pracovník ostrahy praha - strana 14
Počet nalezených inzerátů PRACOVNÍK OSTRAHY PRAHA: 1000 - strana 14

Do našeho kolektivu v zahradnictví Tonja v Uherském Hradišti - Sadech přijmeme pracovníky/ice se zájmem o zahradní činnosti.
Náplní práce jsou realizace soukromých zahrad i veřejných prostor, práce na prodejně - obsluha zákazníků, příjem zboží a péče o rostliny.
Praxe v oboru není nutná, uchazeče zaučíme.
Více informací info@, mob.

Do základní školy hledáme pracovníka úklidu na hop dobré platové podmínky práce v odpoledních hodinách

Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny.
Co u nás budete dělat?
Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky,
zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd.
Co musíte znát a umět?
SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost.
Praxe v administrativní činnosti v kanceláři.
Co Vám nabízíme:
Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nástupní plat 25000 Kč.

Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.

Kdo jsme
- Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko)
- Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností
Pracovní pozice v chráněné dílně
Co vás čeká
- Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu
- Komunikace s odběrateli
- Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Základní znalost fakturace
- Telefonická a emailová komunikace
- Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme)
Požadujeme
- Pečlivost, spolehlivost
- Znalost práce na PC
Co vám můžeme nabídnout
- Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem
- Dotované stravování v místě pracoviště
- Nástup možný ihned
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Plný i částečný úvazek
- Jednosměnný provoz
Pozice je vymezena pro OZP
Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka

Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka

Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.

Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu.
Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu.
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu
• stravenkový paušál
• zaučení ve všech aspektech práce
• nástup možný ihned
• úvazek a odměna na vzájemné dohodě
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word)
• kvalitní písemný projev v českém jazyce
• komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
Výhodou:
• orientace ve mzdové a personální agendě
• orientace ve veřejných zakázkách
• zkušenosti s fakturací
• aktivní řidič sk. B
Kontakt:
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu:
Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih
Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí

Bydlíte v Brně a nemáte uplatnění ve svém oboru a nebo hledáte změnu a chcete si vydělat až 30.000 Kč čistého? Pojďte pracovat k naší bezpečnostní službě. Přijmeme muže i ženy pro ostrahu objektu v Brně. V případě finanční tísně poskytujeme týdenní zálohy na mzdu. Pokud jsme Vás zaujali tak nám prosím zavolejte, nebo nám zašlete na e-mail kontakt na Vás k domluvení osobní schůzky.

Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned

Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou).
Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj.
Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce.
Nástupní plat 25.000Kč hrubého.
Prosím, posílejte životopisy.

Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek

nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce

Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar.
Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP
Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské
Rozsah: 15-20h/týden
Firma: Spentra s.r.o.
Minimální ukončené vzdělání: základní
Co od Vás očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty
- dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office)
- aktivní znalost AJ/DE výhodou
- dobrá znalost českého pravopisu
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- flexibilní pracovní doba
- pracovní telefon
- mladistvý kolektiv
- přátelské prostředí
- parkoviště
- pravidelné brunche
- kvalitní káva na pracovišti
Náplň práce:
- obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty
- zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.)
- správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů
- zpracování podkladů pro účetní
- správa pokladny
- převozy automobilů na evidence/STK
- tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel

Vydělávejte až 30.000,- čistého u naší bezpečnostní agentury. Ostraha objektů v Nýřanech a okolí. Týdenní zálohy. Zavolejte nám nebo nám zašlete kontakt na Vás k domluvení osobní schůzky, kde Vám sdělíme bližší informace.

Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar

Hledáme novou kolegyni/kolegu do malého kolektivu na pozici fakturace . Na 3 - 4 hod denně - PO - Pátek , nástup od 15.2.23.
Jsme z Prahy 2 . více info. tel. , ..........

Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• Firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned