inzerce, prodej, prodám, bazar

porodní asistentka z osvětimi - strana 4

Počet nalezených inzerátů PORODNÍ ASISTENTKA Z OSVĚTIMI: 153 - strana 4

Doučování dětí ZŠ
Jako asistentka pedagoga (58 let) a vychovatelka s praxí v doučování různých předmětů základní školy (kromě přípravy na přijímací zkoušky a předmětů 9. ročníku) doučuji ČJ, Aj, Nj, Dějepis, přírodopis, zeměpis případně základy fyziky, chemie, občanskou nauku apod. Doučování možné v rodině či u mne - dle dohody a vzdálenosti.
Virtuální asistentka pro podnikatele, firmy i soukromé osoby
Zabezpečím veškerou komunikaci mezi Vámi a Vašimi zákazníky či potenciálními zákazníky (Příchozí a odchozí hovory, emailová komunikace..) Vkládání dat do systému Vystavování faktur Upomínky k platbám aj. Pracuji na ŽL. Čistý TR
asistentka příjímacích techniků
Auto Radlík s.r.o. v Jílovém u Prahy hledá asistentku přijímacích techniků náplň práce: · Převzetí zakázky od zákazníka · Komunikace se zákazníky a pojišťovnami · Zajištění administrativy opravy · Předání vozidla zákazníkovi Požadujeme: · Komunikativnost a flexibilitu · Uživatelské znalosti práce na PC · Řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: · Moderní pracovní prostředí – autoservis nové generace · Nadstandardní platové a pracovní podmínky · Finančně stabilní zázemí firmy · Zaškolení a další profesní vzdělávání · Nástup možný ihned Pokud máte zájem volejte na tel:
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Úklid a terénní péče
NABÍZÍM SLUŽBY,UKLID A TERÉNNÍ PÉČE úklid bytových i nebytových prostorů,osobní asistentka,terénní pečovatelka, doprovod k lékaři (péče o seniory i děti),pomoc při běžných denních úkonech.Čáslav a okolí
AUTOMECHANIK
???????????? HLEDÁME AUTOMECHANIKA ???????????? Přijmeme posilu do našeho týmu - nástup možný IHNED Náplň práce - diagnostika poruch vozidel, pneuservis, provádění údržby, prohlídek a záručních oprav. Požadujeme - řidičský průkaz skupiny B, předchozí práce v autoservise, SOU oboru automechanik / auto elektrikář / elektromechanik, samostatnost, pečlivost, loajalitu. Nabízíme - mzda 25.000 Kč až 45.000 Kč (záleží na odpracovaném výkonu mechanika), práce ve firmě s více než 25letou tradicí, autorizovaný autoservis, práci s nejmodernější automobilovou technikou, odborné zaškolení a pravidělné technické vzdělávání, benefity, motivační finanční ohodnocení. Životopisy zasílejte na asistentka@ METEOR CAR CITROËN Orlová-Lutyně Autorizovaný servis Citroën a Suzuki, nezávislý servis ostatních značek
Úklid kanceláře Ostrava - Poruba
Naše společnost Kaktus reality hledá pro pobočku v Ostravě Porubě paní na úklid kanceláře. Rozsah práce 2x týdně cca 3 hod/denně (v odpoledních hodinách). Nástup: únor 2023 Požadujeme trestní bezúhonnost, pečlivost, pracovitost, spolehlivost. V případě zájmu nám o sobě napište pár řádků (nebo přiložte stručný životopis) a kontaktujte nás na tel.: +420 , nebo e-mailem: asistentka@
Prodej vinného sklípku
Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji vinný sklípek ve vinařské obci Polešovice. Sklep stojí na vlastním pozemku o celkové výměře 231 m2. Vnitřní výměra sklepa činí 28 m². Vnitřní podzemní část s cihlovou klenbou nabízí dostatek prostoru pro posezení. Venkovní část určená pro posezení je vydlážděná, diskrétnost nabízí nejen díky umístění pod úrovní okolního terénu, ale také díky bohaté a upravené výsadbě zeleně na zbývající části pozemku. Sklep je připojen k elektrické síti, vodovodnímu řadu (voda je zavedena přímo do sklepa) a kanalizaci. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejlepší nabídce. Pro více informací volejte na níže uvedené telefonní číslo. Máte-li zájem přímo o sjednání termínu prohlídky, napište nám na Podrobnější informace o nemovitosti naleznete na našich webových stránkách v tomto odkazu: (zkopírujte a vložte do adresního řádku prohlížeče)
Hospodyně - provozní asistentka
Hledáme hospodyni pro soukromý areál naší společnosti. Úkoly zahrnují úklid, praní prádla a běžné standardní domácí práce. Ideální kandidátka by měla mít předchozí zkušenosti s domácí prací a být schopna pracovat samostatně. Musí být spolehlivá, pečlivá a mít dobré organizační a komunikační schopnosti. Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání s nadstandardními pracovními podmínkami v atraktivním a příjemném prostředí. Pokud se cítíte být vhodnou kandidátkou pro tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a kontaktní údaje. Budeme se těšit na vaši odpověď. mail: personalni@
Nabízím vedení účetnictví pro firmy a OSVČ celá ČR
NABÍZÍM VEDENÍ ÚČETNICTVÍ Mezi základní služby patří: • Vedení účetnictví • Kompletní servis při přípravě/zpracování DPH IO – Bolt, Uber, Only fans,.. DPFO, DPPO MZDY Konzultace, aj. Doplňkové služby: • Virtuální asistentka: Správa datové schránky, správa kalendáře, plánování schůzek, vedení knihy jízd, správa e-mailových účtů, aj. ❗❗ Pro nové klienty nabízím 50% slevu na tarif iDokladu ❗❗ Ozvěte se mi a společně se pobavíme, s čím vším Vám mohu pomoci.
Asistentka
Hledáme paní/slečnu, která by občas pomohla paní na vozíčku. Doprovod k lékaři, na úřady, do kina, na koncert. Občas nakoupit. Také osobní hygiena. Jedná se o paní s DMO s lehkou pohyblivostí. Bydlí s maminkou, která už je starší a také nemocná a "moc to už nedává". Hledáme spíše ženy a hlavně lidi, kteří to myslí upřímně a férově a chtějí spojit příjemné s užitečným. Místo bydliště je Vsetín. Ozvěte se na tel.
Asistentka
Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Asistentka
Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc. A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň? •telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty •příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace •administrativní činnosti Co ti za to na oplátku nabídnu? •férové finanční ohodnocení + odměny •různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření •smysluplnou práci Co čekáme od tebe? •máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas •umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty •jsi precizní při vyřizování požadavků •ovládáš MS Office •tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost •máš milý a přátelský přístup Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
Asistentka - Autoservis - Brno
Přeji dobrý den :o) jsme pohodový kolektiv malého rodinného autoservisu a přijmeme k sobě na HPP i na dohodu asistentku do kanceláře a to v Brně Horních Heršpicích. Náplň práce je objednávání náhradních dílů, fakturace, komunikace se zákazníkem a to i na sociálních sítích, předávání a přebírání vozidel apod. Podmínkou ŘP sk. "B" - aktivní řidič. Nástupní mzda 20.000,- čistého. Pracovní doba 7-16h. So, Ne a svátky zavřeno. Životopis posílejte na info@ a termín pohovoru si můžete domluvit na telefonu 806906.
Administrativní pracovník / asistentka
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Výkonná / ý asistentka / asistent vedení společnosti
Náplň práce: - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání -pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas místo výkonu práce Habrovany u Rousínova kontakt : +420
Asistentka pro zpracování dokumentů
Dobrý den, aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023. Podmínky k nástupu: - komunikativní a pozitivní přístup - zodpovědnost - znalost Německého jazyka na komunikativní úrovni. - znalost práce s pc. word, excell atd. Nabízíme: - půlku pracovní doby možný home office - denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti - 160,-Kč/hod - měsíční prémie až 10% platu - po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové sazby - jednou ročně firemní team building na 2 dny ve wellness chalupě v horách Pokud máte otázky rád zodpovím. V případě zájmu volejte na tel: Strukturovaný životopis zasílejte na hell@
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Hledám administrativní práci z domova
Dobrý den, hledám práci z domova administrativního charakteru - virtuální asistentka, přepisování dokumentů, audia či videa, zadávání produktů na e-shop, online zákaznická podpora apod. Ráda zašlu i svůj životopis. Děkuji za nabídky.