inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Administrativa

Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 7

Muž hledá práci jako asistent jednatele, personalista, apod.
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Hledáme spolupracovníky
Dobrý den, hledáme spolupracovníky pro aktivní rozvoj nadačního fondu v Praze. Vhodné i pro studenty VŠ.
Pomocná účetní
Jsme firma zabývající se výrobou lehkého ztraceného bednění a do našeho kolektivu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici pomocný/á ÚČETNÍ. **NÁPLŇ PRÁCE** -Základní znalost podvojného účetnictví / účtování - faktury přijaté, vydané, SKLADY, vedení pokladny, upomínky odběratelům, evidence pošty přijaté a odeslané/ -Vedení skladů materiálu pro výrobu -Vedení skladů výrobků -Vedení paletového hospodářství -Provádění inventur skladů -Vedení odpadového hospodářství -Komunikace s odběrateli, vytváření cenových nabídek -Komunikace s dodavateli -Spolupráce s obchodními zástupci -Zajišťování dopravy výrobků zákazníkům / fakturace, ceny, termíny, komunikace s dispečerem/ -Tvorba cenových nabídek -Sociální sítě - inzerce -Úklid kanceláře **NABÍZÍME** - mobilní telefon + tarif -stravné -smlouvu na dobu neurčitou Pracovní doba: ranní směna Poměr: HPP Mzda: nástupní 30.500 Kč Možnost nástupu ihned.
Administrativa pro OZP
Nabízíme práci pro OZP Co budete dělat? - zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace - SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě - možnost zkráceného úvazku Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky. 130/ hod
Marketingová + IT Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
RECEPČNÍ – PRAHA 5 -HPP
Náplň práce: -Recepční -Administrativa/práce na PC -První kontakt s klientem -Vyřizování hovorů, pošty, stravenky -Příprava zasedací místnosti na jednání (skleničky, občerstvení, myčka) Požadujeme: -Čistý rejstřík trestů -Spolehlivost, flexibilita -Zkušenosti na recepci výhodou -Základy AJ Nabízíme: -Pouze HPP - Pracovní doba klasická 8h. -Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou -Pracoviště: Praha 5, Bucharova (hned u metra nové Butovice) -Mzda: 30 000 Kč /měsíc po zaučení 33 000 Kč Nástup: Ihned -Kontakt: , e-mail: nabor@ (Tužinčin)
HR koordinator Ostrava
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.5.2023 Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: - řidičský průkazB, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Hlavní účetní – Senior účetní
Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď. Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy. Co od Vás očekáváme: • Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou • Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou • Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost • Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou Co bude Vaším úkolem: • Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání • Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp. Co Vám nabídneme: • Motivační finanční ohodnocení • Přátelský kolektiv • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů • Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe • Žádný velký open space, jen kancelář • Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto) Životopis poprosíme na: info@
skladová účetní
Přijmeme do pracovního poměru skladovou účetní pro zpracování a účtování dokladů souvisejících s pohybem zboží a materiálu týkajících se stavební činnosti. Požadujeme vzdělání či praxi ekonomického zaměření. Nástup možný ihned. Možnost bydlení ve firemním bytě. Pro více informací volejte na tel. číslo: + 420 .
Přivýdělek
Můžete vydělávat používáním internetu doma, v práci nebo na procházce. Prosím kontakt na e-mail. horak.ma@
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Asistent a osobní řidič ředitele společnosti
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Telefonistka - pravá ruka
Nájdem tu šikovnú telefonistku. Skúsenosti z call centra výhodou, dohadovanie stretnutí pre mňa, z mojich kontaktov - pravá ruka... Práca možná z domu, všetko online zdielaný diar, atď. Komunikatívnosť, prijemný hlas a vystupovanie. 3-4 hod. denne. sms-00420
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE S AJ
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme. Naše požadavky: - znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem) - dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem - výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...) - ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme - znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní - výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management Nabízíme: - mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy) - 20 dní dovolené + 2 sick days - nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)
Mzdová účetní
Hledáme mzdovou účetní
Recepční AUTODÍLY plat 200-300,-Kč/h 9-21h po-ne Praha 10
Hledáme k nám na dílnu Praha 10 Štěrboholy slečnu do kanceláře na pozici recepční, která je zodpovědná, pracovitá, milá, dochvilná, ovládá psaní všema deseti a komunikaci se zákazníkama, word, excel, řidičský průkaz skupiny B výhodou, pracovní doba po domluvě mezi 7-21h, plat 200-300,-Kč/hodina.
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda od 35 000,- Kč (nástup) až 50 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
inzerce, prodej, prodám, bazar, Administrativa
1 .. 2345678