náplň do sedacího vaku - strana 46
Počet nalezených inzerátů NÁPLŇ DO SEDACÍHO VAKU: 1000 - strana 46

Náš dlhodobý klient má celoročné zákazky v celom Nemecku. Preto musí byť daná ochota cestovať a pracovať na TPP alebo na turnusy (minimálne 3+1)
Ponúkaná pozícia:
Montážnik postrekovačov - Montér/ Sprinkler- Nemecko
Miesto práce:
Nemecko, viac lokalít
Mzda:
• Od 12.45€ Brutto do 13.50€ Brutto v závislosti od kvalifikácie
• Plus diéty 3- 4.00€ Netto/ hodina
• Príplatky za prácu nadčas / nočnú prácu / prácu v nedeľu a vo sviatok
• Po skončení skúšobnej doby máte nárok na dovolenkový bonus: 1 rok 200 €/ 2-3 roky 300 €/ od 4. roku 400 €
• Po skúšobnej dobe máte nárok na vianočný bonus: 1 rok 200 €/ 2-3 roky 300 €/ od 4. roku 400 €
• Zálohy sú možné od druhého odpracovaného týždňa
Náplň práce:
• Montáž potrubia na zdvíhacích plošinách až do 15m
• Všeobecné zámočnícke práce pri stavbe potrubí
• Na túto pozíciu sú vhodní najmä vyučení zámočníci, inštalatéri sanity a príbuzné profesie.
Požiadavky na zamestnanca:
• Prax v oblasti požiarnej ochrany, odborný výcvik
• Výšková schopnosť
• Nemecký alebo anglický jazyk minimálne A2
• Vodičský preukaz podmienka
• Auto podmienka
Ubytovanie:
Samostatná izba/hradené zamestnávateľom
Doprava do práce:
Ubytovanie je 10-20 minút od pracoviska alebo podľa dostupnosti.
Výhody:
Zabezpečené školenie / zaplatené
Nemecká kolektívna zmluva podľa tarify iGZ na dobu neurčitú
Dlhodobá stabilná práca
Preplácané nadčasy, bonusy, dovolenky
Diéty
Osobný prístup ku každému uchádzačovi
Kariérny rast vo firme
Pracovné a ochranné pomôcky
Zabezpečené ubytovanie
Účet nadčasov / AZK - Arbeitszeitkonto (obmedzený na 150 hodín)
Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch.
Neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo emailom.
Monika Schwarzová
Mobile SVK: 00421 (0) 948 905 430
Email: info@

Společnost myWorld, s.r.o. hledá do týmu komunikativního kolegu/kolegyni.
NÁPLŇ PRÁCE:
* písemný i telefonický kontakt s obchodními partnery, se členy našeho nákupního společenství a v případě potřeby také s našimi kolegy v zahraničí
* práce s interními administrativními systémy
NAŠE PŘEDSTAVA:
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
* střední úroveň znalosti angličtiny (nebo němčiny)
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zaměstnání s perspektivou dalšího rozvoje
* individuální přístup
* praktické benefity
* výborná dostupnost MHD (Praha 6 - Dejvice)
* moderní pracovní prostředí

Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc.
A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň?
•telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty
•příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace
•administrativní činnosti
Co ti za to na oplátku nabídnu?
•férové finanční ohodnocení + odměny
•různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření
•smysluplnou práci
Co čekáme od tebe?
•máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas
•umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty
•jsi precizní při vyřizování požadavků
•ovládáš MS Office
•tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost
•máš milý a přátelský přístup
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562

Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka

Přeji dobrý den :o)
jsme pohodový kolektiv malého rodinného autoservisu a přijmeme k sobě na HPP i na dohodu asistentku do kanceláře a to v Brně Horních Heršpicích.
Náplň práce je objednávání náhradních dílů, fakturace, komunikace se zákazníkem a to i na sociálních sítích, předávání a přebírání vozidel apod.
Podmínkou ŘP sk. "B" - aktivní řidič. Nástupní mzda 20.000,- čistého. Pracovní doba 7-16h. So, Ne a svátky zavřeno. Životopis posílejte na info@ a termín pohovoru si můžete domluvit na telefonu 806906.

Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420

Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek

Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office.
Náplň práce
-kontrola doručených dokladů
-příjem a výdej faktur, včetně ODD
-příprava a zpracovávání zápočtů
-kontrola sald přijatých/vydaných faktur
-správa pohledávek
-telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček
-administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů
Nabízíme:
Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.

Požadujeme:
min. věk 18 let
čistý rejstřík trestů
Nabízíme:
mzdu až 150,-Kč/hod
pracovní doba 4hod./den po 18:00hod. ,pondělí až pátku
spolupráce na DPP
Pracovní náplň:
Úklid administrativní budovy
Více na TEL: ,

Autobazar AUTO-GRUBER s.r.o.
Hledá kolegu na pozici pomocného technika.
Náplň práce: Vození vozidel na stk , mytí vozidel , kontrola vozového parku , svážení vozů.
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BY JSTE MĚLI MÍT:
Řidický průkaz skupiny B
Čistý trestní rejstřík
Základní znalosti ohledně aut
Aktivní přístup
Učit se novým věcem
Pracovní doba: Po-Pá 8:00 - 17:00
PLATOVÉ OHODNOCENÍ: 20 000 Kč fixní plat + INDIVIDUÁLNÍ OHODNOCENÍ podle odvedené práce.
V případě spokojensti možnost navýšení platového ohodnocení.
Prosím pouze volat.

Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@

Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek

Bezpečnostní agentura a přijmeme do týmu kolegy na pozici:
VELITEL SMĚNY VJEZDOVÉ A VÝJEZDOVÉ VRÁTNICE v logistickém centru v Jažlovicích. Předchozí zkušenost vítány, ale není podmínkou, řádné zaškolení je samozřejmostí. Denní a noční směnný provoz od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Mzda 27 000,-Kč čistého vždy v termínu. Možnost týdenních záloh na mzdu. Možnost ubytování. Výborná dostupnost MHD. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!
OSTRAHA OBJEKTŮ V PRAZE, nenáročná pracovní náplň, denní a noční směnný provoz od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Mzda 23 000,-Kč čistého vždy v termínu. Možnost týdenních záloh na mzdu. Možnost ubytování. Výborná dostupnost MHD. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!
Požadujeme:
Spolehlivost
Trestní bezúhonnost
Zkušenosti na podobné pozici vítána, není však podmínkou!
V případě zájmu a pro více informací nás prosím kontaktujte na tel.č. , nebo e-mailem
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci

práce z domova, volná pracovní doba, podílové odměňování - možnost velmi vysokých výdělků, práce na ŽL. Náplň práce: telefonování, zápis do tabulek + další administrativa, domlouvání schůzek a prohlídek. Volné ihned, pohovor v Praze, všechny další kontakty lze online. Vhodné pro maminky na MD, osoby pečující o rodinného příslušníka apod. Možno kdekoliv z ČR, žádné omezení věku, vzdělání či jakékoliv jiné, nutná dobrá znalost ČJ a schopnost zaujmout telefonátem.

Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů!
Náplň práce:
• Obsluha bezpečnostních technologií, monitoring CCTV
• Správa signalizací poplachových a nestandardních stavů
• Řízení a kontrola činnosti fyzické ostrahy
• Organizace činnosti jednotlivých stanovišť při výskytu mimořádných událostí či jiných krizových situací
• Koordinace činnosti ostrahy objektu v době nepřítomnosti velitele objektu
• Evidence udělených dočasných oprávněních ke vstupu do objektu v mimopracovní době
• Zkontrolovat před zahájením služby ústroj, vzhled a připravenost každého pracovníka týmu ostrahy.
Požadavky:
• Středoškolské vzdělání
• Uživatelská znalost práce na PC a elektronické komunikace
• Aktivní znalost anglického jazyka
• Reprezentativní vzhled a vystupování
• Spolehlivost, vstřícnost
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
• Mzdu 140 - 180 Kč/h na HPP
• Práci ve směnném režimu
• Možnost profesního růstu
• Příspěvek na stravování
• Zvýhodněné volání O2
• MultiSport kartu
• Kompletní uniformu
• Výroční odměny
• Zajištění zkoušky profesní kvalifikace
Nástup od 1. 4. 2023
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.

Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420

Jsme zavedená stavební společnost INSTASTAV HELÁN,s.r.o. - právnická osoba, naše hlavní činnost je technické zařízení budov (zdravotechnika vytápění, chlazení)
Hledáme samostatnou účetní, kolegyni/kolegu co zná podvojné účetnictví (výhoda program Money)
Náplň práce:
chystání podkladů k účetní uzávěrce, inventury účtů, čištění účtů, stavy banky, nedokončené akce, účtování příjemek a výdejek. Znalost agendy ISO výhodou...
Budete mít takové podmínky, jaké si domluvíme. Kancelář, notebook, mobil a dobré zacházení je samozřejmostí. Pracovní doba dle vzájemné dohody. Domluvit se dá vždy na všem...

Malá firma se sídlem na Zličíně hledá obchodní asistentku na plný nebo poloviční pracovní úvazek.Pracovní náplň je komunikace s markety,Zalistování nových produktů,fakturace cca 7 faktur denně atd.
práce v programu Pohoda.
Pracovní doba 8 h až 14,30.V pátek do 14 hod.
Jedná se o klidnou práci.
parkováni na našem parkovišti.
telefon :

Pozice pro invalidního důchodce
Požadujeme:
min. věk 18 let
Náplň:
zajištění ostrahy - zvedání závory, evidence návštěv, pochůzky
nenáročná práce
Nabízíme:
mzdu až 140,- Kč/hod
příspěvek na dopravu nebo ubytování
příspěvek až 5000,- Kč v rámci programu "Přiveď kamaráda"
pracovní uniformu
příjemné pracovní prostředí
profesní kvalifikaci „strážný“ 68-008-E – zajistíme během vstupního školení
dobrou dopravní dostupnost
denní/noční směny dle domluvy
Pozn:
uplatněni pro OZP
Více na TEL: ,

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD