porodní asistentka z osvětimi - strana 4
Počet nalezených inzerátů PORODNÍ ASISTENTKA Z OSVĚTIMI: 153 - strana 4

Jako asistentka pedagoga (58 let) a vychovatelka s praxí v doučování různých předmětů základní školy (kromě přípravy na přijímací zkoušky a předmětů 9. ročníku) doučuji ČJ, Aj, Nj, Dějepis, přírodopis, zeměpis případně základy fyziky, chemie, občanskou nauku apod. Doučování možné v rodině či u mne - dle dohody a vzdálenosti.

Zabezpečím veškerou komunikaci mezi Vámi a Vašimi zákazníky či potenciálními zákazníky (Příchozí a odchozí hovory, emailová komunikace..)
Vkládání dat do systému
Vystavování faktur
Upomínky k platbám aj.
Pracuji na ŽL. Čistý TR

Auto Radlík s.r.o. v Jílovém u Prahy hledá asistentku přijímacích techniků
náplň práce:
· Převzetí zakázky od zákazníka
· Komunikace se zákazníky a pojišťovnami
· Zajištění administrativy opravy
· Předání vozidla zákazníkovi
Požadujeme:
· Komunikativnost a flexibilitu
· Uživatelské znalosti práce na PC
· Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
· Moderní pracovní prostředí – autoservis nové generace
· Nadstandardní platové a pracovní podmínky
· Finančně stabilní zázemí firmy
· Zaškolení a další profesní vzdělávání
· Nástup možný ihned
Pokud máte zájem volejte na tel:

EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini.
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:

NABÍZÍM SLUŽBY,UKLID A TERÉNNÍ PÉČE
úklid bytových i nebytových prostorů,osobní asistentka,terénní pečovatelka, doprovod k lékaři (péče o seniory i děti),pomoc při běžných denních úkonech.Čáslav a okolí

???????????? HLEDÁME AUTOMECHANIKA ????????????
Přijmeme posilu do našeho týmu - nástup možný IHNED
Náplň práce - diagnostika poruch vozidel, pneuservis, provádění údržby, prohlídek a záručních oprav.
Požadujeme - řidičský průkaz skupiny B, předchozí práce v autoservise, SOU oboru automechanik / auto elektrikář / elektromechanik, samostatnost, pečlivost, loajalitu.
Nabízíme - mzda 25.000 Kč až 45.000 Kč (záleží na odpracovaném výkonu mechanika), práce ve firmě s více než 25letou tradicí, autorizovaný autoservis, práci s nejmodernější automobilovou technikou, odborné zaškolení a pravidělné technické vzdělávání, benefity, motivační finanční ohodnocení.
Životopisy zasílejte na asistentka@
METEOR CAR CITROËN Orlová-Lutyně
Autorizovaný servis Citroën a Suzuki, nezávislý servis ostatních značek

Naše společnost Kaktus reality hledá pro pobočku v Ostravě Porubě paní na úklid kanceláře. Rozsah práce 2x týdně cca 3 hod/denně (v odpoledních hodinách).
Nástup: únor 2023
Požadujeme trestní bezúhonnost, pečlivost, pracovitost, spolehlivost.
V případě zájmu nám o sobě napište pár řádků (nebo přiložte stručný životopis) a kontaktujte nás na tel.: +420 , nebo e-mailem: asistentka@

Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k prodeji vinný sklípek ve vinařské obci Polešovice. Sklep stojí na vlastním pozemku o celkové výměře 231 m2. Vnitřní výměra sklepa činí 28 m².
Vnitřní podzemní část s cihlovou klenbou nabízí dostatek prostoru pro posezení. Venkovní část určená pro posezení je vydlážděná, diskrétnost nabízí nejen díky umístění pod úrovní okolního terénu, ale také díky bohaté a upravené výsadbě zeleně na zbývající části pozemku.
Sklep je připojen k elektrické síti, vodovodnímu řadu (voda je zavedena přímo do sklepa) a kanalizaci. Majitel si vyhrazuje právo prodat nemovitost nejlepší nabídce.
Pro více informací volejte na níže uvedené telefonní číslo. Máte-li zájem přímo o sjednání termínu prohlídky, napište nám na
Podrobnější informace o nemovitosti naleznete na našich webových stránkách v tomto odkazu:
(zkopírujte a vložte do adresního řádku prohlížeče)

Hledáme hospodyni pro soukromý areál naší společnosti. Úkoly zahrnují úklid, praní prádla a běžné standardní domácí práce.
Ideální kandidátka by měla mít předchozí zkušenosti s domácí prací a být schopna pracovat samostatně. Musí být spolehlivá, pečlivá a mít dobré organizační a komunikační schopnosti.
Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání s nadstandardními pracovními podmínkami v atraktivním a příjemném prostředí.
Pokud se cítíte být vhodnou kandidátkou pro tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a kontaktní údaje. Budeme se těšit na vaši odpověď.
mail: personalni@

NABÍZÍM VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Mezi základní služby patří:
• Vedení účetnictví
• Kompletní servis při přípravě/zpracování
DPH
IO – Bolt, Uber, Only fans,..
DPFO, DPPO
MZDY
Konzultace, aj.
Doplňkové služby:
• Virtuální asistentka: Správa datové schránky, správa kalendáře, plánování schůzek, vedení knihy jízd, správa e-mailových účtů, aj.
❗❗ Pro nové klienty nabízím 50% slevu na tarif iDokladu ❗❗
Ozvěte se mi a společně se pobavíme, s čím vším Vám mohu pomoci.

Hledáme paní/slečnu, která by občas pomohla paní na vozíčku. Doprovod k lékaři, na úřady, do kina, na koncert. Občas nakoupit. Také osobní hygiena. Jedná se o paní s DMO s lehkou pohyblivostí. Bydlí s maminkou, která už je starší a také nemocná a "moc to už nedává". Hledáme spíše ženy a hlavně lidi, kteří to myslí upřímně a férově a chtějí spojit příjemné s užitečným. Místo bydliště je Vsetín. Ozvěte se na tel.

Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.

Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.

Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc.
A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň?
•telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty
•příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace
•administrativní činnosti
Co ti za to na oplátku nabídnu?
•férové finanční ohodnocení + odměny
•různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření
•smysluplnou práci
Co čekáme od tebe?
•máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas
•umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty
•jsi precizní při vyřizování požadavků
•ovládáš MS Office
•tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost
•máš milý a přátelský přístup
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562

Přeji dobrý den :o)
jsme pohodový kolektiv malého rodinného autoservisu a přijmeme k sobě na HPP i na dohodu asistentku do kanceláře a to v Brně Horních Heršpicích.
Náplň práce je objednávání náhradních dílů, fakturace, komunikace se zákazníkem a to i na sociálních sítích, předávání a přebírání vozidel apod.
Podmínkou ŘP sk. "B" - aktivní řidič. Nástupní mzda 20.000,- čistého. Pracovní doba 7-16h. So, Ne a svátky zavřeno. Životopis posílejte na info@ a termín pohovoru si můžete domluvit na telefonu 806906.

Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.

Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420

Dobrý den,
aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023.
Podmínky k nástupu:
- komunikativní a pozitivní přístup
- zodpovědnost
- znalost Německého jazyka na komunikativní
úrovni.
- znalost práce s pc. word, excell atd.
Nabízíme:
- půlku pracovní doby možný home office
- denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti
- 160,-Kč/hod
- měsíční prémie až 10% platu
- po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové
sazby
- jednou ročně firemní team building na 2 dny
ve wellness chalupě v horách
Pokud máte otázky rád zodpovím.
V případě zájmu volejte na tel:
Strukturovaný životopis zasílejte na hell@

Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned