mzdová účetní práce
Počet nalezených inzerátů MZDOVÁ ÚČETNÍ PRÁCE: 1000

Nabízíme ručně malované sklo (baňky, dózy, hrnky, sklenice, mísy atd.) na zakázku. Motivy jsou dělané na zakázku. Produkty viz. níže rozepsané, případně není problém se domluvit na jiném produktu. Cena se odvíjí na složitosti a velikosti motivu. V ceně je zahrnut produkt a práce, nikoliv poštovné.
Doručujeme přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu.
V případě zájmu kontaktujte mne na telefonním čísle nebo e-mailu, níže uvedeném nebo na Whatsappu.
BAŇKY
- Baňky 6 ks (60 Kč + práce)
- Baňky 9 ks (90 Kč + práce)
- Baňky 12 ks (120 Kč + práce)
KOŘENKY A DÁVKOVAČE
- Kořenky, sklo 15 cl (4 ks) černé víčko (99 Kč + práce)
- Kořenky, sklo 15 cl (4 ks) stříbrné víčko (49 Kč + práce)
- Dávkovač cukru 15 cm (99 Kč + práce)
DÓZY
- Dóza s víkem 0.5 l (59 Kč + práce)
- Dóza s víkem 1 l (79 Kč + práce)
- Dóza s víkem 1.9 l (149 Kč + práce)
- Dóza s víkem (sada 5 ks) (499 Kč + práce)
- Dóza ve tvaru lahve s víkem 1.0 l (79 Kč + práce)
HRNKY
- Hrnek 23 cl (15 Kč + práce)
- Hrnek 24 cl (39 Kč + práce)
SKLENICE
- Sklenice 17 cl (6 ks) (39 Kč + práce)
- Sklenice 30 cl (6 ks) (129 Kč + práce)
- Sklenice 30 cl (6 ks) (129 Kč + práce)
- Sklenice 37 cl (6 ks) (269 Kč + práce)
- Sklenice 45 cl (6 ks) (45 Kč + práce)
- Sklenka na nožce 30 cl (49 Kč + práce)
- Sklenice na kafe 29 cl (39 Kč + práce)
- Sklenka na sekt 21 cl (6 ks) (149 Kč + práce)
- Sklenka na víno 49 cl (6 ks) (329 Kč + práce)
- Sklenice na červené víno 68 cl (6 ks) (369 Kč + práce)
- Sklenice na pivo 60 cl (39 Kč + práce)
- Sklenice na pivo 50 cl (59 Kč + práce)
- Sklenice na panáky 25 ml (6 ks) (113 Kč + práce)
- Sklenice na panáky 35 ml (6 ks) (159 Kč + práce)
MÍSY
- Servírovací mísa 20 cm (99 Kč + práce)
- Servírovací mísa 28 cm (59 Kč + práce)
OSTATNÍ
- Čajová konvice 0.6 l (199 Kč + práce)
- Džbán 0.5 l (178 Kč + práce)
- Džbán 1.0 l (200 Kč + práce)
- Džbán 1.5 l (245 Kč + práce)
- Džbán 1.7 l (69 Kč + práce)
- Váza 14 cm (55 Kč + práce)
- Váza 15 cm (59 Kč + práce)
- Váza 18 cm (69 Kč + práce)
- Karafa 0.5 l (125 Kč + práce)
- Karafa 0.74 l (84 Kč + práce)
- Karafa 1.0 l (35 Kč + práce)
- Karafa 1.7 l (499 Kč + práce)
- Láhev 1 l (79 Kč + práce)
- Láhev s uzávěrem 15 cl (3 ks) (99 Kč + práce)

Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023

Ráda bych vám nabídla své služby jako externí účetní a mzdová účetní pracující na OSVČ.
Jsem flexibilní a přátelská, není pro mne problém jezdit pro účetní doklady a případné schůzky. Nejlépe Plzeň x Klatovy x Sušice. Odpovědnost za zpracování, správnost a kontrolu účetnictví a mezd, odpovědnost za zpracování přiznání DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení a tvorba podkladů a hlášení pro finanční úřad, silniční daň, DPPO, DPFO daň z nemovitostí. Komunikace se všemi institucemi. Cena dohodou dle rozsahu a objemu zpracování. Za další úkony cenu nenavyšuji vše v paušálu. Budu ráda za kontakt.

Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď.
Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy.
Co od Vás očekáváme:
• Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou
• Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
• Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost
• Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou
Co bude Vaším úkolem:
• Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
• Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp.
Co Vám nabídneme:
• Motivační finanční ohodnocení
• Přátelský kolektiv
• Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
• Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
• Žádný velký open space, jen kancelář
• Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto)
Životopis poprosíme na: info@

Prodám maturitní otázky z účetnictví. Je zde teorie i účtování. Témata: Finanční majetek, manažerské účetnictví, mzdy a zaměstnanci, závazky, pohledávky, účtování materiálových zásob, odpisovaní a vyřazování dlouho. majetku, dlouhodobý majetek, kapitálové účty, inventarizace, členění nákladů a výnosů, účetní zápisy a účetní knihy, právní úprava účetnictví, hospodářský výsledek, časové rozlišení nákladů a výnosů, účetní závěrka, daňová evidence příjmu a výdajů, evidence zásob, rozpočetnictví, účtování v a.s., účetní doklady, účetní uzávěrka, zúčtovací vztahy ke státnímu rozpočtu. Je možné buď zaslat poštou či naskenovat. Také možno koupit pouze vybrané otázky. Cena 130 Kč za všechny otázky. Kontaktujte mě na e-mail: plecita.denisa@

Nabízím práce "všeho" druhu.
- montáž nábytku
- montáž kuchyni
-výroba nábytku z Euro palet
- údržba domácnosti
- drobné instalatérské práce
- malé zednické a bourací práce
-stavební práce
-malířské práce
- drobné elektromontážní práce (výměna vypínačů, zásuvek, osvětlení apd.)
- drobné opravy elektrospotřebičů
- truhlářské práce- pergoly na míru
- sekání zahrad, sekačkou, křovinořezem
- rizikové kácení stromů
- stěhování,autodoprava
- vyklízení sklepů, půd, garáží
- realizace oplocení pozemku
- zámečnické práce, opravy pomocí svařování obalenou elektrodou
-výškové prace s certifikátem IRATA (anglické školení akceptováne po celém světě)
- Výškové práce-mytí oken, fasád, čištění Střech , okapu
- různé práce ve výškách z lana
Neváhejte me kontaktovat určitě se domluvíme.
Cena od 300kc/h
paušální cena za 3h práce- 1500,-
(hodinový manžel, řemeslné práce,drobné práce , stěhování, zahradnik ,opravář,vyskove práce , rizikové kácení, údržba zelené,stavební práce.)
web :

Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých, vydaných, banka
- DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
- práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi ve mzdovém účetnictví
- znalost systému Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
Nabízíme:
- pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
- prémie, bonusy
- služební telefon i k soukromému používání
- firemní akce
- pracoviště v centru Českých Budějovic
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@,
volat můžete na .

HLAVNÍ ÚČETNÍ
Hledáme samostatnou účetní, která zvládne skoro vše - profík v oboru. Jedná se o zhruba 30 zaměstnanců, sídlo firmy v Třinci. Požadavek VŠ/SŠ vzdělání a min. 5 let praxe. Nástup ihned. Pro vzdálenější uchazeče možnost práce z domu v pondělí a pátek. Nástupní plat
účetní kolem 50.000 Kč dle zkušenosti + benefity…..
Kontakt: 708 058, pro životopisy zp1357@

Účetní | Rohatec | Karel Kaňák s.r.o.
Jsme rodinnou firmou a předním výrobcem vysoce kvalitních výsekových nástrojů pro české i zahraniční zákazníky. Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům perfektními produkty a službami a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí.
Rozšiřujeme tým a nabízíme pozici: Účetní
Výsledkem Vaší práce bude správně zpracované kompletní účetnictví firmy.
Budete paní/pánem účetnictví, takže si veškeré činnosti zorganizujete a nastavíte tak, aby se Vám dobře pracovalo a mohl/a jste dodat potřebné výsledky vedení firmy.
Očekáváme od Vás:
že jste zběhlá/ý v účtování, daních a aktuální legislativě,
jste otevřená/ý učit se novým věcem,
rád/a spolupracujete s kolegy,
jste připraven/a jim poradit.
Potřebujeme:
abyste si zakládal/a na preciznosti a rychlosti,
převzal/a zodpovědnost za svěřenou oblast,
výhodou je alespoň základní znalost angličtiny/němčiny.
Jsme skvělým týmem uvnitř firmy, která se neustále snaží být lepší.
U nás dostanete:
zázemí stabilní společnosti,
jistou práci a vhodné zaškolení,
budete pracovat v příjemném prostředí a podporujícím kolektivu,
budete moci dále prohlubovat svoje dovednosti v rámci různorodých činností,
oporu budete mít v našem daňovém poradci a auditorovi, také při zpracování daňového přiznání.
Dovedeme ohodnotit Vaše výborné výsledky a nastavit podle nich odpovídající mzdu.
Dovedete si představit pracovat u nás? Ozvěte se nám na našich kontaktech, odpovíme všem!
Inzerát:
Kontakt:
Psát a volat můžete na:
Telefon: +420
Email: radka.tesarikova@

Dobrý den,
Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po ruce, kdyby jste potřebovali něco vědět nebo se na něco zeptat můžete mě kontaktovat formou, která vám bude vyhovovat nejvíce (e-mail, whatsapp, messenger, telefon, atd.). Když by bylo potřeba jsem ochotná za vámi i dojet.
Nabízené služby:
Vedení podvojného účetnictví/daňové evidence
Vedení mzdové agendy
založení s.r.o.
Příprava podkladů - přiznání k DPH, kontrolnímu hlášení i souhrnnému hlášení
Registrace k DPH
Zpracování podkladů pro daňová přiznání pro OSVČ i s.r.o. (DPFO,DPPO)
konzultace a další.
V případě zájmu, budu moc ráda, když mě kontaktujete!
Telefon: 123 144
e-mail: ucetnictvi.ivanjukova@
IG: slecna.ucetni

Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Základy účetnictví" od Martina Landy".
Popis
Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní účetní pojmy, struktura podnikového účetnictví, systém regulace a harmonizace účetnictví a základní účetní výkazy. Navazující část je zaměřena na objasnění hlavních účetních nástrojů, používaných k účetnímu zápisu obchodních operací a výklad obsahu základních operací s majetkem, závazky a vlastním kapitálem. Poslední část knihy se věnuje účetním pravidlům a možnostem prezentace účetních informací.
Svou koncepcí, vzájemnou provázaností témat, přehledností a použitím praktických příkladů je kniha určena především jako výukový text pro studenty ekonomicky orientovaných vysokých škol, ale může být i dobrým průvodcem a pomocníkem širší odborné veřejnosti, zejména manažerům podnikatelských subjektů, kterým nabízí možnost pochopení způsobu fungování účetního systému.
Obsah
Podnikové účetnictví
Základy finančního účetnictví
Účetní zápis obchodních případů
Podstata hlavních typů účetních operací - metodický úvod
Vybrané operace s majetkem
Vybrané operace se závazky
Vybrané operace s vlastním kapitálem
Účetní pravidla
Finanční reporting a účetnictví
Samostatné přílohy
Specifikace
Název: Základy účetnictví
Vydavatel: KEY Publishing
Autor: JUDr. Martin Landa
Počet stran: 254 str.
ISBN: 978-80-87071-86-1
V případě zájmu či dotazu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.

Nabízíme k prodeji společnost (s.r.o.) s ekonomickou historií, která v minulosti již podnikala. Nabízíme pouze prověřené a bezdlužné společnosti, proto se na nás můžete spolehnout. CENA 70.000,-Kč.
• Společnost byla založená v roce 2021.
• Společnost je spolehlivým měsíčním plátcem DPH vůči finančnímu úřadu.
• Společnost je zcela bezdlužná vůči všem orgánům státní správy tj. finančnímu úřadu, celní správě, ČSSZ (Česká správa sociálního zabezpečení). Tzn. nedluží na daních, clech, sociálním pojištěním apod. Není problém zažádat o bezdlužnosti.
• Společnost nebyla zaměstnavatelem a neměla zaměstnance vedené u pojišťoven, takže je vůči nim zcela bezdlužná na zdravotním pojištění. Bezdlužnost by se musela vyžádat od všech pojišťoven.
• Společnost je bezdlužná na daních (nemá žádné splatné daně a to ani se splatností), nemá žádné závazky, pohledávky, žádné směnky, úvěry, leasingy.
• Majitel ve společnosti vlastní 100 % obchodní podíl, který není zatížený žádnými právy třetích stran a ani žádnou soudní či správní exekucí.
• Základní kapitál ve společnosti byl v plné výši splacený.
• Po účetní stránce je vedena společnost řádně a součástí prodeje společnosti budou vyhotovené aktuální (průběžné) účetní výkazy, fyzické předání účetnictví vč. veškerých smluv a dokladů a s aktuálními účetními stavy, zmíněné vše v předávacím protokolu.
• V ceně je započetlý náš účetní, daňový i právní audit, provize a příprava smluvních dokumentů potřebných pro převod u notáře nebo pro rejstříkový soud vč. předávacího protokolu. Tyto věci vám může také vyhotovit přímo notář nebo právník za předem domluvenou cenu. Tuto variantu si ale hradí kupující. Dohodneme pro Vás bezpečný a cenově výhodnější převod společnosti u notáře nebo v druhém případě přímo přes soud, což je ta levnější varianta.
Konečná cena za společnost činí 70.000,-Kč + poplatky spojené za převod společnosti (Notář cca. 8-11tis za NZ nebo soud 2tis kolek. Pozor, přes soud lze sídlo sídlo měnit jen v obci.)
Nemusíte se obávat jiných skrytých poplatků, protože cena je takto konečná. Napište nebo zavolejte a veškeré informace a podklady o společnosti poskytneme konkrétnímu zájemci.
Máme také i jiné společnosti na prodej, takže Vám rádi sdělíme aktuální nabídku. Budu se těšit na komunikaci s Vámi a vše rád srozumitelně vysvětlím a odpovím na jakýkoliv Váš dotaz.
Zabýváme se zakládáním ready-made společností, nákupem, zprostředkováním a prodejem společností více jak 10 let. Máme bohaté zkušenosti v účetní, daňové i právní problematice, kdy v těchto věcech dále spolupracujeme s dalšími partnery a lídry v těchto oborech.
Vyhněte se komplikacím a nekupujte firmu od podvodníků! My Vám garantujeme prověřenost, bezdlužnost a bezpečnost převodu společnosti! Děkujeme že nám důvěřujete již 10 let.
Tel.: Email: tvojefirma@

Nabízím vedení kompletního účetnictví a mezd, jak pro společnosti, tak pro OSVČ (daňová evidence, podvojné účetnictví, mzdy, daně, uzávěrky, DPFO a DPPO) Jsem účetní/mzdová účetní s praxí - nabízím spolupráci na základě ŽL, DPP, DPČ. Jsem z Plzeňského kraje, není problém se domluvit na spolupráci po celé ČR.

Dvacet otázek z ekonomie na maturitu. Lze koupit jako celek za 150 Kč nebo po jedné otázce 10 Kč/ks. Všechny posílám v dokumentovém nebo v pdf souboru.
1) Ekonomie, ekonomika, základní makroekonomické ukazatele
2) Hospodářské politiky státu
3) Tržní systém rozdělení trhu - poptávka + nabídka
4) Podnik, podnikání, právní úprava podnikání, organizační formy podniku
5) Podstata a význam účetnictví, právní úprava účetnictví, účetní doklady
6)Rozvaha – aktiva, pasiva
7) Základy marketingu
8) Pořízení dlouhodobé majetku, užívání dlouhodobého
9) Vyřazení dlouhodobého majetku
10) Základní účtování zásob
11) Daňový systém ČR
12) Kontrolní prvky v účetnictví – pohledávky a závazky
13) Pokladní operace, ceniny, peníze na cestě
14) Finanční analýza, účetní závěrka a cash flow
15) Účtování mezd a srážek z mezd
16) Personální a mzdová problematika
17) Náklady, výnosy a výsledek hospodaření
18) Bankovní systém v ČR
19) Faktor rizika a času ve finančním řízení a rozhodování
20) Daňová evidence

Stavební práce, rekonstrukce, zednické práce
Dobrý den,
nabízíme veškeré stavební a zednické práce. Dlouholeté zkušenosti a spolehlivý tým pracovníků. Máme za sebou úspěšné velké projekty a také malé rekonstrukce. Zvládneme cokoliv.
Nabízíme:
- Bourací práce
- Zednické práce
- Instalatérské práce
- Topenářské práce
- Elektrikářské práce
- Kompletní rekonstrukce či stavby od A do Z
- Malování
- Sádrokartonové práce
- Obklady a dlažby
- Podlahářské práce
- Fasády a zateplení
- Střechy
- Kanalizace a jímky
- Výkopové a zemní práce bagrem
- Odvoz suti a kontejnerová doprava
Ceny a vše potřebné je možné s námi sjednat po domluvě. Působíme ve Středočeském kraji, Praha, možné také i širší okolí.
Také se můžete podívat na naše stránky, kde jsou další projekty a informace.
Děkuji a přeji hezký den.

Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.

Přijmu samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Obrat cca 300 mil korun a 70 zaměstnanců v oboru stavebnictví. Práce na HPP nebo IČO, místo výkonu práce Králův Dvůr u Berouna, mzda dohodou, telefon .

1.) Do pivovaru Kácov v Kácově hledáme ještěrkáře do skladu. Práce 7:00-15:30, skládání a nakládání aut, úklid skladu. Možnost HPP i brigády.
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.
2.) Hlavní účetní - zároveň hledáme hlavní účetní do kanceláře s příjemným kolektivem. Práce na HPP nebo částečný úvazek
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.

Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420