inzerce, prodej, prodám, bazar

práce v kanceláři praha - strana 11

Počet nalezených inzerátů PRÁCE V KANCELÁŘI PRAHA: 1000 - strana 11

Maturitní práce - laboratorní zdroj
Prodám hotovou maturitní práci na téma Laboratorní zdroj, s parametry zdroje 2-18V/5A , 18-40V/2,5A. Celý zdroj je vlastní stavba, regulace a digitální měřidlo napětí/proud je ze stavebnice. Ke zdroji je kompletní maturitní dokumentace v rozsahu 35 stran A4 (obsahuje schémata, výkresy plošné spoje, teorii zdrojů, obrázky) + CD s ročníkovou prací v elektronické podobě. Jedná se o hotový projekt, zdroj plně funkční. Osobní převzetí nebo zasílám za platbu předem na účet. Pište prosím pouze na email, na telefonu jsem málo. Děkuji Maturitní práce, ročníková práce, bakalářská práce, aplikační projekt, závěrečný projekt, závěrečná práce, seminární práce, elektrotechnika, elektronika, laboratorní zdroj, napájecí zdroj, maturita, výuční list, státnice, závěrečné zkoušky, regulovaný zdroj, napájecí zdroj, nastavitelný zdroj, seminárka, bakalářka, závěrky, závěrečná zkouška
Stavební a pomocné práce
Provádíme od zednických prací,až po Pomocné práce ,zakl.desky , opěrné zdi,fasády ,přičky , Pomocné práce -bouraci práce ,vyklízení , výkopové práce, kanalizační práce td..po domluvě
Hledám zakázky pro rok 2023
Dobrý den, hledám zakázky na ŽL na tento rok. Zabýváme se: - ruční demoliční práce - ruční výkopové práce - přípravné a dokončovací práce - práce v oboru lesnictví (práce na pile) DĚKUJI ZA KAŽDOU NABÍDKU PRACE Provedeme rychle a LEVNĚ.
Servisní technik - mechanik
Nabízená pozice Servisní technik balicích strojů Hlavní pracovní poměr Lokality: Praha, Praha-východ a okolí (M.Boleslav, Nymurk, Hradec, Kolín), Brno, Třinec a okolí (FM, Karviná, Havířov, OV) Nabízíme Auto Škoda Octavia - i pro soukromé účely Mobilní telefon - I-phone dle vlastního výběru Notebook - standardní Tablet - standardní 40-60 tisíc/měsíčně Stravenky Penzijní připojištění a životní pojištění 13 plat Zázemí stabilní úspěšné firmy s více než 30 letou historií Přátelský kolektiv a férové jednání s přímou vazbou na majitele firmy Požadujeme SŠ nebo VŠ vzdělání - u zkušených techniků není podmínkou Elektro vzdělání výhodou Manuální zručnost a ovládání nářadí Orientace v přístrojích a strojích - motor, řemen, opotřebitelné části, náhradní díly, připojení elektro, čištění strojů, komplexní přehled Orientace v návodech a kusovnících, někdy také v angličtině Samostatnost, svědomitost, loajalitu a ochotu se učit Uvítáme také zkušené techniky 60+ Popis pracovní pozice - Náplň práce Práce v terénu - Technik vyjíždí k zákazníkům z domova – ve většině případů ve svém regionu Struktura vedení pozice - Majitel firmy - Vedoucí servisního střediska - Servisní technik (Vy) Organizace práce - Vedoucí servisního střediska Vám předkládá každý týden servisní plán, obvykle plně vytížen na každý den (8,5 h). Předpokládá se úzká spolupráce a komunikace s vedoucím pracovníkem. V daném regionu vždy také úzce spolupracujete s obchodním zástupcem. Jedná se obvykle o uvádění strojů do provozu, školení údržby a obsluhy většinou jednoduchých poloautomatických strojů. Pozice nabízí určitou volnost a flexibilitu v organizaci práce Náplň práce - opravy balicích strojů, diagnostika, obvykle čištění, výměny opotřebitelných dílů a částí, většinou se jedná o zaseknutý materiál, vadná elektronika, špatné umístění, nabourání strojů, opravy ručních strojků, příležitostně výpomoc při stavbě nových balicích linek a dopravníkových systémů Zákazníci - Průmyslové giganty i menší e-shopy a provozy například: Škoda, Amazon, Alza, TPCA, Coca-Cola, BEST, Cembrit, DHL, Lego, Staropramen, Model, Smurfit Kappa atd. - objevíte se tedy dříve či později úplně všude Odvětví - Průmyslové balení, transportní balení - páskování krabic a zásilek, páskování a ovinovaní palet do stretch fólie - více na Kontakt Žádosti a životopisy prosím posílejte na email Email: ligocki@ Informace poskytneme na Tel.: Průběh výběrového řízení - rozhovor po telefonu, pohovor na pobočce nebo sídle firmy v Třinci Termíny pohovorů – po individuální dohodě
Elektrotechnické práce a osazování DPS, PRAHA 9, DoPP, HPP
Hledáme pracovníky pro výrobní práce v oboru elektrotechnika (plošné spoje, výroba elektroniky, osazování součástek, kontrola kvality). Znalost byť jen některého z následujících bodů vítáme: 1. Ruční práce spojené s osazováním plošných spojů, jejich kontrolou (kvality zaletování) a jejich expedicí. 2. Kontrola kusovníků a rozpisek, na/vyskladňování součástek. 3. Obsluha a programování strojů ve výrobní lince na osazování plošných spojů (po zaučení). Předpokládáme období pro zaučení. Pracovní doba volná. Práce z domova u těchto prací bohužel vesměs není možná. Mzdové podmínky: z počátku DoPP na částečný úvazek, výše mzdy dohodou, po zaučení podle typu práce, ochoty a schopností lze očekávat růst mzdy. Lokalita je Praha 9 – Běchovice (). Máte-li dotaz, prosím ptejte se.…
Servisní technik
Nabízená pozice Servisní technik balicích strojů Hlavní pracovní poměr Lokality: Praha, Praha-východ a okolí (M.Boleslav, Nymurk, Hradec, Kolín), Brno, Třinec a okolí (FM, Karviná, Havířov, OV) Nabízíme Auto Škoda Octavia - i pro soukromé účely Mobilní telefon - I-phone dle vlastního výběru Notebook - standardní Tablet - standardní 40-60 tisíc/měsíčně Stravenky Penzijní připojištění a životní pojištění 13 plat Zázemí stabilní úspěšné firmy s více než 30 letou historií Přátelský kolektiv a férové jednání s přímou vazbou na majitele firmy Požadujeme SŠ nebo VŠ vzdělání - u zkušených techniků není podmínkou Elektro vzdělání výhodou Manuální zručnost a ovládání nářadí Orientace v přístrojích a strojích - motor, řemen, opotřebitelné části, náhradní díly, připojení elektro, čištění strojů, komplexní přehled Orientace v návodech a kusovnících, někdy také v angličtině Samostatnost, svědomitost, loajalitu a ochotu se učit Uvítáme také zkušené techniky 60+ Popis pracovní pozice - Náplň práce Práce v terénu - Technik vyjíždí k zákazníkům z domova – ve většině případů ve svém regionu Struktura vedení pozice - Majitel firmy - Vedoucí servisního střediska - Servisní technik (Vy) Organizace práce - Vedoucí servisního střediska Vám předkládá každý týden servisní plán, obvykle plně vytížen na každý den (8,5 h). Předpokládá se úzká spolupráce a komunikace s vedoucím pracovníkem. V daném regionu vždy také úzce spolupracujete s obchodním zástupcem. Jedná se obvykle o uvádění strojů do provozu, školení údržby a obsluhy většinou jednoduchých poloautomatických strojů. Pozice nabízí určitou volnost a flexibilitu v organizaci práce Náplň práce - opravy balicích strojů, diagnostika, obvykle čištění, výměny opotřebitelných dílů a částí, většinou se jedná o zaseknutý materiál, vadná elektronika, špatné umístění, nabourání strojů, opravy ručních strojků, příležitostně výpomoc při stavbě nových balicích linek a dopravníkových systémů Zákazníci - Průmyslové giganty i menší e-shopy a provozy například: Škoda, Amazon, Alza, TPCA, Coca-Cola, BEST, Cembrit, DHL, Lego, Staropramen, Model, Smurfit Kappa atd. - objevíte se tedy dříve či později úplně všude Odvětví - Průmyslové balení, transportní balení - páskování krabic a zásilek, páskování a ovinovaní palet do stretch fólie - více na
Rekonstrukce bytu a rodinných domů. Praha a Středočeský kraj
Jsme soukromá společnost, která těží z našich bohatých zkušeností získaných za celou dobu naší působnosti na trhu. Mezi naše přednosti patří také možnost expresního provedení zakázky. Realizujeme stavby na klíč pro zákazníky v okresech: Praha, Praha - východ, Praha - západ, Mělník a Litoměřice. Nemusíte mít obavy ze zdlouhavých čekacích lhůt, vše s Vámi vyřídíme rychle a bez čekání. Rádi za Vámi přijedeme a zkonzultujeme Vaše požadavky. Co nabízíme: Výstavbu rodinných domů. Rekonstrukce bytů. Rekonstrukce rodinných domů. Rekonstrukce bytových domů. Rekonstrukce nebytových prostor. Rekonstrukce interiérů: Bytová jádra a koupelny. Podlahářské práce. Malířské a lakýrnické práce. Obkladačské práce. Sádrokartony. Našim budoucím klientům rádi ukážeme fotografie naší odvedené práce na stavebních zakázkách. Pro naše klienty zajistíme financování staveb. Telefonní kontakt: +420 E-mailový kontakt: nemovitosti-finance@
Vratnice-administrativni prace
Hledáme spolehlivého kolegu na vrátnici v logistickém areálu. Administrativni činnost, práce v kanceláři. V zimě topíme, v létě klimatizujeme, žádné postávání venku u vchodů a pod. Práce ve dvou lidech. Požadavek: práce na PC (více než znalost emailu, FB a pod.) dobrá komunikace, ochota dělat směny, spolehlivost. ID-HPP, DPP. Dohoda směn na domluvě. 12 hod. nepřetržité směny. Denní od 7-19hod, noční 19-7hod.
Nabizim maliské a zednické práce
Maliské práce Omítky, perlinka, stuk Pokládka laminátové podlahy Bourací práce Sádrokartonárské práce Rekonstrukce bytü, kancelari
pracovník zahradnických úprav, strojník
Nebaví Vás práce v kanceláři nebo továrně? Máte rádi přírodu a hmatatelné výsledky Vaší práce? Pak je tato práce právě pro Vás! Co byste u nás dělal: - podílel se na realizaci projektů v oblasti zeleně (výsadby, mulčování, práce s moderní technikou - minibagry, malotraktory, zakladače trávníků, atd. ), následná péče o realizované projekty Co byste u nás získal? - zázemí významné české firmy - motivující finanční ohodnocení - firemní benefity v rámci zaměstnaneckého programu Nástup:dle dohody Neváhejte nás kontaktovat na telefonu nebo zašlete svůj životopis na ROUSOVA@ .
Správce bytových jednotek - pronájem, údržba, administrativa
Hledám šikovného kolegu na pozici správce bytových jednotek v oblasti Náchodsko. Pokud máte zájem o zajímavou práci v příjemném prostředí a flexibilní pracovní dobu, pošlete mi svůj životopis. Náplň práce zahrnuje údržbu bytových jednotek, administrativní práce, správu domů, rozdělení a organizaci práce, účast na schůzích a jednoduchou administrativu. Požadujeme minimálně SŠ výhodou stavebního/technického směru, ŘP sk. B, znalost práce s PC, dobré organizační a komunikační schopnosti a manuální zručnost. Náplň: - Správa současného potrfolia klientů - Akvizice nových klientů - Jednání s klienty v kanceláři i v terénu - podílení se na schůzích a jednoduchá administrativní činnost - pořádání výběrových řízení Požaduji: - zkušenost s údržbou budov - ŘP sk. B - manuální zručnost - proaktivní přístup Nabízím: - Příjemný a přátelský tým - Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci - Získáte osobního kouče, který vás zaškolí a provede celým procesem. - Prostor pro vlastní iniciativu a růst - Flexibilní pracovní doba - plat úkolově i hodinou Těším se na Vaše reakce! S pozdravem, Jan Čimera +420 174 842 jan@
Malířské a natěračské práce
Prumhor spol. s r. o. - nabízí malířské a natěračské práce - nátěry fasád, soklů, obnova nátěrů, antikorozní nátěry, výmalba kanceláří, bytů, hal, škol, průmyslových objektů, přípravné práce a veškeré stavební práce. Firma působí na trhu již 30 let, zejména v Olomouckém a Královehradeckém kraji.
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce . Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Baví Vás administrativa?
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty, ale v dosavadní firmě si vůbec nikdo nevšímá Vašeho přínosu? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme LAGAS, rodinná dopravní firma s 30letou tradicí, vlastním servisem a moderním kancelářským zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 30 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat, řidičům spočítat a vyplatit mzdy, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem DUEL a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět, vás naučíme. Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na kancelar@ nebo zavolejte a domluvte si s námi rovnou pohovor. Tomáš a Milan Lagovi, tel. 736 613 902
NUOVA SIMONELLI OSCAR II
Používán v kanceláři, velmi dobrý stav. Kompletně vyčištěný, po servisu a seřízený profesionálně odvápněný ultrazvukem. Doklad o prodeji plus dph. Oscar II je profesionálním espresso kávovarem který vyhoví všem požadavkům domácností, kanceláří, ale i malých gastronomických provozů. Oscar II je nová generace kávovaru, který byl představen v druhé polovině devadesátých let a dobyl si srdce milovníků kávy po celém světě. Oscar II je profesionálním espresso kávovarem který vyhoví všem požadavkům domácností, kanceláří, ale i malých gastronomických provozů. Automatické dávkování, tepelně stabilizovaná hlava a systém pro výdej páry je odvozen od velkých, profesionálních technologií. Kávovar Oscar II vám při své šířce 30cm umožní přípravu espressa a cappuccina, na kterou jste zvyklí ze své oblíbené kavárny, skutečně kdekoli. Kávovar je možné objednat s nádržkou
VLASTNÍ STŮL V PODKROVNÍ SDÍLENÉ KANCELÁŘI
Nabízíme vlastní stůl v podkrovní kanceláři (47 m2), ve které jsme aktuálně 2 kolegové. Kancelář se nachází v budově divadla Na Jezerce, která je umístěna uprostřed krásného parku, kde je absolutní klid a zeleň. Kancelář je mezonetová a horní patro, ve kterém je prostor pro 2 stoly, je zcela volné. Ve spodním patře je prostor pro 1 stůl. Záleží čistě na vás, jaké místo vám bude vyhovovat více. Kancelář tvoří útulný mezonet s dřevěnou podlahou a trámy, s vlastním zařízeným kuchyňským koutem, jídelním stolem a koupelnou s WC a sprchovým koutem. V kanceláři jsme dva + menší pes. Okna směřují do klidného parku a přímo v budově divadla se nachází výborná restaurace. K restauraci patří velká terasa s posezením a na trávníku před budovou jsou k dispozici stoly, židle a plážové lehátka, která lze využít za pěkného počasí pro práci venku. Nejbližší zastávky jsou Jezerka (bus - 3min), Pod Jezerkou (tram+bus - 5min) nebo Pankrác (metro - 15min). Parkování je možné přímo u kanceláře (placené zóny - 40 Kč/h a 20 Kč/h). Přístup do kanceláře je 24/7, v případě potřeby je možné i přespat. Cena 7000 Kč je konečná, poplatky zahrnují všechny služby (elektřina, plyn, voda, internet). V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailu lucie@
Brno - Heršpice, pronájem souboru kanceláří, 119 m2 – komerc
Ev.č. 5405B008 Nabízíme k pronájmu soubor pěti kanceláří o velikosti cca 119m2. Prostory se nacházejí v Brně - Heršpicích na ulici Vídeňská s výbornou dostupností MHD, přímo u sjezdu na dálnici D1, D2. Tyto obchodní prostory se skládají z pěti kanceláří o velikosti 36m2, 9m2, 24,4m2, 7,6m2 a 36,9m2. Kancelář se nachází ve dvoupatrové zabezpečené budově s non-stop recepcí a výtahem. Na každém patře jsou k dispozici toalety. Parkování je možné přímo před budovou popř. na nedalekém parkovišti cca 3min chůze od budovy. Nájem činí 20.545 Kč + 23.086 Kč měsíčně zálohy na služby + DPH + kauce + provize RK. Volné Ihned. PENB nebyl dodán, z tohoto důvodu uvádíme třídu G. Pro více informací prosím neváhejte kontaktovat realitní makléřku. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná Cena: + 23 086 zálohy na energie.
PRONÁJEM KANCELÁŘSKÝCH PROSTOR, 126695
Dnes vám jako novinku nabízíme k pronájmu velmi atraktivní, rekonstruované kancelářské prostory. Nacházejí se v historické budově v centru Českého Těšína. Komerční prostory jsou umístěny ve 4.patře objektu bez výtahu. Nabízené prostory jsou souborem 3 samostných místností, které jsou přístupné ze společné středové chodby a mají společné sociální zařízení. Lze je ideálně využívat např. jako kanceláře, sídlo firmy, provoz poradenské činnosti, internetový obchod apod. Celková výměra nabízených kanceláří je 59,3m2. Velikost jednotlivých místnosti je pak 15m2, 17m2 a 13,5m2. Součástí nejmenší kanceláře je kuchyňská linka vybavená myčkou, lednicí i mikrovlnou troubou. Prostory jsou vybaveny samostatným kondenzačním plynovým kotlem a vytápěny plynem. Samozřejmostí je také vybavení klimatizací, internetem a elektronickým zabezpečovacím systémem. K parkování je možné za poplatek využít oplocené parkoviště, nacházející se v zadní části budovy. Cena pronájmu je stanovena na 15.000,-Kč, zálohy na služby cca 2.000,-Kč - dle domluvy s majiteli. Je stanovena dvouměsíční kauce. K pronájmu volné ihned. Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte mě kontaktovat, ráda vám nabízené prostory představím. Číslo zakázky: 126695 Užitná plocha: 59 m2 Typ domu: patrový Druh prostor: kanceláře Energetická náročnost budovy: G - Mimořádně nehospodárná Garáž: Ne Plocha kanceláří: 59 m2 Typ budovy: cihlová Stav objektu: velmi dobrý Počet míst k parkování: 1 Umístění objektu: centrum obce K nastěhování: 23.01.2023 Prodej po částech: Ne Počet kanceláří: 3 Počet podlaží objektu: 4 Rok rekonstrukce: 2 017 Komunikace: asfaltová Telekomunikace: telefon, internet, kabelová TV Topení: lokální - plynové Doprava: silnice Elektřina: 230V Voda: zdroj pro celý objekt Plyn: plynovod
Ivančice, pronájem kanceláří, 386 m2, skladové prostory, zas
Ev.č. 5402B003 Nabízíme Vám pronájem kanceláří či výrobních prostor nebo i skladovacích prostor a to ve 2.patře v kancelářské budově v obci Ivančice. Budova se nachází v areálu sila. Součástí nájmu je pět samostatných kanceláří orientovaných na západní stranu, další místnosti jsou na východní straně budovy. Na pronajímaném podlaží je taktéž WC. Prostory jsou bez zařízení. Parkování je možné buďto přímo v areálu, nebo před areálem na vlastním parkovišti. V přízemí je možné nadále využít již zařízenou zasedací místnost. Lze pronajmou i po částech. Celková cena za pronájem činí 40.000Kč bez energií. Průkaz energetické náročnosti budovy nebyl dodán, proto inzerujeme třídu G Doporučujeme prohlídku. Proto neváhejte a kontaktujte realitní makléřku. En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Pronájem dvou propojených kanceláří, 52 m2 – Bieblova
Nabízíme pronájem dvojkanceláře o rozloze 52,4 m2, která se nachází v budově podnikatelského centra – ulice Bieblova. Kanceláře jsou propojeny dveřmi – jedna z kanceláří má vstup z hlavní chodby. Zrekonstruovaný, jednopodlažní kancelářský komplex disponuje 4 x sociálním zařízením, společnou kuchyňkou a poskytuje zázemí více než 40 firmám a podnikatelům. . Celý objekt je monitorován kamerovým systémem, vjezd bránou na dálkové ovládání, okna zabezpečena mřížemi. Možnost pronájmu dalších prostor v tomto objektu. PENB: G (není zpracováno). Ke každé kanceláři náleží jedno parkovací stání ve dvoře, dále možnost bezproblémového stání na přilehlém veřejném parkovišti. Zastávka MHD v bezprostřední blízkosti (2 min.), vlakové nádraží (5 min.). Volné ihned. Nájemné: 5.458 Kč + 6.812 Kč (zálohy na služby) = 12.270 Kč/měsíčně Vratná kauce: 1x nájemné, Provize RK: 1x nájemné