nikdy jsem extrem - strana 10
Počet nalezených inzerátů NIKDY JSEM EXTREM: 1000 - strana 10

Pro zacatek podotykam, ze je mozny odpocet DPH, ktery uprednostnuji (cena je uvedena bez dph 599.000,-Kc, cena s dph 735.000,-Kc). O cene mohu jednat.
SLine interier, exterier, sportovni podvozek s peti nastavitelnymi rezimy.
3/2019, prvni majitel, puvod Nemecko. Najeto 115tis. km - km jsou dolozene, nove rozvody (nechala jsem pro jistotu udelat nove pri 102tis. km).
Automaticka prevodovka S-Tronic DSG 7st., sportovni naraznik vpredu i vzadu . Adaptivni svetlomety, LED denni sviceni. Lita kola s novymi zimnimi pneu.
Priplatkova vybava:
Virtual cockpit, MMI, AUX, 2x USB, Audi Connect
Ambientni osvetleni - lze nastavit barvy, Panoramaticka strecha
Hnede kozene vyhrivane sedacky
Bezklicove centralni zamykani, start/stop,
4zonova automaticka klimatizace
Parkovaci asistent (kamera vpredu a vzadu), asistent pri rozjezdu do kopce, varovani odstupu vozidel, asistent nouzove brzdy Audi PreSense, varovani pred unavou, omezovac rychlosti, Multifunkcni volant, padla razeni
El. ovladana okna, el. dvere zavazadloveho prostoru, el. vyhrivana zrcatka, destovy senzor, samozatahovaci pasy, osvetleni klik dveri.
Servisni historie a spoustu dalsich vychytavek ve vybave. Pravidelne focene do Cebia s poctem kilometru.
STK do 2/25.
Vozidlo nebylo nikdy havarovane, nebylo nikdy lakovane.
Paradni vozidlo v super stavu, voni novotou, vybirala jsem ho s laskou a tak s nim i jezdila a starala se o nej. Kupovano pri 92tis. km 10/2021, 103tis. menen olej, filtry, rozvody, nepocitala jsem, ze se takhle rychle zblaznim do A7, kterou uz mam koupenou. Za necely rok a pul jsem najela 23tis. km a auticko stoji v garazi a rada bych ho sverila do dobrych rukou, kdo ho vyuzije. Skvela je kombinace hnede kuze s cernym interierem.
V cene zohlednena veskera vybava, rok prvni registrace, najete kilometry, nove rozvody atd. Prosim nesrovnavat s cenou za vozidlo, ktere je starim, vybavou atp. uplne jinde.
Vice info. poskytnu telefonicky.

Nabízím na prodej hru Far Cry 4 Kyrat Edition pro konzoli xbox 360.
Hru jsem koupil hned po vydání z velkého herního obchodu, a nikdy jsem nic nepoužil, takže ručím za 100% kompletnost.
Poškozen jen plast kolem figurky viz foto a papírový "obal", který je kolem té hlavní krabice.
Až nyní jsem poprvé rozbalil na nafocení, jinak ležela krabice ve skříni, nikdy předtím jsem nic nerozbalil, nepoužil, nikde nevystavoval v nějaké vitríně a podobně.
Jde o mou poslední sběratelku s figurkou, jiné sběratelky už nemám.
Vzhledem k tomu, že jde o celkem křehké zboží, tak preferují osobní odběr.
Můžu poslat poštou, ale u tohoto inzerátu požaduji komplet platbu předem a poštovné bude 200 Kč, abych mohl nějak slušně zabalit a pojistit.
Prodám nejvyšší nabídce, ale pod 3.500 Kč nejdu, i kdyby mi to doma leželo dalších 5-10 roků, na prodej nespěchám.
Na nabídky s nižší cenou, výměnou atd neodpovídám.
Dostanete přesně to, co vidíte na fotkách, nic víc, nic míň.
Více info pouze přes mail.

Zdravím,
nabízím k prodeji Hummer H3.
Rok výroby 3/2007, v provozu 1/2009.
Jedná se o faceliftovou, evropskou verzi H3 s motorizací 3,7 s nájezdem cca. 162 000km s výkonem 180kw, která měla vychytaných spoustu chyb dřívější motorizace 3,5(jako byla například praskající klika) v kombinaci s jak jinak, než automatickou převodovkou.
Auto má stálý pohon 4x4 s možností zamknutí středového diferenciálu a uzávěrky zadní nápravy - díky tomu je opravdovým Off-Roadem.
Je skladnější, menší a hlavně úspornější než H2. Vezme si tolik, jako jakýkoliv jiný teréňák - někde mezi 12-15l/100km.
Auto má celokožený interiér a výbavu, která by měla být tak nějak americká.
Hummer je vpředu na torzních tyčích a vzadu na listových perech. Zajímavostí je, že vozidlo je při veškerých rychlostech velmi klidné, předvídatelné a neuskákané.
Nyní je po dost obsáhlém servisu a tudíž bez investic.
Auto vlastním nějakých 5 let a jsem jeho druhým majitelem. Nešetřil jsem na něm, vždy dostal, co jsem mu na světlech viděl a pokud možno z originálních náhradních dílů.
Byl využíván jako vozidlo na práci u domu - málokdy něco táhl a rozhodně se nikdy nebrodil po okna ve sra*kách. Nikdy nebyl havarován.
Chtěl bych redukovat vozový park a pro schopnosti tohoto auta nemám využtí.
K vozidlu mám i nějaké díly, které bych k němu při prodeji chtěl dát.
Veškeré dotazy a informace sdělím po telefonu.
Kdo chce spekulovat, může mi zkusit zavolat… :)
O ceně jsem schopen se (v rámci možností) bavit u auta.
hummer h3 offroad 3,7

Dobrý den,
prodávám již nepoužívaný MacBook Pro z roku 2015, který bych zase doporučil především na kacelářskou práci. Má novou baterii, necelých 20 cyklů. Co se týče funkcionality má jediný problém, tento konkrétně má nefunkční výpadky funkčnosti touchpadu - při čištění mezery kovovým plíškem mezi touchpadem a šasím jsem zajel moc hluboko a narušil jsem tak kabel od touchpad. Proto dávám k MacBooku myšku, která pro běžné používání stačí. Touchpad občas zareaguje a někdy i velice spolehlivě, ale nikdy jsem pro jistotu jsem na něj nikdy nespolíhal. Přidám také fólii na klávesnici a plastový kryt na ochranu Macu.
Kablík od touchpadu je naštěstí vyměnitelný, stojí asi 200-300,-. Pouze tak záleží kde si necháte kabel vyměnit, ale cena by měla být do 1000,-. Nebo lze výměnu provést doma, dle některého z videí.
Co se týče vzhledu je ve stavu 8/10, kdy má lehce ošoupané šasí od opírání ruky a spodní část lehce poškrábanou od běžného používání.
Jinak je naprosto v pořádku, nicméně nemá českou klávesnici (pouze diakritika).
Veškeré "softwarové zámky" jako iCloud, FindMy apod. budou před předáním smazány a na disku bude pouze MacOS.
Zbývající informace jsou doplněny na fotografiích, nicméně s veškerými dotazy se na mne neváhejte obrátit, rád zodpovím :)

Po delsim vahani jsem se s tezkym srdcem rozhodnul prodat svuj Jaguar.
Mel jsem s nim velke plany na renovaci a auto uplne vytunit, ale sebekriticky si musim priznat, ze jsem vic na zazitky a nova auta.
Auto ma do idealu urcite daleko a lidem s OCD doporucuji se mu vyhnout, ale je naprosto SPOLEHLIVE, nikde me nikdy nenechalo a az na uplne drobnosti vse TECHNICKY FUNGUJE, do auta netece, nikam netahne, svetla sviti, klakson troubi, sterace stiraji atp. Motor skvele funguje, automat radi pekne, nijak necuka, nerovnosti auto tlumi vyrazne lip nez muj sluzebni Kodiaq s DCC. A hlavne ma płatne papiry a STK, tz sednout a jezdit. Navic ma uz vyreseny podvozek, coz je u tehle aut obrovska investice.
Par neduhu ma: koroze karoserie, popraskane drevo na palubce, nefunkcni zesilovac radia, neodborne opravena stropnice a central zadnich pravych dveri nekdy vynecha odemykani (zamkne vzdy).
Par technickych dat:
Jaguar XJ40/XJ6 s Evropskym rizenim vlevo
Barva: jedina spravna ???? British racing green
Benzin: 6 valcu, 163kW, tz skoro 220 koni, prevodovka automaticka
RV: 1992, tz doporucovene pozdni roky vyroby
Najezd: 158 xxx km
Dovezeno z Nemecka roku 2013
Vybava hodne slusna, namatkou vyhrev sedadel a jejich plne elektricke ovladani vcetne hlavove operky (to jsem jeste nikdy nemel), tempomat, rezim SPORT, stresni okno atp.
O auto było dobre postarano, je na nem dost veci udelano a je na letnim pneu s peknym vzorkem, tz pokud nebudete chtit resit renovaci, tak je auto defakto BEZ INVESTIC a muzete zacit jezdit.
Ma i zaplaceny eko poplatek.
Predstava ceny je 129k a dokazu si predstavit vymenu s oboustrannym doplatkem idealne za neco bez strechy. MX-5, S2000, Z3, Z4, SLK, Chevrolet, MR2 apod. Pripadne by me to tahlo k Fiat 124, Abarth 124 nebo Alfa Romeo.
Auto rad ukazu osobne v Praze vcetne vsech neduhu.

3x S-LINE výbava - interier, exteriér, nastavitelný podvozek (5 režimů)
140kW, S-Tronic DSG 7st., LED světlomety, 18´ alu + obě sady pneu 245 40 R18 (nyní na zimních Goodyear 80%)
VIRTUAL COCKPIT + nejvyspělejšího tablet MMI s příplatkovou hudbou, AUX, 2xUSB, AUDI CONNECT
Příplatková výbava:
APPLE CAR PLAY - kompletní zrcadlení telefonu na tabletu auta
Audi Connect - licence - počasí, dopravní situace, ceny nafty, odjezdy vlaků, odlety letadel, atd.
NEJNOVĚJŠÍ databáze navigace a map (pro rok 2023) + čtení dopravních značek
Audi PreSense (automatická detekce nebezpečí, chodců, samostatné zabrždění auta atd)
Přední/zadní parkovací čidla + zadní PARKOVACÍ KAMERA
Zamykání dotekem prstu u dveří Keyless (stačí klíč v kapse), startování tlačítkem
Otevírání/zavírání kufru nohou, zavírání i zamykání kufru tlačítky (bez klíče)
Vyhřívané S-LINE sedačky, vyhřívaná zrcátka, ISOFIX, 8x airbag, LED světlomety
Plno dalších vychytávek, které bych tady rozepisoval do rána :)
Dlouhodobá spotřeba při svižné jízdě 5,8l / 100km - jinak dlouhodobá kolem 5.0l / 100km
- 1. majitel - najeto 210.000 km - plná servisní historie - to znamená:
- ve 190.000km KOMPLET rozvody vč. vodní pumpy - vše doložím! + výměna chladiče A/C
- každých 15 tis. km olej+filtry (15,30,45,60,75,90,105,120,135,150,165,180,195,210 tis.km)
- v 60/120/180 tis. km výměna oleje v DSG
- v 90/180 tis. výměna brzdové kapaliny
- jinak žádné servisní zásahy, auto šlape jako hodinky, nikdy žádný problém, denně v provozu
Nikdy nehavarováno, nikdy nebylo nic lakováno, vše 100% původní stav, jiný, než základní servis nebyl nikdy potřeba.
Auto voní stále novotou, pouze sednout a jezdit. Interier 100%, jako nový. Nekupujete 20 let starou ojetinu. Nadčasový design, auto vypadá skvěle jak z venku, tak vevnitř, virtual cockpit je pecka! Více info po telefonu. O auto se starám vždy 100%, to všechno pochopíte, pokud se na auto přijedete podívat. Vždy jen bezkontaktní mytí, premiová nafta + zimní/letní aditivum VIF.
Důvod prodeje - dostal jsem služební vůz.
Bazary nevolat, na prodej nespěchám, vím, co prodávám.
Více info kdykoliv po telefonu.
Nabídky, které se rovnají vylétaným tunerským autám z roku 2010, si prosím nechejte od cesty a neztrácejme vzájemně čas. :)

Vozidlo r.v. 2019, druhý majitel, koupeno v ČR, servisováno v BMW, najeto 42.165km, vše v naprostém pořádku, nová letní i zimní kola, auto je určitě celoroční, ale nikdy nejezdilo ve sněhu, garážováno, WiFi, cena nového vozu byla 1 803 806,-kč s DPH, první majitel auto nevyužíval proto prodal, já prodávám z důvodu přechodu na jiný vůz, už jsem si zajezdil, tak ať si užije zas někdo jiný, naprosto super svezení, auto drží jak přibité, nikdy nezklamalo, vše funguje dokonale, naprostá senzace pro milovníky rychlé jízdy, v Německu 265 km/hod, bez střechy se dá jet do 220 km/hod, pak tam trochu fouká, do 10 stupňů celsia se dá jezdit bez střechy. Všechny pakety dokoupeny, v plné výbavě co v autě může být. Nejde už nic dokoupit, kromě křídla na kufr, kufr je opravdu prostorný a komfortní. Nyní na rok dokoupena apk. která umožní ovládání auta přes mobil - klimatizace, otvírání oken, střechy , zamykání, zaměření vozu, aktualizace map, stav vozu, atd. Audio je nadprůměrné. Nikdy nehavarované, nikdy v myčce, střecha 2x ročně ošetřená, vše funkční, jak nové, odpočet DPH možný.Bezpečnostní systémy:
ABS, Aktivní kapota, ESP, Hlídání mrtvého úhlu, Nouzové brždění, Protiprokluzový systém kol (ASR), Sledování jízdního pruhu, Sledování únavy řidiče, Systém nouzového zastavení
Asistenční systémy:
360° monitorovací systém (AVM), Adaptivní tempomat, Asistent pro jízdu v koloně, Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, Asistent rozjezdu do kopce, Asistent změny jízdního pruhu, Parkovací asistent, Parkovací kamera, Parkovací senzory, Rozpoznávání dopravních značek, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní, Aktivní asistent řízení
Zabezpečení vozidla:
Alarm, Bezpečnostní pískování oken, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort:
Ambientní LED osvětlení interiéru, Bezklíčkové ovládání, Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. parkovací brzda, El. sklopná zrcátka, El. startér, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Kožené čalounění, Malý kožený paket, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Pádla řazení na volantu, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Vyhřívané čelní sklo, Vyhřívaný volant, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita:
Android Auto, Apple Car Play, Autorádio, Bezdrátová nabíječka mobilních telefonů (Qi), Bluetooth, Digitální příjem rádia (DAB), Dotykové ovládání palubního počítače, Head-up display, Hlasové ovládání palubního počítače, Mobilní připojení, Originální autorádio, Ovládání vybraných funkcí vozu gesty, Palubní počítač, Premiový audiosystém, Příprava pro telefon, Přístrojová deska s barevným displejem, Satelitní navigace, Telefon, USB, 2 monitory
Sedadla:
El. seřiditelná sedadla, Isofix, Kožená sedadla, Kožené potahy, Nastavitelná sedadla, Pamět nastavení sedadla řidiče, Podélný posuv sedadel, Sportovní sedadla.

Prodám Mercedes-Benz GLB 220d 4MATIC, 140kW, barva Unilak - bílá polar, stav nového vozu, nutno vidět, vůz má kompletní tovární packet,AMG Line, najeto 84000km, objem 1950ccm, motor R4 OM654, orig. 20" Alu kola,AMG,datum první registrace 15.07.2020, r.v. 2020. Nadstandartní příplatková výbava: Aktivní asistent jízdního pruhu (kamera), aktivní parkovací asistent, aktivní stavitelné tlumení "Normaly Open", asistent čtení dopravních značek, GPS, čištění výfukových plynů BLUETEC (SCR) generace 3, dešťový senzor, COC euro 6, dvojítý držák nápojů, 8-stupňová dvouspojková převodovka, komunikační modul LTE, hluk motoru přes reproduktory, Euro NCAP, alternativní chladící prostředek, indikace statutu zadního bezpečnostního pásu, KEYLESS GO, kolenní airbagy, komfortní podvozek s nastavitelným tlumením, kompresor klimatizace s magnetickou spojkou, kontrola tlaku v pneumatikách (RDK), kůže antracit, Life Traffic, MB Mobilo s DSB a GGD, MB Connect - monitoring (Hermes), MB Connect - služby pro nastavení (Hermes), Navigace s mapovými údaji na pevném disku, noční packet, dekor carbon, packet komfortních sedadel, Offroad packet, palivová nádrž s velkým objemem, panoramatická prosklená střecha s oknem, parametrické řízení Vario, parkovací packet, pevný střešní nosič, integrace Smartphonu MB, DAB, přestavba ovládání asistenčních systémů na volantu, přihrádka na brýle, rohože ///AMG, funkce MBUX, VLTP s RDE, sada HU pro ECE, sedadlo spolujezdce s rozpoznáním hmotnosti, sítě na zavazadla, skla s tmavým tónováním, sklopná loketní opěrka vzadu, sluneční roleta s přídavnou funkcí, spínač volby jízdního programu AGILITY SELECT, sportovní sedadla, sportovní volant, světlomety LED High performance, tísňové volání eCall, systém varování před kolizí s brzdným zásahem FCW stop, tempomat, Tirefit, pádla řazení na volantu - galvanizována, Touchpad, 3-letá bezplatná aktualizace map, víceprvkové nápravy, černý strop, ambientní osvětlení, vyhřívání sedadel, i-size nástupce ISOFIX, zpětná kamera, žaluzie chladiče, ochrana chodců - aktivní kapota, a spousty jiného. S vozem můžete hovořit, nebo mu pokládat otázky, nebo se ptát na vtipy apod..
Vůz nebyl nikdy havarován, a ujeté kilometry jsou doložitelné a prověřitelné, rovněž je prověřitelné, že vůz neměl v historii havárií, opravdu stav nového vozidla. Vždy garážované v mé čisté a komfortní garáži. Veškeré kontroly a servis pouze v autorizovaném servisu MB. Na voze nebylo nikdy nainstalováno tažné zařízení, tudíž převodovka nikdy namáhaná. Jsem nekuřák bez domácích mazlíčků a vůz je udržován dle instrukcí Mercedes-Benz. Vůz používám na pracovní jednání v čistém, společenském oblečení, a nikdy neježděno v terénu nebo offroad. Nutno vidět a řádně prohlédnout jak fyzicky, tak elektronicky. Systém Start-Stop Engine vždy po nastartování vypínám, protože mě to na křizovatkách obtěžuje a údajně to motoru nedělá dobře. Ladný chod motoru jako u nového.
Stačí nasednout a jet. Prohlídky po předchozí tel. dohodě. Autobazary nevolat.

Prodám našeho rodiného pracanta. Škoda Fabia 1.9 TDi, 74kW, RV 2001.
Auto je po motorové straně naprosto spolehlivým vozem, žádný únik provozních kapalin, chytá na první dobrou za studena i za tepla. Nikdy - absolutně nikdy se nezastavila a to že je denně v provozu.
Po stránce karoserie je to špatné - občas nesedí plasty - viz přední nárazník a blatník, občas se někde loupe barva, někde škráblý lak, loupe se barva střechy, v interiéru je špatné lepidlo na střeše - takže je spadlý potah - na jízdu to nevadí, jen to nesedí přímo na střeše a je tam 5cm prověs. Na sedačkách jsou fleky od vody - děti občas nechali otevřená okna za deště a pod.. Nikdy jsem to neřešili a na couračky po vesnici, krámu a práce to naprosto nevadilo ;)
Auto je denně v provozu - vozíme děti do skolek, obchod a práce.
Auto se hodí pro začínajícího řidiče nebo někomu kdo do toho hodí pár pytlů cementů a neřeší co si zašpiní.
Není to leštěnka, asi už ani nikdy nebude, ale svoji práci ještě udělá.
Jako bonus mohu zdarma před prodejem vyčistit světla - jsou lehce nažloutlá, tak to dám do cajku. Motory 1.9 Tdi mají nízkou spotřebu a jsou nesmrtelné. Motory najíždí běžně 700 000-1 000 000 km v pohodě a motorově je skvělá.
Důvod prodeje: Pořízení jiného vozu a 3 vozy již neuživíme.
Přepis požaduji, ideálně udělat to vše najednou na úřadu, aby nový majitel odjížděl již ve svém voze.
EKO zaplacena. Pro přepis bude potřeba evidenčka, kterou si zařídí kupující (ideál v Turnově, kde bydlím).
Plastá STK (ještě cca 9 měsíců), další STK by asi prošla po pár investicích - zejména prahy, lemy a pod co rezne) - nechce se mi to už opravovat.
O ceně se dá bavit, ale rozhodně i toto vozítko má minimální cenu, takže s 5 000 kč na díly nebo podobnými nabídkami mi ani nepište - to si auto raději nechám ;)
Více fotek klidně nafotím, pokud budete chtít něco konkrétně - napište ;)
Prosim o komunikaci emailem.

Nebudu vám psát, jaká to je voňavka. V tomhle věku a kilometrech už vážně není, ale po návštěvě myčky a vysavače stále umí okouzlit.
Mazdu mám od roku 2014, jsem druhý (resp. třetí - přepis v rámci firmy) a bylo to moje první slušné auto. V posledních letech jsem v ní vozil manželku a dceru, takže jsem se o ni náležitě staral, aby vše šlapalo. Olej a filtry každý rok nebo 15 tis km a když se něco pokazilo, tak šup do servisu. Níže jsem vypsal závady za poslední roky a jde vidět, že se toho moc na tom autě nekazí.
Vesměs jsem řešil jen běžný servis - olej brzdy. Destičky drží zhruba 40 tis km, kotouče kolem 80 tis km. Tuším, že brzdy jsou teď zhruba v 50% stavu. Takže pohoda.
Velký benefit auta je LPG systém, který je téměř nový a šlape jako hodinky. Stál 15 tis Kč a aktuálně auto jezdí za 1,5 Kč / km (9-10 litrů LPG na 100 km při ceně 15-17 Kč). Tato ekonomika provozu mi bude chybět :-)
Sedan má velmi prostorný kufr a litrově není moc vzdálen od kombíku. Horší je samozřejmě přístupnost, ale velikostí nás nikdy neomezoval a to jsme vozili kočárek a několik velkých kufrů. Pozor, je to vážně sedan (otevírá se pouze zadní víko kufru bez okna), takže docela raritní karoserie. Zlí jazykové tvrdí, že sedan má vyšší tuhost karoserie :)
Na podvozku jinak jinak nic nebouchá a v interiéru nic moc extra nevrže.
Auto má samozřejmě nějakou kosmetiku úměrnou věku - něco jde vidět na fotkách (fotky ještě udělám na sluníčku po myčce).
Níže uvádím technická data, výbavu a zásadní servis za poslední roky.
Cena k jednání při testovací jízdě. Nehodlám se s nikým dohadovat po telefonu :-)
Technická data:
Motor: 2.0, 1.999ccm, benzin, o výkonu 108kw / 147 koní
Nový LPG systém STAG od 10/2021
VIN: JMZGH12F
Převodovka: Manuální - 6 stupňů
Rok: 12/2010
Najeto: 280 000km
Barva: stříbrná metalíza
STK: do 02/2024
Výbava:
- Alu kola orig. R17 plus zimní sada R16 (letní i zimní pneu jeté pouze sezónu cca 6-8 tis km)
- ABS, ESP, ASR
- 6x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX
- Přední mlhovky
- Dvouzonová automatická klimatizace
- Tempomat
- El. zrcátka, el. sklopná
- 4x el. Okna
- Autorádio na MP3 + CD Changer na 6CD
- Multifunkční volant, stavitelný ve 2 osách, kožený + kožená hlavice řadicí páky
- Stmívací zrcátko
- Dešťový senzor
- Palubní počítač
- Loketní opěrka
Servis:
- ROZVODY ŘETĚZEM, takže není potřeba řešit
- LPG je na autě od roku 2014 zhruba při 90 tis km byl instalován systém Stefaneli. Ve 265 tis byly vyměněny vstřiky a řídící jednotka (15 tis Kč)
- 06/2022 výměna spojky (11 tis Kč)
- 08/2021 výměna předních ložisek (9 tis Kč)
- 09/2020 výměna levé poloosy (6 tis Kč)

Prodám pár těchto dnes už raritních repro. Mám je cca 5 let a používal jsem je pro občasný požitek z hudby. Jsou perfektní na rock a metal, umí vykouzlit velmi řízný kytarový zvuk.
Zdrojem byl receiver Denon AVR-1910, který také prodávám.
Důvodem prodeje je přechod na nové technologie, předělávám celou sestavu.
Repro hrají parádně a v panelákovém bytě jsem je využil tak na 30% jejich možností, myslím si.
Stav je po stránce technické pefektní, nezaznamenal jsem s nimi za celou dobu jediný problém. Obě bedny mají lehce ale viditelně poškozené to krásné třešňové dřevo na levém dolním rohu, je to vidět na foto, asi neopatrnost někoho přede mnou.
Hroty, na kterých bedny stojí i s mističkami si nechávám. Tyto P5 umožňují bi-wiring, což jsem nikdy nevyužil. Dám k nim zdarma i kabeláž.
Jsou k vidění v Plzni na Slovanech, momentálně jsou odpojené a jenom na okrasu - jelikož prodávám i receiver. Pokud byste si je chtěli přijet poslechnout, raději si vezměte zdroj svůj s sebou.
Pokud by měl někdo zájem o komplet receiveru+2x repro, jsem ochoten dát slevu.

Prodám tuto autokameru MiVue Drive 65 LM, která nebyla moc využívána, protože v mém vozidle jí nebylo kam umístit, aby mi nevadila ve výhledu. Dostal jsem ji jako dárek od příbuzného, takže nemám fakturu. Mám jí cca. 3 roky. Já jsem jí používal cca. rok, ale poté jsem byl líný jí brát na cesty, když jsem měl GPS v telefonu. Kamera nenese žádné známky poškození, ale ani žádné viditelné známky používaní (žádné škrábance ani ošoupaniny). Dávám bez jakýkoliv záruky, protože do těchto věcí člověk opravdu nevidí. Osobně bych si kameru nechal, protože má spousty funkcí, které spíš využijí řidiči dodávek a nákladních vozidel. Na fotografiích není vidět nabíjecí kabel do vozidla, protože jsem ho měl v době focení v autě. Preferuji osobní odběr.
Specifikace:
Spojení navigace a autokamery. Navigace s mapou 45 států Evropy a doživotní aktualizací map a rychlostních radarů. Součástí integrovaná Extreme HD (1296p) kamera. 6,2" obrazovka. Varování při opuštění jízdního pruhu, varování před čelním střetem. Vyhledání parkovacího místa. Vestavěné TMC (dopravní informace) & Bluetooth pro možnost Hands-Free hovorů.
Váš společník na cestách, s extra velkou obrazovkou
Dojeďte do cíle s pomocí integrované navigace s doživotní aktualizací map
Vaše ochrana na cestách s doživotní aktualizací databáze radarů*
Bezproblémová spolupráce
Inovativní podpora při jízdě - pokročilé asistenční systémy pro řidiče (ADAS)
Dojeďte do cíle s pomocí integrované navigace
Doživotní aktualizace map
Tento plně vybavený společník na cestách vám pomůže dojet do cíle bez zbytečných zajížděk – praktická a snadno použitelná navigace obsahuje mapy s doživotní aktualizací, takže se nikdy nebudete muset zabývat novými mapami nebo změnami silnic.
Rozlišení Extreme HD zajišťuje dokonalý obraz
Navigace MiVue Drive 65 LM Truck zachytí každou minutu vaší cesty v rozlišení Extreme HD (1296p při 30 snímcích/s). Zachytí každý detail, takže budete mít vždy důkaz o tom, co se na silnici přesně stalo.
Bezproblémová spolupráce
Ať chcete nahrávat svou cestu nebo se držet stanovené trasy, palubní kamera a navigace hladce spolupracují. Zvolíte na obrazovce možnost „kamera“ a zařízení přepne z navigace na integrovanou palubní kameru.

Zdravím. Rozhodl jsem se po 2 letech vlastnictví prodat svoje MPSo.
Je to klasická 2.3 s turbem o výkonu 191kw a 380nm. Auto stále používám , takže se stav tachometru ještě změní , ale právě má najeto cca 182tis.
Jsem teprve druhým vlastníkem. Auto jsem koupil od majitele , který ho vlastnil 13 let a kupoval jako nové. Za necelé 2 roky jsem s autem najel cca 20tis. km a nikdy mě nikde nenechalo.
Od předchozího majitele jsou na autě úpravy v podobě sportovních pružin Eibach a zatmavení oken. Já jsem poté přidal decentně laděný catback výfuk a K&N vzduchový filtr.
Auto je vybaveno zadními parkovacími senzory , multifunkčním volantem , automatickým svícením , fakt dobře hrajícími BOSE repráky a vyhřívanými polokoženými sedačkami, které mají opravdu boží boční vedení a dokážou vás udržet při jakékoliv sportovní jízdě.
Momentálně je MPSo na 17" Borbet zimákách , které jsou už celkem zeškrabaný. Jako letňáky mám origo 18" MPS kola , které jsou sem tam škrábnutý , ale jinak fajn.
Na autě jen pár mínusů. Jako třeba trochu nelícující přední nárazník. A pak typické vady , které se dají očekávat. Jako jsou ošoupaná a lehce roztržená bočnice na sedačce řidiče, opotřebený volant a sem tam nějaká ta rez.
Olej byl měněn po každých cca 8-10 tis. a nové rozvody byly dělány ve 172 tis.
Pro další info , nebo fotky , volejte a nebo piště na mail - venajeborec@

Bez přepisu, nebo vaší plné moci NEODJEDE
Fiat Ducato 2.0 jtd
62KW
Rok 2002
stk 4.10. 2023
Tacho. 266 777
Tažné zařízení
Nová zadní náprava včetně listových per. Nové přední tlumiče, pružiny, horní uložení. Po výměně oleje a filtrů. Přidám intercooler z verze 2.8.
Před 5 lety vyvařeno, ale puchýřky už se derou na povrch viz foto. Měl jsem ji na práci tak jsem neřešil co naložím, nebo nějaké šrámy. Nikdy mě nikde nenechala.
Přidám převodovku, spojku, řidičovo sedačku a volant z novější verze. Přední tlumiče, poloosy, nápravnici, náboje s brzdama, nějaké drobnosti co najdu.
Vady:
Synchron na 2 rychlosti (nechá se jezdit i tak, jezdil jsem s tím celou dobu) = funkční převodovku včetně zánovní spojky přidám k autu, stačí vyměnit.
Šoupačky špatně těsní, stažené kurtou (nepoužíval jsem je), lepší panty, kolejnice a zámky přidám.
Neukazuje tachometr (stačí trocha tekutého kovu do převodníku náhonu)
Chce to přitáhnout ručku.
Horší pneu.
Přešel jsem na VW T5 a tak Ducato půl roku stojí a je mi na nic.
Rabí
fiat ducato peugeot boxer citroen jumper jumpy scudo expert dodávka 1.9 2.0 2.2 2.5 2.8 3.0 jtd hdi

ahoj nabízím zde svého tygra který byl skvělým společníkem na dovolených i na srazech. bohužel srdce mě táhne k spíšek k chopperum. takže jsem si pořídil harley-davidson. tedy již tuto motorku nedokáže využít a zbytečně zabíra místo v garáži. o motorku jsem se pečlivě staral. motorka má nové náplně a filtry, svíčky a úplně novou zadní pneumatiku, USB nabíječku na navigaci a telefon a jednu zásuvku na 12V z boku motorky. úplně nově potažené sedlo s měkkou vystýlkou na delší trasy, nepočítal jsem s prodejem takže jsem si ho nechal udělat na zakázku. tři kufry a povinná výbava samozřejmostí. motorka nikdy nebyla havarovaná, jede výborně. cena k jednání 95.000 Kč. rozumným kupcům kupcům zdálky jsem ochoten přidat na cestu. ???? požaduji přepis.vice info nebo foto Na požádání samozřejmě hned zašlu.

Dobrý den,
rád bych nabídl k prodeji svou motorku Suzuki GN 125 rv. 1997. Motorka má najeto 44 5xxkm a vlastním ji přes 3 roky. Vždy mě dovezla kam jsem potřeboval a nikdy s ní nebyl problém. Nejdelší vzdálenost kterou jsem na ní ujel byla okolo 280 km téměř v kuse a bez problému.
Co se týče aktuálního stavu, tak motorka je plně pojízdná a naskočí na brnk.
Naposled jsem na ní měnil olejový filtr společně s olejem (1.3.2023), svíčku, páčku spojky a novou řadící páčku. Při výměně oleje a filtru jsem nezaznamenal žádný výskyt špon či jiného nepořádku. Nová baterka
Motorka je 26 let stará tak to není žádná leštěnka. Mně osobně spadla jednou z kopečka z bočního stojánku a došlo k ulomení páčky spojky (vyměněno) a prasknutí blinkru, při výměně sklíčka jsem ale zjistil že bývalý majitel už tento blinkr měnil a použil jiný typ blinkru (viz. foto). Dále je naprasklé pravé zrcátko z opotřebení materiálu a dvě promáčkliny na nádrži jejichž původ neznám (vše viz. foto).
Časem by to ještě chtělo doplnit olej do předních vidlic, brzdovku do přední brzdy a možná rozvodový řetěz. Ovšem přímý vliv na provoz to nemá.
Dohoda o ceně při slušném a solidním jednání jistá. V ceně je zařízení nové STK (aktuální do roku 2024) a plná nádrž. Pouze budoucí majitel zaplatí poplatek na úřadě.
V případě zájmu rád zodpovím všechny dotazy na telefonním čísle viz. níže, na hovoru se se mnou prosím předem domluvte.

Ojeté, 7/2004, 149 378 km.
Jsem druhý majitel, koupil jsem toto auto před 5 lety a od té doby najeto 25 000 km. Auto je v maximální konfiguraci. Prodávám z důvodu, že jsem si koupil jiné auto s automatickou převodovkou, aby mohla řídit i moje manželka. Auto jezdí úplně skvěle, ale má problémy: CD měnič nefunguje (pouze rádio), ale dá se snadno vyměnit, používal jsem FM vysílač od alzy, který jej připojoval k telefonu. Klimatizace nefunguje, je třeba ji naplnit chladicí kapalinou, je tam malá netěsnost (nikdy jsem se neobtěžoval to opravit, protože je to kabriolet). Plnící hrdlo palivové nádrže je mikroprasklé, proto by se neměla nádrž plnit na 100 %, jinak by byl cítit benzín (jezdím s ním 4 roky). Ložiska v převodovce jsou trochu opotřebovaná, za jízdy to bylo slyšet na prvním i druhém stupni. Kůže na palubní desce mírně popraskaná slunečním žárem. Spodní část předního nárazníku je prasklá. Sem tam pár škrábanců. Jinak žádné další problémy nejsou. K vozu je sada 4 nových zimních pneu. We also speak English.

Nabízím svého Fredericka s najetymi 28 500 km !!!!
Ne,opravdu nejde o omyl ..
Kupoval jsem ho v roce 18 z Essenu od PRVNÍHO majitele a měl najeto 25 267 km...Je to rok vyroby 2001.
Pouze pro fandu značky ,popř.pro někoho,kdo ocení neskutečný nájezd a stav.
SAMETOVEJ TŘÍVÁL co má síly na rozdávání. Spotřebu jsem nikdy nijak moc neřešil, ale jezdí od 4.8 po 6.5 litru,když TAHÁŠ jako Padája.
Mám VŠECHNY ÚČTY za servisů, od nového po prodej , vše v šanonu- a VŠECHNY protokoly z TÜV,tudíž kilometry sedí bez komentáře !!! Německá důkladnost.
První majitel dal tvrdší přední pružiny Wilbers,podkovu na víčko nádrže na Tankpad, centrální stojan Wunderlich,a trojici kufrů: oba boční origo Triumph,vrchní Giwi. Koupil též německý laďák TCM s homologací a vyndávacíma DB killerama. Ty jsou samozřejmě venku, ale dají se dát raz dva zpět,a můžete jet bez obav do Rakous . Kartička s homologací, velikosti malého TP, je k motocyklu. Teď na STK vše naprosto bez problémů.
Já po koupi,v roce 18 provedl kompletní výměnu olejů,filtrů,svíček,chladící i brzdové kapaliny a dokoupil pár drobností.
Velký padací rám Held, deflektor na plégo a dva chrániče chladičů Beowzulf (Made in England)
Na Tigerovi jsou dvě zásuvky na dobíjení, z toho jedna s USB a měřákem napětí.Je provedena příprava na přídavná světla, není nutno sundávat nádrž. Velká bolesti Tigerů - plastové rychlospojky nádrže vyměněny za kovové, tudíž pohodička.
Motorka víceméně teprve zajetá.
Obutá na Michelin Pilot Road Trail, 75 -80 %.
Kotouče,desky i řetěz naprosto v pořádku. K Tigerovi samozřejmě dvě sady klíčů !!!
V dubnu 21 měněná baterka.
Jediná vada na kráse: v září jsem při odjezdu od hospody při otáčení lehnul v rychlosti chůze.
Proto je odřený levý blástr, levý padák, levý kufr, a svařený levý přední blinkr.
Vše je na fotkách, tudíž je jasně vidět , že se motka nikde neklouzala. Pouze se mi zavřela řidítka, a už jsem ležel. Jeto pouze na Motorex, olej i filr měněn každým rokem.
Cena je vyšší, ale takového Tigera, s takovým nájezdem NESEŽENETE. Když jsem si ho přivezl, byl to nejdražší kousek na
Holt za výjimečný stav se platí !!!
Nespěchám. Zkušební jízda po složení kupní ceny.
Pište SMS, ozvu se Vám.
Možno poslat více fotek na WhatsApp, sem jde pouze 10 kousků.
Minulý rok najeto do 300 km !!!

,,Zdravím všechny, jmenuji se Princezna a ráda bych mezi vámi našla novou milující rodinku, po které opravdu moc toužím. Jsem cca 5 letá osobitá kočičí dáma, která každého na první pohled zaujme svým nádherným a huňatým kožíškem. Jak už to tak bývá, i já jsem měla v životě smůlu, ale teta mi slíbila, že už bude jen dobře a má mou plnou důvěru. Svůj domov jsem už totiž měla, bohužel to ale nevyšlo tak, jak bychom si všichni přáli a já putovala zpět do dočasné péče, kde si teď náležitě užívám vlídného zacházení, péče, lásky, klidu a tepla. Jsem zcela bezproblémová slečna, která hledá klidný domov, protože teta o mně říká, že jsem tak trochu lenoch. Je ale pravda, že většinu dne spokojeně odpočívám a nechám se drbat, jak jen dlouho budete chtít, klidně celý den. Na nové lidi si zvykám poměrně rychle, pokud mě pohladíte a dáte mi lásku, já vám dám své kočičí srdíčko a získáte skvělou parťačku, která vás bude věrně následovat, vrnět vám na klíně a v noci s vámi budu spokojeně spinkat v posteli. Těším se na vás, vaše Princezna.“
Princezna je asi pětiletá kočičí dáma, které hledáme nový zodpovědný a trvalý domov, na který doposud neměla bohužel štěstí. Je to zcela nekonfliktní holka, která si užívá lidské společnosti, miluje drbání a většinu dne odpočívá a sleduje dění kolem. Je velice klidná, nehodí se k malým dětem, protože hlasité zvuky se jí nelíbí, opravdu uvítá klidný domov, kde bude klidně jako jedináček, protože miluje lidskou pozornost, kterou vám oplatí spokojeným vrněním. Manipulaci zvládá bez problémů, nikdy nereagovala negativně, syčením a tak podobně. Je to zkrátka skvělá kočička, která si smůly užila víc než dost, a proto pevně věříme, že se na ni již usměje štěstí v podobě nové milující a zodpovědné rodinky, která ji vynahradí veškeré špatné časy, které v minulosti zažila.
Je potřeba se pečlivě starat o její srst, pravidelně česat, aby se zamezilo tvoření dredů. Co se týká hygieny, je 100% čistotná.
Princezna je odblešená, odčervená, očipovaná, testovaná, kastrovaná a očkovaná. Do adopce půjde po předchozí návštěvě v dočasné péči na Praze 4 po dohodě s její dočasnou tetou, předkontrole v novém domově, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku. Informace o vás pište na dipu@, nebo tel

Prodám svoji Kawasaki Z800, 70kW.
Moto jsem koupil jako nové v ČR v roce 2016. Od té doby je garážovaná a jezdil jsem s ní v podstatě jen na dovolenou. Odjela se mnou Rumunsko, Chorvatsko, Stelvio a Slovinsko..to jsem najel asi 12000 km.
Za uplynulé dva roky jsem na ní najel asi 300 km ????????????.
Takže ji nabízím ve 100% stavu. Nikdy nepadlou, s novými pneu a na podzim udělaným servisem a loni novou baterií. Najeto 14000 km.
Motocykl je v originálním stavu, jen jsem dodal padáky, páčky a kryty v zeleném designu M-Style.
K vidění je v České Lípě
Cena je s DPH 21%