inzerce, prodej, prodám, bazar

excel kniha - strana 12

Počet nalezených inzerátů EXCEL KNIHA: 1000 - strana 12

Asistentka
Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.
Administrativní pracovník v logistice s Aj, víkendy volné
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás. Náplň práce: Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu Komunikace s interními a externími zákazníky Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 ) Požadujeme: Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook) Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Samostatnost a spolehlivost Co Vám nabízíme? Nástup možný ihned Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí Multisport karta, Cafeteria atd.
Chráněná dílna, práce OZP - Vedoucí, Práce na PC
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu. Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903 Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci. (jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech) NÁPLŇ PRÁCE: - Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků - Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC OČEKÁVÁME: - Uživatelská znalost práce na PC - Základy programu Word, Excel NABÍZÍME: - Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny - Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění) - Stravování v místě pracoviště - Jednosměnný denní provoz - Nástup možný ihned - Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy POŽADUJEME: - Pečlivost - Spolehlivost - Kolegialita Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity. vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Microsoft 365 pro jednotlivce CZ -krabicová verze
Microsoft 365 pro jednotlivce CZ Kancelářský software Microsoft 365 - licence: 1 uživatel, přenositelná, obsahuje aplikace: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, OneDrive a Skype, délka předplatného: 12 měsíců, předplatné, způsob instalace: ke stažení (elektronicky), vhodné pro domácnosti, určeno pro mobilní zařízení a PC, kompatibilní s operačním systémem Windows a Android , zeměpisné omezení: pouze v EU, Originální produkt MS (nejedná se o druhotnou licenci) - krabicová verze / možno doklad Možnost zaslat krabici, nebo klíč.
Microsoft Office 2019 Professional Plus 1-zařízení
NOVÉ, PLNĚ FUNKČNÍ, NIKDY NEPOUŽITÉ! Office 2019 Professional Plus obsahuje oblíbené aplikace, jako jsou Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access a Publisher. Tato sada nástrojů pro zvýšení produktivity nabízí pokročilé funkce a vlastnosti pro zefektivnění práce a zlepšení spolupráce. Online doručení Email/Zpráva. Možnost zaslat i fyzicky formou dopisu. Co obdržíte při koupi: - Aktivační kód - Instrukce - Odkaz ke stažení Kupte s výraznou slevou teď!
Nabízím Office 365
Prodám licence na Microsoft Office 365! S touto licencí budete mít přístup k nejnovější verzi kancelářského balíku, který obsahuje aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, Outlook a mnoho dalších. Navíc budete mít možnost používat Office na více zařízeních až pro pět uživatelů. Licence je plně legální a propojená na Microsoft server, garantuji, že bude fungovat na 100%. Běžná cena na je 370kč/měsíčně já Vám nabízím licenci za 2500Kč/1 rok 4500Kč/3 roky 6000Kč/5 let 8000Kč doživotní licence. V případě dotazů, mě neváhejte kontaktovat, všechny dotazy rád zodpovím.
Administrativní pracovník / asistentka
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Administrativní pracovník/ce
Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu. Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu. Nabízíme: • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • stravenkový paušál • zaučení ve všech aspektech práce • nástup možný ihned • úvazek a odměna na vzájemné dohodě Požadujeme: • min. SŠ s maturitou • uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word) • kvalitní písemný projev v českém jazyce • komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti Výhodou: • orientace ve mzdové a personální agendě • orientace ve veřejných zakázkách • zkušenosti s fakturací • aktivní řidič sk. B Kontakt: V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu: Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí
Microsoft Office 2021 Home & Business Mac
Nabízím elektronickou licenci Microsoft Office 2021 Home & Business Mac Trvalá online aktivace, přenositelná verze, propojení s MS účtem. Rychlé doručení emailem, včetně návodu a odkazu k instalaci. Aktivace na 1 počítač Klasické aplikace Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote) CZ verze Požadavky: macOS 10.15 a novější Kontakt prosím na email, nebo SMS, děkuji. Inzerát platí do smazání.
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Na pozici - Vedoucí pracovní skupiny
Nabízíme: • mzdu až 40.000, - Kč • firemní akce • individuální odměny • stravenky • 5 týdnů dovolené • perspektivní pracovní činnost na zajímavých projektech • stabilní zázemí prosperující české společnosti • nástup možný ihned Náplň práce: • kompletní správa přidělených projektů • zpracování obchodních nabídek (nákup) • analýza a vyhodnocování dat ze systému GPS Požadujeme: • min. SŠ, technicko-ekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • aktuální přehled o moderních technologiích • výborné organizační a vůdčí schopnosti Typ pracovního poměru: • po zaškolení práce na plný úvazek
Administrativní pracovník/ce.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku. Požadujeme: • vzdělání min. SŠ • technickoekonomický obor výhodou • analytické myšlení • znalost MS Excel, Word • samostatnost • výborné organizační schopnosti • komunikativnost Nabízíme: • Mzdu až 40.000, -Kč • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu • práce na HPP • nástup možný ihned
Hledáme nového kolegu/kolegyni v administrativní oblasti
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti. Práce obsahuje: zpracování objednávek a s tím související komunikaci fakturaci a administrativní práce s tím spojené výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu hlídání a zpracovávání firemních podkladů komunikaci s úřady Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD). Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce. platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@ Okna Tanvald, s.r.o.
Administrativní pracovnice
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Minikurz MATLAB vs. python: polynomiální aproximace dat
Pro začátečníky nabízím krátký kurz, kde si procvičíme polynomiální aproximaci naměřených dat ze souboru MS Excel v prostředích MATLAB a python. Délka kurzu 2x1h po Skype. Cena 1600 Kč. Kontakt: kurzyprof@, tel. . Můj web:
administrativní pracovnice
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí. Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.
Obchodní asistent/ka
Firma Fabio Produkt spol. s r.o. hledá pro odělení Komodit se sídlem na adrese Nový Zlíchov 6, Praha 5 nového zaměstnance. Požadujeme znalost programu Excel, Word a základy AJ nebo NJ. Nabízíme plat 35.000,- až 50.000,- Kč.
Účetní
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa. Požadavky: *SŠ ekonomické vzdělání *práce na PC - hlavně Word a Excel *práce v programu Pohoda Bližší info telefonicky nebo osobně AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: • komplexní vedení personální agendy • komunikace se zaměstnanci • tvorba pracovněprávních dokumentů • komunikace s orgány státní správy • starost o datové schránky Požadujeme: • zkušenosti s personální agendou • znalost zákoníku práce a služebního zákona • znalost práce na PC - MS Office – word, excel • schopnost pracovat samostatně • čistý RT Nabízíme: • nástup ihned nejpozději do konce března • 5 dnů sickdays • platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc • kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD