inzerce, prodej, prodám, bazar

náplň do sodastreamu - strana 28

Počet nalezených inzerátů NÁPLŇ DO SODASTREAMU: 1000 - strana 28

Pomocná účetní
Jsme firma zabývající se výrobou lehkého ztraceného bednění a do našeho kolektivu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici pomocný/á ÚČETNÍ. **NÁPLŇ PRÁCE** -Základní znalost podvojného účetnictví / účtování - faktury přijaté, vydané, SKLADY, vedení pokladny, upomínky odběratelům, evidence pošty přijaté a odeslané/ -Vedení skladů materiálu pro výrobu -Vedení skladů výrobků -Vedení paletového hospodářství -Provádění inventur skladů -Vedení odpadového hospodářství -Komunikace s odběrateli, vytváření cenových nabídek -Komunikace s dodavateli -Spolupráce s obchodními zástupci -Zajišťování dopravy výrobků zákazníkům / fakturace, ceny, termíny, komunikace s dispečerem/ -Tvorba cenových nabídek -Sociální sítě - inzerce -Úklid kanceláře **NABÍZÍME** - mobilní telefon + tarif -stravné -smlouvu na dobu neurčitou Pracovní doba: ranní směna Poměr: HPP Mzda: nástupní 30.500 Kč Možnost nástupu ihned.
Řidič C+E, nadrozměrná doprava - Ostrava
Hledáme vhodného uchazeče na pozici řidiče v MKD, nadrozměrná přeprava, lowdeck plato Požadujeme: • platný profesní průkaz, platná digitální karta, pojištění zodpovědnosti, • čistý trestní rejstřík • praxe v oboru minimálně 2 let • kladný vztah k dopravě a řízení nákladního vozidla, výborné řidičské schopnosti, kultivované vystupování, časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost a loajalita, zodpovědnost, smysl pro pořádek a čistotu. • dobrý zdravotní stav, platné osobní a cestovní doklady Náplň práce: • řízení nákladního vozidla v rámci Evropy • realizace nakládek a vykládek různého druhu materiálu, zjištění nákladu vázacími prostředky, řetězy, kurtny, plachtování Nabízíme: • zázemí a jistota stabilní středně velké rodinné společnosti • příjemné pracovní prostředí v kamiónech zn. VOLVO • zaměstnanecké výhody pro dlouholeté zaměstnance • přátelský kolektiv Nástup možný dle dohody Výdělek ca 50 tis Kč, víkendy se jezdí zcela výjimečně Příspěvek na dopravu do práce, úrazové pojištění, 40% kapesné k dietám, 5 tis Kč btto bonus za Volvo Connect
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: komplexní vedení personální agendy komunikace se zaměstnanci tvorba pracovněprávních dokumentů komunikace s orgány státní správy starost o datové schránky Požadujeme: zkušenosti s personální agendou znalost zákoníku práce a služebního zákona znalost práce na PC - MS Office – word, excel schopnost pracovat samostatně čistý RT Nabízíme: nástup ihned nejpozději do konce března 5 dnů sickdays platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
Administrativní pracovník v logistice s Aj, víkendy volné
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás. Náplň práce: Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu Komunikace s interními a externími zákazníky Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 ) Požadujeme: Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook) Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Samostatnost a spolehlivost Co Vám nabízíme? Nástup možný ihned Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí Multisport karta, Cafeteria atd.
Montážnik protipožiarnych postrekovačov/Sprinkler- Nemecko
Náš dlhodobý klient má celoročné zákazky v celom Nemecku. Preto musí byť daná ochota cestovať a pracovať na TPP alebo na turnusy (minimálne 3+1) Ponúkaná pozícia: Montážnik postrekovačov - Montér/ Sprinkler- Nemecko Miesto práce: Nemecko, viac lokalít Mzda: • Od 12.45€ Brutto do 13.50€ Brutto v závislosti od kvalifikácie • Plus diéty 3- 4.00€ Netto/ hodina • Príplatky za prácu nadčas / nočnú prácu / prácu v nedeľu a vo sviatok • Po skončení skúšobnej doby máte nárok na dovolenkový bonus: 1 rok 200 €/ 2-3 roky 300 €/ od 4. roku 400 € • Po skúšobnej dobe máte nárok na vianočný bonus: 1 rok 200 €/ 2-3 roky 300 €/ od 4. roku 400 € • Zálohy sú možné od druhého odpracovaného týždňa Náplň práce: • Montáž potrubia na zdvíhacích plošinách až do 15m • Všeobecné zámočnícke práce pri stavbe potrubí • Na túto pozíciu sú vhodní najmä vyučení zámočníci, inštalatéri sanity a príbuzné profesie. Požiadavky na zamestnanca: • Prax v oblasti požiarnej ochrany, odborný výcvik • Výšková schopnosť • Nemecký alebo anglický jazyk minimálne A2 • Vodičský preukaz podmienka • Auto podmienka Ubytovanie: Samostatná izba/hradené zamestnávateľom Doprava do práce: Ubytovanie je 10-20 minút od pracoviska alebo podľa dostupnosti. Výhody: Zabezpečené školenie / zaplatené Nemecká kolektívna zmluva podľa tarify iGZ na dobu neurčitú Dlhodobá stabilná práca Preplácané nadčasy, bonusy, dovolenky Diéty Osobný prístup ku každému uchádzačovi Kariérny rast vo firme Pracovné a ochranné pomôcky Zabezpečené ubytovanie Účet nadčasov / AZK - Arbeitszeitkonto (obmedzený na 150 hodín) Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch. Neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo emailom. Monika Schwarzová Mobile SVK: 00421 (0) 948 905 430 Email: info@
Asistent/ka v obchodním a klientském oddělení
Společnost myWorld, s.r.o. hledá do týmu komunikativního kolegu/kolegyni. NÁPLŇ PRÁCE: * písemný i telefonický kontakt s obchodními partnery, se členy našeho nákupního společenství a v případě potřeby také s našimi kolegy v zahraničí * práce s interními administrativními systémy NAŠE PŘEDSTAVA: * min. středoškolské vzdělání s maturitou * VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY! * střední úroveň znalosti angličtiny (nebo němčiny) Co Vám můžeme nabídnout: * stabilní zaměstnání s perspektivou dalšího rozvoje * individuální přístup * praktické benefity * výborná dostupnost MHD (Praha 6 - Dejvice) * moderní pracovní prostředí
Asistentka
Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc. A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň? •telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty •příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace •administrativní činnosti Co ti za to na oplátku nabídnu? •férové finanční ohodnocení + odměny •různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření •smysluplnou práci Co čekáme od tebe? •máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas •umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty •jsi precizní při vyřizování požadavků •ovládáš MS Office •tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost •máš milý a přátelský přístup Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
Chráněná dílna, práce OZP - Vedoucí, Práce na PC
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu. Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903 Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci. (jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech) NÁPLŇ PRÁCE: - Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků - Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC OČEKÁVÁME: - Uživatelská znalost práce na PC - Základy programu Word, Excel NABÍZÍME: - Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny - Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění) - Stravování v místě pracoviště - Jednosměnný denní provoz - Nástup možný ihned - Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy POŽADUJEME: - Pečlivost - Spolehlivost - Kolegialita Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity. vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Asistentka - Autoservis - Brno
Přeji dobrý den :o) jsme pohodový kolektiv malého rodinného autoservisu a přijmeme k sobě na HPP i na dohodu asistentku do kanceláře a to v Brně Horních Heršpicích. Náplň práce je objednávání náhradních dílů, fakturace, komunikace se zákazníkem a to i na sociálních sítích, předávání a přebírání vozidel apod. Podmínkou ŘP sk. "B" - aktivní řidič. Nástupní mzda 20.000,- čistého. Pracovní doba 7-16h. So, Ne a svátky zavřeno. Životopis posílejte na info@ a termín pohovoru si můžete domluvit na telefonu 806906.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Fakturantka
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office. Náplň práce -kontrola doručených dokladů -příjem a výdej faktur, včetně ODD -příprava a zpracovávání zápočtů -kontrola sald přijatých/vydaných faktur -správa pohledávek -telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček -administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů Nabízíme: Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
Úklid kancelářských prostor - Tuchoměřice
Požadujeme: min. věk 18 let čistý rejstřík trestů Nabízíme: mzdu až 150,-Kč/hod pracovní doba 4hod./den po 18:00hod. ,pondělí až pátku spolupráce na DPP Pracovní náplň: Úklid administrativní budovy Více na TEL: ,
Pomocný technik do  Autobazaru na Užitkové vozy
Autobazar AUTO-GRUBER s.r.o. Hledá kolegu na pozici pomocného technika. Náplň práce: Vození vozidel na stk , mytí vozidel , kontrola vozového parku , svážení vozů. JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BY JSTE MĚLI MÍT: Řidický průkaz skupiny B Čistý trestní rejstřík Základní znalosti ohledně aut Aktivní přístup Učit se novým věcem Pracovní doba: Po-Pá 8:00 - 17:00 PLATOVÉ OHODNOCENÍ: 20 000 Kč fixní plat + INDIVIDUÁLNÍ OHODNOCENÍ podle odvedené práce. V případě spokojensti možnost navýšení platového ohodnocení. Prosím pouze volat.
Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny. Náplň práce: - Jednoduché zadávání dat do Excelu -Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí - Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky. Požadujeme: -samostatnost -spolehlivost -zodpovědnost -pečlivost Nabízíme: -Nástup ihned -Mzda: 150 Kč/hod. -Možnost další spolupráce do budoucna - Zázemí silné regionální společnosti Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice Kontakt: e-mail: nabor@
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Ostraha - VRÁTNICE, STAVBY
Bezpečnostní agentura a přijmeme do týmu kolegy na pozici: VELITEL SMĚNY VJEZDOVÉ A VÝJEZDOVÉ VRÁTNICE v logistickém centru v Jažlovicích. Předchozí zkušenost vítány, ale není podmínkou, řádné zaškolení je samozřejmostí. Denní a noční směnný provoz od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Mzda 27 000,-Kč čistého vždy v termínu. Možnost týdenních záloh na mzdu. Možnost ubytování. Výborná dostupnost MHD. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED! OSTRAHA OBJEKTŮ V PRAZE, nenáročná pracovní náplň, denní a noční směnný provoz od 7:00 do 19:00 nebo od 19:00 do 7:00. Mzda 23 000,-Kč čistého vždy v termínu. Možnost týdenních záloh na mzdu. Možnost ubytování. Výborná dostupnost MHD. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED! Požadujeme: Spolehlivost Trestní bezúhonnost Zkušenosti na podobné pozici vítána, není však podmínkou! V případě zájmu a pro více informací nás prosím kontaktujte na tel.č. , nebo e-mailem Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci
Asistent/-ka realitního makléře
práce z domova, volná pracovní doba, podílové odměňování - možnost velmi vysokých výdělků, práce na ŽL. Náplň práce: telefonování, zápis do tabulek + další administrativa, domlouvání schůzek a prohlídek. Volné ihned, pohovor v Praze, všechny další kontakty lze online. Vhodné pro maminky na MD, osoby pečující o rodinného příslušníka apod. Možno kdekoliv z ČR, žádné omezení věku, vzdělání či jakékoliv jiné, nutná dobrá znalost ČJ a schopnost zaujmout telefonátem.
Obsluha bezpečnostního velínu - HPP - až 180 Kč/h - Praha 5
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů! Náplň práce: • Obsluha bezpečnostních technologií, monitoring CCTV • Správa signalizací poplachových a nestandardních stavů • Řízení a kontrola činnosti fyzické ostrahy • Organizace činnosti jednotlivých stanovišť při výskytu mimořádných událostí či jiných krizových situací • Koordinace činnosti ostrahy objektu v době nepřítomnosti velitele objektu • Evidence udělených dočasných oprávněních ke vstupu do objektu v mimopracovní době • Zkontrolovat před zahájením služby ústroj, vzhled a připravenost každého pracovníka týmu ostrahy. Požadavky: • Středoškolské vzdělání • Uživatelská znalost práce na PC a elektronické komunikace • Aktivní znalost anglického jazyka • Reprezentativní vzhled a vystupování • Spolehlivost, vstřícnost • Výborné organizační a komunikační schopnosti • Trestní bezúhonnost Nabízíme: • Mzdu 140 - 180 Kč/h na HPP • Práci ve směnném režimu • Možnost profesního růstu • Příspěvek na stravování • Zvýhodněné volání O2 • MultiSport kartu • Kompletní uniformu • Výroční odměny • Zajištění zkoušky profesní kvalifikace Nástup od 1. 4. 2023 Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.