inzerce, prodej, prodám, bazar

nastup - strana 24

Počet nalezených inzerátů NASTUP: 1000 - strana 24

Práce v Německu na HPP
Nástup od května 2023.
Hledá se strojník - obsluha nakladače
Hledáme do našeho týmu strojníka (obsluha nakladače). Požadovaná praxe na strojích kolová rypadla , pásová rypadla, traktobagr, nakladač. Řp. skupiny C+E velkou výhodou. Místo výkonu práce Horní Suchá. Nástup IHNED. kontakt: Ing. Šrámková +420
Řidič skupiny C
Přijmeme řidiče skupiny C pro zánovní vozy Mercedes-Benz Atego s hydraulickou rukou pro rozvoz kontejnerů, stavebního materiálu a sypkého materiálu. Práce po celý rok v Praze a okolí. Čistá mzda 230 Kč/hod. Možnost výplaty formou záloh ve výši 5000 Kč každý pátek + doplatek mzdy k 15 následujícího měsíce. Start i parking Praha 4 Michle. Pracovní doba po-pá, možnost i víkendu za příplatek. Nástup možný ihned. V případě zájmu volejte na tel: +420
Řidič C+E, nadrozměrná doprava - Ostrava
Hledáme vhodného uchazeče na pozici řidiče v MKD, nadrozměrná přeprava, lowdeck plato Požadujeme: • platný profesní průkaz, platná digitální karta, pojištění zodpovědnosti, • čistý trestní rejstřík • praxe v oboru minimálně 2 let • kladný vztah k dopravě a řízení nákladního vozidla, výborné řidičské schopnosti, kultivované vystupování, časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost a loajalita, zodpovědnost, smysl pro pořádek a čistotu. • dobrý zdravotní stav, platné osobní a cestovní doklady Náplň práce: • řízení nákladního vozidla v rámci Evropy • realizace nakládek a vykládek různého druhu materiálu, zjištění nákladu vázacími prostředky, řetězy, kurtny, plachtování Nabízíme: • zázemí a jistota stabilní středně velké rodinné společnosti • příjemné pracovní prostředí v kamiónech zn. VOLVO • zaměstnanecké výhody pro dlouholeté zaměstnance • přátelský kolektiv Nástup možný dle dohody Výdělek ca 50 tis Kč, víkendy se jezdí zcela výjimečně Příspěvek na dopravu do práce, úrazové pojištění, 40% kapesné k dietám, 5 tis Kč btto bonus za Volvo Connect
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: komplexní vedení personální agendy komunikace se zaměstnanci tvorba pracovněprávních dokumentů komunikace s orgány státní správy starost o datové schránky Požadujeme: zkušenosti s personální agendou znalost zákoníku práce a služebního zákona znalost práce na PC - MS Office – word, excel schopnost pracovat samostatně čistý RT Nabízíme: nástup ihned nejpozději do konce března 5 dnů sickdays platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
OSTRAHA- OSTRAVA VÍTKOVICE- 110,70-150Kč/hod
• Střežení objektu, kontroly vozidel, osob, pochůzky pěší, motohlídky. • Denní a noční směny / 12hodinové • Evidence návštěv, osob atd. Požadujeme: • Čistý RT ano • Zdravotní způsobilost • Jazyky ne • Certifikát zajistíme • Řidičský průkaz výhodou • Základní znalost práce na PC Nabízíme: • Mzda: 110,70 až 150 kč hodina hrubého • Benefity: odměny za záchyty • DPP, možný nástup i na HPP • Vhodné i pro OZZ nebo OZP Datum nástupu: březen 2023 Dostupnost dopravy: ano Objekt: Ostrava Vítkovice Skatlop, PPL Ostrava Město: Ostrava Pozice: strážný Adresa objektu: ul. Závodní / bez čísla popisného naproti Ostravar Arény (multifunkční hala) kousek od městského fotbalového stadionu Ostrava Vítkovice / bývá tam i Zlatá Tretra, atletické závody, PPL Ostrava ul. Fr a Anny Ryšavých, Ostrava Svinov (J.Benda)
Úklid Hradec Králové
Hledáme pracovnici úklidu, vhodné i pro ID. Plat 105,- Kč/čistého, nástup ihned. Požadujeme čistý TR, spolehlivost, pečlivost. Prac. doba 7 - 19, možno po 6 hodinách, 16.200,- hrubého - plný úvazek, 120,-/hod na DPP hrubého.
Asistentka
Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.
Brigáda na 5hod. týdně - 250 Kč / hod.
Spolek Czechoslovak.club, z.s. hledá administrátora sociální sítě, která pomáhá všem potřebným. Nejedná se o žádné MLM. Co práce u nás obnáší? - správa přidělené skupiny v naší sociální síti - registrace lidí v nouzi - maminky s dětmi, samoživitelky, senioři, náhlá ztráta zaměstnání apod. - registrace rodin, škol - příspěvek na obědy pro děti - registrace organizací - spolky, sdružení, neziskovky Požadujeme: - časovou náročnost 1 hod. denně (5 hod. / týdně) - práce na PC - umět pracovat se sociálními sítěmi Nabízíme: - 250 Kč / hod. + bonusy - práce z domu - možnost kariérního růstu - nástup od 1.4.2023 V případě zájmu nám napište na email:
Brigáda v pneuservisu
Příjmu brigádníka do pneuservisu na pomocné práce, pracovní doba po-pá 8-18h, 150kč/h, provozovna Praha 8, mladý kolektiv. Požaduji pracovitost, včasné příchody, vlastní montérky. Nástup možný ihned, práce cca do konce května. Více info po telefonu.
řidič MKD
Jsme rodinná firma s 27 letou historií se sídlem v Hranicích na Moravě. Rozšiřujeme náš vozový park a hledáme nového spolupracovníka, slušného řidiče. Nabízíme: - Stabilní práci - Smlouvu na dobu neurčitou - Pravidelný příjem 55 - 68 tis - Příspěvek na penzijní spoření - Odměny , 13. plat - Hrazené pojištění odpovědnosti - Školení řidiče - Rodinný přístup - Vozový park značky Daf , Kogel, Schmitz, Panav. Očekáváme - Praxi - Řidičský průkaz C+E - Profesní průkaz - Kartu do tachografu - Čistý trestní rejstřík Nástup je možný ihned. Pro více informací na telefonním čísle +420 nebo email prtrans@
Administrativní pracovník v logistice s Aj, víkendy volné
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás. Náplň práce: Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu Komunikace s interními a externími zákazníky Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 ) Požadujeme: Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook) Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Samostatnost a spolehlivost Co Vám nabízíme? Nástup možný ihned Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí Multisport karta, Cafeteria atd.
Admistrativní pracovnice / fakturantka
Sháníme do naší firmy administrativní pracovnici/fakturantku na HPP 5/40 (lze i na ŽL) Mzda dohodou - podle dovedností. Jsme firma zabývající se zpracováním účetnictvím a administrativou. Požadavky: samostatnost, loajálnost, flexibilita a chuť se stále vzdělávat. Praxe v oboru výhodou. Nástup možný ihned. Místa výkonu práce jsou Litoměřice a Lovosice. Životopis zasílejte na e-mail gutka@
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Fakturant, fakturantka, referent - OZP
Kdo jsme - Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko) - Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností Pracovní pozice v chráněné dílně Co vás čeká - Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu - Komunikace s odběrateli - Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Základní znalost fakturace - Telefonická a emailová komunikace - Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme) Požadujeme - Pečlivost, spolehlivost - Znalost práce na PC Co vám můžeme nabídnout - Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem - Dotované stravování v místě pracoviště - Nástup možný ihned - Práce na hlavní pracovní poměr - Plný i částečný úvazek - Jednosměnný provoz Pozice je vymezena pro OZP Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Chráněná dílna, práce OZP - Vedoucí, Práce na PC
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu. Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903 Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci. (jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech) NÁPLŇ PRÁCE: - Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků - Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC OČEKÁVÁME: - Uživatelská znalost práce na PC - Základy programu Word, Excel NABÍZÍME: - Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny - Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění) - Stravování v místě pracoviště - Jednosměnný denní provoz - Nástup možný ihned - Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy POŽADUJEME: - Pečlivost - Spolehlivost - Kolegialita Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity. vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Nabídka práce Kolín
Nabízím DPP, jedná se o úklid administrativní budovy v Kolíně. Nástup od 1.4. Práce zhruba na cca 3-4 hodiny denně, buď v brzkých ranních hodinách, nebo pozdějších odpoledních hodinách.Plat cca 110, - /hod. Po třech měsících možnost zvýšení. Požadujeme spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Administrativní pracovník/ce
Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu. Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu. Nabízíme: • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • stravenkový paušál • zaučení ve všech aspektech práce • nástup možný ihned • úvazek a odměna na vzájemné dohodě Požadujeme: • min. SŠ s maturitou • uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word) • kvalitní písemný projev v českém jazyce • komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti Výhodou: • orientace ve mzdové a personální agendě • orientace ve veřejných zakázkách • zkušenosti s fakturací • aktivní řidič sk. B Kontakt: V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu: Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí