inzerce, prodej, prodám, bazar

nikdy jsem extrem - strana 5

Počet nalezených inzerátů NIKDY JSEM EXTREM: 1000 - strana 5

pes v útulku, kříženec ovčáka, hodný, dva roky starý
Ahoj, momentálně se jmenuji Čert. Toto je moje třetí jméno. Jmenoval se také Mumínek a Luky. Co Vám budu povídat, trochu mám v hlavičce zmatek. Hledám totiž opět nový domov, ale teď se radši posaďte…..už po páté. Chápete to? Nedá se nic dělat, ale prosím, prosím....ať už se na mě usměje štěstí navždy. Momentálně žiju u rodinky, která si mě nemůže nechat. Páníček říkal, že důvodů je více. Jeden z hlavních jsou zdravotní problémy. Kvůli nim mě nezvládá fyzicky a bohužel ani svými zkušenostmi a důsledností, které jsou prý u mě bezpodmínečně nutné.Jsem velmi aktivní, miluji procházky, koupání v řece či v potoce. Co se týče vodítka, tak se musím přiznat, že dost tahám. Ale posilování zadarmo :-D Jsem prý velmi chytrý a učenlivý pejsek, tak i toto se zvládnu naučit. Chci pracovat hlavičkou, nestačí mi jen chodit na procházky. Umím základní povely, chodil jsem totiž na cvičák, i obrany mě bavily. Hodil bych se opět na nějaký výcvik a to jakkoli zaměřený. Myslím, že bych byl dobrý i na agility, kde uplatním nejen svůj temperament a šikovnost, ale i vybiju veškerou energii, kterou v sobě mám a že ji je ? Nemám problém s jinými zvířaty (odpozorováno na ovcích, kozách, kočkách a ježcích) a co se týče ostatních pejsků, je potřeba vyzkoušet. Jsem schopný pečlivě ohlídat baráček i zahrádku. Přál bych si rodinku, která bude mít zkušenosti s výcvikem, která mi nastaví hranice, jelikož si hlídám misku s jídlem. Skrz to se nedoporučuji k malým dětem.Rád bych žil u domku se zahradou (pokud mi odpustíte, že vám někde vyhrabu díru nebo občas něco ukousne, což ale určitě závisí na tom, jak moc dokážete mou energii nasměrovat jinam). Budu oddaně hlídat Váš dům. Zároveň jsem ale zvyklý být i doma, kde mám také svůj pelíšek, ve kterém rád odpočívám. Pokud jsem v noci v bytě, klidně spím. Jsem čistotný. Když potřebuji ven, „řeknu si“.Za všechnu snahu, práci a čas se Vám odvděčím čistou psí láskou – jsem velmi mazlivý, rád se nechám hladit, drbat a miluji hračky. Doraž se za mnou podívat a vezmi mě na procházku. Do adopce odejde kastrovany očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď servis za 150 000
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď po investici za 150 000,-. Nabízím výše zmíněný vůz. Drobné úpravy: Bypas 4. Válce pro lepší chlazení, mishimoto komplet chlazení, větší olejový chladič, blow off ventil, cobb přímé sání, komplet nerezový výfuk invidia, lepší muzika, 2din rádio přímo pro Subaru. Vůz je technicky v perfektním stavu, vše co bylo třeba jsem udělal, je na nových zimních pneu, předek je ve folii proti kamínkům. V podstatě bez koroze (foto podvozku mohu zaslat). Vizuálně na 2 metry perfektní, ale přední nárazník má jiný odstín a není perfektně slícovaný, mřížky v něm jsou taky horší, jinak vizuálně auto v pořádku. Na přední nárazník a mřížky čekám na místo v lakovně, třeba stihnu přelakovat. Bylo bourané (asi jako každé STI) jedna oprava za 200 000,- (předek, nosníky ok, lze dohledat) druhá oprava zadek 100 000,- z toho byl 60 000,- vyfuk (fotky po nehodě mám). Nefunguje dálka na klíčku, to jsem neřešil. Koupil jsem , dal jsem nové rádio, novou muziku, nové zimní pneu a odvezl na servis za 110 000,- (fakturu mám, rád zašlu, dělalo se toho hodně), tak aby byl vůz ve 100% stavu, připraven na zimu (od servisu najeto 30 km). Chtěl jsem jej pro sebe na zábavu, ale svezl jsem se v kamarádově EVU a chci EVO, proto nabízím, je to taky jediné auto za které bych ho případně vyměnil. Motor je tichý, běží perfektně, spotřebu oleje má adekvátní. Když jsem se rozhodl auto prodat, mělo jet teprve na velký servis, který jsem mohl zrušit, ale nepřišlo mi to fér a raději prodám auto ve 100% stavu s klidem, než zmiňovat neduhy a pak se stejně dohadovat. Takhle je ve stavu sednout a užívat. Mechanik při prohlídce vítán, do servisu v Praze nebo do 30 km od Prahy Vám to klidně přivezu, když mi to nezabere celý den. Zkušební jízda možná, po složení 30% z ceny. Prosím pouze volat. Díky.
aktivní kříženec ovčáka
Ahoj, momentálně se jmenuji Čert. Toto je moje třetí jméno. Jmenoval se také Mumínek a Luky. Co Vám budu povídat, trochu mám v hlavičce zmatek. Hledám totiž opět nový domov, ale teď se radši posaďte…..už po páté. Chápete to? Nedá se nic dělat, ale prosím, prosím....ať už se na mě usměje štěstí navždy. Momentálně žiju u rodinky, která si mě nemůže nechat. Páníček říkal, že důvodů je více. Jeden z hlavních jsou zdravotní problémy. Kvůli nim mě nezvládá fyzicky a bohužel ani svými zkušenostmi a důsledností, které jsou prý u mě bezpodmínečně nutné.Jsem velmi aktivní, miluji procházky, koupání v řece či v potoce. Co se týče vodítka, tak se musím přiznat, že dost tahám. Ale posilování zadarmo :-D Jsem prý velmi chytrý a učenlivý pejsek, tak i toto se zvládnu naučit. Chci pracovat hlavičkou, nestačí mi jen chodit na procházky. Umím základní povely, chodil jsem totiž na cvičák, i obrany mě bavily. Hodil bych se opět na nějaký výcvik a to jakkoli zaměřený. Myslím, že bych byl dobrý i na agility, kde uplatním nejen svůj temperament a šikovnost, ale i vybiju veškerou energii, kterou v sobě mám a že ji je ? Nemám problém s jinými zvířaty (odpozorováno na ovcích, kozách, kočkách a ježcích) a co se týče ostatních pejsků, je potřeba vyzkoušet. Jsem schopný pečlivě ohlídat baráček i zahrádku. Přál bych si rodinku, která bude mít zkušenosti s výcvikem, která mi nastaví hranice, jelikož si hlídám misku s jídlem. Skrz to se nedoporučuji k malým dětem.Rád bych žil u domku se zahradou (pokud mi odpustíte, že vám někde vyhrabu díru nebo občas něco ukousne, což ale určitě závisí na tom, jak moc dokážete mou energii nasměrovat jinam). Budu oddaně hlídat Váš dům. Zároveň jsem ale zvyklý být i doma, kde mám také svůj pelíšek, ve kterém rád odpočívám. Pokud jsem v noci v bytě, klidně spím. Jsem čistotný. Když potřebuji ven, „řeknu si“.Za všechnu snahu, práci a čas se Vám odvděčím čistou psí láskou – jsem velmi mazlivý, rád se nechám hladit, drbat a miluji hračky. Doraž se za mnou podívat a vezmi mě na procházku. Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim. Tel:
ČZ 175/450.02
Prodám Čz 175/450.02, bez TP. Původně jsem jí chtěl zrenovovat pro sebe, ale nakonec před předloni vyhrála patinovka s TP. Oproti foto už má hadičku i baterku, tak není problém natočit a projet. Měl jsem jí komplet rozebranou, snažil jsem se jí nejdřív zkompletovat, poladit, povařit a vyklepat plechařinu, slícovat atd... Přední šavle mají nové futra a simerinky, jsou nové řidítka v chromu, nové páčky, nový obložení předek i zadek, nový obě řadící vidličky (když už jsem to měl na ponku, tak jsem asi dal i nový lamely, ale nejsem si jistej, už si nepamatuju:)), ložiska a simerinky v motoru, bateriovej kastlík není schnilej, kryt řetezu je ok včetně vodících gum. Motorka tak jak je teď tak je poskládaná abych to viděl před lakem. Řešil jsem krávovinky jako panty kastlíků apod, vše jsem měl rozebraný, vyklepával, aby to sedělo, prostě s láskou pro sebe:) Tacháč tachuje. Zadní světlo je v krabici, obě varianty, ale nová turecká replika stojí za vyliž řiť. Všechny lanovody nový. Barevný to je, protože některý původní díly byly napadený (zkrácený blatníky apod.), takže jsem sháněl jiný. Přidám nějakou bižuterii, gumový doplňky, zadní madlo v chromu atp.. Práce na tom ještě je.
KARTY_češi a slováci_ALL STAR GAME_1981-2019
Dobrý den, Nabízím k prodeji sbírku hokejových karet češi a slovací v dresu ALL STAR GAME. Sbírka zahrnuje všechny čechy a slováky, kteří se objevili v dresu ALL STAR GAME od roku 1981 až po rok 2019. Primárně sbírku tvoří originální hokejové kartičky, kdy jsem se snažil sehnat hokejovou kartičku dotyčného hráče v dresu all star game (což není vůbec snadné a mnohdy tyto karty jsou velice drahé). V případě, že dotyčnému karta v dresu ALL STAR GAME nevyšla, tak jsem si jí vyrobil sám (někdy jsem použil design originálních karet, takže podle vzhledu se tváří jako originál, ale jsou vlastnoručně dělány). Obrázky na kartu jsem hledal všude možně a někdy jsem třeba udělal jen výstřižek z videa na youtube, protože v dresu ALL STAR GAME prosně žádný obrázek neexistoval, nebo jsem ho nenašel. Strávil jsem spousty času hledáním a výrobou karet, proto bych řekl, že karty, které jsem si dělal, jsou na domácí podmínky pěkné. Zároveň spousty karet je podepsaných. Já této sbírce říkam taková kartičková encyklopedie čechů a slováků v dresu ALL STAR GAME. Pro více fotek se prosím podívejte na: V případě koupi je ještě potřeba počítat s doporučeným poštovným 150kč. A samozřejmě v případě dotazu mě neváhejte kontaktovat...
Škoda Octavia 01 1.9tdi 66kw
Dobrý den prodám svou škoda Octavia 1 1.9tdi 66kw stará poctivá rotačka r.v 2004 plně pojízdná mnoho věcí uděláno = nainvestivano Octavia je v dobré kondici jezdí parádně a úsporně vozidlo má najeto 370xxx ale na to co je vše uděláno nejde to znát na voze menší koroze není děravá jezdím s tím dene do Německa pendluju takže musím mít vozidlo v pohodě jinak jsem tam dodělával kožené tapce mám i sedadla v kůži ale ještě jsem je tam nedal protože to mám z bouračky takže bylo to bourane na zadek tak musím zadní trochu opravit a nebo přidám k vozu ať si kupující dodělá. kupoval jsem 2 DIN autorádio které stálo 3600kc. Je tam zachovala krásná stropnice. Vyměněna hlavice na řadící pace včetně kůže. Nové knoflíky regulace topení. Ve voze dvojité dno roleta v kufru. V předu elektrické ovládání okýnek vzadu švihadla. Na voze ALU kola rial r16 včetně zimních pneu 205/55 r16. Je nově presity volant akorát má znak vw. STK do 11.2023. dálkové centrální zamykání alarm a pípa při zamknutí i odemknutí. Vše co se dělalo: Jiná převodovka rovnou se dělala nová celá spojkova sada včetně jednohmoty. Potom se měnilo naftové čerpadlo. Brzdové destičky. lanovody. Nové tlumiče a pružiny. Ložiska. Ramena silembloky. Kotouče měnily se podložky a těsněníčka na vstřikach.vymena oleje teď před 2xxx km 5 w 40. Radiátor topení byl také měněn byl děravý auto se furt mlzilo teď už je to ok. Nové přední světla. Pak co by chtělo dodělat nebo co jsem ještě chtěl já dodělat ale budu kupovat nové auto tak půjde jinam do dobrých rukou. Chtěl jsem ještě nové zadni pakny čelisti. A nové rozvody jsem chtěl taky jako nemusí se dělat mechanik říkal že vypadají dobře ale já chtěl nové ale teď už nepotřebuju a trochu něco rachoti ve ventylátoru topení tak vyměnit a je ok. No doufám že jsem už konečně vypsal vše co jsem chtěl ???? kdyžtak by bylo nejlepší mi asi volat na tel. Děkuji.
Expediční prcek Yaris s vestavbou na spaní
Prodám legendární kvalitu, Toyotu Yaris Verso 1,3 VVTi, benzín, rok výroby 2001, s nájezdem 245 000 km. Vozidlo je bez nutných investic a připraveno na nové cesty. V autě je vestavba, kterou jsem původně chystal jen na jeden výjezd. Vůz je tradičně pětimístný, s vestavbou pouze dvoumístný, při složitějším složení vestavby třímístný. Motor nežere olej, kombinovaná spotřeba benzínu cca 6 litrů, při praktikování tzv. „úsporné jízdy“ (doporučuji nastudovat) se dá dostat pod pět litrů. Zadní část vozu se dá složit do rovné ložné plochy během dvou minut (zadní sedadla se zasouvají do podlahy). Pozor jsme pejskaři a i když je auto pravidelně čištěno, nějaké ty alergeny tam budou. V kufru je taky nějaký ten škrábanec od drápů. Auto není nový krasavec na balení stopařek, ale spíš pro řidiče, kteří si potrpí na kvalitu a účelnost. Na posteli se pohodlně a bez problémů vyspí dva lidé s výškou 182 cm. Během expedice je vestavba připravena kdykoliv na spaní, stačí jen sklopit sedadla řidiče a spolujezdce a na jejich místo vyklopit spací část. Součástí vyjíždějící kuchyně je dřez se smaltového kotlíku, velmi výkonný vařič, na kterém se dá po vložení litinového i grilovat a šuplík s přihrádkami. Součástí prodeje je celá kempingová výbava, jak na fotografii a něco navíc. Když jsem auto koupil, mělo něco přes 120 tisíc a vybral jsem ho na doporučení jako kvalitní, bezporuchové vozidlo. A opravdu, při pravidelné údržbě nikdy nebylo větších investic. Během let jsem měnil brzdy, baterii, výfuk, čepy, tedy provozem běžně opotřebované věci. Pravidelná výměna oleje a filtrů! Do budoucna bych řešil ruční brzdu, ta je trochu slabší a zabírá až nahoře a dveře spolujezdce se někdy samy nezamknou. Auto má pár promáčklin a oděrek na karosérii (mě lehké vady na kráse nevadí). Plechy jsou zdravé, neprohnilé, bez kvetoucích míst, zespod je auto v minulosti ošetřované nátěry. Motor jsem nikdy nemyl a nedoporučuji. Vloni nový kvalitní výfuk, silentbloky, Sezónu jeté letní pneumatiky za 6.000 + dělaná geometrie. Zimní pneu na plechových discích, sice staršího data, ale Nokian! – tzn. první třída. Na zimu tuto značku doporučuji. V ceně vozu je celoroční dálniční známka (platnost do února). Na podzim končí technická, je možnost udělat novou, nebo dát slevu na tuto službu. Ohledně kvality těchto vozů doporučuji přečíst tento článek:
Seat Leon 1.2 tsi, 77kw,1. majitel, 6ti stupnova prevodovka
Seat Leon 1.2 tsi, 77kw,1. majitel, 6ti stupnova prevodovka • jsem 1. majitel a auto vlastnim od roku 2012, najeto poctivych 116 000 km • auto nikdy nebourano, nelakovano, puvodni narazniky muzu po dohode pridat k autu, mam schovane • Sporotvni narazniky na aute jsou z originalniho prislusenstvi Seat (Linea R) • vyrobeno 2011, prihlaseno 07/2012, do provozu 12/2012, • Na aute jsou 18” kola BBS taktzez z originalniho prislusenstvi Seat s letnimi pneu Continental, na pneu jsem odjel dve sezony, vzorek na par let jeste vystaci) • pridam 16“ zimni kola Nokian, na kterych jsem odjel pouze jednu sezonu > Vybava: > • motor 1.2 TSI, verze 77kw/106koni vazana se 6ti stupnovou prevodovkou > • Aerodynamicky Paket Linea R > • 18“ kola BBS Seat Sport > • manualni klimatizace > • tempomat > • multifunkcni volant > • original radio s USB/AUX > • mlhovky > • el. Okna vpredu > Servis: > • Olej méněn každý rok nebo 10 000km • 12/2021: Pri 100 000 km jsem nechal udelat olej v motoru, prevodovce, brzdy, rozvody a svicky • v 01/2023 jsem pri 115 000 km vymenil turbo za NOVE, zadne repasovane > Nedostatky: > • 18“ kola – prava strana odrena od obrubniku, ale kola rovna > • Auto je po deseti letech na par mistech skrably, ale nikdy nebourany > • Z prahu se vytrepaly predni krytky na hever – original nove mam koupene, pridam k autu, ale nejsou nalakovane Podobne jako skoda octavia, volkswagen VW Golf
Honda PCX 150, 2017, TOP STAV
Dobry den, prodam mimoradne zachovaly a udrzovany skutr Honda PCX150 vyrobeny v roce 2017. Najeto cca 31 000km, nicmene na skutru to neni vubec znat. Nikdy mi nespadl, ani jsem jej nikdy neodrel. Pres zimu parkovan vzdy v garazi. Motorovy olej jsem menil sam, vzdy po ujeti 2000 - 2500km (vsechny vymeny jsem si vedl v puvodni servisce). Realnou spotrebu mam mezi 1.9 - 2.2 litry, ale je pravda, ze jsem jej vetsinou nikam "nehonil" a jezdil do 80kmh. Investice, ktere jsem provedl loni (2022): - olej v motoru + prevodovce (jak jinak....) - predni + zadni pneu - remen variatoru - valecky a voditka variatoru Rozdil mezi 125 a 150 je opravdu velky. Je to takovy stihac stopetadvacitkovych PCXek. Berte ale na vedomi, ze se jedna o pomerne maly skutr, hodici se nejvice do mesta a okolo mesta. Cestovni rychlost je nejprijemnejsi do 90kmh. Jedna se opravdu o opecovavany a zachovaly kousek. Staci sednout a jezdit. Prosim pouze opravdovi zajemci, at vzajemne neztracime nas cas. Dekuji
Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120 kw, automat 2011 facelift
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Mulčovací žací ústrojí SECO AJ 110 cm
Prodám použité mulčování Seco 110cm pro zahradní traktory Starjet AJ. Celý spodek je nově natřený a mulčování vypadá docela pěkně. Nikdy jsem to na traktůrku neměl, ale mělo by to být kompletní, jsou k tomu i krycí plechy na převodovku. Myslel jsem že si to dám na svůj traktůrek, z toho důvodu jsem si to i pořídil, ale rozhodli jsme se nadále sbírat, takže to nevyužiju. Prodávám to za stejnou cenu, za jakou jsem to koupil. Já jsem to celé očistil, natřel, nabrousil nože a vyměnil ložiska co byly přidřené. Při rychlém jednání jsem ochoten slevit.
Hledám parťáka
Zdravím! Hledám ježdění…nebo tedy parťáka do nepohody, za kterým můžu dojíždět. Jsem plnoletá, auto mám, takže dojíždění není problém, ale přeci jen mám hodně školy a práce, přičemž už není v mých časových možnostech být u koníka denně, nebo aspoň 4-5x týdně, jak jsem dříve mohla. Bohužel mám možnost momentálně 1-2x do týdne a i díky všem okolnostem bych byla nejradši, pokud by to bylo opravdu v mém blízkém okolí. Jsem z Mladé Boleslavi a Semčic u Mladé Boleslavi. Jezdím od svých 3/4 let, mám zkušenosti s prací okolo koní, ze země, s mladými koňmi, obsedáním, přiježďováním problémových koní, či koní stažených z dostihů. Věnovala jsem se jak parkuru, tak i drezuře. Měla jsem moc ráda různé společné akce s koňmi…huberty, apod. Ambice už nemám, své mám odjeto, ale samozřejmě člověk se neustále učí. Jde mi o koně jako parťáka, vzájemné vnímání, práci ze země a komfort na obou stranách…nebrala jsem nikdy koně jako stroj, naopak! Vše vám ráda přiblížím a řeknu, jen pár řádku tady na to opravdu nestačí. Jde mi o vyjížďky do přírody, nebo jen přijít a jít se projít s koníkem na ruce, udělat práci na ruce, klidně i na jízdárně a pomůžu s čímkoliv….byla bych za to moc vděčná. Ozvěte se, vše spolu můžeme probrat :-)
Hledám bezva práci s bezva šéfem (šéfovou).
Hledám práci, která bude fajn. Nehledám flákárnu, ale taky nehledám dřinu, kde za den ručně odtahám 5 tun. Nejsem ani nemehlo ani lempl, dokonce mám diplom z vysoké, kde je u mého jména napsaná zkratka "ing.", a umím dost používat mozek. Jsem flexibilní, nemám ráda moc velké kolektivy, raději spoléhám sama na sebe a ev. ještě na velmi úzký okruh spolupracovníků. Řídím se heslem, že kdo jde s davem, nedojde dál než dav. Baví mě všechno co má nějaký smysl a výsledek. Nerada dělám zbytečné věci. Pozitiva - flexibilní, pracovní návyky, zapálení pro věc, řidičák, spousta zkušeností, řešení krizových situací , komunikativní, přesvědčivé schopnosti, praxe 30 let v řízení kolektivu a řízení firmy, šikovná manuálné i s "fištrónem", a umím nebo dokážu se toho ještě dost naučit, jsem zabejčilá workoholička. Negativa - věk dávno za horizontem mládí, takže pro mnoho lidí s předsudkem o stáří a nevýkonnosti jsem asi nepoužitelná, i když mě nikdy nevyzkoušeli. Duchem jsem minimálně o půlku mladší než věkem a rozumím si s mladými. Mám ještě více než 6 let do důchodu, a marná a nevýkonná fakt nejsem. Navíc se dokážu domluvit skoro s každým. Praxi mám v gastronomii, zemědělství, kultuře, obchodě, píšu články i různé práce, vymýšlím reklamy a s PC jsem kámoš. Pro dobrou firmu a fajn šéfa či šéfovou jsem ochotna položit i všechen volný čas, a očekávám, že to nebude za mrzký peníz, a že pokud se osvědčím, budu adekvátně oceněna. No a jedno velké pozitivum je, že na zaměstnávání lidi v mém věku je zřízen program příspěvků, a lze získat i více než 200 tisíc Kč jako podporu od státu. Jestli tedy hledáte kliďasku, co umí máknout i přemýšlet, je pracovitá, loajální a zodpovědná, tak se ozvěte.
Husqvarna WRE 125
Prodám svou Husqvarnu WRE 125 r.v. 1999 11kw. Na svůj věk bych řekl, že je motorka dosti zachovalá. Motorka jede krásně a nikdy mě nikde nenechala. Motorka je původem z Itálie. V Čechách jsem první majitel (Kupoval jsem ji od pána, který ji přivezl z Itálie a jen jednou se na ní projel). Motorka byla původně na endurech, ale to mě moc nechytlo, tak jsem přezul na silniční. Mnou byla padena jen 1x v terénu Co bylo na motorce děláno: - Nové silniční pneu, najeto do 1500km (gumy jsou pořád na endurových ráfcích, takže se nejedná o motardy) - M-Style CNC stunt spojka ( na 1 nebo 2 prsty) - Nový vzduchový filtr - Nové blinkry - Nová krytka zadního světla - Olej měněn před 500km Mínusy motorky: - Chtělo by to udělat nové brzdy ( Motorka stále brzdí dobře, ale kotouče i destičky jsou dost sjeté) - Motorka byla původně bíla, ale plasty jsem přelakoval sprejem na černo, takže nejaké ty nedokonalosti ve vzhledu tam budou) - Takže obecně horší plasty - Motorka má za studena problém s podřazovaním (nevím čím to je, ale už jsem to tak kupoval. To by bylo potřeba opravit) - Lehce prochcává olej z výfuku když je horko (Prozatímní řešení - Kobercovka, ale chtělo by ho to přetěsnit) - Je utrhnutý náhon tachometru (špatně jsem ho nasadil při přezouvání gum a lanko se přetrhlo) K motorce přidám další vzduchový filtr, blastery a kryt řetězu. Na motorku je možné se podívat i projet v Brně. Cena není pevná - Možnost domluvy na místě
Renault trafic passenger dci 2.0l - prodej
Renault trafic passenger dci 2.0 Než začneš číst inzerát: Pokud jsi spekulant, filuta, kolotočář, překupník, pracovník autobazaru (který jedná za svou firmu), osoba co nemá české občanství, osoba co neumí plynně česky, moc prosím, nevolejte a nepište. Vyhrazuji si právo při prodeji jednat jenom s tím, kdo bude jednat slušně a čestně. To v praxi znamená, že se na základě sms zprávy typu “auto chci, penize mam” nemusíme nikdy ani potkat. Děkuji za respektování. Pokud se domluvíme na prodeji, bude to probíhat následně. 1) Prohlídka vozu a jeho projetí, v případě zájmu 1) Podpis kupní smlouvy 2) Platba 100% na účet v bance 3) Společný přepis vozu na na registru vozidel nebo na dopravním odboru kteréhokoliv úřadu obce s rozšířenou působností. Přepis mohu provést sám na základě plné moci od vás. Vše může proběhnout v jeden den bez platby záloh y 5000,- :-) Přepis probíhá jakmile budu mít peníze na účtu, nesouhlasím s přepisem z vaší strany. A teď k vozu. Prověřit vůz si můžete na CEBIA za 599,- technické informace jsou na fotce na malém TP Prohlídky možné v Praze na parkovišti u DEKRY / Decathlon. Türkova 1272/7, 14900 Praha 11 - Chodov STK do 18.10.2024 O vozu: Ahoj jmenuji se Renault Trafic Passenger. Celou dobu svého života, sloužím v jedné rodině. Nejdříve jako pracovní stroj (vozil jsem nářadí, nikoliv materiál) a poté jako rodinný vůz. Narodil jsem se v roce 2008 a od té doby jsem najel 348.000km a jsem stále v provozu. Měl jsem pár kolizí např zadní levá vrat = výměna a potom mi také nacouvala paní do levého boku (část za sloupkem u zadní řady sedadel) = celková výměna. Posledních několik let, mi mění olej každý rok a filtry pak jednou za dva roky. V roce 2021 mám vyměněné servo řízení a v roce 2022 celou spojku. Posledních 5 let jezdím spíše dálky jako po ČR tak do zahraniční, pravidelně vozím lyže a snowboardy do Rakouska a Itálie. Jsem starší vozidlo a proto i tak vypadám, mám oděrky a promáčkliny v kapotě i uvnitř interiéru vypadám použitě, ale starají se o mě snaží mě všelijak udržovat. Prodávají mě proto, že si zase mění auta v rodině. Navíc k vozu: Zahrádka Tažné zařízení Zesilovač Sada letních a zimních pneu Parkovací kamera Dělící stěna / mříž Další fotky:
PRODÁM Airsoftku Lancer Tactical M4 SD
Dobrý den prodám airsoftku Lancer Tactical M4 ve verzi sportline s tlumičm a sklopnými mířidly zbraň má výkon 120 m/s / 394 Fps prodávám z důvodu: nevyužití nikdy jsem s ní nikde nebyl střílel jsem s ní jenom na zahradě cca 1,5 balíčku kuliček zbraň je jako nová nikde není poškrábaná. pro více informací nebo fotek mi napište sms nebo email VŠE CO PRODÁVÁM airsoftovou zbraň Lancer Tactical M4 SD Sportline (Gen.2), 2 balíčky kuliček oboje jsou otevřené ale jsou skoro plné, airsoftové brýle, airsoftovou masku, zásobník tlačný na 70kuliček originál co jsem dostal k zbrani, zásobník kovový tlačný na 150 kuliček, rychloplnička modrá na 100 kuliček, rychloplnička na 400 kuliček, 9,6v baterie co jsem dostal k zbrani, nabíječku s ukazatelem jestli je baterie nabitá tu jsem také dostal k zbrani, nášivku na suchý zip ve tvaru zbraně také jsem jí dostal k zbrani, tyčku na vylovení zaseklých kuliček, a mám i originální krabici
Opel Movano, 2.3 DCI, bez ADBLUE, CZ, první maj.103tkm
Prodám Opel Movano, interiér je v novém stavu. Odpružená sedačka, senzor stěračů, bluetooth rádio s CD. Jsem první majitel, olej měněn co 10tisíc KM. Originál Webasto. Auto má spací nástavbu, ale nikdy jsem v ní nespal. Autem jsem jezdil sám, nejvíce trasu Třanovice - Rzesow. 95% dálnice, jezdíval jsem pro proutěné košíky. Důvod prodeje: Auto bylo moc velké, koupil jsem si menší IVECO Daily. Tankováno OMW nebo MOL. Interiér ve stavu nového auta. V lednu kupované nové zimní pneu NOKIAN a přidám i kompletní sadu letních kol. Auto jsem koupil jako nové v BSAUTO Brno. Nová technická prohlídka. Auto je bez jediné vady, možnost prohlídky Vaším vlastním mechanikem i s diagnostikou. Cena bez DPH: 400 000 Kč. W0LVSU4Z2FB055 V provozu od: 12/2016 Palivo: Nafta Objem: 2 299 ccm Výkon: 120 kW (163 koní) Převodovka: Manuální Převodový stupeň: 6 stupňová Auto je zcela shodné s RENAULT MASTER. Podobné dodávky: Fiat Ducato, Peugeot Boxer nebo Citroen Jumper
Volvo S90 D4 R-design 10/2017
Prodám Volvo S90, automat, 360¨Kamera, parkovací senzory, parkovací kamera, 19 palcová kola, komplet zimní Alu k autu, Head up display, vyhřívaná sedadla vpředu i vzadu, 2 zónová klimatizace, jsem druhý majitel, koupil jsem od kolegy, takže o autě je jasná historie, pravidelný servis, nikdy se nerozsvítila jakákoliv chyba - spolehlivý kus, spotřeba průměrně 5 l/100. Krásná limuzína, za kterou se lidé otáčí. Od nákupu jsem s ním najel už 130 000 km. Aktuálně najeto 209000 km. Kilometry jsem najel za rok. Auto využíváno na dopravu osob na letiště. tzn. dálniční km a pravidelná údržba včetně čištění. Prodávám z důvodu, že jsem se stal plátcem DPH a z účetního hlediska je pro mě výhodnější prodat a koupit stejné a odečíst si DPH. Od prosince 2022 jsem musel přihlásit auto do evidence taxi kvůli tomu, že vozím lidi na letiště a je to povinnost. Nikoliv, že by jezdilo po městě jako taxi. Dá se odhlásit. Na autě byla jedna pojistná událost, kdy paní při parkování mi obtiskla mírně svoji barvu na řidičovy dveře. Servis v auto cardion Brno a kvůli odstínu bílé perletě se musela lakovat strana do. ztracena. I s půjčením auta vyšla pojistná událost na necelých 60k kvůli malému škrábanci. Kosmetické vady pouze na zadním nárazníku oděrek(nic velkého)viz. foto. Sedadla kůže/alcantara, sportovní sedadla, sportovní volant, Apple car play a android auto, právě po výměně oleje a filtrů. Na fotkách jak zimní tak letní origo kola. Garážováno, střešní okno, černý sportovní strop, elektronické tažné zařízení.
Van Rysel EDR AF ULTEGRA
kupováno 07/21 (doživotní záruka na rám, řiditka, vše ostatní v záruce do 07/23) velikost rámu L, dle výrobce pro postavy 176-184 (nastaveno na 183, 80mm představec) Kompletní sada Ultegra R8000 (brzdy, převody, páky, střed, kazeta...) Kola Fulcrum Racing 4 Po kompletním servisu (řazení, brzdy, komplet rozebrání, vyčištění a promazání středu, hlavka, nábojů a převodů(vosk)), nové lanka, bowdeny pouze vyčištěné, ke kolu dám ještě nové brzdové gumičky. Kolo má najeto lehce přes 5000km, momentálně na třetím řetězu (měněno 06/22, najeto cca 2000km, stav pořád OK) - řetěz SRAM PC RED22 Hollowpin, řetěz byl vždy voskován, cca co 200km nebo dle potřeby. Letos jsem pouze měnil patku měniče (stará už byla měkká). Kazeta má před sebou ještě minimálně dalších 5000km. Obecně jsem kolu vždy dopřál vše co bylo třeba, nejeví absolutně žádné známky stáří, nikde nic nekřupe, neklepe ani žádné vůle, vše jak má být. Na kolech jsou obuty origo pláště, každopádně ke kolu přidám ještě set pláštů Michelin PRO4 Endurance (najeto asi 2000km, ale do rezervy postačí krásně). Omotávky VR Grip. Nikdy jsem s kolem neměl nehodu, ani jsem ho nepoložil (párkrát to bylo o fous :D), takže rám i vidle jsou ve 100% stavu. Bohužel jsem jednou při čištění použil trošku agresivnější leštidlo a podařilo se mi sedřít barvu z převodníku, levé kliky a přední čelisti (pouze nápis). Jsem ochotný s cenou hýbat. :)
elektrická koloběžka
Nabízím elektrickou koloběžku Super přibližovadlo. Má to dvě rychlosti eko 25km/h speed 35km/h Nejsem si jistý kolik to má přesně dojezd ale nikdy me nikde nenechala vždy jsem dojel kam jsem potřeboval. Kupoval jsem jí v březnu 2022 a jezdil jsem na ní do srpna 2022 pak jsem udělal řidičák a koloběžka šla stranou. Koloběžku jsem kupoval novou nepoužitou za 16 000,- a chtěl bych za ní aspoň 8 000,-