnými podklady (životopis s fotografií, doklad o odborném vzdělání) zasílejte prosím e-mailem na: office@ Adresse: Firma Koller GmbH Gf Simon Koller Bahnhofstraße 15 4230 Pregarten Telefon: +43 (0)664/88 36 33 56 Email: office@ Homepage: Další informace a kontaktní formulář:
Kancelářská židle Office Pro Calypso Grand
Židle je v dobrém stavu, veškeré polohovací mechanické jsou v pořádku, pouze se známkami běžného používání doma. Původní cena židle byla 5400 Kč. Výška sedáku 45-55 cm. V případě zájmu volejte o víkendu 8-20, případně ve všední dny 16-20. Případně pište SMS nebo email. K předání osobně na Praze 4. Odkaz na recenze na serveru :
Praktický kancelářský prostor, 25 m2, ul. Holandská, centrum
Nabízíme Vám praktický kancelářský prostor, sídlící v ulici Holandská - v přímým centru 2. největšího města ČR - v Brně. Prostranství nabízí celkovou výměru 25 m2 a čistou plochu kanceláří 9 m2 - vhodnou pro 2 osoby. Moderní nábytek, nadčasová budova Spielberk Office Park splňuje všechny podmínky i té náročné klientely. Je jedním z prvních velkoplošných kancelářských projektů v Brně a její primární předností je těsná blízkost centra města i dosažení sjezdu D1 v časovém rozpětí pár minut. Kanceláře jsou kompletně vybaveny atraktivním nábytkem a instalacemi, disponují vysokorychlostním připojením Wi-Fi, plně vybavenou kuchyňkou i s jídelním koutem či společné prostory k bezplatnému využití - business lounge i konferenční místnost. Praktické služby recepce v ceně - vyřizování telefonů, třídění korespondence, asistentské práce. Parkování k dispozici. Služby a vybavení kompletně zahrnuty v ceně. Moravská metropole se svou strategickou polohou nabízí skvělou konektivitu do skutečně všech směrů. V krátkých dojezdových vzdálenostech se lze dostat nejen do Prahy nebo Ostravy, ale i do Bratislavy, Vídně, Budapešti. Brno je velmi populární díky dlouholeté tradic v rámci elektrotechnického a strojírenského průmyslu, který zaslouženě vybudoval úspěšné hi-tech společnosti. Je také považováno za město právníků - nachází se zde Nejvyšší soud České Republiky. V areálu Spielberk Office Park se nachází stravovací zařízení, obchody, banky. Dopravní dostupnost je na vysoké úrovni - pár stovek metrů Centrum, autem i prostřednictvím městské hromadné dopravy.
Pronájem kanceláře (59,77 m2), Praha 6 - Hradčany, M. Horáko
Nabízíme k pronájmu kancelářské prostory o ploše 59,77 m2, situované ve 7. NP administrativní budovy - Hradčanská Office Center na Praze 6 - Hradčany, ul. Milady Horákové. Uvedené fotografie jsou pouze ilustrativní, reálná dispozice se může lišit. Kancelář disponuje silnoproudou kabeláží, má otevíratelná okna, koberce, snížené podhledy včetně osvětlení, centrální vytápění. V budově je 24 hodinová bezpečnostní služba, kamerový systém CCTV, 2 samostatné recepce, 7 výtahů. Hradčanská Office Center se nachází v širším centru Prahy, nedaleko Pražského hradu a zároveň přímo u stanice metra A-Hradčanská. V blízkém okolí jsou veškeré důležité služby a občanská vybavenost. Přidanou hodnotou je unikátní lokalita s výbornou dopravní dostupností – veřejnou i osobní, dispoziční flexibilita a výrazná viditelnost. Z nejvyšších pater je nádherný výhled na Pražský hrad, v docházkové vzdálenosti se nachází park Letná. V přízemí budovy je prodejna potravin Tesco Express, Delmart, prodejna DM drogerie, lékárna a též fitness centrum Factory Pro. Nájemné: 300 Kč/m2/měsíc + DPH. Poplatky: 191 Kč/m2/měsíc + DPH. Kauce: 3x měsíční nájemné K nastěhování od 3/2023.
Náplně do tiskárny HP HP58
Nová nevybalená náplň do tiskárny HP Color. HP58 Kompatibilní s: HP PSC 1713, HP DESKJET F380, HP DESKJET F370, HP DESKJET F2100, HP DESKJET F390, HP DESKJET 3840, HP DESKJET 3843, HP DESKJET 3845, HP DESKJET 3847, HP PSC 2575, HP PSC 2570, HP PSC 2510, HP PSC 2425, HP PSC 2410, HP PSC 2210, HP PSC 2200, HP PSC 2175, HP PSC 2171, HP PSC 2170, HP PSC 2110, HP PSC 2105, HP PSC 1350, HP PSC 1340, HP PSC 1315, HP PSC 1310, HP PSC 1300, HP PHOTOSMART 7960, HP PHOTOSMART 7850, HP PHOTOSMART 7760, HP PHOTOSMART 7660, HP PHOTOSMART 7550, HP PHOTOSMART 7459, HP PHOTOSMART 7450, HP PHOTOSMART 7350, HP PHOTOSMART 7345, HP PHOTOSMART 0, HP PHOTOSMART 7150, HP PHOTOSMART 245, HP PHOTOSMART 145, HEWLETT-PACKARD DESKJET 3600, HEWLETT-PACKARD DESKJET 3645, HP OFFICEJET 6110, HP OFFICEJET 6100, HP OFFICEJET 5615, HP OFFICEJET 5610, HP OFFICEJET 5605, HP OFFICEJET 5600, HP OFFICEJET 4259, HP OFFICEJET 4255, HP OFFICEJET 4252, HP OFFICEJET 4251, HP OFFICEJET 4219, HP OFFICEJET 4215, HP OFFICEJET 4212, HP OFFICEJET 4210, HP OFFICEJET 4200, HP DIGITAL COPIER 410, HEWLETT-PACKARD DESKJET 450CBI, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5145, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5150, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5151, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5550, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5650, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5652, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5662, HEWLETT-PACKARD DESKJET 5850, HEWLETT-PACKARD DESKJET 9650, HEWLETT-PACKARD DESKJET 9670, HEWLETT-PACKARD DESKJET 9680, HEWLETT-PACKARD DESKJET D2400, HEWLETT-PACKARD DESKJET D2460, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2110, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2120, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2128, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2140, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2180, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2185, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2187, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2188, HEWLETT-PACKARD DESKJET F2224, HEWLETT-PACKARD DESKJET F380, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4100, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4120, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4135, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4140, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4172, HEWLETT-PACKARD DESKJET F4180, HEWLETT-PACKARD DIGITAL COPIER 410, HP DESKJET 5550, HP PHOTOSMART P7000, HP PHOTOSMART P7150, HP PHOTOSMART P7350, HP DESKJET 450C/CBI, HP PSC 2110C, HP DESKJET 5652, HP DESKJET 5850, HP DESKJET 3650, HP DESKJET 5150, HP OFFICE JET PSC 1350, HP OFFICE JET PSC 2175, HP PHOTOSMART 770, HP DESKJET 9650, HP DESKJET 450C, HP DESKJET 9670, HP DESKJET 9680, HP OFFICEJET PSC 1350, HP OFFICEJET PSC 2175, HP PHOTOSMART 7100, HP PSC 2210V, HP PSC 2210XI, HP DESKJET D2360, HP PSC 2355, HP PSC 2400, HP OFFICEJET 6110V, HP DESKJET 450, HP DESKJET 450CA, HP DESKJET 450CBI, HP DESKJET 450CI, HP DESKJET 450CO, HP DESKJET 5150W, HP DESKJET 5551, HP DESKJET 5650, HP DESKJET 5650W, HP DESKJET MOBILE PRINTER, HP OFFICEJET 6110XI, HP PHOTOSMART 7300, HP PSC 1210V, HP PSC 1210XI, HP PSC 2100, HP PSC 2110V, HP PSC 2110XI, HP PSC 2115, HP DESKJET D2460, HP DESKJET F4180, HP DESKJET F2180 Modely tiskáren: DESKJET 450, DESKJET 450C, DESKJET 450C/CBI, DESKJET 450CA, DESKJET 450CBI, DESKJET 450CI, DESKJET 450CO,