excel kniha - strana 12
Počet nalezených inzerátů EXCEL KNIHA: 1000 - strana 12

Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.

Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.

Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka

Microsoft 365 pro jednotlivce CZ
Kancelářský software Microsoft 365 - licence: 1 uživatel, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype, délka předplatného: 12 měsíců, předplatné, způsob instalace: ke stažení (elektronicky), vhodné pro domácnosti, určeno pro mobilní zařízení a PC, kompatibilní s operačním systémem Windows a Android , zeměpisné omezení: pouze v EU, Originální produkt MS (nejedná se o druhotnou licenci) - krabicová verze / možno doklad
Možnost zaslat krabici, nebo klíč.

NOVÉ, PLNĚ FUNKČNÍ, NIKDY NEPOUŽITÉ!
Office 2019 Professional Plus obsahuje oblíbené aplikace, jako jsou Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access a Publisher. Tato sada nástrojů pro zvýšení produktivity nabízí pokročilé funkce a vlastnosti pro zefektivnění práce a zlepšení spolupráce.
Online doručení Email/Zpráva. Možnost zaslat i fyzicky formou dopisu.
Co obdržíte při koupi:
- Aktivační kód
- Instrukce
- Odkaz ke stažení
Kupte s výraznou slevou teď!

Prodám licence na Microsoft Office 365!
S touto licencí budete mít přístup k nejnovější verzi kancelářského balíku, který obsahuje aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, Outlook a mnoho dalších. Navíc budete mít možnost používat Office na více zařízeních až pro pět uživatelů.
Licence je plně legální a propojená na Microsoft server, garantuji, že bude fungovat na 100%.
Běžná cena na je 370kč/měsíčně já Vám nabízím licenci za
2500Kč/1 rok
4500Kč/3 roky
6000Kč/5 let
8000Kč doživotní licence.
V případě dotazů, mě neváhejte kontaktovat, všechny dotazy rád zodpovím.

Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.

Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek

Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu.
Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu.
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu
• stravenkový paušál
• zaučení ve všech aspektech práce
• nástup možný ihned
• úvazek a odměna na vzájemné dohodě
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word)
• kvalitní písemný projev v českém jazyce
• komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
Výhodou:
• orientace ve mzdové a personální agendě
• orientace ve veřejných zakázkách
• zkušenosti s fakturací
• aktivní řidič sk. B
Kontakt:
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu:
Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih
Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí

Nabízím elektronickou licenci Microsoft Office 2021 Home & Business Mac
Trvalá online aktivace, přenositelná verze, propojení s MS účtem.
Rychlé doručení emailem, včetně návodu a odkazu k instalaci.
Aktivace na 1 počítač
Klasické aplikace Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote) CZ verze
Požadavky: macOS 10.15 a novější
Kontakt prosím na email, nebo SMS, děkuji.
Inzerát platí do smazání.

Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@

Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek

Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned

Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.

Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@

Pro začátečníky nabízím krátký kurz, kde si procvičíme polynomiální aproximaci naměřených dat ze souboru MS Excel v prostředích MATLAB a python. Délka kurzu 2x1h po Skype. Cena 1600 Kč. Kontakt: kurzyprof@, tel. . Můj web:

Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí.
Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.

Firma Fabio Produkt spol. s r.o. hledá pro odělení Komodit se sídlem na adrese Nový Zlíchov 6, Praha 5 nového zaměstnance. Požadujeme znalost programu Excel, Word a základy AJ nebo NJ.
Nabízíme plat 35.000,- až 50.000,- Kč.

Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa.
Požadavky:
*SŠ ekonomické vzdělání
*práce na PC - hlavně Word a Excel
*práce v programu Pohoda
Bližší info telefonicky nebo osobně
AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD